The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Ikke mens jeg er på arbejde :smile:

Når du er på arbejde skal du fiske min hofte.

Dagens træning:

Bankdruck:

5x72,5kg

2x4x87,5kg

3x3x102,5kg

Det gik dejlig nemt.

20-25 minutters opvarmning af understellet.

Squat:

3xBW - meeeeh.

1x50kg - stoppede her og gik ud og ringede til både Kauf og en behandler han har anbefalet. Jeg har nu en aftale på fredag hos Kauf, og venter stadig på at høre fra ham super-osten, som Kauf anbefalede mig.

GMs:

5x5x70kg - tilføjede to sæt, da jeg ikke havde squattet.

DB Bench:

3x10x24kg

Mere udstrækning og mobilisering i pauserne mellem job. Det er rart med et job hvor man kan passe på sig selv undervejs.

Havde igen i dag fornøjelsen af Bro "Simon ser slet ikke så tyk ud i virkeligheden" 6-pach og Simon "jeg lavede 400 chins pr træning, emn pludselig blev mine lats for dominerende" HP. Sikke et par. Det bliver bare aldrig gammelt at få penge for at hærge. Der var desværre for mange på det hold til min egentlige plan. Den blev dog brugt på det senere hold. 5x2min prowler med 1 min pause mellem sæt. Det kunne de godt lide.

På trods af min rædselsfulde musik ser det ud som om der er en del gengangere på mine hold - det gør det hele en del nemmere når man har en idé om folks niveau.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været tidligt oppe i dag venner. Det er jeg faktisk tit. Jeg er ikke længere vampyr efter jeg ikke har natarbejde mere. Derfor går jeg ofte tidligt i seng (kl 21 forleden) og står tidligt op. Det har ingen relevans for noget, men jeg tænkte at i gerne ville høre det. Det er sådan jeg får jer hooked på min log friends - ved at dele lidt ud af personen bag skægget.

I dag har jeg været på udflugt til Farum, hvor jeg fik et dejligt kram af den søde Hr Kaufmann. Udover at være sød (og en flot fyr) er han også en dygtig fys. Han behandlede mig med søde ord (bl.a. "massiv") og hiv og sving. Det er svært at rive rundt i sådan en fyr som mig sagde han, men jeg har tillid til ham. Jeg tænker desuden at det er sejt at have en fys der dødløfter 230+ - mon ikke han har bedre forudsætninger for at manipulere den tykke dreng end en standard fys?

Det næste stykke tid står den på behandling af KaufBro og en af hans bros, der kan en ting eller fjorten (siger Kauf, første behandling er på onsdag).

Lige pludselig begynder det sgu at lysne venner.

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig venner, jeg træner stadig!!

I går lavede jeg f.eks. noget incline bænk, ring dips, lidt BTN pres og lidt PP med KB. I dag trænede jeg i Gymzen med alle de søde drenge. Ullerbasse den dejlige dreng har fået ualmindelig uldent skæg og meget arbejdsgiveragtige kørehandsker - jeg er fan.

Bænk:

5x72,5kg

2x4x87,5kg

3x3x102,5kg

Incline DB pres:

5x10x23kg

Drej vægten i toppen for inner pecs venner!

GMs:

5x5x70kg

En af de eneste ting jeg kan lave for undervognen uden problemer. Sejt!

Dips:

5x8xBW+15kg

HG pullups:

5x5xBW+15kg

Med lidt forskellige grebsbredder - tre for at være præcis. Mine guns ser flotte ud under denne smukke øvelse.

Førnævnte gunz blev målt efter træning. Med mine mægtige 41cm dwarfede jeg Hr Beermann. Jeg fik desuden målt hjulene til 73-74cm. Det er altså ikke nok venner - forstår I det?

Bagefter på BRONX med den søde latino hvor jeg fik en mægtig burger. Den smagte godt. Vi snakkede en del om hvordan verden ville være et bedre sted hvis vi styrede den.

I morgen står den på arbejde fra 10-14 efterfulgt af kursus. Det skal nok blive hyggeligt.

Det har for øvrigt vejret dejligt forårsvejr i dag - jeg har cyklet rundt i shorts og store ben. Det er sgu dejligt.

Jeg er også forelsket. Det er dejligt. Jeg kan godt lide min forårsforelskelse.

