A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

2x12 a 13,7 kg

1x11 a 13,7 kg

2x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

5x12 a 6 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

God træning! Havde egentlig planlagt at jeg skulle løbe i dag, men kunne ikke falde i søvn i går, så det bliver udsat til i morgen.

Tror jeg er kommet over mit slik-spisning efter træning. Var et smut i netto efter træning og købte kun, udover salat, vindruer og cola, en pingvinstang. Og så snakke vi ikke om isen og chokoladen, som blev spist til påske-frokosten hos mormor i dag :4whistling: Det er så sidste gang min bror får lov til at stå for drikkevareren.. Han havde købte Pepsi max :dry:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 2. april

10 min. opvarmning på løbebånd.

Cable bicep curls

5x12 a 25 kg

Cable hammer curls

5x12 a 25 kg

Hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Onsdag den 3. april

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

2x12 a 17,5 kg

1x11 a 17,5 kg

2x10 a 17,5 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Torsdag den 4. april

10 min. opvarmning på løbebånd.

Tricep ext. w/ rope

4x12 a 17,5 kg

1x10 a 17,5 kg

Tricep ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip tricep ext.

2x12 a 7,5 kg

1x10 a 7,5 kg

1x12 a 7,5 kg

1x11 a 7,5 kg

Rev. grip kickback

5x12 a 10 kg

Har ikke lige haft så meget lyst til at logge i de sidste par dage, så det var lige træningen for de sidste 3 gange. Har besluttet at tage en lille pause med løbe og gå en uge eller to tilbage i programmet. Har en fornemmelse af, at der sidder en smule af forkølelsen tilbage i lungeren endnu. Det er ikke noget jeg mærker til dagligt, men kan mærke under opvarmningen. Samtidig har jeg en smule ondt i mine fødder, især hvis jeg har siddet stille lidt for længe. Jeg har mistanke om at det er fordi jeg skifter meget rundt hvilket sko jeg går i og der er stor forskel på skoene. Jeg havde lidt samme problem, da jeg skiftede mine træningssko, som nu er mine løbesko, ud med et par nike free. Jeg starter med at løbe igen på mandag eller tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Har du fået taget sådan en løbetest? Det gjorde jeg, og det viste sig, at jeg åbenbart er klumpe-dumpe og ikke kan sætte fødderne rigtigt - jeg overpronerer, som man kalder det. Derfor er der ekstra-crazy meget støtte i mine sko. :smile:

Testen kan man få taget i en sportsforretning - hvilken kæde, det kan jeg ikke lige huske...

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Okay træning. Motivationen er ikke-eksisterende i disse dage. Går og spekulerer på en masse ting, som jeg ikke kan gøre noget ved her og nu og det går så ud over, det jeg rent faktisk kan gøre noget ved.

Har du fået taget sådan en løbetest? Det gjorde jeg, og det viste sig, at jeg åbenbart er klumpe-dumpe og ikke kan sætte fødderne rigtigt - jeg overpronerer, som man kalder det. Derfor er der ekstra-crazy meget støtte i mine sko. :smile:

Testen kan man få taget i en sportsforretning - hvilken kæde, det kan jeg ikke lige huske...

Nej, det har jeg ikke, men planen er at jeg skal have det gjort næsten gang jeg skal have nye løbesko. De sko jeg løber i nu, har jeg tidligere brugt til løb og havde ikke problemer den gang, så tror (håber) ikke det er løbeskoene, som er problemet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Dur ikke til at træne lige efter morgenmaden! Hjælper heller ikke, at jeg er helt smadret efter at have været på arbejde igår. Arbejde i aften skal bare overståes. Ved at jeg får meget travlt og fordi det skal forestille at være forår, skal gade-varene ikke køres ind, men hegnes ind, hvilket tager en evighed, når man står med det selv, så er ret sikker på at jeg ikke når min bus i aften. Hader at vide at jeg ikke kan færdiggøre alle opgaver!

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Leg curls

5x12 a 20 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Squat

5x12 a 25 kg

Måtte lave lidt om på det i dag, da der var kø ved både benpres og squat, men det var nu fint nok.

Arbejde i går gik meget bedre end forventet og i dag er jeg så blevet bedt om at møde en time før, hvilket jeg var ret glad for, indtil jeg kom i tanke om, at det jo bare bliver modregnet. Men det giver da lidt ekstra til feriepengene næste år...

Link to comment
Share on other sites

Må jeg spørge hvor du træner henne? Det virker som et lille lokalt gym når man læser dine posts...

Du skal være excited over at han tog MAX med!!

Det med den bryllupsinvite... altså havde hun først inviteret dig, og så efterfølgende trukket den tilbage?

