A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

10 min. opvarmning på løbebånd

Arnold press

2x12 a 8 kg

3x10 a 8 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Rev. fly

5x12 a 7,5 kg

Cable upright row

5x12 a 25 kg

Okay træning, men er vist ved at blive syg igen.. Træner har også været lidt syg de sidste par dage, så jeg giver ham skylden! Resten af i dag vil blive bruge på sofaen med dynen, en kande te og lektier og så håber jeg på at det ikke bliver til mere, så jeg er frisk til løb og træning i morgen.

Spurgte Træner om hvad jeg har af problemområder, fordi jeg har hørt ham snakke om andres problemområder, så kunne ikke lade være med at tænke, hvad han så siger om mig. Fedt vil rigtig gerne sidde på min mave, men udover det, vil jeg gerne vide, hvad han ser som mine problemområder. Han siger mave og baller, men ellers ikke noget udpræget, hvilket er total optur, da det er fedt der er problemet og ikke brede hofter eller noget ligende, som man ikke kan gøre noget ved.

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 19:15

Længde: 2,18 km

Gns. pace: 8:47 min/km

Hurtigste pace i hvert løbepas

6:50 min/km

5:54 min/km

7:10 min/km

Ikke nogen god tur :-/ Heldigvis skulle der ikke løbes i så lang tid, som de sidste par gang, men var alligevel ved at give op på et tidspunkt. Måske ikke så smart at løbe i den kulde, når halsen i forvejen ikke har det for godt.

Styrketræning

10 min opvarmning på løbebånd

Mavebøjninger på bold

5x12

Tricep ext. w/ rope

2x12 a 17,5 kg

1x11 a 17,5 kg

2x10 a 17,5 kg

Tricep ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip tricep ext.

2x12 a 7,5 kg

3x10 a 7,5 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Okay træning, men løbebåndet var ikke rart og har det heller ikke særlig fedt lige nu. Vil nu forbedre mig på at ydmyge mig selv med en tysk fremlæggelse i morgen..

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 15. marts

10 min. opvarmning

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

3x12 a 45 kg

And that was it! Skulle nok bare have blevet hjemme.

Lørdag den 16. marts

5 min. opvarmning på løbebånd

Rev. fly

2x12 a 7,5kg

3x12 a 10 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Cable upright row

5x12 a 25 kg

Efter meget frem og tilbage diskussion med mig selv, tog jeg afsted og det gik egentlig okay. Min søde kollega var der i dag, så han holdte mig med selskab og det hjælp også. Især da han skulle køre arnold sammen med mig og han kørte med lavere vægt end mig og da han skulle forsøge at lave mavebøjninger på bold, for det kunne han slet ikke finde ud af.

Nu vil jeg smide mig på sofaen med dynen og en kande te og satse på at jeg ikke hælder te ud over min hånd, som jeg gjorde i går :unsure:

Link to comment
Share on other sites

7 min. opvarmning på løbebånd

Squat

5x12 a 25 kg

Benpres

5x12 a 117 kg

Leg curls

5x12 a 20 kg

Det gik okay, men benpres var ikke sjov! Havde det okay da jeg stod op i morges, men det gik over da jeg kom ud i den kolde luft. Nu vil jeg gerne snart være helt frisk igen, så jeg kan komme ud og løbe og komme igang med cardio. Og så skal jeg øvrigt også til at være bedre til at styre min kost.. Frygter lidt vejningen i morgen..

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,2 kg (+0,7/-19,8)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-15cm
Mave: -1cm/-28,2cm
Hofter: samme/-18,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-9cm

Er ved at være lidt træt af at vægten svinger så meget, men er ret sikker på at denne uges stigning skyldes muskler, så det er godkendt.

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

3x12 a 13,7 kg

2x10 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

1x8 a 6 kg

4x10 a 6 kg

Hoster stadig meget, men energien er ved at være tilbage. Overvejede at løbe i morgen, indtil jeg gik til træning her til aften. Den kolde luft gør stadig væk alt for ondt til at jeg skal løbe i det. Men tænker at jeg er frisk nok til cardio på løbebåndet i morgen.

