Mera Peak, Himalaya Nepal, 6465 moh, oktober


Bjergtrold
 Share

Recommended Posts

Træning d 3.9

0

:omg::sneaky2::wacko:

Møder og work indtil kl 18.30 og derefter intro i tri klubben. Fantastisk luft i aften så overvejede løb men spiste i stedet en masse kylling..... I morgen meget tidligt mere work og møde til sent... well om ikke andet rask og håbefuld.

Har om ikke andet vist sig, at jeg fra d 13. - 16. september skal bo et dejligt sted i Berlin med gode træningsmuligheder. Skulle lige have været weekenden efter til marathon :cooldance: well nok ikke helt klar :devil:

Søde drømme :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Shane Alton Eversfield og Amazon har kun 2 eksemplarer af bogen in stock (dog flere på vej)

Og hvem siger, at det ikke er tid for at kaste sig over svømning eller ... :hippy: bogens forfatter dyrker iøvrigt udover 100 kilometer løb og langdistance triathlon, yoga og tai chi :hippy:

Apropos svøm så her ovennævnte forfatter i slow motion crawl der vel kan give enhver lyst til et dyp :bubblebath:

Jamen det vand ser bare så ufattelig indbydende ud... Får lyst til en dukkert lige nu!!!!!!!!!!!!!!! :bubblebath:

Glæder mig til at høre hvad I siger til bogen. Den er meget filosofisk og lidt kringlet (og indrømmet, jeg nåede ikke at blive færdig med den inden Julie kom, og har ikke lige tiden nu til at sætte mig ned i længere tid og fordybe mig .... :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Jamen det vand ser bare så ufattelig indbydende ud... Får lyst til en dukkert lige nu!!!!!!!!!!!!!!! :bubblebath:

Glæder mig til at høre hvad I siger til bogen. Den er meget filosofisk og lidt kringlet (og indrømmet, jeg nåede ikke at blive færdig med den inden Julie kom, og har ikke lige tiden nu til at sætte mig ned i længere tid og fordybe mig .... :blush: )

:hippy: Jaaaa kan godt forestille mig, at der ikke er så mange stille stunder men må tilgengæld være fantastisk med sådan en lille personality og så megen udvikling næsten fra time til time. Håber at forkølelse er på retur.

Jeg er allerede såå glad for bogen (selvom den ikke er landet) ja og over, at jeg ikke er den eneste der prøver at fastholde noget yoga i den noget anderledes triverden. Her til aften har jeg så dog også meget positivt oplevet, at der også sker meget positivt indenfor triverdenen og vores egen klub i særdeleshed

Træning d 4.9

Svøm 1300 m opv-svøm-afsvøm

Officiel introsvøm i tri klub med et meget pædagoisk og samtidig lærerigt approach, der formåede at få rigtig mange folk rigtig godt i gang i god ro og orden. Fedt at svømme med ligesindede inkl et overkommeligt program. Kunne godt have svømmet længere men ovenpå 4 timers søvn, 12 timer på hospitalet og mærkelige små snacks hele dagen helt perfekt. Glæder mig til næste gang = torsdag.

Nu sove og tror, at jeg skal finde på anden cardio end spin 6.15

Søde drømme

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Dejligt med god træning i 1900. Var kun med til træningen med de nye svømmetrænere et par gange inden jeg blev væltet omkuld af kvalme, men syntes rigtig godt om det.

Ja, livet som nybagt mor er en fantastisk rejse. Lillepigen bliver større og større og sjovere og sjovere, og det er helt vildt dejligt at mærke hvordan vi bonder mere og mere. Og så er hun så service-minded at hun sover længe og er nem, så moderen kan få klemt en hel del små træningspas ind her og der. Så jeg føler mig meget meget priviligeret.

