Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

Der kommer billeder op senere idag.....

En lille 2 timers hyggetime med Louie og Dave....

ME Bænkpres

ME øvelse

closegrip bænkpres m. pause - 3x60, 80, 90, 95, 100, 1x102.5 (miss), 102.5, 105 (miss) PR!!!!!

Rackout - 130

RM øvelser

Dips - 4x10@mig+20 (109) (ramte failure på den hårde måde i sidste sæt)

Bentåge rows - 4x12@60

Upright rows - 1x10@40, 3x12@30

Skullcrushas - 4x10@26

Underarme supersæt reverse wrist curls med wrist curls - 4x8@18/45 (ramte failure i wrist curls)

Bonus til ryg og skuldre

rotator cuff helvede til supraspinatus og infraspinatus med elastikker

lidt forskellige rear lateral variationer

2x15 hyperextensions

Bonus til den indre fitnessprins

25 romersk stol

15 legraises

3x15 strækkere

Jeg ved faktisk ikke om jeg nogensinde har bænket over 100 før.... jeg har sjældent maxet i bænk, da jeg er bange for at blive skuffet, så min PR i dag er muligvis en alltime max i bænkpres. Udover det, så lover det jo godt for mit almindelige bænkpres, som alt andet lige skulle være 10 kilo højere. Resten var fanme hårdt... virkeligt hårdt, men jeg fik det ondeste pump - tyrkerdrengene kiggede underligt efter mig...fedt!!.... Alt i alt blev det til lidt over 2 timer i jernhulen :4oops: , så jeg er godt ristet nu.....

Jeg vil forsøge at slæbe mig afsted til karate iaften og jeg skal op til en af mine venner og have taget billeder her i eftermiddag.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja, jeg er jo ikke den store mesterposør, som eventuelle beskuere nok kan se. Det er godt nok ret tydeligt på billederne at der er kommet andet end muskler på, men til mit forsvar skal det lige siges at jeg havde kværnet 1½ liter dødsproteinshake ½ time inden, hvilket har en tendens til at give et lidt bloatet udseende et par timer efter (væske i huden, tror jeg). Så alt i alt ser jeg nok lidt hårdere i fra morgenen (knap så fed :4whip: )

Mine mål nu og tidligere er:

27. marts

Læg 40

Lår 58

talje 79

bryst 108.5

arm 33

hals 39

vægt 83

idag

h/v læg - 41/41

h/v lår - 62/62

hofte - 86

talje - 81.5

bryst - 111.5

hals - 40

h/v overarm - 34/33

h/v underarm - 31.5/30.5

vægt - 88

Tilfredsstillende .... jeg giver det :viking: :viking: :viking: :viking:

Men jeg bekymrer mig ikke så meget om det fedt der er kommet på, for det er min erfaring, at det falder af igen, når jeg stopper med at bulke i løbet af en måneds tid eller to......

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hmm der ser du grunden til at jeg cutter og du ikke gør.... Selvom du har taget på (fedt), så har du vist stadig en lavere fedt% end mig. Jeg kan ihvertfald ikke se så meget af min 6-pack endnu. Men dine resultater ser jo ret nice ud, du har godtnok fået sparket noget masse på dine ben og bryst! Der mangler et billede af nogle vinger, men posering er sq også noget svært pis. Måske kan man lære det til mol-træf? Og hvor store er dine arme flexede?? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en dag i jernhulen... denne gang en morgentræning

DE Squat/dødløft

DE squat - 6x2@60

DE box squat - 6x2@60

Squat - 2x100, 1x110

Walkout - 180 i 20 sek

DE Dødløft - 10x1@120

Dødløft - 140, 160

Højt rack pull - 210 (AV! fik et smæk i ryggen)

Ben curl - 4x5@85

Powershrugs - udgået

Træk til bryst - 5x5@110 (ok stil)

siddende læg - 2x5@50, 3x5@70

bonus til ryg

hyperextensions ad libitum

En rigtig skodlorte træning! Jeg har trænet om morgenen, da jeg skal med min kæreste op og besøge hendes forældre i deres sommerhus i Vejby og jeg skal nå ind på universitetet imellem. Jeg er bare ikke god til morgentræninger..... Nå, men det eksplosive var altså ikke særligt eksplosivt generelt, selvom jeg er gået ned i vægt i squat.... af en eller anden hjernedød grund skulle jeg alligevel lige prøve en lidt tungere single i dødløft, som godt nok kom hjem i fin stil. Jeg sluttede dødløft af med et højt rack pull (10-12 cm under lockout) for vægttilpasningens skyld og da jeg næsten havde trukket den igennem, fik jeg sådan en krampeagtig smerte i noget af rygstrækkermuskulaturen. Det gjorde sgu pænt nas!!! Så jeg droppede powershrugs og kørte resten lidt efter the feel of it..... det bliver spændende at se om jeg bliver klar til ME squat dødløft, hvor jeg regner med at tage front squat igen.