Er nu igang med 3. uge af det nye program og er rigtig glad for det! Føler fremgang stort set hver dag og glæder mig til være træning, fordi der går en uge, inden jeg skal træne det samme igen. Og elsker at træne mave! :wub:

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

5 min. opvarmning på løbebånd.

Hammer curls

2x12 a 7 kg

1x10 a 7 kg

2x12 a 7 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Cable hammer curls

5x12 a 25 kg

Cable bicep curls

5x12 a 25 kg

Stadig ikke frisk nok til cardio.. Nævnte for min mor at jeg havde hostet i omkring en time i nat og da hun hørte at det er værst når jeg ligger ned, samtidig med at jeg hurtigt bliver forpustet og det gør ondt at trække vejret, når jeg bliver forpustet, forlangte hun at jeg ringede til lægen, så nu skal jeg til læge i morgen formiddag. Synes det er lidt fjollet, men i min familie plejer vi ikke at rende til læge i tide og utide, så tænker jeg, at jeg nok bør lytte til min mor.

Link to comment
Share on other sites

5 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 15 kg

Cable upright row

2x12 a 25 kg

3x12 a 30 kg

Lat. raise med rotation

1x12 a 5 kg

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Lat. raise med rotation

4x12 a 5 kg

Har det meget bedre, så det var en fornuftig træning. Og tror jeg vil forsøge mig med en løbetur i morgen. Aflyste tiden hos lægen, for det er jo tydeligvis ved at gå over af sig selv.

Nedtur fra i går: Bagsiden af min iphone har fået en revne og jeg aner ikke hvordan det er sket.

Og så er jeg blevet mindet om at jeg ikke forstår mænd...

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Mavebøjninger på bold

5x12

Tricep ext. w/ rope

3x12 a 17,5 kg

1x10 a 17,5 kg

1x12 a 17,5 kg

Tricep ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip tricep ext.

1x12 a 7,5 kg

4x10 a 7,5 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Skulle have sluttet af med 45 min. cardio, men de få mennesker der var i centret, var alle sammen igang med cardio. Ville også have været ud og løbe i morges, men så stod jeg op og kiggede ud af vinduet og tænkte: "Nej, det skal jeg vist ikke alligevel". Håber det ser bedre ud i morgen.

Mænd skal slet ikke forståes. Bare elskes :bigsmile:

Hehe det skal jeg prøve at huske :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 20:16

Længde: 2,15 km

Gns. pace: 9:23 min/km

Hurtigste pace i hvert løbepas

7:45 min/km

6:50 min/km

6:30 min/km

Havde egentlig opgivet at skulle løbe i dag, men solen skinnede og jeg kedet mig, så afsted med mig. Synes det gik meget godt. Vejrtrækningen tilbage til normal. Der lå meget mere sne end jeg havde regnet med, men det var ikke så besværligt at løbe i som jeg havde troet. Men hold op, hvor var det svært at se noget med al den sne og masser af solskin og det blev ikke bedre da jeg skulle gennem tunnelen på vej hjem.

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x10 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

3x12 a 45 kg

I lørdags sagde jeg til Træner at jeg troede jeg havde knækket koden til pulldown øvelserne for jeg kunne bedre mærke musklerne arbejde. Han informerer mig så om at jeg har en tendens til at læne mig bagover, når jeg bliver træt. Så fik han skæld ud for ikke at have sagt det til mig. Men det har jeg så holdt fokus på i dag og det gjorde en stor forskel.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 23. marts

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

2x12 a 8 kg

3x10 a 8 kg

Military press

5x10 a 17,5 kg

BB upright row

5x12 a 12,5 kg

Lat. raise med rotation

2x12 a 5 kg

Pyha de ekstra kg på military press ristede skulderne godt.

