Hånden på hjertet


CloudHands
 Share

Recommended Posts

Lækre billeder! Dyrehaven?

Arboretet i Hørsholm, Hørsholm Kirkegård og Hørsholm Kirke. Jeg er vild med det område. Er opvokset her og jeg har set på det igennem 32 år, næsten hver dag og jeg er ikke blevet træt af det endnu. Hver årstid har sin charme og området har så meget stemning, både historisk og landskabsmæssigt.

Som Ole Henriksen ville have sagt: I LÅRVE IT! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Efterårsferiearbejdelektier

Igår tog jeg endnu en powerwalktur inden jeg spiste mit første måltid. Det blev lidt sent, men wtf. Gik en tur i Gribskov og det var sindsygt smukt med alle farverne og det skønne skønne solskin gennem træernes kroner. Det er en dejlig måde at motionere på.

I dag skulle jeg i modsætning til andre uger møde tidligt. Fik skrevet opgaven færdig og afleveret. Nu står den på efterårsferie, som så ikke er så ferieagtig endda. Skal arbejde så meget som muligt. Vil gerne have 5-6 vagter, men nu må vi se hvad bureauet får ind. Er allerede booket til to vagter, så det er jo fjong. Derudover så skal jeg lave en danskstil, lægge sidste hånd på nogle fysikopgaver og lave en enkelt matematikaflevering. Så ferie er måske så meget sagt.

Grundet den tidlige skole, fik jeg ikke gået mine 60 minutters powerwalk, men endte op i centret omkring frokosttid, hvor jeg gav den en skalle på cyklen. Jeg fik selskab af Julie og det var rigtig hyggeligt. Fik snakket om løst og fast, mens kilometerne forsvandt i benene på os begge. Hun kan fandme give den gas :smile:

Jeg ligger stadig på 93 kilo som sidste gang jeg opdaterede og har bestemt mig for at dagen idag er spis hvad du vil dag. Holder stadig øje med kalorietælleren på madlog.dk, men går ikke så meget op i om den går i nul. Hvis ikke det ellers viser sig at ødelægge min plan om at tabe 14 kilo inden uge 1 i 2012, så tror jeg at jeg vil belønne mit slid med kiloene med én dag om ugen hvor jeg kan give los. Nu må jeg se...

post-18376-059524100 1318612553_thumb.jp

post-18376-098690200 1318612576_thumb.jp

Lidt flora og fauna jeg mødte på min vej i går...

Dagens program

18 min cykling 8,2km

Nakkeekstensions 4x25x20kg

McKenzie push-ups galore

Dødløft

2x10x20kg

1x5x40kg

1x5x50kg

1x5x70kg

1x5x90kg

2x10x100kg

1x8x80kg

Link to comment
Share on other sites

En god, ja næsten lykkelig dag

Dejligt at benene slet ikke gjorde ondt i dag efter gårsdagens "lange" løbetur. Kunne godt mærke det da jeg satte mig op på motionscyklen for at varme op, men det var minimalt. Super dejligt! :smile:

Jeg var helt alene i centret gennem stort set hele mit træningspas. Det var også ret dejligt.

Da jeg kom hjem fik jeg lige ryddet op, sat en vask over og kogt noget vand til når min far kom forbi lidt senere. Det var pissehyggeligt, som altid. Elsker min far. Han er bare en helt igennem sød mand.

Nu står den på aftensmad, børneputning og så afslapning med lidt tv og måske noget MOL og FB surfing.

Ville gerne dele noget dybt og indsigtsfuldt med jer i dag, men lige nu i skrivende stund er jeg tom og I må nøjes med dagens program. Har iøvrigt tabt mig ned til 92,7kg (10,7kg til målet og mere end 11 uger til at realisere det i). Det går bare rigtig dejligt fremad med mit vægttab og flere er begyndt at kommentere på at man kan se det. Det er jo bare perfekt :4thumbsup:

Dagens program

V-grip pulldown

3x10x54kg

2x8x68kg

Cykling 15 minutter og det blev til ca 7km.