At jeg så kan følge din træning fra sidelinjen og leve lidt af min egen drøm om ekstremsport ud her er jo en ekstra bonus :happy::4trumpet:

Edited by Stinelykke
Link to comment
Share on other sites

Ja, livet som nybagt mor er en fantastisk rejse. Lillepigen bliver større og større og sjovere og sjovere, og det er helt vildt dejligt at mærke hvordan vi bonder mere og mere. Og så er hun så service-minded at hun sover længe og er nem, så moderen kan få klemt en hel del små træningspas ind her og der. Så jeg føler mig meget meget priviligeret

Hvor lyder det bare skønt søde Stine og glæder mig til at se både dig og Julie prinsessen igen og :1356: for den diciplin du lægger for dagen i forhold til at få puttet træningspassene ind - det er i hvert fald også jern vilje midt i en travl hverdag så keep up the real good work på alle fronter :4trumpet:

At jeg så kan følge din træning fra sidelinjen og leve lidt af min egen drøm om ekstremsport ud her er jo en ekstra bonus :happy::4trumpet:

Du er altid mere end velkommen til at kigge ind men synes nu foreløbig ikke, at det går så ekstremt for sig :blush:

Nu hvor coach T imidlertid har meldt ud, at han er ON :hippy: i forhold til IM sparring - ja så kan det da godt være, at det kommer til at blive lidt vildere :devil: :devil:

Træning d 6.9

Spin

1 h - første klasses time med super instruktør J men var virkelig træt

Bodyflow

1 h

Planen var jo egentlig svøm med klubben men kunne bare mærke, at lange dage på hospitalet ovenpå sidste uges sygdom var lige i overkanten og at jeg ikke ville komme afsted, hvis jeg først tog hjem i lejligheden. Kompromisset med flow fyldt mobility træning inden en god nats søvn var dog helt perfekt.

Træning d 7.9

Svøm

2700 m med Århus 1900 tri - tema aerob udholdenhed. Fik igen at vide, at jeg slingrer meget og at mit hoved kører fra side til side og det skal jeg til at arbejde på på teknik timerne tirsdag og torsdag. Derudover synes jeg iøvrigt, at det gik helt forrygende og vores bane fik ros af træneren for at svømme lige så hurtigt, som den hurtigere bane ved siden af. Først og fremmest er jeg simpelthen så glad for konceptet inkl at ryge glad og smattet i kroppen hjem i sofaen og på den måde glide ind i weekenden. vi er alle så forskellige men har det rigtig godt med i højere grad at gøre de ting der gør mig glad og godt.

Træning d 8.9

Bodyflow

1 h

Spin

2 h med H der var en af de mest forrygende instruktører jeg længe har haft mødt, fantastisk musik = melodiøs trance ofte tillagt en lidt mere jungle agtigt trommelyd, der bare var perfekt til at få noget tryk i pedalerne + et vældig godt sammenskruet program.

Herefter lige lidt indkøb og så på hospitalet i joggingbukser, Helly Hansen undertrøje og løbesko uden skyggen af make up, dullen hår eller noget, for skulle jo bare gemme mig ved mit skrivebord og ender så med at rende ind i to venner, der begge gav mig komplimenter for mit friske udseende.... så meget for dyre foundations, silkeskjorter, kjoler og højhælede sko, når jeg åbenbart bare skal se så camping agtig ud som muligt :wacko::w00t::sleepy::slut: :hippy:

I dag egentlig landevejs planer med triveninde J men var simpelthen for træt i morges + trænger til at få luget og forberedt ugen, der tegner god omend hektisk inkl Bound for Berlin projekt torsdag eftermiddag og hele weekender dér :superman:

Tilgengæld snupper vi noget svøm senere og jeg trænger virkelig til at få dyrket noget yoga af en slags :hippy:

Fortsat dejlig weekend til boardet og vender nok tilbage med en uge summation

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Update

Uhhhh så gik endnu en uge :hippy:

Venter på fly tilbage til Århus ovenpå dejlige og spændende dage i Berlin, så lille simpel opdatering.

Træning d 10.9

Løb

11 k - City løb mens mørket faldt på. Dejligt.

Træning d 11.9

Spin

1 h hos god men hård instruktør Jan. Var træt men ingen restitution.

Bodyflow

1 h

Træning d 12.9

Yoga

Halvanden times hjemme ashtanga

Træning d 13.9

Cycling

50 min tidlig hjemmetræning inden afrejse direkte fra job

Træning d 14.-16.9

3 x ca 16 k = fabelagtig sightseeing i Berlin på første trediedel af marathonruten. Første tur fredag morgen, i går eftermiddags på en meget turist crowdet rute og i morges aLone i solopgangen.