Søndag den 24. marts

Løb

Tid: 20:16

Længde: 2,10 km

Gns. pace: 9:38 min/km

Hurtigste pace i hvert løbepas

8:41 min/km

6:42 min/km

6:59 min/km

Sneen var blevet trådt godt sammen, så det var godt glat og ikke det nemmeste at løbe på, så dagens løb bidragede vist kun til kalorie forbrændingen.

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 25 kg

Benpres

5x12 a 117 kg

Leg curls

5x12 a 20 kg

Yderst effektivt at løbe inden ben-træning! Er spændt på, hvordan benene har det i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 92,4 kg (+1,2/-18,6)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-15cm
Mave: -1cm/-29,2cm
Hofter: +1,5cm/-17cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-9cm

Endnu en vægtstigning.. Er ret sikker på at det er pga. at jeg ikke har været nær så aktiv, som jeg plejer pga. sygdom, men jeg har spist som om jeg har været aktiv. Træner siger, at det godt kan være pga. det nye program. Det lyder jo meget bedre, så kan vi ikke bare lade som om, det er derfor?

Der er nu gået 52 uger siden jeg komme igang med træningen, så det er vel på tide med en status over året der er gået. Havde satset på at have tabt 25 kg på nuværende tidspunkt, men det lykkedes så ikke. Jeg er dog stadig yderst tilfreds med vægttabet indtil videre. Jeg ved, at jeg kunne have gjort det bedre, især i de sidste par måneder, men jeg ser ingen grund til at slå mig selv oven i hovedet med det, når jeg jo alligevel ikke kan ændre på hvad jeg har eller ikke har gjort. Jeg vil meget heller bare sige "Nå, det var ikke det smarteste, så lad lige være med at gøre det igen".

Havde lidt forventet at være helt oppe og køre i dag over "årsdagen", men det er lidt svært, når jeg mere eller mindre er samme sted som for et år siden mht. jobsituationen. Føler virkelig at jeg sidder fast samme sted, bare med en mindre masse. Men må huske mig selv på, at jeg virkelig har rykket mig meget. Snakkede med Træner om det for et halvt års tid siden (tror jeg det var), hvor han sagde at han var i granatchok over, hvor meget jeg havde forandret mig, siden jeg var begyndt at træne igen og han har alligevel kendt mig i 10+ år. Havde ikke selv lagt mærke til det den gang, men da han sagde det, så kunne jeg da godt se det. Kan huske at jeg i en periode tænkte, at det var sjovt at folk pludselig var blevet meget mere smilende og venlig overfor mig, indtil det gik op for mig at det ikke var folk, men min udstråling som havde ændret sig.

Må indrømme at jeg ikke havde særlig meget lyst til, at skrive dette indlæg af frygt for at jeg endnu mere ville føle at jeg sidder fast, men det har faktisk bare mindet mig om at det eneste område, hvor jeg sidder fast på, er på jobområdet og det er jeg i fuld gang med at arbejde på.

Nu til det der før og efter billede jeg tidligere har nævnt. Det er tage i det samme tøj og jeg synes, ikke rigtig man kan se en forskel, men det påstår Træner at man godt kan, så I får også lov til at se det. Har også taget et billede med den kjole jeg skal have på til bryllup, men tænker lige over, om jeg synes det skal offentliggøres til i aften, når jeg logger min træning.

post-35517-0-89653700-1364206882_thumb.j

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med året og de store forandringer, må det næste byde på endnu større! :bigsmile:

Jeg håber du fejret dagen godt og grundigt og kan vende et blankt blad, tage hul på et nyt år med nye mål, det inspirerer egentlig mig til at tænke lidt over hvad mine egne mål skal være når jeg kommer over afleveringen.

Men faktisk så tænker jeg, at mit mål burde være lige nu... Argh men det er vist ikke ting til at spamme din log med.