Link to comment
Share on other sites

Var hos Kauf til behandling i går og det gik vældig godt som det plejer. Han var dog lidt fedtet med komplimenterne. :D

Jeg er temmelig sikker på at han nok ska få mig på rette køl igen.

Dagens træning:

Bænk:

3x80kg

3x87,5kg

3x102,5kg

4x3x107,5kg

Det var jo nemt. Det gælder selvfølgelig om at få det til at være svært, og det var det også.

GMs:

5x5x80kg

Ring pullups:

3x3xBW+15kg

3xBW+25kg

Bænk med 3s pause på bryst:

4x60kg

2x4x72,5kg

4x4x77,5kg

Ikke forfærdelig tungt, men den sad megt godt alligevel. Det er hårdt at ligge stille på en bænk.

Flies:

5x10x12kg

Jeg har fået en flot t-shirt af en flot bro i dag. Det er jeg glad for.

Link to comment
Share on other sites

Livet har taget en positiv drejning efter jeg var hos en Kauf-anbefalet osteopat onsdag. Min hofte har det markant bedre og jeg har i dag squattet rimelig problemfrit. Det er fandme dejligt.

Jeg arbejdede mig op til 3x3x80kg, hvoraf det midterste sæt var med stop i bunden. Efter det legede jeg en masse med en bold, dels ved at kaste med den og løbe efter den og dels... nej det var vist det. Det er faktisk sjovt at lege og bevæge sig frit.

Link to comment
Share on other sites

Her logger man på Motion-online.dk/fora og er bange for at du var ked af at vi ikke dukkede op til torsdagsbrækkesighygge i Garagen, men ser at derimod er super glad over at få manipuleret korpus - dejligt!

Guns i Adelgade i morgen kl. 17.20? - glemte jeg skulle køre pecs.

Jeg var naturligvis skuffet, mest over dig, for bro havde meldt afbud. :D

Link to comment
Share on other sites

Hej Venner, har i savnet mig ligeså meget som jeg har savnet jer?

I dag tog jeg i skole fordi jeg ikke var det i mandags. Fordi der er for mange studerende på holdet er det blevet delt. Jeg gjorde den fejlagtige antagelse at det var i samme lokale og på samme tidspunkt.

Efter at have fortæret en bar med 50g protein og 1L Mathilde besluttede jeg mig for at der ikke kom andre end mig, så jeg skred.

Ok så fyrede vi den af i The Gym, hvor der som hver fredag var dejlig fredagsstemning. Jeg var der ret længe, så nåede at snakke med en masse af drengene. Shit hvor kan Smeden ævle om vrøvl og sludder.

DL:

Op til

3x3x110kg

Nemt og fint - arbejder mig stille og roligt i gang. Tak Moses for at være så sød og klog.

Bænk:

5x80kg

5x95kg

4x4x102,5kg

Det gik jo flot.

Dips:

5x8xBW+16kg

Pullups:

3x5xBW+16kg

Var egentlig ikke på programmet, men man skal altid lave hammergrip pullups når man har muligheden.

Rack pulls:

3x130kg

2x4x155kg

2x3x182,5kg

2x3x207,5kg - droppede det sidste sæt, da formen begyndte at skride lidt.

KB goblet lunges:

5x5x20kg

I morgen træner vi fra omkring 18 og tager på Halifax bagefter for at spise burger og drike øl.

Undervejs reddede jeg Dixen fra at slå sig selv ihjel, ryddede op for Moses, lavede dumme jokes og var lidt Jørgen Clevin.

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag inden burger og affyring til den lyse morgen.

Bænk:

Pyramide op til 2x1x123,5kg og ned igen. Fint og nemt.

Squat:

Op til 3x3x110kg uden gener. Legede lidt med lowbar, hvilket umiddelbart føltes dejligt i bevægelsen, men knap så dejligt i håndleddene.

1A: GMs: 5x5x80kg

1B: High incline pres: 5x10x28,5kg

1C: Dips: 5x8xBW

Om natten stod den på Zefside, hvor BroBarchef var i sit es. Arbejdsgiveren var også til stede og ligeså var Verdens Smukkeste Mand Quantanamo. Der var også en djævelsk lækker islænding og mange mange andre gode damer. Det er nu sjovt at komme ud og opleve hvordan de unge slår sig løs.

