The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

I går stod den på is.

Det var fjerde dag i træk. Specifikt fortærede jeg en bøtte Magnus-is med chokolade. OMG. Delish.

Mens jeg skriver dette nyder jeg en Magnum-plagiat, der er god.


Jeg kan ret godt lide is.


DL:

8x170kg


Deficit DL:

6x4x130kg

P60


Pres:

10x4x70kg

P60


BOR:

10x4x90kg

P60


SS:


Siddende pres med håndvægte:

3x20x16kg


Hanging knee raises:

3x5

Link to comment
Share on other sites

Jeg var afsted til træning i dag og selvom mange af mine venner havde planlagt træning udenom min, lykkedes det mig alligevel at møde nogle søde fyre. Specielt Jess var sød og sagde at jeg var meget flot. Smeden skal da også nævnes fordi han er en undervurderet poet. Vix var der også med flotte shorts, der dog er for lange. Juice virkede ked af det i dag, men han trænede heller ikke - han gik bare rundt med smuk attitude og tøj.

Dixen arbejder som kampvognsfotograf og sådan er der så meget.

Squat complex:

10 sæt med 105 kg

Bænkpres:

6x110kg

Bænk med SLANGER:

8x110kg

Føltes markant bedre en 8-tal. Jeg må have min egen.

DB Inc pres:

8 sæt af i gennemsnit 9 reps. Ikke alle på 9. Faktisk ret få på 9. Huhu.

Supersættet med:

Showelgrip pulldowns: 4 sæt af nogle reps med pause i bund.

Vable rows: 4 sæt af 12 med pause en i bunden.

Curls:

3x10x30 kg

Da jeg kom hjem fik vinbesøg af en sød ung same der er solid as a rock. Lidt ligesom mig og mine venner. Kender i den der sang af Kim Larsen? Det gør jeg. Den kan jeg lide.

Link to comment
Share on other sites

I dag snakkede jeg med et par meget elitære crossfittians inden træning.

Så kom den tidligere bestyrer af en prominent københavnsk natklub og vi smedede den i vildskab. Store patter altså. Bagefter burger med en indehaver af en natklub og føromtalte tidligere bestyrer. Det var en natklubsmafia. Bitches der serverede var comfort på, men hun var on på bodybuildere.

Der var også to random mænd der spurgte om vi havde nøglen til en port. Ok tilfældigt.

Træning var kun overkropsdelen af mit a-pas.

Bænk:

10x3x105kg

Ropeclimbs:

6

Chins:

4x6

Dips:

3x10

DB row:

3x10x40kg

Og så altså burger. Derefter osteopat og afhentning af dejlige lille Laura. Jeg er meget glad for hende. Nu chiller vi sammen.

Åh den kærlighed venner - husker i den?

Link to comment
Share on other sites

Onsdag er fladskodag. Det kan jeg altså rigtig godt lide.


Jeg går og hygger mig for tiden og bliver rigtig klog faktisk.

Da jeg landede i Garagen i morges tog jeg mit POWER MAGAZINE frem som jeg har fået af Mr. Manager. Jeg hader høje folk - de giver mig small man complex. Så får jeg lyst til at spise mere is og blive flottere.


Nu vi snakker om flottere, så må jeg indrømme at folk som fx Lærling, Victor, Kareem, Ozzy, Bøsse-Michel og Mambro gør det ret godt. Ikke helt så godt som undertegnede, men ikke desto mindre godt. Da jeg snakkede i telefon med min far i går brugte jeg de første to minutter på at forklare ham at jeg var "flot" - han forstod tilsyneladende ikke ordet. Han var småvissen.


Dølløft:

5x180

3x185

2x190


Def DL:

6x3x140kg

P60


SS:

BOR: 10x3x110kg

Pres: 10x3x75kg

P60


SS:

Abdominos: 3x10

Back extensions: 3x10


Til sidst lidt arbejde på mine hoftebøjere.

Hurra!

Link to comment
Share on other sites

Krizz: det er et virkelig dejligt blad på trods af lidt mange reklamer. Der er mange sunde mænd med sunde interesser.