Man kan godt se forskel på før og efter billedet, men tag dog et efter billede i noget nyt tøj der passer. Det gamle store skjuler jo en del. Op med billedet i den nye kjole!

Så hvad er dine nye mål, og hvad er det med din job situation, jeg kan godt huske du har nævnt det nogle gange men jeg troede at du studerede noget HF-agtigt noget?

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

5x10 a 6 kg

Cable standing fly

4x8 a 12,5 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Fornuftig træning, men havde noget bøvl med den ene fod, som gerne skulle gå væk til i morgen.

Tillykke med året og de store forandringer, må det næste byde på endnu større! :bigsmile:

Jeg håber du fejret dagen godt og grundigt og kan vende et blankt blad, tage hul på et nyt år med nye mål, det inspirerer egentlig mig til at tænke lidt over hvad mine egne mål skal være når jeg kommer over afleveringen.

Men faktisk så tænker jeg, at mit mål burde være lige nu... Argh men det er vist ikke ting til at spamme din log med.

Man kan godt se forskel på før og efter billedet, men tag dog et efter billede i noget nyt tøj der passer. Det gamle store skjuler jo en del. Op med billedet i den nye kjole!

Så hvad er dine nye mål, og hvad er det med din job situation, jeg kan godt huske du har nævnt det nogle gange men jeg troede at du studerede noget HF-agtigt noget?

Tusind tak! Har faktisk ikke lavet så meget idag, men har nydt dagen :smile:. Målene er egentlig det samme i et stykke tid endnu, da der jo stadig er en del kg at smide. Derudover vil jeg gerne kunne løbe 5 km og gerne på 30 min. Jeg har været igang med at tage nogle enkelt fag på HF, men det var mest af alt for at have noget at lave og har ikke fået noget ud af det. Har så haft for meget fravær, så nu har jeg intet at lave. Jeg har selvfølgelig stadig mit fritidsjob i Rema 1000, men der har jeg ikke mere end 15 timer om måneden. Vælger at se positivt på det og ser det som et spark i r*ven til at blive bedre til at søge elevplads.

Vil da meget gerne høre, hvad dit nye mål er? Kommer det i din egen log?

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan godt være jeg smider noget op om mål i min log op over påsken men lige nu er jeg ikke klar på det.

Fint med det nye billede! Der kan man meget bedre se forskellen.

Jeg læste også tidligere at du var rigtig glad for dit nye program, og følte dig meget mere motiveret til træningen. Det er dejligt at høre, men jeg kan alligevel ikke lade være med at spekulere på om du får lige så meget ud af dette program som du kunne få ud af et velstruktureret program, om du får kontant afregning for din indsats. Sådan som jeg tænker det så er lysten og motivationen jo det aller vigtigste, man skal gøre det til noget man ikke kan lade være med at gøre, men samtidig så tror jeg også at resultatet fra en investering er bærende for motivationen.

Grunden til jeg siger det er, det er min forståelse at når man træner den samme muskel gennem forskellige variationer så får man mindre og mindre ud af hver ekstra øvelse. Så selv om du måske har samme antal øvelser, så får du mindre ud af dem, og den øgede muskelaktivering og forbrænding som du før fik i større dele af din krop er nu mere begrænset?

Får du resultater?

Jeg synes også du snakker om at din kost ikke har været on point det sidste stykke tid. Lige for tiden kører det heller ikke super pisse fint med min kost, jeg stressspiser og det er simpelthen lige til at gå og sparke mig selv over. Efter du beskrev din jobsituation kunne Jeg ikke lade være med at spekulere på om du også stress- eller trøstespiste lidt, for ellers har du jo kørt kosten rimelig hardcore i næsten et år?

ps. lige en sidste ting

Med dit nye program er det så korrekt at du kun træner ben en gang om ugen? hvis det er så tænker jeg at du med din hypermobilitet kunne have glæde af at styrketræne dine ben flere gange i ugen så du får øget din aktive stabilisering omkring, ankel, knæ og hofte. Især nu hvor du er begyndt at løbe. Det er ikke nødvendigvis blot et spørgsmål om at opbygge en større overordnet styrke, men man kan også undervejs i sin styrkeopbygning øge musklernes aktivitet ved at træne dem.

