The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Jeg har masser af ting kørende for mig, men også en del imod. Jeg er for lang, startede træning for sent og laver for meget kardiopjat ved siden af. Hvis jeg kan presse 100 så kan alle. Det handler bare om at dedikere en vis portion energi mod det må i omkring 100-200 uger.

Det er klart at det hjælper hvis man er et jern, men igen - med mine beskedne 95kg på 185cm er jeg ikke ligefrem bygget som en kuffert.

For øvrigt snakkede Kauf ikke om størrelse. Hans indlæg betyder løst oversat "jeres skuldre er bøsser". :)

Gud fri mig vel...

Link to comment
Share on other sites

Det synes jeg nu ikke. Jeg har god erfaring med helt basic 5 x 5, evt med et strejf af bill star, så man bygger op til en tung 5`er. Og så er min beskedne erfaring, at de fleste kan tåle langt færre tæsk i military end bænk, hvorfor et enkelt pas i Military om ugen er fint, hvor det til bænk er håbløst.

Jeg har rigtigt dårlige erfaringer med at sætte folk på bill starr'ish træning. Det er for tungt for tit og med for lav volumen - ihvertfald for folk, hvor vægttræning er deres eneste fysisk udfoldelse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har masser af ting kørende for mig, men også en del imod. Jeg er for lang, startede træning for sent og laver for meget kardiopjat ved siden af. Hvis jeg kan presse 100 så kan alle. Det handler bare om at dedikere en vis portion energi mod det må i omkring 100-200 uger.

Det er klart at det hjælper hvis man er et jern, men igen - med mine beskedne 95kg på 185cm er jeg ikke ligefrem bygget som en kuffert.

For øvrigt snakkede Kauf ikke om størrelse. Hans indlæg betyder løst oversat "jeres skuldre er bøsser". :)

Det KAN jo også tænkes at du har nogle særlige forudsætninger i skulderpres. og det er ikke for at nedgøre din indsats i øvelsen overhovedet. Men jeg kan komme i tanke om mange, som har brugt meget krudt på diverse skulderpres (relativt set), som stadig har en dårligere military/bænk ratio ;o)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har masser af ting kørende for mig, men også en del imod. Jeg er for lang, startede træning for sent og laver for meget kardiopjat ved siden af. Hvis jeg kan presse 100 så kan alle. Det handler bare om at dedikere en vis portion energi mod det må i omkring 100-200 uger.

Det er klart at det hjælper hvis man er et jern, men igen - med mine beskedne 95kg på 185cm er jeg ikke ligefrem bygget som en kuffert.

For øvrigt snakkede Kauf ikke om størrelse. Hans indlæg betyder løst oversat "jeres skuldre er bøsser". :)

OK?!

For øvrigt: meget lidt androgen må løst oversat betyde meget lille vilje til at vokse.

Link to comment
Share on other sites

Incogz: klart klart. Der er dog en klar grund til at min bænk er så lav. Fokus og dedikation. :)

Durden: androgen betyder "med mandligt særpræg" og nu kender jeg Kauf rimelig godt. Jeg er 200% sikre på at han i virkeligheden ville have råbt "homoskuldre" eller noget inden stil.

Thor: du er vel også en kiks eller to fra at presse 100. ;)

Link to comment
Share on other sites

190414

Træning med Kauf.

Jeg vandt i log.

Hej-Hej.

Mere end Kauf. ;)

Teknisk set det samme, men for flere singles og en double. :)

93kg vist.

Hej din flotte mandsperson.

Det var sgu' rigtigt dejligt at se dig i dag.

Jeg tænkte, om du vil have dine sandsækløb tider, eller måske dine dækflip tider.. ja, du ved.. når du nu sådan udelader dem fra dagens strabadser :wink:

Godt Logpress i dag. Det klæder dig, at du har lært at bruge benene. At jeg så åbenbart har glemt det, det er noget lort. I det hele taget er det noget lort, at du har lært at bruge dine ben. Nå.... Ville du have tiderne? :shades:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share