Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

Nå, den aftentræning blev vist ikke til noget, men morgentræningen skal da lige have vikinger. Den får :viking: :viking: :viking:

Min ryg er godt nok stiv fra morgenen og den er osse blevet lidt værre..... Jeg tager lige træningen imorgen med (det er ME bænk) og så holder jeg fri indtil det er ovre..... jeg er heller ikke vildt motiveret for tiden..... trælstræls.... så får jeg sgu nok ikke 200 i dødløft til moltræf (eller over 140 i squat for den sags skyld), men jeg er da ret sikker på at jeg har lidt hjem i bænkpres.....

Nå, jeg vil smutte

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå, endnu en lidt halvhjertet WSB stund.... jeg kom lidt for sent afsted, så jeg havde ingen forhåbninger om at kunne nå at blive færdig.... jeg skal ned i jernhulen emd min kæreste imorgen, så tager jeg resten der....

Min ryg har iøvrigt haft det noget bedre idag B) , men det er gået lidt op i nakken, hvor jeg nu får ondt i forbindelse med min læsning. Men jeg satser på at det snart er ovre, for.....

JEG HAR LAVET PR I PATPRES!!!!

ME Bænk

BP m. pause - 3x60, 90, 100, 105 PR!, 107.5 PR!!, 110 PR!!!

Den sidste med pause var med ok pause, men røven gik lidt op (jeg tror dog den ville være godkendt). Da det ni gik så godt tænkte jeg at jeg ligesågodt kunne køre den helt ud....

BP (uden pause) - 112.5 PR!!!!

WAAAAHH!!!! PAT!! PRES!!! BABY!!!

:superman::superman::superman: :mandance: :2000-pontiac-red:

Så var den der!! Røven var lidt oppe... men den tæller sgu.... på en frisk dag uden alt for mange tidligere løft og med lidt psykisk forarbejde er der jo 115-120 stykker!! Sådan!! Jeg kan iøvrigt bemærke at mit sticking point har løftet sig 5-10 cm op (jf. en tråd jeg så et eller andet sted hvor andre havde gjort den samme observation efter dynamisk træning)

RM øvelse

Dips m. klodser - 4x10@mig+20 (108)

resten tager jeg imorgen....

den får lige :viking: :viking: :viking: :viking: :viking: for en længe ventet optur

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Lidt catchup fra i går

ME Bænk

RM øvelse

Bentåge rows - 4x12@60 (PUUUUMP)

Upright rows - 3x12@30, 1x14@30

Skullcrushas - 4x10@30

Underarme superset m. wrist curls - 3x10@18/40

Det var alt hvad jeg kunne nå idag.... Mens jeg var dernede kom der en kæmpestor Bandidos rocker hen til mig og spurgte hvordan jeg dog havde fået så store arme!!! Åhhh hvaaad, det var fedt! Nu er mine arme kun 34-35, så jeg var lidt bange for om han gassede mig, men jeg tror det er fordi han ikke har set mig siden jul, hvor jeg alligevel vejede 8 kilo mindre. Men han bad mig ihvertfald om at tage et program emd til ham til på tirsdag, så nu skal jeg lige overveje hvordan en bandidos rocker træner...... Jeg tror der er lidt for meget balls to the wall træning i dem, til at de synes HST er fedt, men det er ikke til at vide.... Jeg tror osse der er lidt for mange tal, hvis jeg skal være helt ærligt.... Men WSB er jo i princippet meget let at gå til, hvis man ikke går vildt meget op i analyse.......

Nåja, og så var tuja med og hun løftede osse lidt ting lige så forsigtigt........ Den lille spræller vildt meget!! (altså ikke til træning, men sådan generelt).

Den får lige :viking: :viking: :viking: :viking: for en positiv bemærkning og et sjældent alvorligt pump

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye PR! Den er godtnok fløjet en del opad! Måske er det det der skal til for at få min bænk opad... Men det blir tidligst til efteråret, indtil videre skal der stadig cuttes. :angry:

Griner med ham Rockerfyren! Så gælder det bare om at smække et godt program sammen, ellers kan det blive ubehageligt :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også det er lidt for mange tal, hvis jeg skal være helt ærlig
:tongue:

Det er vist godt han ikke læser med herinde :4whip: ... fordi man er rocker behøves man vel ikke at være ubegavet ;) men nu kender jeg selvfølgelig hellere ikke personen

Link to comment
Share on other sites

fordi man er rocker behøves man vel ikke at være ubegavet  men nu kender jeg selvfølgelig hellere ikke personen

Zoa> Er du sikker på det? Den type mennesker der er/vil være rockere virker ikke som de mest intelligente mennesker jeg har stødt på.... Men store, det er de ofte.

Link to comment
Share on other sites

Nu håber jeg det er ok vi spammer incogs log lidt men jeg bliver næsten nødt til at svare på det du spørger om Dines

Zoa> Er du sikker på det? Den type mennesker der er/vil være rockere virker ikke som de mest intelligente mennesker jeg har stødt på.... Men store, det er de ofte.