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 19:21

Længde: 2,19 km

Gns. pace: 8:50 min/km

Hurtigste pace i hvert løbepas

8:04 min/km

6:17 min/km

6:47 min/km

Endnu en meget glat tur. Glæder mig til sneen er helt væk!

Jaaanie: Jeg føler jeg får rigtig meget ud af mit nye program. Har en fornemmelse af at jeg forbedre mig uge for uge og der er stort set ikke en dag, hvor jeg ikke har DOMS. Ved ikke noget om det, du skriver med at man får mindre ud af hver ekstra øvelse, men det er i hvert fald ikke den fornemmelse jeg har af det.

Det kan egentlig sagtens være at jeg går og trøstespiser. Jeg har ikke tænkte så meget over det, udover at jeg nok skal lade med at handle efter træning. Jeg vil dog ikke sige at jeg har kørt min kost hardcore. Der er blevet spist rigeligt med pizza, kage, chokolade, oreos og chokofanter det sidste år.

Ja, det er korrekt, at jeg kun træner ben en gang om ugen. En af grundene til at køre et 6-split program er for at være sikker på at musklerne er fuld restitueret, inden jeg rammer dem igen. Man skulle jo tro at 3 dage ville være nok, men har flere gange oplevet at skulle træne ben, hvor de stadig var ømme fra sidste træning, så det begrænser antallet af ben-træninger på en uge. Jeg synes det har hjulpet meget at køre med lav vægt i squat og tror det er en af grundene til at jeg ikke har haft problemer med mine knæ efter jeg er begyndt at løbe.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Cable bicep curls

5x12 a 25 kg

Cable hammer curls

5x12 a 25 kg

Hammer curls

1x9 a 7 kg

4x12 a 7 kg

Mavebøjninger på bold

5x12

Løbebånd

Tid: 45 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Dejlig træning! Kunne træne i den rækkefølge jeg ville og der var ingen vente tid.

Mange tak Zane! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Trænede sammen med min kollega i dag og det var super hyggeligt! Han er stadig ret ny i at træne, så han fulgte bare mig i dag og det var sgu lidt sjovt at rette på ham :wink:. Jeg var så derimod ved at smække en af stamkunderne ned! Han er normalt ellers sød og rar, men for en uge siden og igen i dag, skulle han hen som noget af det først og gøre opmærkesom på at han altså skulle bruge cable cross og det skulle gerne være snart. Det er virkelig irriterende for os der er igang i cable cross'en skal jo også bruge den ellers var vi jo ikke igang med at bruge den. I dag kommenteret han flere gange på at vi skulle komme igang og ikke snakke så meget, så han kunne komme til. Kunne til nød forstå det, hvis vi snakkede meget, men det gjorde vi ikke. Den ene gang han kom med en kommentar om at vi snakkede for meget, var jeg ved at vise min kollega, hvordan han skulle udføre en øvelse. Det er så tydeligt, at han mener, at hans træning er vigtigere end andres og det pisser mig ærlig talt af! Rant over..

På den positive side, så fik Træner og jeg skrevet en rigtig god ansøgning til en elevstilling og det er samtidig en, som jeg kan bruge som udgangspunkt til andre ansøgninger. Og om ikke så længe, skal jeg hjem til min mor og så skal vi til banko i aften. Hyggeligt!

Bramsen: Tusind tak! :blush:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Tricep ext. w/ rope

3x12 a 17,5 kg

2x10 a 17,5 kg

Tricep ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip tricep ext.

2x12 a 7,5 kg

3x10 a 7,5 kg

Rev. grip kickback

4x12 a 10 kg

1x10 a 10 kg

Mavebøjninger på bold

5x12

Udemærket træning! En fyr fløjtet efter mig.. det var godt nok bare for at sige hej, men det tæller stadig, gør det ikke?