Da jeg kom hjem stod den på opkast og spand ved sengekanten som en sand chefmand.

Der er et par flotte billeder i fyr-den-af-tråden, der taler deres helt klare sprog.

Link to comment
Share on other sites

Nu sker det.

For første gang i meget lang tid fulgte jeg squat-delen af mit program. Jeg lavede dog kun et enkelt topsæt - det er planen at holde mig til det ugen ud.

Squat:

4x95kg

4x115kg

2x3x132,5kg

2x152,5kg

Bænkpres:

3x72,5kg

3x87,5kg

3x102,5kg

4x2x115kg

Fllies:

5x10x12kg

Ring dips:

5x8

Military press:

5x10x40kg

Paused squat::

3x67,5kg

3x82,5kg

3x92,5kg

GMs:

5x5x62,5kg

Jeg tror jeg bliver dygtig.

I dag var for øvrigt dagen hvor jeg blev udråbt som en af Danmarks bedste styrkeløftere. Jeg forestiller mig at det primærtindenfor lingvistik at jeg er den bedste styrkeløfter.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning hjemme i Gymmerbamsen. Mange flotte mennesker i huset.

Deficit DL:

4x97,5kg

4x107,5kg

4x125kg

Det endte med at være helt ok.

Paused DL:

3x110kg

3x132,5kg

2x3x155kg

3x165kg

Tjoh hvorfor ikke?

Bænk:

4x80kg

5x95kg

3x4x108,5kg

High incline DB bænk:

5x10x26,5kg

1A: GHR: 8, 5, 5 - længe siden, så holdt den konservativ, for ikke at få døds-DOMS.

1B: Lunges: 5x5x24kg

Undervejs fik jeg 2L sødmælk, 100g mørk chokolade og en oats&whey bar.

Link to comment
Share on other sites

Nååååårh ja.

8 sæt curls med bredt greb

8 sæt curls med smalt greb

4 sæt curls håndvægt

4 sæt curls m med ere med håndvægt, men på en anden måde

Vægte var hhv en smule og en lidt større smule mindre end SimON.

Paideia var også i huset og sportede en flot tøndeagtig fysik. :D

Bagefter fik jeg en 50g/50g shake af SimON og på vejen hjem i bilen drak jeg min nu lunkne sødmælk. Ved min hoveddør skræmte jeg livet af en stakkel, der ventede på bussen ved at hælde den sidste 1/4 af min sødmælk i halsen (og skægget).

Nu: chili con carne.

I morgen: forhåbentlig træning kl 10, men hvis jeg har døds-DOMS skubber jeg den til efter yoga på søndag. Ja, yoga på søndag. En halv times intro og halvanden times basis. Jeg bliver så flot og smidig.

Link to comment
Share on other sites

Alle vil være som mig!

Vågnede i dag med voldsomme DOMS i højre biceps i særdeleshed. Det var primært smmertefuldt at strække armen og decideret lockout var ikke rigtig muligt uden hjælp fra venstrepoten. Derudover medium doms i midter og øvre ryg (gogo cheat) og stængerne. Perfekte forudsætninger for en god træning.

Havde egentlig bestemt mig for at jeg var for mat til at tage hele min træning i dag, og var desuden alt for længe om at komme afsted (kom 50 min for sent). I bilen på vej til træning fandt jeg dog ud af med mig selv at pga min nyligt forestående rejse til USA ville det være smart at få hele træningen overstået. Som tænkt så gjort.

Squat:

4x95kg

4x115kg

3x132,5kg

3x152,5kg - kiggede forkert - skulle have været 42.

Paused squat:

3x67,5kg

3x80kg

2x92,5kg

Lette, men sidder pissegodt. Særling talte 3 sekunder i bunden. Klart en variant jeg kommer til at bruge fremadrettet.

Bænk:

5x72,5kg

4x87,5kg

4x102,5kg

3x3x107,5kg

2x115kg

2x1x123,5kg

2x116kg - så kom der fandme fart i skidtet.

4x107,5kg

5x102,5kg

5x87,5kg

6x80kg

God fart hele vejen, men i særdeleshed på vej ned igen.

1A: GMs:

5x60kg

5x5x80kg

1B: Dips:

5x8xBW

1C: Incline flies:

5x10x11,5kg

I morgen står den på yoga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share