Kære Loglæser
Ja dig - en helt specifik læser af denne log, hvis navn jeg vil udelade.
Jeg ved noget særligt om dig. Noget "hemmeligt" om du vil.
Jeg nægter at sige hvad det er, men du kan jo overveje om det er netop DIG jeg ved noget om.
Der var så mange skønne heteroseksuelle til stede i dag. Jeg så en flot fyr på vej til TG på min cykel. Jeg tænkte "shit en svans ham der" og da jeg kom tættere på så jeg at det var MAGNUM. Han er stor på mange leder og kanter.
Glædeligt gensyn med Ulrik og Sørling og T-Pain, men jeg må i særdeleshed fremhæve METTE MUSCLE for hendes sublime kontakt til GLUTEUS under chest supported rows. Sådan.
Flere venner inklusive mig selv mener at jeg har puttet lidt kød på skuldre/yoke - det er jeg glad for. Jeg er lidt blød om maven, men det går nok - selvom det måske lyder lidt bizart har jeg ikke rigtig noget behov for at have abz.
Nåh, det var træning ikke?
Squat complex:
5 sæt med 110kg
Uden bælte i dag. P75+
Bænkprezzz:
6x115kg - skulle have været 4 reps, men der var god sovs fordi METTE MUSCLE numzede rundt og sørgede for ekstra TESTOSTERON i mit blod - godt lavet T-Pain. <3
Sørling sagde noget klogt da han konkluderede at jeg har vundet en gratis uge i min progression. Weeee.
Bænk med 8-tal:
8x115kg
6x120kg
Jeg vil gerne have en rigtig fake slingshot ligesom min ven DIXEN. 8-tal er fint, men det er ikke heeeeelt kosher som min anden ven MOSES ville sige.
Nåh, jeg trænede også lidt ryg mellem sættene. Min friend Coach SWAG sagde tidligere i dag til mig: "ryggen kan ikke få nok" hvortil jeg svarede at jeg minimum laver 10 sæt på alle træningsdage. Mere ryg.
Chins/pullups:
3x8
HG pullups:
3x8
Til at slutte dagen af på kørte jeg noget muskeltræning. Det var ret svært at locke min pressemænd ud pga alt det der 8-tals pjat.
DB incline pres:
3x15x26kg
20x21kg
14x21kg
PAMPZ
Cable rows:
5x10x65
Til sidst tænkte jeg meget på Zimon. Han er også min ven. Jeg er velsignet med mange flotte venner.
DB curls:
10-8-5 først med højre, så med venstre uden pause.
8-6-4 do.
Så cyklede jeg hjem.
Jeg har et godt liv venner selvom jeg trænger til at blive barberet.
Link to comment
Share on other sites

Det tog lang tid at komme igennem dagens omgang. Jeg svedte i vildskab og det krævede lidt ekstra. Heldigvis havde jeg meget ekstra.

En stor del af træningen foregik i selskab med Hr. og Fru Dagsform. Ok.

Som afslutning på træningen troede jeg lige at jeg havde smadret min dårlige storetå, men jeg slap med skrækken. Min tå er stadig stortset stiv efter jeg forstuvede den for 2½år siden. Jeg arbejder lige pt dagligt på at øge bevægeligheden i mine fødder - jeg har nemlig plantar fascitis forstås - det er det man kalder for hælspore. Eller det vil sige jeg ved jo ikke at jeg har det, men det tror jeg. Det er faktisk ikke så rart.

I næste uge skal jeg til London.

Trækfat DL fra 5cm klods:
3x170kg

Deficit DL:
6x5x140kg
P75

Pres:
8x6x70kg

Ss:

Trapbar BOR:
8x6x90kg

Ab wheel:
3x10

Ss:

Hip extensions:
3x6x20kg

Farmer's walk med trapbar:
30m med 1 vending: 80kg
30m med 1 vending: 120kg
30m med 1 vending: 160kg

Drenched.
Så sad jeg noget tid indtil jeg kunne overskue at tage hjem. Det trak tænder ud at rydde op i dag - puha.

Link to comment
Share on other sites

Træningen i dag var god. Ikke GOD, men blot god. Det viser sig at min bænkpres responderer ganske fortrinligt på bænkpres. Sikke en overraskelse.


Squat complex:

7 sæt med 115kg

P75


De sad rigtig fint i dag. Der var faktisk nogenlunde fart i.


Bænkpres:

6x120kg - så vandt jeg lige en ekstra uge i progressionen. Det er en rimelig pæn PR - jeg har noteret en 3er i august sidste år som PR, men et hurtigt opslag i arkiverne sladrer om at jeg har lavet en 6er på 120 den 19/08 2011.


Bænkpres med 8-tal:

6x120

6x120

7x120 - flagrede lidt med albuerne på nr 6, så lavede en til.

Sweet. Altså rigtig sweet.


Kender i det når man når til en vægt hvor man tænker "nu er det ikke helt pinligt mere"? Sådan har jeg det med dagens bænkpres. Det er ikke helt tosset, men naturligvis ikke helt tilfredsstillende heller.


Muskeltræning:


DB pres:

5x10x32


Batwings:

5x5x20kg


Dips:

3x10


Chins:

3x5


Curls:

20, 18, 12 med 22kg


Lidt stræk og bøj.

Dagens træning var en solid dag på kontoret.

Link to comment
Share on other sites

Nåh men altså. Søndag ikke?