Banko med mutti var super hyggeligt! Vandt godt nok ikke andet end et marcipanbrød i sidegevinst, men jeg mødte en af min mors tidligere kollegaer, som bare er super sød. Det synes også jeg var, for i forbindelse med at vi snakkede om jobsøgning sagde hun: "Jeg kan altså ikke forstå, at du ikke har fået arbejde, for du er jo så sød!" Det varmer sådan noget :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

And that's it.. Jeg dur bare ikke til at træne om morgen og det hjælp ikke, at jeg i dag blev vækket af Træner, da vi havde aftalt at træne sammen i dag, men han var så bare lidt mere morgenfrisk end jeg lige havde regnet med, så da han skriver at han træner om en halv time, er jeg endnu ikke stået op. Ville egentlig have været ud at løbe i dag, men jeg skal alligevel have rykket det en dag, så jeg ikke skal løbe samme dag, som jeg træner ben.

Har et ambivalent forhold til mit vægttab i dag.. Min vinterfrakke er godt brugt og i dag gik den lidt i stykker, så fandt min gamle vinterfrakke (som jeg ÆLSKER!) frem, bare lige for at se, hvor lang vej der er endnu. Den passer så nu, så den er for stor til vinter..

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 21:22

Længde: 2,54 km

Gns. pace: 8:24 min/km

Hurtigste pace i hvert løbepas

6:56 min/km

5:59 min/km

N/A

Der skete et koks med app'en i det sidste løbepas. Den siger at pace i sidste pas er lavere end når jeg gik. Ved godt det gik langsomt, meen så langsomt gik det vidst ikke. Det var sgu hårdt idag og har lige kigget på programmet for næste løbetur og jeg glæder mig ikke ligefrem. Men forhåbentligt er mere af sneen væk til næste tur.
Styrketræning
10 min. opvarmning på løbebånd.
Arnold press
5x12 a 8 kg
Military press
5x12 a 17,5 kg
Cable upright row
5x12 a 30 kg
Lat. raise med rotation
5x12 a 5 kg
Styrke-mæssigt en god træning, men kablet i den ene side af cable-cross'en er knækket (fordi de store drenge ikke forstår, at kablet kun er til de kg, som der er i stakken og som så lægger flere kg ovenpå, istedet for at lave øvelserne i det kabeltårn, hvor der ikke er udveksling på!), så ingen rev. fly og måtte vente i lang tid på at komme til. Er spændt på, hvor lang tid det kommer til at tage at får det lavet og om de snart indser at det er nødvendigt med 2 cable cross.
Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 25 kg

Benpres

5x12 a 117 kg

Leg curls

5x12 a 20 kg

God træning!

Har i dag fået et brev fra min veninde, om at hun ikke ønsker at se mig til hendes bryllup. Der står selvfølgelig mere i brevet og det har været på vej længe, så jeg er ikke overrasket og jeg forstår hende godt. Jeg har forsøgt i de sidste par uger at få fat i hende og vil have taget en snak med hende om det, så det har fyldt meget, så selvom om det er trist at et langt venskab slutter, så er det også en lettelse at det endelig kommer på bordet. Skrev tilbage til hende på fb, at jeg har fuld forståelse for det og tak for alt. Der er selvfølgelig flere vinkler på hele historien og den oplevelser hun har mig og min opførsel, der har jeg selvfølgelig også en oplevelse af hende, men jeg så ingen grund til at bringe det på banen, da der intet kommer ud af det. Vi skulle have taget fat på det for lang tid siden, men hvis jeg skal være helt ærligt, så tror jeg faktisk det ville være endt på samme måde. Vi er bare gledet fra hinanden, men man kan jo heller ikke forvente at 2 personer udvikler sig i samme retning, slet ikke når det er fra man er 16 år til 25 år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share