Turen startende på Budapester strasse lige syd for Tiergarten og så venstre om ud i campus universitets område langs Alt Moabit der ender lige nede i den nye Rigsdag med en storslået udsigt over Spree, derefter mod Friedrichsstrasse og endte så via TorStrasse og en større vej jeg ikke husker navnet på ved Alexanderplatz, Unter den Linden, Brandenburger Tor og Sejrssøjle inden de sidste ca 500 m tilbage til hotellet. Superfedt at opleve stængerne holde til de lidt længere ture og har haft enormt stor lyst til en længere løbetur i de historiske og fascinerende omgivelser. Well Well mon ikke der også er skønne ting at foretage mig herhjemme og snart mere fly og rejse coming up.

Trænger virkelig !!!! Til at stramme op kostmæssigt + til at få dyrket noget yoga men ellers ganske godt tilfreds.

Dejlig uge til boardet :hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Nå har fået 2 ekstra timer i Cph airport så good tid til at poste en mere visuel fremstilling af ruten

Øv ruteopmåler laver om på tingene ....

Men vedhæfter i stedet kort over officiel marathon rute - som der stod på utallige skilte Laufstrecke - bitte nicht hier parken .... dejlig tanke med det løb

http://www.bmw-berlin-marathon.com/en/event/start-finish-course.html

:headphonedance::cool::devil: :hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Du glemmer dine tanker omkring selve løbet... :wink:

:happy::ninja::shades::blush: :hippy:

Uhhhhh der blev jeg så liiige taget med fingrene i dåsen med Berliner Pfannkuchen !!!!! Og jo indrømmer da, at jeg var meget meget fristet af tanken om at deltage i Berlin Marathon på næste søndag og nåede temmelig langt i forhold til at have et startnr på hånden, hotel og flybilletter ... utroligt så handlekraftig jeg kan være når jeg først ligesom brænder for noget :4jumpy: Well men men nåede så også lige at træde et skridt tilbage og minde mig selv om planen med at være gældfri i januar 2014 + liiige glæde mig over overhovedet at kunne løbe rigtigt igen, inden jeg så straks smider det hele over bord ved at deltage i et laaangt løb uden den optimale forberedelse. Kan derudover også mærke, at jeg i høj grad trænger til nogle hjemme weekender og noget hverdag for ikke at brænde helt sammen i knolden. Natten til mandag nåede jeg jo først hjem kl 01, tilbragte dagen i går på job i Viborg og om 14 dage sidder jeg igen i Barcelona til endnu et høj intensivt møde fra tidlig morgen til sen aften, såå lidt ro og regelmæssighed skal der til.

Af samme grund er jeg også pt meget optaget af at prøve at inkooperere tri livsstil gradvist men føler mig ikke overbevist om, at det er foreneligt med mit job og diverse aktiviteter at træne til en fuld IM. Vigtigst at holde mig i gang og vigtigst at få dyrket masser af yoga. Zendurance bogen er kommet og er bare totalt genkendeligt for mig, hvordan den megen træning, evigt lurende risiko for overtræning, stressen kroppen, bare SKAL balanceres af noget andet. Eller sådan er det i hvert fald for mig.

Nå må hellere skride til en lille update for lidt er der da blevet trænet. Har haft en fornemmelse af noget subinfektion i ørene, så har haft holdt mig ude af vandet men i næste uge skal der svømning til :bubblebath:

Træning d 17.9

Bodyflow

1 h

Træning d 18.9

Spin

1 h

Bodyflow

1 h

Træning d 19.9

Bodyflow

1 h

Træning d 20.9

Spin

1 h

Bodyflow

1 h

Træning d 21.9

Yoga

Ashtanga 1 time, super træt opgav afsluttende øvelser

Træning d 22.9

Løb

Fabelagtig dejlig tur i efterårsskoven i skumringen med kig ud over Århusbugten

Træning d 23.9

Bodyflow

1 h

Løb

1 h rolig jog

Vil virkelig prøve at arbejde på noget mere hjemme ashtanga for bodyflow giver slet ikke det samme og især ikke når ingen af instruktørerne efterhånden kører det samme men blender frit. Det er super instruktør S dygtig nok til men flere af de andre formår det altså ikke rigtig og slet ikke i dag. Nå må bare lære at smide mig hurtigt på måtten. Og få svømmet tirsdag, torsdag og lørdag i den kommende uge :violin: :violin: :violin:

:hippy:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se liv i din log igen! :smile:

Hvornår regner du med at svømme torsdag? Har selv en ambition om at komme i gang med indesvømning igen, og det kunne være at udsigten til et fællespas kunne virke motiverende. :4whistling:

:hippy: Thx sweetie :cheer: Og super forslag med fællessvøm. Det vil jeg rigtig gerne på et tidspunkt når jeg er kommet lidt mere ind i rytme. Ugens plan går på at få lidt for kontigentet i triklubben + få lidt teknikundervisning så svømmer med Århus 1900 i morgen kl 21, torsdag kl 20 og lørdag kl 14-15 stykker (skal lige finde ud af det).