Nu vil jeg gerne lige starte med at sige at jeg ingen rockere kender og på ingen måde sympatiserer med disse mennesker men jeg synes ikke man kan generalisere om en gruppe... det være sig hverken rockere bodybuildere eller politikere for den sags skyld ;)

Link to comment
Share on other sites

Det må jo siges at jeg selv lagde lidt op til det, da jeg skrev at der nok var for mange tal.... Det var fordi jeg prøvede at forklare ham hvad HST gik ud på og så spurgte han om han ikke bare kunne køre de samme vægte som mig...... Men jeg må jo prøve igen......

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige kommet hjem fra noget familiefest på Samsø...... Og så vil jeg da lige fortælle at Incognitoen har været i havet for første gang i år - og ja, det var koldt!

Jeg må hellere få strikket noget sammen til ham rockeren.... Jeg vil forelægge ham hhv. HST og WSB som mulige modeller.

Og min ryg spiller igen, så den tigger jo bare om at få prygl imorgen til ME squat/dødløft med noget dødløft fra klods.

Link to comment
Share on other sites

En tur gennem skærsilden......

Louie fik mig kastet i gang i dag og han siger at man skal køre mindst 4x8 i volumen på RM øvelserne, og jeg havde fundet på at benpres osse skulle med idag, så det blev en laaaang og svedig omgang.

ME Squat/dødløft

Dødløft fra 15cm klods - 100, 140, 160 PR!, 170 PR!!, 175 PR!!!

RM øvelser

Benpres - 4x10@200 (slet ikke tung med underligt hård alligevel)

Goodmornings - 4x10@60

Chinups - 4x9@mig (89-90 kilo)

weighted hyperextensions - 4x10@mig+20

face rope pull - 4x10@70 (m. udveksling)

Stående læg i smith - 4x10@100

Det blev til lidt over 2 timer og det er for lang tid.... jeg kører for mange RM øvelser og der skal ryddes op i dem med øjeblikkelig virkning. ME gik fint selvom jeg havde gået og spekuleret meget over det (det er vel til dels et mål for formen til MOL-træf), så jeg var blevet helt nervøs. Jeg løfter aldrig godt, når jeg har etableret et forventningspres :thumb_down: Så det reelle max er måske lidt højere. Den var ikke svær at trække fra gulvet, men omkring knæhøjde bliver den satans tung..... hvis jeg er frisk og ikke nervøs for mit løft kan jeg helt sikkert trække 180-185 fra klods. Egentlig skulle jeg have trukket lidt flere løft, men 175'eren blev en grinder, så jeg tænkte at det måtte være fint......

RM øvelserne trak ud fordi jeg havde fundet på at inkludere benpres, som jeg holder meget af.... benpres kørte let og ubesværet, men var alligevel underligt hård.... Der skal desværre ryddes op i RM øvelserne, da det blev til allllt for meget idag.... men min indre BB'er vil jo gerne have større lægge og vinger og de betyder jo ikke alverden for bænk, squat og dødløft.... måske man kan lave et morge/aften split på en eller anden måde........

Den får lige :viking: :viking: :viking:

Nåja og rockeren kom ikke, så det må blive en anden dag........

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

RM øvelserne trak ud fordi jeg havde fundet på at inkludere benpres, som jeg holder meget af.... benpres kørte let og ubesværet, men var alligevel underligt hård.... Der skal desværre ryddes op i RM øvelserne, da det blev til allllt for meget idag.... men min indre BB'er vil jo gerne have større lægge og vinger og de betyder jo ikke alverden for bænk, squat og dødløft.... måske man kan lave et morge/aften split på en eller anden måde..

Du kunne prøve følgende:

SQ/DL ME-dag

ME-øvelse

Benpres 4-5 set

Lænd/haser 4-5 set

Mave 3-4 set

Chins/pulldown 3-4 set

BP ME-dag

ME øvelse

Bryst 4-5 set

Triceps 4-5 set

Rows 4-5 set

Bagside skulder 3-4 set

SQ/DL DE-dag

DE squat

DE dødløft

Zercher squat 3-4 set

Lænd/haser 4-5 set

Mave 3-4 set

BP DE-dag

DE bænkpres

Triceps 4-5 set

Rows 4-5 set

Front eller side skulder 3-4 set

Biceps 2-3 set

Glem læggene for en tid, men ikke vingerne. Et sæt gode lats er et must for god bundstyrke i bænken. :)

Link to comment
Share on other sites

det er nok rigtigt nok..... det var faktisk det samme jeg var nået frem til selv. Jeg ville osse udskifte Zercher squats med dødløft partials (uden at lægge den død - kun ned gennem sticking point og så op igen). Og da jeg ikke har egentlige problemer med grebsstyrke lader jeg osse den ligge i nogen tid. Og jeg kører skulderbagside på alle bænk træninger, dog med færre sæt (det er min erfaring at rotator cuff work skal ind mindst 2 gange om ugen for at holde problemerne fra døren), men man kunne jo snildt kaste noget tungere ind på en af dagene......