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,2 kg (-0,3/-19,8)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: samme/-27,2cm
Hofter: samme/-17,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-10cm

10 min. opvarmning på løbebånd.

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

DB benchpress

3x12 a 13,7 kg

1x9 a 13,7 kg

1x10 a 13,7 kg

Fly

5x12 a 6 kg

Standing cable fly

3x12 a 12,5 kg

3x10 a 12,5 kg

God træning i dag! Men det er ski underligt at træne incline før alm., når man plejer at gøre det omvendt.

Tror jeg får et stort blåt, mærke på min ene skulder efter arbejde. Sidste forår da vi fik hegn til at låse gade-varene inde med, stak jeg bare armen igennem, så hegnet hang på skulderen og bar det på den måde. Gjorde det samme igen i lørdags og i går, men mine skuldre er altså større i år, så jeg er faktisk lidt glad selvom det gør ondt :smile:

Må jeg spørge hvor du træner henne? Det virker som et lille lokalt gym når man læser dine posts...

Du skal være excited over at han tog MAX med!!

Det med den bryllupsinvite... altså havde hun først inviteret dig, og så efterfølgende trukket den tilbage?

Jeg træner i Fitnees, eller fit&sund som det hedder nu, i Horsens. Det er heller ikke så stort i forhold til andre steder og maskiner og vægtskriver er lidt en blandet landhandel, men der er hvad man har brug for og en god blanding af forskellige typer.

Nej PP, max er ikke godt! Men det er ikke din skyld, at du kan lide det, for jeg har mistanke om at en forkærlighed for Pepsi max skyldes en genfejl :wink:

Det er en længere historie, men ja, jeg havde fået invitationen på trods af at vi ikke har haft særlig meget kontakt det sidste års tid, men efter jeg ikke kunne være med til hendes polterabend pga. arbejde, har hun ikke længere lyst til at se mig til hende bryllup.

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 19:31

Længde: 2,20 km

Gns. pace: 8:50 min/km

Hurtigste pace i hvert løbepas

7:13 min/km

6:11 min/km

6:35 min/km

Så er der kommet i løberiet igen.. Igår glædede jeg mig til at skulle løbe i dag, i morges var den glæde meget lang væk. Men i det mindst er al sneen væk. Jeg er gået tilbage til 1. dag i 3. uge og det gik okay, men der sidder stadig et eller andet og irriterer i lungerne.

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du har gange løb igen.

Jeg har nævnt det før, men fordi jeg nu er blevet gammel, må jeg godt gentage mig selv. :)

Du burde løbe noget ofter. 3 gange ugentligt 20 minutter vil give meget mere effekt en 1 gang om ugen. Samtidigt er 1 gang ugentligt ikke nok til at give form fremgang, men fungere ene og alene som Cardio.

Ps.

Tak for. Fødselsdage hilsenen, og flot at se din fremgang igennem bloggen. Fedt at se at du har fortsat dit projekt selvom livet nogle gange har serveret dig en regnvejrsdag.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB hammer curls

5x12 a 7 kg

Cable bicep curls

1x12 a 25 kg

1x12 a 30 kg

3x10 a 30 kg

Cable hammer curls

1x12 a 25 kg

4x10 a 30 kg

Mavebøjninger på bold

5x12

Løbebånd

Tid: 45 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Fornuftig træning i dag. Kan ikke sige andet end jeg har rigtig god samvittighed efter dagens træning og kosten har faktisk også været fornuftig.

Godt at se du har gange løb igen.
Jeg har nævnt det før, men fordi jeg nu er blevet gammel, må jeg godt gentage mig selv. :)

Du burde løbe noget ofter. 3 gange ugentligt 20 minutter vil give meget mere effekt en 1 gang om ugen. Samtidigt er 1 gang ugentligt ikke nok til at give form fremgang, men fungere ene og alene som Cardio.

Ps.
Tak for. Fødselsdage hilsenen, og flot at se din fremgang igennem bloggen. Fedt at se at du har fortsat dit projekt selvom livet nogle gange har serveret dig en regnvejrsdag.

1. Det har du ikke nævnt før og det har du nok ikke fordi 2. jeg løber 3 gange om ugen :wink:

Det var da så lidt :smile: Projektet er ikke længere et projekt, men det er virkelig blevet en livsstil og det er hvad der hjælper mig til at komme igennem regnvejrdagene, når de kommer.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Fornuftig træning. Synes dog stadig at jeg mangler motivation..

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Mavebøjninger på bold

5x12

Tricep ext. w/ rope

3x12 a 17,5 kg

2x10 a 17,5 kg

Tricep ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

One arm tricep ext.