Håber snart at være en rigtig flyvefisk, så vi kan putte nogle flere sessions ind. Er altid frisk på kaglepas :cooldance:

Træning d 24.9

Yoga

Halvanden times dejlig hjemmeashtanga - 1. serie. Så mange fordele ved det så - just do it :heartpump: :heartpump: :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

:bubblebath: :bubblebath: :bubblebath:

Træning d 25.9

Svøm

Ca 1700 m med Århus 1900 tri - masser af teknik træning

Var ellers ikke mange sure sild værd ovenpå lang hård dag på hospitalet, aftensmad + at jeg er meget mere A end B menneske og har det med at få sådan et lidt Ronja Røverdatter sløret blik når klokken passerer 22 - læg dertil, at jeg jo stadig føler mig lidt ny og famlende i forhold til klubtræningen, banekultur mv mv mv

Well og så blev det bare alletiders aften. Al mulig grund til at komme mere ud af komfort zonen og lidt skræmmende, så afmægtig jeg nogle gange kan føle mig inde i knolden og så er det jo egentlig en sindstilstand der potentielt kan vendes. Rigtig god fornemmelse af "vi er i det her sammen - kyllinge crawl fællesskab" på vores bane og gode råd fra trænerne. Måske der alligevel er håb for langdistance tri næste år.

Søde drømme til boardet :hippy:

Edited by Bjergtrold
Link to comment
Share on other sites

Well og så blev det bare alletiders aften ...

Og den oplevelse tror jeg, at de fleste MOL'er har haft: Man gider egentlig ikke, og så bliver det bare super fedt. Jeg tror det handler om, at man møder op helt uden forventninger, og så nyder man øjeblikket mere. Det kan være svært helt bevidst at "skrælle" forventningerne af. Men hvis man er træt og uoplagt helt ind til benet, så har man simpelthen ikke energi til at danne sig alle mulige billeder af træningen. Og så er man mere i nuet.

Og sådan fik vi en næsten filosofisk start på onsdagen :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Og den oplevelse tror jeg, at de fleste MOL'er har haft: Man gider egentlig ikke, og så bliver det bare super fedt. Jeg tror det handler om, at man møder op helt uden forventninger, og så nyder man øjeblikket mere. Det kan være svært helt bevidst at "skrælle" forventningerne af. Men hvis man er træt og uoplagt helt ind til benet, så har man simpelthen ikke energi til at danne sig alle mulige billeder af træningen. Og så er man mere i nuet.

Og sådan fik vi en næsten filosofisk start på onsdagen :4smartass:

Tak for både kloge og filosofiske tanker super løber Henrik og ja det er jo det inspirerende og berigende ved MOL netop at kunne mødes i de her oplevelser. I dag havde jeg således også alle muligheder for et fantastisk svømme pas for var maksimalt uoplagt, træt, halv kold og for mæt ... meeen bailede så i stedet og blev hjemme for at få afviklet en del hængeparties ... holder helt fri og har så tilgengæld lidt spin i morgen - i følge super triathleten LaMotta er det jo for gamle, overvægtige og svagelige koner, hvor jeg jo straks føler mig truffet - også selvom at træningsformen for nogle år siden bidrog til mit livs form inkl at nærme mig de 10 kilometer på 40 minutter, så deeet.... :4smartass:

Træning d 26.9

Bodyflow

1 h

Meget meget godt sammenskruet time i den store sal med super instruktør S. Ærgeligt, at hun ikke kan have flere timer.

