A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

2x10 a 13,7 kg

1x8 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

2x12 a 10 kg

3x10 a 10 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Gns. puls: 153 bpm

Max puls: 160 bpm

Kcal: 195 kcal

Fornuftig træning, men undrer mig lidt over kickback. Plejer ikke at have nogle problemer med det øvelse. Var lidt begrænset af forkølelsen på løbebåndet, men lidt sjovt at pulsen er lavere end den plejer.

Det går okay med kostplanen. Størst problem er at få spist alt det jeg skal. Det er faktisk ikke lykkes endnu. Chokofanterne blev spist igår. Blev ved med at hoste og det hjælp at spise (og så smagte de godt!).

Link to comment
Share on other sites

Har lige siddet og nørdet med lidt vægttabsgrafer og det ser ikke ud til at jeg kan nå målet om at tabe 25 kg på et år. Og dog.. Skal tabe lidt over 1 kg om ugen i de næste 8 uger for at nå målet, hvilket jeg ikke er tosset med. Jeg har det bedst med at gå efter 0,5 kg om ugen. Men nu er der jo det at jeg stadig tager det der stads med kreatin og hvem ved hvor mange væske jeg egentlig binder pga. det? Hvis jeg da overhovedet stadig binder væske pga. det. Jeg har haft svært ved at tyde ændringerne i vægten i de sidste uger, da det har kørt meget op og ned. Kan ikke lade være med at tænke på, hvordan resultatet ville have været uden kreatin, da jeg havde den først store vægtøgning den 7. januar. For jeg havde passet min træning og kosten, som jeg plejer, så det burde have været et vægttab. Går og glæder mig til jeg er færdig med bøtten med stads, så jeg kan se om jeg bare har stået mere eller mindre stille i det nye år eller om der rent faktisk er sket noget.

Da jeg havde den store vægtøgning, tænkte jeg at det jo nok også var på tide med et nederlag på vægten, for jeg har jo egentlig haft det ret nemt. Jo, der har været uger, hvor vægten er steget, men så har jeg altid tabt cm samtidig og der har ikke været vægtøgning 2 uger i trak. Jeg har heller ikke rigtig ramt et plateau, som jeg ikke har kunne komme videre fra. Hvis det viser sig at det rent faktisk er væske der har været skyld i de sidste ugers svingende vægt, så har jeg godt nok haft det nemt! Det har jeg nu alligevel! Det er gået langsomt, som det også burde, hvilket har testet min tålmodighed og der har da også været nedture og fristelser, men dem husker jeg faktisk ikke nær så godt, som jeg husker opturene! Wow, må vidst heller gå i seng inden jeg roder mig ud i et eller andet filosofisk, som jeg fornemmer, jeg er på vej til..

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Cable biceps curls (straight bar)

5x12 a 22,5 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Fornuftig træning. Er lidt træt af at jeg har måtte gå ned i vægt på nogle af rygøvelserne, men det følelse meget bedre. Har en bedre fornemmelse at jeg rammer rigtig og det er jo vigtigst. Var lidt flad i dag. Træner mente åbenbart jeg var mere end lidt flad, for han sagde at jeg burde tage hjem for jeg fik jo ikke noget ud af det alligevel :annoyed:. Jeg synes nu ellers det gik helt fint.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 15 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 109 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

5x12 a 22,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Synes ikke det er helt sjovt at træne i de sidste par dage.. Motivationen har været der, men det har energien ikke helt, men er da kommet igennem alligevel. Dog er cardio blevet voldsomt nedprioriteret.

Var efter Træner igen for at få mit nye program, så jeg også har lidt tid at få helt styre på alle øvelserne. Han siger så at der kommer ikke til at være de store ændring, det bliver bare delt op, så det kommet ikke til at tage mere end 40 min.. Tænkte at det var da dumt, for så kommer jeg jo til at træne mindre.. indtil det gik op for mig at han jo vil have at jeg skal bruge resten af tiden på cardio.. Gad vide om jeg nogensinde kommer til at nyde cardio..

