A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Min personlige erfaring er blot at det er bedre at være realistisk ift. Hastigheder. Både på længer pas, men specielt hvis du begynder på intervaller.

Check evt. Løbesiden.dk ud og læs deres afsnit om interval træning osv.

Jeg har selv lavet 4x5 minutters intervaller påført, crosstrainer og det fungere udmærkede. Dog syntes jeg det kræver mere at holde pulsen oppe på crosstrainer en ved fx løb.

Hvis dit gennemsnit gennem hele natten viser en puls på 59 bmp er det nok også der du ligger.

Link to comment
Share on other sites

Sqaut

5x12 a 55 kg

Deep squat

5x12 a 40 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Military press

5x12 a 12,5 kg

Cable upright row

1x12 a 25 kg

4x12 a 22,5 kg

Spøjs træning i dag.. Fik min pakke med proteinpulver og noget pre-workout noget, som jeg fik en prøve på engang, i dag, så tog jo lige en omgang af pre-workout. Kunne godt mærke en effekt da jeg gik i gang med træningen. Havde masser af energi, men kunne slet ikke holde fokus. Men det kom i de sidste to øvelser, så skal lige tage shaken en halv time tidligere. Men ellers er jeg ganske godt tilfreds.

Min personlige erfaring er blot at det er bedre at være realistisk ift. Hastigheder. Både på længer pas, men specielt hvis du begynder på intervaller.

Check evt. Løbesiden.dk ud og læs deres afsnit om interval træning osv.
Jeg har selv lavet 4x5 minutters intervaller påført, crosstrainer og det fungere udmærkede. Dog syntes jeg det kræver mere at holde pulsen oppe på crosstrainer en ved fx løb.

Hvis dit gennemsnit gennem hele natten viser en puls på 59 bmp er det nok også der du ligger.

Jeg vil da lige kigge lidt på løbesiden.dk så :smile:

Stoler jo ikke helt på mit pulsur, men ja 50 bpm lyder jo som en realistisk hvilepuls.

Det er længe siden jeg har fulgt med, så jeg blev da godt nok overrasket over at læse om hvor godt det går med dit vægttab. Det er SATANEDEME flot gået!!!!!!!

Tak! :wub: Er så heldig at have nogle fantastiske mennesker omkring mig, som støtter mig 110%. Og så er der jo alle jer her på MOL, som kommer med input, feedback og støtte! :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min.

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 135 bpm

Max puls: 143 bpm

Kcal: 68 kcal

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

2x8 a 13,7 kg

1x15 a 11,2 kg

Incline DB benchpress

5x10 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 7,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t i 20 min., 5,8 km/t i 10 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 155 bpm

Max puls: 163 bpm

Kcal: 299 kcal

Virkelig god træning igen i dag! Plejer at føle mig ret slap om fredagen, men ikke idag. Mon ikke det har noget at gøre med pre-work shaken? Ville egentlig i første omgang have holdt 6 km/t i alle 30 min. på løbebåndet, men kom i tanke om at jeg jo lige skal teste min teori, som er at min puls falder efter jeg har taget en time på løbebåndet og det gjorde jeg jo i tirsdags og var ikke på løbebåndet i onsdags. Så for bedre at kunne sammenligne, så valgte jeg ikke at ændre noget. Gns. pulsen de 2 gange før tirsdag var 158 bpm og i dag 155 bpm. Så langt så godt. Resten af ugen bliver cardio på samme måde, så jeg kan se om det holder stik og hvis det gør, så vil jeg se om det har samme effekt i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 55 kg

Rev. grip pulldown

1x12 a 40 kg

4x12 a 45 kg

Seated row narrow

4x12 a 50 kg

1x11 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Cable biceps curls (straight bar)

1x12 a 25 kg

4x12 a 22,5 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Var lidt slap i dag, men ellers en okay træning.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Arnold press

5x12 a 7 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Military press

5x12 a 12,5 kg

BB upright row

2x12 a 12,5 kg

Cable upright row

3x12 a 22,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Skod træning!! Skulle jo også squatte, så det startede jeg med, men lige så snart jeg nåede ned i paralle, gjorde venstre knæ meget ondt. Jeg tog 5 kg af og forsøgte igen, men det samme skete. Har haft lidt ondt de sidste par gange, men ikke mere end jeg kunne fortsætte og har heller ikke mærket noget til det efterfølgende, men det var helt galt i dag. Og Træner var ikke til træning i dag, så kunne ikke engang få ham til at tjekke teknik.