Stod tidligt op da jeg havde bildt mig selv ind der var NBA. Det var der ikke. Udnyttede tiden til at få læst lidt. Weee.

Den nye dør i TG - WTF? Ok.

Mange til stede. Mig for eksempel.

Squat:

1x127,5

5x5x102,5

Uden bælte. P60. Fuld fart mand!

Bænkpressss:

1x110

5x8x97,5

Det er lidt svært at være lynsnabb i bænk uden at bounce, men det kommer nok.

Pendlays rizzows:

10x5x80kg

De var helt nemme. Supersæt med bænk og P75. #Ook!

BSS:

5x6x16

P60

GHR:

5x8

Decline abz:

5x8

Så cyklede jeg hjem med Zøren. Han kunne næsten være min søn vis jeg havde været tilpas heldig i sin tid.

Lige da jeg skulle afsted kom Vixen og var fin. Åh så fin.

Vidste i for øvrigt at Danmark er den ægte amerikanske drøm? Det er jeg glad for.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare sandheden kæreste ven.

Se bare:

"The American Dream is a national ethos of the United States, a set of ideals in which freedom includes the opportunity for prosperity and success, and an upward social mobility achieved through hard work. In the definition of the American Dream by James Truslow Adams in 1931, "life should be better and richer and fuller for everyone, with opportunity for each according to ability or achievement" regardless of social class or circumstances of birth."

Noget helt andet.

Min kone har en smule udfordringer med enkelte af de danske vokaler. Det er sjovt. Det har mit afkom også og hun er lidt sjov når hun meget bestemt siger "po!" når hun vil have noget på. Hun er ret sød faktisk.

Træning ja.

Squattemanden:

1x130

5x5x110

P60

Pattemanden:

1x110

5x8x100

Supersæt

Chins:

5x6

P75

Det får man altså store pectoralissimus af.

Gulvmandshiv på skive:

3x3x145

2x3x150

Med SEB der lavede 8ere i DL med tempo. Det gad jeg ikke.

I dag var en lidt slidt dag på kontoret, men ok da jeg kom i gang. Ikke noget spændende udover mine tanker. Jeg tænker meget venner thi jeg er en tænker. Det er lige som det skal være.

Hvis man skulle være i Århus i morgen kan man se mig optræde på slap line i Spartan. Jeg glæder mig.

Link to comment
Share on other sites

Dansk er jo et af de sprog med flest vokallyde i verden. Men det vidste du formentlig allerede?

Kroatisk skulle efter sigende være et af de sprog med fleste konsonantlyde.

men så er der også Xhosa...



Hvad angår den amerikanske drøm... tjah...

http://politiken.dk/oekonomi/ECE2156115/danskerne-udlever-den-amerikanske-droem/

http://politiken.dk/indland/ECE1851716/social-arv-slaar-haardt-i-danmark/

Lidt sjovt at begge sandheder gælder samtidigt?

I øvrigt kan man sagtens kravle op ad den sociale rangstige i USA. Er man dygtig, kan man stadig komme på college. Bliver man optaget, vil mange steder regulere din undervisningsafgift efter dine forældres indkomst. Da jeg blev optaget, fik jeg tilbudt afslag på 60% af prisen. Er man særlig dygtig får man det hele refunderet. Derfor har man stadig andre udgifter, men når du er færdiguddannet beholder du også langt større andel af din indkomst og får langt større værdi for pengene. Middelklassen i USA har betydelig større købekraft end middelklassen i Danmark. Men de arbejder også noget hårdere. Så det kunne være interessant at lave en sammenligning - hvor købekraft får man pr. times arbejdsindsats?
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kender jeg til Xhosa og de danske vokaler (der er 40+ afhængig af hvordan man ser på det) - jeg er jo lingvist. ;)

Mht amerikansk drøm er der stor forskel på de to artikler. Den ene snakker i absolutter/sammenligning med USA hvor den anden er i forhold til de lande vi sammenligner os med - lande med lignende sociale systemer.

Det der er så dejligt i Danmark er at man ikke engang behøver at være fantastisk klog for at få gratis uddannelse - her er alle lige og ingen forskelsbehandles.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning hvor søde Markus også dukkede op. Han er sød.

I huset var også Annie, Jami, Æ, Julius, Daniel og nogle af vores egne. Jeg var dog mere corss end alle og vandt i at smide t-shirten. Hurra.

Squat:

1x130kg

5x5x110kg

De var skide gode i dag.

P60

Bænk:

1x115kg

5x8x100kg

De var lidt tungere i dag - jeg lavede måske 6 sæt, men jeg ved det ikke.

Ss (P75):

Pendlay rows:

5x5x85kg

Måske 6 sæt.