Link to comment
Share on other sites

Sorry den sene opfølgning, men nu kommer den altså.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at det er vigtigt for dig at have tillid til din træner, og ud fra hvad du skriver virker han jo også til at være en kæmpe ressource i dit projekt og liv som helhed. Men det betyder jo ikke at han er superdygtig til det hele, hvilket jo er noget af en forventning at have til et andet menneske, alle har jo en eller anden spidskompetence, og er teknisk krævende løft hans spidskompetence, og hvad med hypermobilitet er det noget han ved noget grundlæggende om?

Det er noget som ganske mange bruger ganske lang tid på at lære at udføre korrekt, og når man er hypermobil, kan der være endnu flere vanskeligheder involveret i udførelsen af løftet end for "almindelige mennesker", lige som det at have været svært overvægtig kan have en indflydelse på forskellige ting, mange svært overvægtige har f.eks. en tendens til at blive kalveknæede.

Du har allerede oplevet smerter i dine led, og i har som jeg forstår det, blot reduceret vægten og bakket væk fra øvelsen i en periode, men det løser jo ikke noget, der er jo en grund til at du fik de smerter. At du kan benpresse så meget og squatter så forsigtigt tyder vel med mit lægmandsøje på en stor grad af ustabilitet omkring dine led (hvilket jo giver god mening i forhold til hypermobiliteten), men det arbejder i ikke med, eller hvordan?

Det kan godt være at din ven træner er knalddygtig til at lægge programmer og vise teknik og kost osv. Men ved han noget om det du selv bringer med dig ind i centeret og hvordan det påvirker træningen? Og er det egentlig hans fagområde?

Link to comment
Share on other sites

For at starte fra bunden, så er Træner uddannet instruktør og har en del års erfaring. Jeg ved så ikke, hvor meget erfaring han har med hypermobilitet. Synes også det er en svær ting at arbejde med, når min egen læge bare har sagt at jeg skal styrke mine muskler. Jeg er selv overbevist over at grunden til smerterne er, fordi jeg har været for optimistisk med hvor meget jeg kunne kører med uden at tage hensyn til om mine led også var klar til det. Den lave vægt jeg kører med nu, betyder at squat nu bliver brugt som en stabiliseringsøvelse. Samtidig betyder det også, at jeg er kommet væk fra smith-stativet (som står elendigt i forhold til at tjekke teknik i spejlet) og nu kan stå lige foran spejlet og kan meget bedre holde øje med teknikken. Men ja, egentlige stabilitetsøvelser burde jeg jo egentlig også have med ind i programmet. Satser på Google kan være min ven, hvis ikke Træner ikke har noget input på det område.

Tak for inputtet! Du forstår virkelig at prikke til folk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 92,0 kg (-2,7/-19)

Arm: samme/-2cm
Bryst: -0,5cm/-14cm
Mave: -1cm/-26,2cm
Hofter: -0,5cm/-16,5cm
Bagdel: samme/-12,7cm
Lår: samme/-8cm

Ved godt det lyder dumt, men er sgu lidt sur over at smide så meget vægt nu, for det giver ikke rigtig mening. En del af det må jo uden tvivl være væske, men er jo ikke stoppet med kreatin. Tror bare jeg skal lave være med at tænke over det..

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

2x11 a 13,7 kg

1x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t i 20 min., 5,8 km/t i 10 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 149 bpm

Max puls: 157 bpm

Kcal: 280 kcal

Mandag er min nye ynglings træningsdag :wub: Har sgu haft god fremgang de sidste par mandage. Mine nyeste træningsbukser er en smule mere tætsiddende end de andre jeg har og har ikke kigget i spejlet, hvordan de sidder på bagdel med tanken "hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af", men idag kom jeg til at kigge i spejlet og jeg må sige at jeg faktisk er godt tilfreds med formen af min bagdel! (og Træner er enig :bigsmile:) Nu skal den bare være mindre :smile:

I dag lykkedes det mig endelig at spise alt fra min kostplan :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Rygøvelse i maskine

5x12 a 45 kg

Cable biceps curls (straight bar)

3x12 a 22,5 kg

3x12 a 25 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 6 km/t i 15 min., 5,8 km/t i 5 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 149 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 187 kcal

Fornuftig træning. Var lidt i tidsnød til sidst, så droppede de sidste 10 min. på løbebånd.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 15 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Military press