På plus siden så virker mine skuldre til at være godt tilfreds med træningen. Er blevet bedre til at huske mine rotator cuff øvelser, men det kunne godt blive bedre.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 95,4 kg (+2,4/-15,6)

Arm: samme/-2cm
Bryst: +1cm/-13cm
Mave: samme/-27,2cm
Hofter: +0,5cm/-14,5cm
Bagdel: +1,5cm/-12,7cm
Lår: +1,5cm/-7,5cm

WTF?!?!?! Det giver ingen mening!! Har passet min træning og spist mere eller mindre som jeg plejer. Træner mistænker at jeg binder væske pga. mit pre-work out, fordi der er kreatin i, men synes godt nok det er meget! Fik mest lyst til at smide håndklædet i ringen og sætte mig til at spise kage, næste tanke var at spise mindst muligt, men vælger selvfølgelig det fornuftige og tæller kalorier igen og satser på at ramme ca.1900 kcal om dagen, da det er omkring mit basale stofskifte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror helt sikkert din træner har ret at du binder væske, man tager ikke bare sådan 2,5kg på uden nogen anledning, og dine cm mål øger heler ikke så voldsomt på så kort tid... No worries og good job med den fornuftige beslutning og ikke tabe modet.

:smilerock:

Væskebindingen kan altså også godt være hormoncyklusrelateret er min erfaring.

Jeg synes i øvrigt også du skulle tage dine knæsmerter seriøst og få dem kigget på ASAP.

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

3x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x10 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 7,5 kg

One arm triceps ext. rev. grip

1x12 a 10 kg

4x12 a 12,5 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 6 km/t i 15 min., 5,8 km/t i 5 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 155 bpm

Max puls: 164 bpm

Kcal: 199 kcal

God træning i dag! Pre-workout er ikke helt så dum længere.

Jeg tror helt sikkert din træner har ret at du binder væske, man tager ikke bare sådan 2,5kg på uden nogen anledning, og dine cm mål øger heler ikke så voldsomt på så kort tid... No worries og good job med den fornuftige beslutning og ikke tabe modet.

:smilerock:

Væskebindingen kan altså også godt være hormoncyklusrelateret er min erfaring.

Jeg synes i øvrigt også du skulle tage dine knæsmerter seriøst og få dem kigget på ASAP.

Træner har ganske givet fat i den lange ende.

Personligt tager jeg altid 4-6 kilo på i den første måned af en kreatinkur. De forsvinder så stille og roligt igen når kuren stopper.

Så op med humøret, og lad endelig være med at smide med håndklæder :bigsmile:

Pyha, godt at høre at det ikke kun er Træner, som mener det er væske! Er også faldet lidt ned igen efter vejningen, så nu håber jeg bare at jeg ikke kommer til at binde mere væske. Synes ligesom 2,5 kg er mere end rigeligt.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 55 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Behind neck pulldown

2x10 a 40 kg

2x12 a 30 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Cable hammer curls

4x12 a 22,5 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Træt og øm efter de sidste bare dages træning, men ellers en fornuftig træning.

Link to comment
Share on other sites

Yes yes yes! Total optursdag i dag! Men vi tager lige træningen først :smile:

Leg ext.

1x10 a 25 kg

4x12 a 20 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

5x12 a 22,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 6 km/t i 20 min., 5,8 km/t i 10 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 160 bpm

Max puls: 167 bpm

Kcal: 315 kcal

Dejlig træning! Leg ext. istedet for squat i et par uger og så prøver jeg med squat igen og så ser vi til den tid.

Nu til opturen! Efter ikke at have åbnet en bog siden før juleferien, som jo altså er over en måned siden, så kom jeg igang med et par afleveringer og de er næsten færdige. Nu vil jeg gå igang med endnu en aflevering, som skulle have afleveret for 2 uger siden og få den lavet helt færdig, så jeg kan holde helt fri i morgen aften. I morgen kan jeg nå at få vasket tøj og træne inden jeg skal møde og når jeg så får fri, skal jeg hjem og se Dr. Who 2009 specials, som endelig kom med posten i dag :biggrin: Min optur virker ret kedelig, men efter en lang periode med lavt humør og manglende motivation, er det rigtig dejligt at have motivation igen og kan føle glæde over det!

Link to comment
Share on other sites

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

2x8 a 13,7 kg

1x15 a 11,2 kg

Incline DB benchpress

1x8 a 11,2 kg

4x10 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 7,5 kg

Løbebånd

Tid: 25 min.

Hastighed: 6 km/t i 5 min., 5,8 km/t i 20 min.

Hældning: 5% i 10 min., 4% i 15 min.