Spin

1 h puls øvet. En ny time med instruktør T som jeg tidligere har haft gode erfaringer med. Efter at have kørt hos de mere oldschool instruktører Helle K, Jan og Simon fra forleden, der gør vilde ting og virkelig formår at banke pulsen op og få fyret op under kedlerne, jaaahh så kan jeg nu godt føle, at 2 minutter siddende veklsende med 2 minutter stående i næsten 20 minutter tilsat strømlinet trance bliver lidt kedeligt, selvfølgelig er det et spørgsmål om selvdiciplin og om at tage ansvar for sin træning. Meen må gerne stritte lidt SQU. Nok alligevel ikke sidste gang, at jeg har haft prøvet den kombo. Snart starter onsdags spin med tri klubben og selvom det igen koster ekstra, så kunne det jo måske være sjovt nok at se de andre i et andet lys end neddyppet i chlorvand og badetøjscamouflerede.

I dag som anført nul træning men overvejer noget hjemmespa og måske tidligt i seng med "Game of Thrones" som en god ven forleden smed på min bogreol.

Dejlig aften og snart weekend til boardet :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Tak for både kloge og filosofiske tanker super løber Henrik og ja det er jo det inspirerende og berigende ved MOL netop at kunne mødes i de her oplevelser. I dag havde jeg således også alle muligheder for et fantastisk svømme pas for var maksimalt uoplagt, træt, halv kold og for mæt ... meeen bailede så i stedet og blev hjemme for at få afviklet en del hængeparties ... holder helt fri og har så tilgengæld lidt spin i morgen - i følge super triathleten LaMotta er det jo for gamle, overvægtige og svagelige koner, hvor jeg jo straks føler mig truffet - også selvom at træningsformen for nogle år siden bidrog til mit livs form inkl at nærme mig de 10 kilometer på 40 minutter, så deeet.... :4smartass:

Træning d 26.9

Bodyflow

1 h

Meget meget godt sammenskruet time i den store sal med super instruktør S. Ærgeligt, at hun ikke kan have flere timer.

Spin

1 h puls øvet. En ny time med instruktør T som jeg tidligere har haft gode erfaringer med. Efter at have kørt hos de mere oldschool instruktører Helle K, Jan og Simon fra forleden, der gør vilde ting og virkelig formår at banke pulsen op og få fyret op under kedlerne, jaaahh så kan jeg nu godt føle, at 2 minutter siddende veklsende med 2 minutter stående i næsten 20 minutter tilsat strømlinet trance bliver lidt kedeligt, selvfølgelig er det et spørgsmål om selvdiciplin og om at tage ansvar for sin træning. Meen må gerne stritte lidt SQU. Nok alligevel ikke sidste gang, at jeg har haft prøvet den kombo. Snart starter onsdags spin med tri klubben og selvom det igen koster ekstra, så kunne det jo måske være sjovt nok at se de andre i et andet lys end neddyppet i chlorvand og badetøjscamouflerede.

I dag som anført nul træning men overvejer noget hjemmespa og måske tidligt i seng med "Game of Thrones" som en god ven forleden smed på min bogreol.

Dejlig aften og snart weekend til boardet :hippy:

Skulle hilse og sige at spin med 1900 er meget meget sjovt. Og hårdt. 1,5 time med nogen af de bedste elitetriatleter i DK kan godt give sved på panden :smilerock:

I øvrigt smukke: bruger du DVD til asthanga-hjemmetræning? Trænger nemlig til at komme i gang igen for at kombinere med løbet og har ikke tid til at komme nogensteder for at få undervisning.

Håber også, at der snart kan blive tid til lidt kagleri igen :blahblah: . Måske en kombo af gåtur i efterårsløvet og kaffe på Sofies?

Edited by Stinelykke
Link to comment
Share on other sites

Skulle hilse og sige at spin med 1900 er meget meget sjovt. Og hårdt. 1,5 time med nogen af de bedste elitetriatleter i DK kan godt give sved på panden :smilerock:

I øvrigt smukke: bruger du DVD til asthanga-hjemmetræning? Trænger nemlig til at komme i gang igen for at kombinere med løbet og har ikke tid til at komme nogensteder for at få undervisning.

Håber også, at der snart kan blive tid til lidt kagleri igen :blahblah: . Måske en kombo af gåtur i efterårsløvet og kaffe på Sofies?

Aloha søde Stine og tak for hint om onsdags spin med klubben. Ville altså være skønt hvis I søde tøser stadig trænede med klubben men forstår godt, at dagsordenen er en anden nu. Jeg vil glæde mig til efterårs walk + Sofies sted, som jeg testede med en god veninde + baby og baby far fornylig til stor glæde for alle.