5x12 a 15 kg

BB upright row

5x12 a 12,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min,

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 5%

Gns. puls: 142 bpm

Max puls: 147 bpm

Kcal: 255 kcal

God træning! Kan virkelig mærke at squat rammer godt og det bliver bedre for hver gang, da jeg bliver bedre og bedre til de små detaljer i teknikken. Løbebåndet var ikke så meget for cardio i dag, men mere for at få brugt benene efter squat.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

3x15 a 11,2 kg

2x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext, w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Gns. puls: 153 bpm

Max puls: 159 bpm

Kcal: 293 kcal

Fint træning.. Har lyst til M&M's, men det er vidst mest af alt fordi jeg har ondt af mig selv :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Cable biceps curls (straight bar)

5x12 a 25 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Dejlig træning! Var lige ved at droppe træningen, for er virkelig ikke god til at træne om morgen, men det gik sgu fint alligevel. Ville gerne have taget de 30 min. på løbebåndet, men kunne godt fornemme at der var lang ventetid, så det blev ikke lige i dag.

Har lige spist en hel pose M&M's.... Og har nu ondt i maven og galoperende sukkerchock.... Det er bare ikke det værd..

Helt enig! Bare en skam man indimellem bliver nødt til at prøve det for at blive mindet om det :unhappy: Jeg havde heldigvis mine mandler, som hjælp på trangen.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,1 kg (-0,9/-19,9)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-14cm
Mave: -1cm/-27,2cm
Hofter: samme/-16,5cm
Bagdel: -1cm/-13,7cm
Lår: -1cm/-9cm

Så lader det til at tingene er tilbage til normalt :smile: Meen kunne nu være meget fedt, hvis der var røget 100 g mere, så jeg kunne have sagt -20 kg.

Pjækkede fra træning i går og tør slet ikke tænke på, hvordan mine ben ville have det i dag, hvis jeg ikke havde pjækket, for OMG mine ben er trætte i dag! Kan sgu godt mærke at jeg ikke er vant til at arbejde 3 dage i streg..

Tror jeg vil udnytte at jeg har vinterferie og komme ned og træne 2 gange om dagen, men det må lige vente til i morgen :smile: Kunne være at jeg kan komme under 90 kg i næste uge..

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

2x10 a 13,7 kg

1x8 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

1x15 a 10 kg

4x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope (i cable cross)

1x12 a 35 kg

4x12 a 30 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Triceps ext. w/ v-bar (i cable cross)

5x12 a 35 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Gns. puls: 154 bpm

Max puls: 161 bpm

Kcal: 295 kcal

Endnu en god træning :smile: Og der blevet kigget efter mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

3x12 a 45 kg

Cable biceps curls

6x12 a 25 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Er ikke tilfreds med dagens træning! Skulle have haft de sidste to sæt med i seated row, men Træner gjorde tegn til at jeg skulle komme over til ham, så jeg kunne træne biceps ved siden af ham og en anden rygøvelse også, men det lykkes så ikke, for ham der var igang der sagde at han manglede 1 sæt, så manglede han 2 sæt og inden jeg når at foretag mig noget som helst da han er færdig, er der en anden der er gået igang, så ender med at køre mellem Træner, hvilket jeg også ville have gjort, hvis jeg havde fået de sidste 2 sæt med. Ville også have været på løbebåndet, så tog afsted i god tid, så jeg også ville kunne nå hjem og i bad inden filmaften uden at det bliver alt for sent, men Træner havde en masse irritation han skulle af med, så der blev snakket en del og det endte med at tage 2,5 time! Nåh ja, vi skulle jo også lige snakke om den skumle personlige træner, som var igang med træne en meget flot pige.. Ville ikke ligefrem kalde hans opførsel professionel :crazy:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 15 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

5x12 a 22,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Mine ben er godt nok ristet! Havde ellers planlagt at jeg skulle slutte af på løbebåndet, men der var sgu ikke mere at give af.. kunne dårligt nok gå ned af trapperne. Ville gerne have haft lidt mere at spise inden træning, hvilket nok også ville have hjulpet på benene, men kom pludselig i tanke om at jeg jo kunne få byttet mine høretelefoner, så jeg i det mindste har nogle som virker indtil jeg finder nogle bedre, men det kom jeg altså i tanke om 45 min. før Fona lukkede og kunne ligeså godt tage til træning derfra, så havde lidt travlt og nåede ikke at spise så meget. Men træningen gik jo fint nok alligevel og manden i Fona sagde, at de nye høretelefoner er i bedre kvalitet end de gamle, så der er da en mulighed for at de her ikke går i stykke efter et halvt år.