5x12 a 7,5 kg

Løbebånd

Tid: 15 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Crosstrainer

Tid: 15 min.

Modstand: 8

Hældning: 3%

Fornuftig træning. Føler at motivationen så små er ved at vende tilbage. Ville have taget 45 min. på løbebånd, men mine skinneben gjorde bare alt for ondt. Tænkte at så tager jeg 15 min. på cyklen, men det havde jeg ikke lige særlig meget lyst til og da der ikke var så mange mennesker, tænkte jeg at jeg ville prøve crosstraineren (Har tidligere brugt crosstrainer en del, da jeg trænede i et andet center, men kunne slet ikke finde ud af at bruge den, da jeg prøvede dem de har, der hvor jeg træner nu) og det gik meget fint. Alt det der med modstand og hældning må jeg finde ud af hen ad vejen.

I morgen skal jeg starte på jobsøgningskursus.. i 16 uger.. Er meget spændt på, hvad det bliver for noget. Min mor har sagt, at jeg skal finde mig nogle fb spil at spille, men jeg håber da at jeg får bare lidt ud af det. Ellers har jeg en ansøgning ud, som umiddelbart virker meget lovende, så forhåbentlig drejer det sig kun om en måned.

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 20:23

Længde: 2,39 km

Gns. pace: 8:30 min/km

Hurtigste pace i hvert pas

6:58 min/km

5:45 min/km

6:21 min/km

Fornuftig tur, men der sidder stadig noget i lungerne. Det føles som om jeg ikke kan udånde ordentlig..

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 45 kg

Seated row narrow

5x12 a 50 kg

Seated row wide

5x12 a 45 kg

Pulldown i maskine

3x12 a 45 kg

Også ganske fornuftigt. Har været en smule paranoide på det sidst. Har virkelig følt at jeg er blevet kigget meget efter, så da ham den meget store mand igen i dag hilste på mig, måtte jeg skrive til Træner, om ham her altid hilser på folk han har snakket med en enkelt gang (det var faktisk ikke engang mig han snakkede med, jeg stod bare ved siden af Træner, da han snakkede med ham), hvortil Træner svarede: "Ikke alle, han gider ikke folk, der ikke træner seriøs". Synes han var flink før, nu kan jeg rigtig godt lide ham :bigsmile:

Kursuset i dag var en joke. Vi fik en hurtig velkomst, hvor vi fik at vide, hvordan tingene vil komme til at foregår og så fik vi fri derefter. Vi har et skema de næste 2 uger, som hedder 8:15 til 15:00 man-tors og til kl.13 om fredagen. Men de sidste to timer hver dag er til individuelt arbejde, så der må vi godt arbejde hjemmefra. Torsdag og fredag i begge uger består af individuelt arbejde hele dagen, så der må vi også gerne arbejde hjemmefra. Efter de 2 uger skal vi kun møde ind en gang om ugen. Håber og tror dog at jeg kan få noget ud af den undervisning der er og af de samtaler som vi skal til. Jeg var til samtale i dag og jeg fik da en smule ud af det.

Hold da op, 16 uger! Arbejder du ikke stadig i Rema?

Jo, det gør jeg, men kun 16-17 timer om måneden og jeg kan desværre ikke få flere timer. Der er en mulighed for at jeg kan få arbejde i den anden Rema på fuld tid. Det er ikke drømme jobbet, men det er arbejde og et arbejde jeg egentlig ganske godt kan lide.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

God træning! Faktisk rigtig god, når man tænker på det var en morgentræning. Tror det hjælp, at jeg udover min morgenmad, tog en proteinshake. Skal også blive bedre til at tage dem. Får ikke så meget protein for tiden og er begyndt at få blå mærker igen. Er meget spændt på vejningen på mandag, da jeg har været dygtig i denne uge. Sådan som det ser ud nu, har jeg taget på, men det er vist hormonelt. Idag er jeg dog ikke så dygtig, da jeg har en aftale med en veninde og vi ender nok på McD som vi plejer (og det glæder jeg mig til!) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 19:24

Længde: 2,35 km

Gns. pace: 8:14 min/km

Hurtigste pace i hvert pas

6:59 min/km

6:04 min/km

6:19 min/km

Fornuftig tur.

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Squat

5x12 a 30 kg

Leg curls

5x12 a 20 kg

Benpres

5x12 a 117 kg

Rigtig god træning! Især når man tænker på at der kun var en time mellem løbe og styrketræning. Tror måske det hjalp med alle de kcal jeg spist igår. Energien har i hvert fald været god.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,6 kg (+0,4/-19,4)

Arm: samme/-2cm
Bryst: samme/-16cm
Mave: samme/-27,2cm
Hofter: samme/-17,5cm
Bagdel: samme/-14,7cm
Lår: samme/-10cm

Blev skuffet over resultatet. Havde forventet vægttab eller i det mindst tab af cm. Det må være muskler.