Gns. puls: 152 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 240 kcal

Ved ikke helt hvad der sker for min cardio.. Flad, hurtigt forpustet og fik hurtigt ondt i skinnebenene.. Kosten har været elendig i denne uge, så min plan om 1900 kcal har slet ikke holdt..

Føles ret underligt at sidde og skrive om træning lige nu.. Har lige fået at vide, at en tidligere klassekammerats mand er kommet til skade og ligger i koma på 3. uge og lægerne ved ikke om han nogensinde vågner igen. Alt andet virker bare ret ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 93,3 kg (-2,1/-17,7)

Arm: samme/-2cm
Bryst: -1cm/-14cm
Mave: samme/-27,2cm
Hofter: -2cm/-16,5cm
Bagdel: -0,5cm/-13,2cm
Lår: -1,5cm/-9cm

Ved ikke lige om det er godt eller dårligt.. Har ikke tage noget pre-workout i 3 dage i den sidste uge, så kan være jeg har tabt væske. Planen er at jeg fortsætter med pre-workout til jeg er færdig med bøtten og giver det en uge eller to derefter til at smide væsken og så ser, hvordan det ser ud derefter.

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min.

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 137 bpm

Max puls: 145 bpm

Kcal: 70 kcal

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

2x8 a 13,7 kg

1x14 a 11,2 kg

Incline DB benchpress

5x10 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 7,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t i 20 min., 5,8 km/t i 10 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 158 bpm

Max puls: 164 bpm

Kcal: 308 kcal

God træning i dag! Men efter at have pjækket fra træning i 2 dage, er det også nødvendigt. Må indrømme at det har været rart med 2 dage, hvor jeg har kunne sove længe.

Kosten i den sidste uge har været forfærdelig, så har besluttet mig for at lave en kostplan, så det har jeg leget lidt med over weekenden og tror jeg er ved at have en på plads. Men kommer først til at følgende den fra tidligst næste uge, måske endda først fra ugen efter.

Link to comment
Share on other sites

Lat. pulldown

5x12 a 55 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

6-7x12 a 45 kg

Cable biceps curls (straight bar)

5x12 a 22,5 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 180 kcal

Fornuftig træning. Ingen morgen-cardio, som jeg ellers plejer om tirsdagen, da mit knæ var lidt øm efter de 30 min. i går, så tænkte at 60 min. i dag nok ville være en dårlig idé. Der er kommet 2 nye løbebånde i centret, så de skulle lige testes og må sige at jeg ikke er imponeret! Det føltes ret ustabilt. Startede på 6 km/t og 5% som jeg plejer, men følte mig slet ikke sikker, så sætte hældning og hastighed ned. Ved ikke om nye løbebånd skal "løbes til", men det vil jeg da næsten håbe, for ellers har centret mere eller mindre smidt pengene ud af vinduet imo.

Træner og jeg er tilsyneladende blevet til samme person.. Er efterhånden blevet vant til at jeg bliver spurgt, hvor Træner er henne, men i dag snakkede Træner med en af de sædvanlige og jeg havde lige taget det sidste sæt bred sidderoning og går hen og snakker med Træner og ham her gutten går over til sidderoning, kigger på Træner og spørger om han er færdig her. Virkelig underligt, men meget sjovt.

Kostplanen er blevet færdig. Det endte faktisk bare med at blive en jeg har fundet gennem google, hvor jeg bare har ændret på mængden af morgenmad og aftensmaden og tilføjet pre-workout, flydende amino og en ekstra proteinshake. Ender med 1692 kcal, 259 g protein, 191 g kulhydrater og 45 g fedt på papir. Har ikke tænkt mig at stå at veje hver enkelt ting og skær til for at få det til at passe. 2 tomater er 2 tomater, en kyllingfilet er en kyllingfilet. Der er også plads til en cola, hvis jeg får lyst til det og der er også plads til kage, når Træner og jeg har filmaften. Jeg tillader mig også er lave små ændringer ind imellem, så hvis jeg vil have laks i stedet for kylling eller æble istedet for tomater, så skal der også være plads til det. Det er jo heldigvis ikke nødvendig at følge kostplanen 100%, men det fleste dage skulle det gerne være 100% kostplan. Er spændt på, at se hvad jeg får ud af at følge en kostplan.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

5x12 a 22,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Leg ext.

5x10 a 20 kg

Endnu en dag med fornuftig træning. Eneste negative var at benene syret ret hurtig til under leg ext.. DOMS i biceps efter i går :wub:

Startede ellers dagen med at få pulsen op, da jeg ikke kunne finde min pung, så måtte hurtigt forbi centret og se om den stadig var dernede. Den var blevet fundet igår aftes, mens Den Søde var på arbejde og han havde sagt at han ville skrive til mig på fb, men hørte ikke noget. Kunne ellers have været rart at have undgået panikken her til morgen..