Mht. kostplan så kører det fint. Er dog virkelig dårlig til at regne (åbenbart), for kostplanen har et total på 1950 kcal. Har tilføjet hytteost, som et alternativ til tun, da jeg er ved at være godt træt af tun og så er forskellen kun 13 kcal.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

3x10 a 13,7 kg

1x8 a 13,7 kg

1x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Gns. puls: 153 bpm

Max puls: 163 bpm

Kcal: 294 kcal

Ganske fornuftig træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Cable biceps curls (straight bar)

5x12 a 25 kg

Cable hammer curls

1x12 a 22,5 kg

4x12 a 25 kg

Rygøvelse i maskine

3x12 a 45 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

(Puls-uret ville ikke rigtig samarbejde)

Endnu en god træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 15 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

5x12 a 25 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

:wub: Har fået ros af Træner i dag.. Efter første sæt af arnold press kom han lige hen og sagde at det så godt ud. Fik også et godkendelsesnik efter første sæt military. Han er ikke nem at få ros af, så det skal nydes :bigsmile: . Vi havde en aftale om at han lige skulle tage et kig på mine squats i dag, bare så jeg er sikker på at jeg ikke er helt galt på den. Han sagde det så fornuftigt ud og han har også sagt god for at jeg må prøve øge vægten, men jeg venter lige lidt med det. Vil ikke presse for meget på og får stadig DOMS i et par dage efter ben-dag.

Kostplanen har sejlet lidt i denne uge, men det har ikke være katastrofalt. Føler også jeg har fået det ud af kostplanen, som jeg håbede på, hvilket var at jeg ville komme tilbage på rette spor med kosten og at jeg vil få mere struktur på kosten. Men tager selvfølgelig den sidste uge med alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 92,2 kg (+1,1/-18,8)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-14cm
Mave: samme/-27,2cm
Hofter: samme/-16,5cm
Bagdel: samme/-13,7cm
Lår: samme/-9cm

Var godt klar over at jeg havde taget på, for det har jeg jo kunne se hen over ugen, men troede der var tabt en cm eller to.. Selv Træner synes det er underligt, at der ikke er sket nogen ændring på cm.

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

5x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Cykel

Tid: 10 min.

Modstand: 6

Gns. power: 122 w

Gns. puls: 152 bpm

Max puls: 162 bpm

Kcal: 96 kcal

Fornuftig træning! Har ikke sovet så meget i nat, så har været ret træt idag og så er det samtidig første dag i en måned, hvor jeg træner uden dope, så var lidt spændt. Kunne godt mærkes på energien, men ikke så meget som jeg havde frygtet.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Pulldown

2x12 a 50 kg

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

4x12 a 45 kg

Cable biceps curls (straight bar)

5x12 a 25 kg

Cable hammer curls

5x12 a 25 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Gns. puls: et sted mellem 126 og 214 bpm?

Max. puls: 224 bpm ifølge mit ur, men gætter på omkring 160 bpm

Okay træning.. Er lidt træt af at træne med Træner om tirsdagen, for det tager altid så lang tid, men der er også kun en tirsdag tilbage inden jeg får nyt program, så det går nok. Ville egentlig have taget 30 min. på løbebåndet, men skulle altså virkelig tisse :crazy:. Var en lille smule handicappet i dag, da jeg havde fået den anden af 3 HPV-vacciner. Sygeplejersken sagde at det ville være ligesom sidste gang, for det er den samme vaccine.. She lied! Skulderen er godt øm..