10 min. opvarmning på løbebånd.

DB benchpress

5x12 a 13,7 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 11,2 kg

Fly

5x12 a 6 kg

Cable standing fly

2x12 a 12,5 kg

1x10 a 12,5 kg

2x9 a 12,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

Rigtig god træning!

Lærte lidt på kursuset i dag, men det var ikke meget. Havde fri allerede kl.12 og det har jeg igen i morgen, så jeg kan nå at løbe i morgen eftermiddag inden jeg skal træne om aften.

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 19:25

Længde: 2,17 km

Gns. pace: 8:55 min/km

Hurtigste pace i hvert pas

7:06 min/km

6:03 min/km

7:07 min/km

Okay løbetur. Fik en vabel i går, som dog ikke var særlig behagelig at løbe (eller gå) med.

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Cable bicep curls

2x12 a 30 kg

3x10 a 30 kg

Cable hammer curls

1x12 a 30 kg

4x10 a 30 kg

DB hammer curls

5x12 a 7 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Fornuftig træning. Planen var også at tage 45 min. på løbebåndet, men motivationen og energien var ikke til det og med løb tidligere og fuld styr på kosten, så tænker at det går nok.

Link to comment
Share on other sites

10 min. opvarmning på løbebånd.

Rev. fly

5x12 a 10 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Fornuftig, men keedlig træning. Har valgt at bruge største delen af mine kcal på kage og is i dag og det smagte dejligt! Isen var en spontan idé, da min veninde spurgte om ikke jeg ville spise is sammen med hende og hendes datter, så det takker jeg jo ja tak til. Havde også brug for at være lidt social. har haft tusinden vis af tanker flyvende gennem hovedet i dag, men ingen af dem blev længe nok til at jeg kunne nå at finde ud af, hvad de gik ud på.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 19. april

Løb

Tid: 20:16

Længde: 2,34 km

Gns. pace: 8:39 min/km

Hurtigste pace i hvert pas

6:52 min/km

6:25 min/km

5:47 min/km

Tunge ben, men ellers okay.

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Triceps ext. w/ rope

3x12 a 17,5 kg

2x10 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip tricep ext.

5x12 a 7,5 kg

Mavebøjning på bold

5x12

Fornuftig træning.

Fredag den 19. april

10 min. opvarmning på løbebånd.

Seated row, narrow

5x12 a 50 kg

Seated row, wide

5x12 a 45 kg

Lat. pulldown

5x12 a 50 kg

Pulldown i maskine

5x12 a 45 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

God træning. Snakkede med Træner om min manglende motivation i går og han foreslog at jeg holdte en uges pause med træning og kun løb 3 gange om ugen. Det afviste jeg hurtigt. Mit manglende motivation går mest ud over kosten og cardio, så tror ikke en pause fra styrketræning vil hjælpe.

Det bliver ikke rigtig bedre med foden og det begynder at give ubehag i lægmusklen og irritation i knæet, fordi jeg ikke kan gå normalt, hvis jeg har siddet stille, så jeg gik forbi lægen og fik bestilt en tid, som så først er om 2 uger. Jeg kunne måske godt være kommet til før, men da der er en idrætlæge i mit lægehus, vil jeg gerne ind til ham.

Link to comment
Share on other sites

Løb

Tid: 20:19

Længde: 2,37 km

Gns. pace: 8:34 min/km

Hurtigste pace i hvert pas

6:45 min/km

5:48 min/km

5:52 min/km

Tiderne er jo gode nok, men der er altså en eller anden, som bliver ved med at hælde bly i mine løbesko.. Not fair!

Styrketræning

10 min. opvarmning på løbebånd.

Arnold press

5x12 a 8 kg

Military press

5x12 a 17,5 kg

Cable upright row

5x12 a 30 kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min.

Hastighed: 6 km/t

Hældning: 5%

God træning med god energi! Vil rigtig gerne have taget den sidste øvelse, rev. fly, men cablecross'en er i stykke igen, dog i den anden side end sidst. Der var dog underholdning i dag. Et par fyre stod og snakket om en anden fyr, som med ab-wheel kan gå fra stående, komme helt ned og op igen og den ene af fyrene beslutter sig så for at prøve og han kom da også helt ned, men så skete der ligesom heller ikke mere :laugh:. Har en smule DOMS i ryggen i dag. Tror jeg vil starte med seated row på ryg-dage for eftertiden, for det er lang tid siden jeg sidst har haft DOMS i ryggen og det føltes også bedre til træningen i går.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share