Hyperekstensions, hanging legraise og nakkeekstensions, henholdsvis 3x15xBW, 3x15xBW og 4x25x20kg

Lateral raises

2x15x5kg

Triceps DB bag nakken

2x8x10kg

Military press

1x10x20kg

1x5x30kg

3x5x35kg

2x5x40kg

1x10x40kg

Link to comment
Share on other sites

Ja så røg der liiiiige lidt mere vægt af igen her til morgen. Powerwalkede 1 time og er nu nede på 92,3kg. Yessirs :smilerock:

Smuk og våd tur langs Øresund. Tog ingen billeder pga. regnen. Fik sunget meget højt til vinden og regnen uden tilskuere. Det var faktisk også ganske fedt bare at give stemmen gas når jeg ikke skal tænke på hvad andre tænker.

Edited by CloudHands
Link to comment
Share on other sites

Igår styrketrænede jeg, i dag løb jeg.

Igår var en kort omgang, da jeg var på arbejde til 1300 og var nødt til at hente bilen fra service, så jeg kunne hente børnene inden 1530. Det var lidt ærgerligt for jeg nåede ikke alle arbejdssæt af mit bænkpres... Nåh godt det samme, min skulder driller stadig lidt, så det var sikkert for det bedste.

I dag var en fin løbetur i dejligt vejr. Ned til Strandvejen og tilbage igen. 4,65km løb hele vejen. Vægten i dag siger ingen forandring. Har også spist lidt mere. Nogle dage er det nemmere at afholde mig fra at spise for meget end andre... I dag og i går har jeg haft en del craving efter fedt og sukker.

Gårsdagens program

15 min. cykling 7,5km

Hypers, crunches, nakke, same procedure as every time James...

Lateral raises, front raises 2x15x5kg

Bænkpres

1x10x20kg

1x5x40kg

1x5x50kg

1x5x60kg

1x5x70kg

1x5x75kg

1x5x80kg

Over and out

Edited by CloudHands
Link to comment
Share on other sites

Nu er der igen nogen der har puttet svaghedssaft i min flaske...

Jeg taber mig, men jeg taber fandme også styrke. Det var forventeligt, men stadig nederen. Har holdt mig på 91,8kg de sidste tre fire dage. Kan godt mærke at mit vægttab og min radikale plan om at tabe et kilo om ugen tærer på kræfterne. Men som jeg skrev tidligere, så betyder mit udseende i spejlet altså mere end min styrke lige nu. Det er prisen jeg må betale. Når jeg når til ugen efter jul og vejer 82kg, så er jeg sikker på at jeg er glad for min indsats. Jeg kan allerede nu bedre se musklerne på min hals og mine skuldre er blevet en lille smule mere markerede. Maven og man-boobs er stadig det største problem rent udseendemæssigt. Efter uge 1 kan jeg altid pakke noget mere muskel på. Så har jeg en slags baseline at tage udgangspunkt i, hvor alt fedt er skrællet af. Så bliver det nemmere at bulke med omtanke. Damn hvor jeg glæder mig til at se resultatet :bigsmile:

Dagens program

Cykling 15min. 7,6km

Hypers, hanging leg raises og nakke 2x15, 2x15 og 3x25x20kg

Lateral raises, biceps curls, kick back dumbell jævnt tempo efterfulgt af hinanden i cirkel 2x15

Seated rows

1x15x40kg

1x15x50kg

1x10x60kg

1x10x70kg

2x6x80kg

Dødløft

1x10x20kg

1x10x50kg

1x10x70kg

1x10x90kg

1x5x100kg

Link to comment
Share on other sites

Igår blev der løbet... 4,65km yada yada.

I dag er jeg syg :sneaky2: Så ingen træning :mad:

Vægten sagde 91,7kg i går... Lidt mere i dag. Har spist lidt mere fordi jeg ikke laver så meget når jeg er syg og synes at det er synd for mig selv :blush:

Forleden da jeg var ud at løbe, passerede jeg en af forældrene nede fra børnehaven, som jeg også har siddet i bestyrelse med. Senere samme aften skriver han til mig på facebook. Det første han skriver er om jeg gang- eller løbetrænede. Idiot smartass røvhat spasser! Jeg løber som jeg løber. Narrøv! Vores forhold er slet ikke på et niveau hvor du har optjent det mindste gran af ret til at have en mening om hvordan jeg løber, endsige kommentere på det overfor mig. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Igår blev der løbet... 4,65km yada yada.