I går aftes klokken meget sent fik jeg pludselig lyst til at begynde at løbe, så i dag måtte jeg jo finde det gamle løbetøj frem og se om jeg kunne være i det og jeg blev sgu lidt trist, da jeg så at det er en str. M, men jeg prøvede nu at få det på alligevel og lykkedes faktisk. Altså der er ikke helt nok bevægelsesfrihed til at jeg ville kunne løbe i det, men der er ikke lang vej igen. Første tanke var at så må jeg jo bare vente til jeg kan passe det. Men nåede frem til at jeg nok alligevel skal have købt noget nyt løbetøj alligevel, så anden tanke var at så må jeg vente til jeg får løn og jeg har fået købt noget nyt tøj. Men nåede så frem til at jeg jo egentlig kun manglede nogle bukser og det vil være synd ikke at udnytte lysten til at løbe, så jeg fik købt mig et par tights (havde aldrig troet at jeg skulle komme til at eje et par tights!). Sagde til den søde mand i butikken at jeg gerne vil prøve et par i XL og han så sådan lidt forvirret ud og sagde "Altså hvis de er til dig selv, så er en L fin". Tænkte at han var da godt nok optimistisk, men han havde ret :wootdance: Det var altså en lidt underlig, men bestem fed, oplevelse!

Er blevet tilbudt clen i dag.. har nu læst om det og tror sgu bare jeg siger nej tak..

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 20 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Militray press

5x12 a 15 kg

Arnold press

5x12 a 6 kg

Er faktisk rigtig godt tilfreds med dagens træning på trods af at jeg ikke kom hele programmet igennem. Især squat var awesome idag! Skal til at bruge squat-racket ellers ender det bare med at jeg rammer mig selv i hovedet med vægtstangen fordi jeg ikke kan løfte den op over hovedet.. Kunne ikke komme til 7 kg vægtene, som jeg egentlig burde kører med i arnold, men da jeg havde kørt military først, så passede det faktisk fint med de 6 kg.

I morgen står den på den første løbetur i meget, meget lang tid og jeg glæder mig! Måske en smule dumt at det er dagen efter ben-dag, men det går nok :wink:

Link to comment
Share on other sites

Første løbetur i 131 uger (ifølge nike+) overstået og er godt tilfreds :smile: Det program jeg løber efter er et 12 ugers fra begynder til 5 km program. Og det er altså virkelig for begynder, for i starten går man mere end man løber. Men det passer mig helt fint, for løbe er indtil videre bonus for mig, så jeg har ikke travlt. Det vigtigste for mig er stadig styrketræningen og den cardio jeg laver i den forbindelse.

Løb

Tid: 18 min.

Længde: 1,84 km

Gns. puls: 131 bpm

Max puls: 204 bpm

Kcal: 131 kcal

Gns. pace: 9:33 min/km

Aner ikke om max pulsen er rigtig.. Kiggede kun en enkelt gang på uret efter første løbepas og der var pulsen 174 bpm, så det kan da godt være den har været oppe at ramme 204 bpm.

Hurtigste pace i hvert løbepas

7:34

7:08

7:54

Masser af plads til forbedring :smile:

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Fredag den 22. februar

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

2x10 a 13,7 kg

1x8 a 13,7 kg

2x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Okay træning, men var lidt træt efter en hel dag med shopping og for dårlig kost. Fik selskab af en af de sædvandlige, en af Træners fans, og han gik og rettede på mig! :nono: Han har dårlig nok styr på sin egen teknik, men det han er nu yderst underholdende når han forsøger at sige noget klogt.

Lørdag den 23. februar

Løb

Tid: 18:13

Længde: 1,91 km

Gns. puls: 127 bpm

Max puls: 179 bpm

Kcal: 122 kcal

Gns. pace: 9:32 min/km

Hurtigste pace i løbepas

7:14 min/km

7:01 min/km

7:30 min/km

Fårk! det var koldt! Synes det var hårdere end sidst, men pace er da alligevel en lille bitte smule hurtigere.

Styrketræning:

10 min. opvarmning på løbebånd.

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Ny rygøvelse som ikke kan navnet på

1x12 a 25 kg

1x12 a 30 kg

1x12 a 35 kg

2x12 a 40 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Biceps curls

5x12 a 7 kg

Okay træning, men igen træt. Ringe kost inden træning. Har endelig fået mit nye træningsprogram, så glæder mig til på fredag! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share