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 134 bpm

Max puls: 142 bpm

Kcal: 76 kcal

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

2x8 a 13,7 kg

1x14 a 11,2 kg

Incline DB benchpress

2x10 a 11,2 kg

3x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 7,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t i 20 min., 5,8 km/t i 10 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 157 bpm

Max puls: 164 bpm

Kcal: 306 kcal

Lidt træt, men stadig en god træning. De sidste reps i triceps ext med reb er begyndt at blive pænere. Knæene har opført sig rigtig pænt i de sidste par dage, men ville ikke presse for meget på, så selvom jeg havde lyst til at tage lidt længere tid på løbebåndet, nøjes jeg med de 30 min.

Er så småt begyndt på kostplanen, mest for at teste den lidt af og har fundet ud af, at tomaterne skal skiftes ud med noget andet frugt, for tomaterne er for kedelige på den tid af året. Regner med at starte helt på mandag og følge den i 4 uger i første omgang og så vurdere resultaterne og tage den der fra.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

4x12 a 55 kg

1x8 a 55 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Cable bicep curls (straight bar)

5x12 a 22,5 kg

Og så var jeg flad.. Er ikke tilfreds med dagens træning.. Synes jeg kom dårlig fra start og kom aldrig rigtig rettet op på det. Må indrømme at jeg synes det går langsomt med tingene i øjeblikket. Kan ikke se nogle ændringer på vægten eller målene fordi jeg binder væske pga. kreatin, men ser heller ikke rigtig nogen fremgang i træningen, bortset lige fra en lille fremgang igår. Tror det kan have noget at gøre med at jeg ikke har været godt nok til at få den rigtige kost, så kroppen har ikke haft en chance for at komme helt ovenpå efter hver træning. Men det skal kostplanen jo gerne ændre på.

Husk at tomater er ret energifattige. Det er der meget andet frugt der ikke er.

Lav en nem kostplan, min erfaring er at det er nemmere at huske, og følge.

Det er jeg opmærksom på, men tror ikke det gør den store forskel med en kostplan på 1700 kcal, når mit basalstofskifte er på ca. 1900 kcal :wink:

Kostplanen er dejlig nem uden en helt masse forberedelse og nem at have med. Har altid undret mig over nogle af de kostplaner man falder over nogle gange, hvor der er en helt masser der skal forberedes og tilberedes og 100 forskellige ingredienser. Tror virkelig ikke det er ret realistisk at folk overholder sådanne kostplaner. Det vil i hvert fald aldrig passe ind i min hverdag. Har du tit fulgt kostplaner, Arcus?

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

3x12 a 15 kg

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

5x12 a 22,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 6 km/t i 15 min., 5,8 km/t i 5 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 156 bpm

Max puls: 165 bpm

Kcal: 200 kcal

So... 2 uger siden jeg har kørt squat og knæet har opført sig pænt de sidste par dage, men har været nervøs for at prøve squat igen og det nævnte jeg for Træner, så han fik mig til at køre squat uden vægt og det gik fint og så blev jeg sat til at køre med samme stang som jeg bruger til military press, hvilket betyder at jeg nu træner squat uden smith-stativ (yeah!). Men fik ondt i knæet, så måtte stoppe efter 3 sæt. Kunne godt have fortsæt, men det har jeg jo gjort før og det endte jo med at jeg ikke kunne træner squat. Er voldsom irriteret over at jeg ikke kunne tage mere end 3 sæt! Hader at blive begrænset af at mine knæ ikke bare vil gøre som jeg siger, uden at gøre ondt! Men på den anden side, er jeg nu sluppet af med smith-stativet, som var et træningsmål for i år og mine lår er allerede ømme. Kunne dog godt undvære at skulle stå foran spejlet når jeg squatter, for det er ikke et kønt syn! Men synes jo heller ikke det var sjovt at træne foran spejlet, da jeg startede med at træne.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 94,7 kg (+1,4/-16,3)

Arm: samme/-2cm
Bryst: +0,5cm/-13,5cm
Mave: +2cm/-25,2cm
Hofter: +0,5cm/-16cm
Bagdel: +0,5cm/-12,7cm
Lår: +1cm/-8cm

Jeg påstår, det er væske pga. kreatinen, som jeg havde en lille pause fra inden sidste vejning, men ingen pause denne gang og pga. hormoner. Træner er enig.

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min.