Mht yoga DVD træner jeg med John Scott og det fungerer rigtig fint. Varierer det lidt afhængig af energi og behov..

http://www.amazon.com/Ashtanga-Yoga-Primary-Series-Scott/dp/B000BFHDY0

Træning d 28.9

Spin

1 h Daniel

Træning d 29.9

Svøm

Med Århus 1900 tri hvor jeg bla fik sludret med nogle af de andre i omklædningsrummet og det gør det jo også sjovere og hyggeligere at dukke op næste gang.

Program med meget fokus på rotation i kroppen

Opvarmning crawl 200 m

Skodde + andre teknik øvelser 6 x 50 300 m

Løs svøm 100 m

Masser af ligge på siden øvelser 20 x 50 1000 m

Svøm med udstyr 300 m

Mere nåede jeg ikke dvs 1900 ialt men bruger også meget tid på overhovedet at forstå hvad jeg skal og prøve at mærke efter, hvordan det føles i kroppen. Igen i dag brugbare træner kommentarer og nærmen mig, hvor mine udfordringer ligger, god fornemmelse af, at hofte og skuldre fulgtes lidt mere ad, stadig for slingrende dog. Især øvelsen hvor vi svømmede med plade mellem benene gav ligeså stille mere mening med fornemmelse af, at skuldre ligesom klikkede på en anden måde... svært at forklare men meget godt med koncentrationen og kropsbevidsthed... ren zen.

Ville være fænomenalt at lave yoga i dag men tror, at det bliver husalfe pas i stedet. Har i øvrigt været ude at købe nye regnbukser og fik gode bjergfornemmelser i Friluftsland.... Someday :wub:

Fortsat dejlig weekend til boardet :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 30.9

Bodyflow

1 h

Løb

11 k - stille opvarmning 20 min og så ca 30 min med pænt jævnt arbejde omkring 80-85 % lille 30 sekunders pause og så de sidste 10 i sub jævn intensitet. Friskere ben end længe. Føltes godt !!!!

Uge stats

Svøm - 2 h = 2 ud af 3 planlagte pas

Løb - 1 h

Spin - 2 h

Yoga 1.5 h

Bdyflw 2 h ialt 8.5 time langt fra langdistance tri træning men ok i en uge, hvor jeg sov meget lidt både natten til onsdag og natten til fredag, samt var til møde til sent tirsdag + tydeligt at mærke på løb i dag, at jeg ikke er overtrænet. Ovenpå de mange løbekilometre i Berlin og nogle vilde spinning timer havde jeg faktisk lidt overtrænings fornemmelse for nogle uger siden.

For den kommende uge forhåbentlig 4 svømmepas med klubben lige i skabet. Vil gerne prøve intervalløb med klubben tirsdag og morgenløb lørdag. Er booket ind til spin i morgen tidlig og fredag morgen. Sen jobdag i morgen, som jeg håber at slutte med noget aften yoga. Onsdag vaccination og bjergmøde med Topas om aftenen.

Vil virkelig prøve at huske kun at drikke morgenkaffe, for har lidt eftermiddagskaffen mistænkt for at medvirke til søvnløse nætter + selvfølgelig de job ting jeg grubler over, som jeg faktisk har formået ikke at tænke på ovenpå den gode søvn natten til i går = fremskridt.

Skal også bruge noget af ugen på at forberede besøg lørdag og afrejse til Barcelona for kort kursus søndag

Søde drømme til boardet :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Hold op der er knald på... :lolabove::cheer:

Meget imponerende, at du får trænet så meget med alle de andre ting, som fylder. You go girl!!! :showoff:

Jeg vil straks kigge nærmere på dit link, det er utroligt som bare et par dage hvor jeg har lavet lidt solhilsner og et par stående stillinger er blevet meget mere smidig og meget mindre øm i den gamle skade. Så fedt!!! :cheer:

Skal vi ikke mødes når du er tilbage fra Barcelona og er landet igen :hands:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan i hvert fald sagtens mærke at jeg har droppet aftenkaffen, men det er jo også ekstra giftigt for søvnen når det er så sent.