Hjælpende assistanceøvelser til at støtte op om de primære øvelser:

GHR:

5x8

P60

BSS:

5x7x16kg

Ss:

Chins: 5x6

P60

Første træning uden morgenmad - det holdt lidt hårdt hen mod slutningen. Jeg tror jeg skal have noget jeg kan gå og sippe lidt på. Det bliver godt.

Link to comment
Share on other sites

Det er dejligt, at i savner mig, i to samkønsorienterede mænd.

Hvis i ikke henholdsvist glemmer datoen og fucker jer selv op, fordi i ikke er særligt stærke, så var FHK måske blevet til noget... nej, vent... det var det måske ikke.

Jeg savner også jer.

I kan komme på besøg hos min kommende træningsmakker. Han hedder Nikolai Hansen.

Ok, hejhej.

Link to comment
Share on other sites

Det er dejligt, at i savner mig, i to samkønsorienterede mænd.

Hvis i ikke henholdsvist glemmer datoen og fucker jer selv op, fordi i ikke er særligt stærke, så var FHK måske blevet til noget... nej, vent... det var det måske ikke.

Jeg savner også jer.

I kan komme på besøg hos min kommende træningsmakker. Han hedder Nikolai Hansen.

Ok, hejhej.

Insinuerer du dermed at du træner? Det ved vi jo godt ikke passer

Link to comment
Share on other sites

Insinuerer du dermed at du træner? Det ved vi jo godt ikke passer

Du har ret... men:

For Kauf er hele kaufmann-protokollen "træning" inklusive de foreskrevne syv ugers hvile.

Famse er blevet viis... de gamle Bulgarer var kloge og så er de, min herre.

Og desuden...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Bum.

En smule tung og træt i hovedet i dag på trods af nok søvn. Måske noget stads der kommer snigende, måske noget der skal skride.

Det skal naturligvis ikke stoppe mig fra en dag på kontoret, men noget storslået fest blev det aldrig.

Jeg har fået at vide at nogen har lyttet til mig - det var da rart. Der er nu Butcher's tanktops på vej i grå. Alt tøj skal være gråt.


DL:

5x3x160kg

P60

Låsegreb på¨de to første reps af sidste sæt og 2OH på sidste rep. Fint og nemt - god fart.


Pres:

1x80kg

4x8x67,5kg

6x67,5kg

Volumen sneg sig langsomt op på mig - havde meget store og blodfyldte skuldre.


Chins:

5x7

Som supersæt. Pause ~75s


Et lille trisæt af lækkerhed til at slutte af på.


Back raises:

3x8x20kg


AB rollouts:

3x10


BOR:

3x10x60kg


Så fik jeg en glædelig besked fra min hjertenskære.

Hov forresten! Jeg så lige Seb's fine lille datter og jeg vil altså snart have flere babyer. De er altså søde.

Link to comment
Share on other sites

Lidt tidlig-ish træning i dag.

Jeg er begyndt at IFe igen for lige at smide et par kg - det betyder at jeg helst afslutter min træning kl 12-13 stykker så jeg kan spise bagefter.


Squat:

1x130kg

5x5x110kg

P60

Der er kommet fin fart i efterhånden.


BOR:

5x8x90kg


Bænkpres:

1x120kg

3x5x110kg


8-tal:

3x5x120kg


DB incline:

5x10x32kg


Batwings:

5x6x20kg


15:15 KB snatch @16kg: 10 intervaller. Det var sgu dejligt.

Jeg er ikke specielt god til at KB snatche mere, men det kan jeg hurtigt blive igen - dagens omgang ramte lige i kardio, præcis som den skal. Ramte 8-10 reps pr interval, hvilket er konsistent med de 36/min KJ anbefaler til forbedring af VO2 max.


Nu skal jeg ud at købe noget te.

Link to comment
Share on other sites

Lidt tidlig-ish træning i dag.

Jeg er begyndt at IFe igen for lige at smide et par kg - det betyder at jeg helst afslutter min træning kl 12-13 stykker så jeg kan spise bagefter.

Squat:

1x130kg

5x5x110kg

P60

Der er kommet fin fart i efterhånden.

BOR:

5x8x90kg

Bænkpres:

1x120kg

3x5x110kg

8-tal:

3x5x120kg

DB incline:

5x10x32kg

Batwings:

5x6x20kg

15:15 KB snatch @16kg: 10 intervaller. Det var sgu dejligt.

Jeg er ikke specielt god til at KB snatche mere, men det kan jeg hurtigt blive igen - dagens omgang ramte lige i kardio, præcis som den skal. Ramte 8-10 reps pr interval, hvilket er konsistent med de 36/min KJ anbefaler til forbedring af VO2 max.

Nu skal jeg ud at købe noget te.

Hvordan kører du din IF?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share