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 143 bpm

Max puls: 149 bpm

Kcal: 85 kcal

DB benchpress

2x15 a 11,2 kg

3x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

One arm tricep ext.

1x12 a 10 kg

4x12 a 12,5 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Løbebånd

Tid: 20 min.

Hastighed: 6 km/t i 15 min., 5,8 km/t i 5 min.

Hældning: 5%

Gns. puls: 160 bpm

Max puls: 167 bpm

Kcal: 210 kcal

Helt fantastisk træning i dag! Gik dødtræt i seng igår og med ondt i halsen og havde det ikke for godt i morges, så forventede ikke det store af dagens træning, men det gik helt vild godt! Og er godt øm i lårene fra i går, så det er jo bare dejligt :wub:

Startede på kostplanen i dag, med et lille men.. Havde en halv pizza stående fra i går og synes det var spild af mad at smide den ud, så den blev spist istedet for den planlagte aftensmad og før-træningsmaden.

Nu til en lille rant om mænd! Der er ikke været den helt store opmærksomhed eller tegn på interesse fra ham den søde her på det sidste, så jeg har bare tænkt fint nok, så vil jeg da ikke bruge en masse tid og energi på ham, for det er jo bare spildt. Lørdag aften var der pludselig kontakt på fb. I dag har han så kigget noget mere end han plejer, skulle lige hen og snakke lidt og kom hen og sagde farvel da han gik.. Kan ikke finde ud af ham..

Hvad med at få den der squat tjekket af en af styrkeløfterne?

Spurgte Træner om der var noget som helst, som jeg skulle gøre anderledes mht. teknik og han sagde, at det var der ikke. Styrkeløfter er der nu heller ikke mange af, hvis nogen overhovedet, i mit center.

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Lat. pulldown

1x12 a 45 kg

2x12 a 55 kg

3x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

1x12 a 45 kg

4x12 a 40 kg

Seated row narrow

1x12 a 50 kg

4x12 a 45 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Cable biceps curls (straight bar)

5x12 a 22,5 kg

Cable hammer curls

5x12 a 22,5 kg

Det var sgu hårdt i dag! Men forkølelsen er også kommet tættere på. Var faktisk sikker på, at forkølelsen ville være brudt helt ud i dag, men stadig kun ondt i halsen og meget træt. Men nedgangen i kg skal måske holdes, selv efter jeg er kommet på toppen igen, da jeg synes jeg har været lidt sløset med teknikken på det sidste, så skal lige på rette spor igen.

Er bagud med kostplanen i dag. Mangler stadig et mellemmåltid og aftensmaden, men vil nu aller helst bare i seng, så det tror jeg bare jeg gør. Ellers har der været 2 afvigelser fra kostplanen: 1 kop te med sukker og 2 glas saftevand. Og så har Bilkas slikudsalg ellers testet mig end del og det endte med at jeg købte 2 poser chokofanter, for at teste mig selv lidt mere, så nu må vi se, hvor lang tid de forbliver hele.

Jeg mente på MOL :hehe:

Nåh hehe :smile: Jeg er lidt både og med det, for jeg stoler på Træner, når han sige teknikken er korrekt og hvis ikke jeg gjorde det, ville det jo også være dumt, at lade ham stå for mit træningsprogram.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 15 kg

Ingen brok knæene på noget tidspunkt :4jumpy:

Benpres

5x12 a 109 kg

Arnold press

5x12 a 7 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

5x12 a 22,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Total optur over squat! Det var sgu fedt! Men alt andet var hårdt, men er heller ikke sikker på jeg egentlig burde have trænet i dag, da jeg lagt fra er på toppen, men synes det er svært at vurdere, for det har svinget meget i løbet af dagen, hvordan jeg har haft det. Er nervøs for, hvordan jeg har det i morgen.

De der nye løbebånd jeg nævnte for ikke så længe siden.. det viser sig, at de bare skulle "løbes til". Brugte et af dem til opvarmning og der var intet at klage over.

Er stadig bagud med kostplanen.. Fik spist den manglende snack i går, men idag mangler jeg et mellemmåltid og 150 g grøntsager, som jeg skulle have haft til aftensmaden, men orkede bare ikke at skulle have gang i flere gryder (mine tallerkener er også for små til alt det mad). Har lige spist de 30 g mandler, som jeg også manglede og det var bare for at få dem ned, ikke fordi jeg havde lyst til dem. Havde lavet en fejl i min kostplan tidligere, så 105 kcal var blevet til 5 kcal, så min kostplan er samlet set på 1825 kcal og det er med 1 stk. pære istedet for 2 stk tomater.

Har smidt 1,5 kg væske.. det må gerne blive af denne gang..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share