Den får :viking: idag for dårlig styrke og en lille skade, som kom trods korrekt udførsel. Sur ræv!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Fy skamme. Ikke køre alle de tunge lockouts og overloads på DE dag. Din ME dag kommer til at lide under det. Og så vil jeg nok foretrække doubles istedet for singles i DE squat. Sådan at du følger foreskrifterne. Du skal tænke på at det bliver en halvering af volumen i forhold til det Louie anbefaler.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Endnu en lille hyrdetime med Louie og Dave......

Der røg lidt øl ned i går aftes i anledning af at en af mine venner netop er blevet udnævnt inde på Hærens Officerskole og i lidt mindre grad fordi en af mine venner (Poul Georg, skulle nogen bekendte læse dette) har fået 13 i en eller anden faststoffysikkatalyse-snadder eksamen på DTU (civilingeniør i kemi).

Lidt opvarmning, hvor jeg eksperimenterede med frivend og træk med 40 kilo, for at se om ryggen klagede - det gjorde den ikke.....

DE Bænkpres

DE bænk m. pause - 5x3@50, 5x3@60

Bænk m. pause - 80, 90, 90, 90

RM øvelser

10 graders DB pres - 2x5@36, 2x5@38, 1x4(3½)@41

Militær pres - [email protected]

Fransk pres - 5x5@50

Bonus til skuldre og ryg

rotator cuff øvelser supersæt med infraspinatus og supraspinatus (dog -rear laterals)

2x15 hyperextension

Det var hvad det blev til idag.... jeg gik osse og rodede med noget discotræning af mave og biceps, men så blev jeg smidt ud...... :tongue: . Min bænkpres er blevet meget mere eksplosiv og jeg satte følgeligt vægten op. De lidt tungere singles jeg kørte bagefter føltes ret tunge (?). håndvægtspres rev godt i pattøjet (41'erne ser bare for hardcore ud). Militærpres kørte fint og jeg regner med at øge næste gang. Fransk pres var en tæve, der fik rykket mine forben godt og grundigt rundt.....

Jeg blev ret så bekymret over at mine singles, som skulle forestille at være ca. 80%, føltes så tunge, og jeg overvejer da osse at smide en RM øvelse ind, der ligner BP mere.... Udover det har jeg osse tænkt mig at få plads til benpres som RM øvelse. Så har jeg gået og tænkt noget over mit dødløft: Jeg er ikke steget i dødløft siden min første HST cyklus, hvor jeg kørte dem kontinuøst uden at lægge den død mellem hvert rep. Siden da har jeg kørt dem død imellem hver rep og jeg er ikke steget trods 4-5 kilos ekstra kropsvægt. Jeg er sikker på at mit relativt gode dødløft hidrører fra min tidligere meget foroverlænede squatstil og mine dødløft uden død. Det korte af det lange er vist at jeg vil til at køre dødløft uden død igen, nu som RM øvelse.

Nåja, og ryggen havde det lidt bedre efter træningen :)

Træningen idag får :viking: :viking: :viking: Intet specielt......

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var færdig med det andet sæt med 38, sad jeg og kiggede sultent på 41'erne.... sagen er den at vores 36'ere og 38'ere bare er massive røde rustne jernklodser med en stang mellem, mens 41 er "rigtige" håndvægte med skiver og hele pivtøjet - og så ser de baresens tunge ud (det er de osse), men der mangler lige en smule i at jeg kan reppe rigtigt med dem...

Link to comment
Share on other sites

Jeg går forresten og roder med at tage en del øvelser ud af WSB programmet og så køre dem i et dobbeltsplit..... jeg tænker her på chinups, træk til bryst, dips, lægge+underarme samt strækkere. Jeg tænkte på at køre dem ved siden af WSB evt i et morgentræningspas man, ons, fre....

Hvis de skal med som RM øvelser tager dt da totalt overhånd..... men jeg går lige og brygger på det.......

Link to comment
Share on other sites

En lille hurtig....

ME Squat/dødløft

Front squat - 3x60, 90, 100, 102.5, 105, 110 PR!

RM øvelser

Goodmornings - 4x10@50

Chinups - 4x8@mig

Det var hvad det kunne blive til. Jeg var dernede sammen med min kæreste, som osse ville løfte lidt, så det tog lidt tid.... jeg arbejder fra 14-19 om mandagen, så jeg skal på arbjede nu. Jeg gik ned i vægt i goodmornings efter mit rygstunt. Jeg tager resten af RM øvelserne iaften og måske et par ME løft mere......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share