I dag er jeg syg :sneaky2: Så ingen træning :mad:

Vægten sagde 91,7kg i går... Lidt mere i dag. Har spist lidt mere fordi jeg ikke laver så meget når jeg er syg og synes at det er synd for mig selv :blush:

Forleden da jeg var ud at løbe, passerede jeg en af forældrene nede fra børnehaven, som jeg også har siddet i bestyrelse med. Senere samme aften skriver han til mig på facebook. Det første han skriver er om jeg gang- eller løbetrænede. Idiot smartass røvhat spasser! Jeg løber som jeg løber. Narrøv! Vores forhold er slet ikke på et niveau hvor du har optjent det mindste gran af ret til at have en mening om hvordan jeg løber, endsige kommentere på det overfor mig. :mad:

Har slettet fra vennelisten nu... Så kan han lære det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Forleden da jeg var ud at løbe, passerede jeg en af forældrene nede fra børnehaven, som jeg også har siddet i bestyrelse med. Senere samme aften skriver han til mig på facebook. Det første han skriver er om jeg gang- eller løbetrænede. Idiot smartass røvhat spasser! Jeg løber som jeg løber. Narrøv! Vores forhold er slet ikke på et niveau hvor du har optjent det mindste gran af ret til at have en mening om hvordan jeg løber, endsige kommentere på det overfor mig. :mad:

lol for et emoudbrud

Link to comment
Share on other sites

Dagens program

15min. cykling 7,65km

Dødløft

2x10x20kg

1x8x60kg

5x8x80kg

Bænkpres

2x10x20kg

2x8x60kg

2x8x70kg

2x5x80kg

Havde egentlig en god plan, men den blev fucked af at der trods træningstidspunkt var ret mange mennesker der skulle bruge udstyret :dry: Havde ikke tid til at vente, så jeg fyrede den bare af så godt jeg kunne. Plan udføres en anden dag.

Link to comment
Share on other sites

Reumatolog for the win

Var hos en flinker læge fyr som fortalte mig at jeg med AL sandsynlighed ikke har en eneste reumatisk lidelse der var værd at gøre noget ved. Yay! :4thumbup: Nu skal jeg MRscannes og have taget nogle blodprøver for helt at udelukke reminiscens af børnegigt (var 7 år), arvelig psoriasis gigt eller morbus bechterew.

Alle mine smerter kunne sagtens stamme fra en medfødt sammenvoksning mellem L5 og S1, samt en smule hypermobilitet i rygsøjlen.

Dagens program

Military press

2x10x20kg

2x10x30kg

2x5x35kg

2x5x40kg

Squat

1x10x20kg

1x8x50kg

1x8x70kg

1x8x90kg

1x5x100kg

1x5x110kg

1x2x115kg (Lavede et eller andet lort med ryggen på sidste rep og vurderede at det var fint at stoppe. Var temmelig træt og havde ikke stocked up på carbs, så det var virkeligt på pumperne, men godt at kravle langsomt opad i løftet vægt, selvom at jeg taber mig.)

Standing EZ BB Curls

2x12x17,5kg

2x8x27,5kg

Link to comment
Share on other sites

Reumatolog for the win

Var hos en flinker læge fyr som fortalte mig at jeg med AL sandsynlighed ikke har en eneste reumatisk lidelse der var værd at gøre noget ved. Yay! :4thumbup: Nu skal jeg MRscannes og have taget nogle blodprøver for helt at udelukke reminiscens af børnegigt (var 7 år), arvelig psoriasis gigt eller morbus bechterew.

Alle mine smerter kunne sagtens stamme fra en medfødt sammenvoksning mellem L5 og S1, samt en smule hypermobilitet i rygsøjlen.

godt at høre CH, krydser fingre!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share