Mit største problem er vist min forkærlighed for stææærk Espresso, så tilbringer noget af døgnet dyppet ned i sort tjære...men kan nu også godt lide det :wub: I nat vågnede jeg alligevel tidligt uden større koffeinindtag søndag. Fortsat god bedring til dig :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Hold op der er knald på... :lolabove::cheer:

Meget imponerende, at du får trænet så meget med alle de andre ting, som fylder. You go girl!!! :showoff:

Jeg vil straks kigge nærmere på dit link, det er utroligt som bare et par dage hvor jeg har lavet lidt solhilsner og et par stående stillinger er blevet meget mere smidig og meget mindre øm i den gamle skade. Så fedt!!! :cheer:

Skal vi ikke mødes når du er tilbage fra Barcelona og er landet igen :hands:

Taaark søde Stine men hensigtserklæringer er jo et og hvad jeg reelt når af pas noget andet :blush: Kan allerede se, at jeg må baile på lørdags løb med klubben, eller igen droppe frisør aftale og forblive forpjusket.

Glæææder mig tilgengæld meget til snart at ses og måske endda også i din egen log læse mere om yoga :poking: Håber virkelig ikke, at skader er for slemme og driller for meget nu, hvor du fx har intensiveret løbet.

Smider lige nogle datoer til Jer skønne tøser :slut:

Træning d 1.10

Spin

1 h morgentræning - nice and easy og godt med sved på panden

Bodyflow

1 h featuring super instruktør S, fabelagtige tracks og Mr sub3 himself i fyyyyldt sal.

Vågnede igen meget tidligt og kan tydeligt se, hvordan bevidstheden om morgentræningen gør det sværere lige at vende sig om og få 3 timer ekstra. Omvendt giver det bare meget ro og glæde i kroppen at have banket kardioen af fra morgenstunden. Mere ro og nærvær i mit ambulatorie = bedre dag for alle parter.

Nå i morgen bliver kunsten at komme til løbetræning ovenpå mange timer i bil og møde i Odense

:hippy: Søde drømme

Link to comment
Share on other sites

Bodyflow

1 h featuring super instruktør S, fabelagtige tracks og Mr sub3 himself i fyyyyldt sal.

Imponerende, men forpligtende titel, jeg lige pludselig har fået! Jeg er endvidere imponeret over, hvor let og elegant flow kører for dig.

Til gårdagens time var der både en der sagde det er næsten synd for ham, han skal stå forrest når han er ny - vel og mærke før vi kom i gang. Under timen blev jeg også rettet på af en af de andre. Det er helt ok, jeg er bare ikke vant til at være blandt de dårligste. Jeg kan bare mærke, det er godt for min krop; let og elefant...

Link to comment
Share on other sites

Imponerende, men forpligtende titel, jeg lige pludselig har fået! Jeg er endvidere imponeret over, hvor let og elegant flow kører for dig.

Til gårdagens time var der både en der sagde det er næsten synd for ham, han skal stå forrest når han er ny - vel og mærke før vi kom i gang. Under timen blev jeg også rettet på af en af de andre. Det er helt ok, jeg er bare ikke vant til at være blandt de dårligste. Jeg kan bare mærke, det er godt for min krop; let og elefant...

Ihhh hvor godt at læse, at jeg ikke er den eneste der oplever den gode effekt :hippy: Min erfaring med yoga og også bodyflow er nu, at alt det her vanlige vestlig god/dårlige, rigid/smidig... somehow kommer til at fylde mindre og mindre, du er på din måtte, du arbejder og alt andet er ligegyldigt. Og ja er da iøvrigt spændt på at følge med i marathon projektet. Skal nok blive sjovt.

Træning d 2.10

Spin

1 fabelagtig time hos super instruktør J. Helt som i gamle dage, hvor sveden haglede og timen fløj afsted. Bliver nødt til at inkooperere de timer i træningsplanen somehow.

Bodyflow

1 h - amazing

Ja og allerede på ugens 2. dag overrulede jeg jo så planlagt program, som ellers stod på løb/svøm med tri klubben men ovenpå endnu en nat med kun 4 timers søvn og lang tur/rt til møde i Odense, kunne jeg ikke overskue halv sen og hård træning. Guderne må så vide, hvad jeg foretager mig her midnat foran min computer og endda med planer om morgen jog kl 5

:smilerock::rolleyes::yo: .....:hippy:

Link to comment
Share on other sites

  • Bjergtrold changed the title to Mera Peak, Himalaya Nepal, 6465 moh, oktober

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share