Program følger imorgen en gang......

Er det din egen udgave forresten?

Link to comment
Share on other sites

Er det din egen udgave forresten?

Mit program så ikke helt sådant ud da jeg kørte WSB, men det er den udgave jeg har tænkt mig at kører om en måned eller to. De væsentligste ændringer er tilføjelse af henholdsvis benpres og brystøvelsen på ME-dagene. Det havde jeg ikke med før.

Link to comment
Share on other sites

ud og se med WSB!

Opvarmning med lidt strækkere og rotator cuff træning.

ME Bænk

"Rack press" - 2x50, 90

"rack press" er min selvopfundne øvelse, hvor man presser stangen op fra en støtte i brysthøjde, så man får brudt den concentrisk/eccentriske kæde med større ROM end i floor presses. DE 90 var forresten ganske tunge.... Nå, men jeg havde mere lyst til at maxe i bænk, så det gjorde jeg (selvom Louie siger man skal gøre det på en god DE dag, TJ)

Bænk (touch'n'go) - 100, 110, 115 PR!, 115 (miss)

Så var de 115 der... den kom hjem i ret dårlig stil, så jeg prøvede lige igen, men uden held (muligvis til dels på grund af min totalt uduelige spotter :thumb_down: ). De 100 var til gengæld rigtigt hurtige.

RM øvelser

Dips - 3x10@mig+20 (109), 1x15@mig

Bentåge - 4x8@70

upright rows - 4x8@40

Skullcrushas - 3x8@36 (tåååång)

Jeg øgede vægten en del, da jeg mest havde lyst til at løfte lidt tungere i dag......

Discotræning

Hammercurl - 1x6@26

BB curl - 1x6@40, 1x5@50

Nuff' said......

Jeg kører denne uge færdig (2 DE dage mere) og deloader efterfølgende indtil MOLtræf, hvor der forhåbentligt kommer ny max i de tre store. Derefter står den på Roskilde festival, som jeg vil betragte som deconditionering til en ny runde HST, hvor jeg vil bygge op til noget work capacity og så begynde på WSB igen.

Jeg har tænkt mig at gøre min HST lidt mere styrkeagtig, idet jeg vil fokusere lidt mere på svagpunktstræning til de tre store og jeg vil sandsynligvis efter 5'erne, køre videre i 5'erne i en uge eller 2 og derefter øge belastningen mere og korte sættene mere af, måske med 2x4 i en uge, så 3x3 og til sidst 5x2. Muligvis vil jeg kun køre vægten videre op i de tre store, mens jeg kører negativer i de andre øvelser. Herefter en deload, et nyt max og så er jeg klar til WSB igen..... det er den store plan banan.... forslag og kommentarer er velkomne.

Den får lige :viking: :viking: :viking: :viking: for en PR

Link to comment
Share on other sites

sure thang.... jeg har jo en skummel plan om at drikke bajer' fra når vi er færdige med MOLtræf (hvor jeg er i Tårnby) til klokken 0800 søndag morgen (hver jeg gerne skulle stå i Roskilde med en masse telte under armene) og jeg vil da gerne gøre det sammen med nogen....

Link to comment
Share on other sites

en hurtig træning før danmarks stærkeste mand på bakken

DE squat/dødløft

DE box squat - 4x2@60, 1x2@50

DE squat (m. hurtig reversal) - 5x2@50

Squat - 100, 120, 130, 130

Walkout - 180 (+3 partials)

DE dødløft - 10x1@120

Dødløft - 140, 150, 170 (den sidste var ret tung)

Rack pull - 220 (underlig let)

Leg curls - 4x5@85

Powershrugs - 3x5@110

ditto m. straps - 1x5@130 (buuuuurn)

Træk til bryst - 1x5@110, 2x5@115 PR

Den får :viking: :viking: :viking: :viking:

Nærmere beskrivelse følger. Jeg smutter til Bakken og kigger på freaks.

Link to comment
Share on other sites

jeg besluttede mig lige for at køre nogle lidt tungere singles her inden deload, derfor de lidt større vægte. Squatten føltes god, men dødløften var ret tung.

Jeg fik kørt RM øvelserne med ret korte pauser, så pulsen var høj og sveden var fremme.

Anyways jeg var på Bakken med Tuja (min kæreste) og Cilius og se Danmarks stærkeste mand..... de tog ret lang tid. Generelt var det en flok svagpissere, med få undtagelser - der var en der bommede på et 170 kilos dødløft.... godt nok var det dybt, men så dybt var det alligevel ikke. Og så jeg lige Frank Jørgensen.... Jesus han ser grum ud.... kæmpestor, med en kæmpenakke og squatbooty fra helvede...... Nåja, Flemming Rasmussen vandt i overbevisende stil......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share