Drømmen om mikroskopiske nosser


MamboMads
 Share

Recommended Posts

Træning

Opvarmning

EDT 20 min

A1 Squat

90kg

5x6

10x5

80 reps

A2 Reverse Hypers

15kg

15x6

90 reps

Jeg fik det jeg havde tænkt mig, men jeg skal virkelig lære at lukke af for andre tanker. Tænkte konsekvent på alt muligt lort "Fuck det jeg gider ikke", "Måske skulle jeg bare lade være med at have squat med i programmet" "Bliver jeg nogensinde milliardær?" "Mine ben er store nok det er ligemeget" "Tænk hvis jeg får en dårlig dag, så er det jo alt for hårdt" osv. No homo... :(

B1 BB Curls

32kg

3x6

8x5

4x4

74 reps

1 rep mindre end sidst, men fik ondt i underarmene sidst af denne øvelse, så det blev lidt mere strict. Ikke at det bare var lorte strict og alt muligt af denne grund, slet ikke, det kan jeg slet ikke finde ud af.

Jeg brækkede mig forresten i munden to gange her. Selvfølgelig pga. squatten tidligere og ikke fordi jeg curler til jeg brækker mig..... Det ville ellers være BB.

B2 DB Flyes

11kg

8x5

7x4

68 reps

Hold kæft man har det lækkert efter sådan en træning her. Mine ben har føltes lidt off på det seneste, men nu har de det lækkert. LÆKKERT.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet småtyk på meget kort tid, heldigvis står den på drukfri en mindre periode nu. Har også drukket hver uge i en måned nu, shit son.

Trænede lidt i går, men var så ramt af tømmermænd fra i fredags at jeg kun lavede halvdelen af de første 20 min, så tog jeg hjem. I dag lavede jeg hele træningen. Det viste sig at være smart

Træning

Opvarmning

EDT 20 min

A1 Incline Bænkpres

Var desværre nødsaget til at køre denne i power racket = lang gåtur for at lave pull ups, det kostede en del tid og var derfor et par sæt bagud ift. planen.

52½kg

11x6

3x5

81 reps

A2 CHG Pull Ups

BW

5x6

8x5

70 reps

EDT 20 min

B1 DB Skulder

18½kg

5x6

4x5

4

5x5

2x4

5

92 reps

WEeeeeeeeeee

B2 CS Row

52 kg

15x6

90 reps

Den var helt exceptionelt let i dag, hvadfandenskerder

På et tidspunkt i sidste runde råbte Amir så højt at jeg var på grænsen til at dø af grin. Rolig nu.

En eller anden sangerinde har været heldig nok til at lave et nummer med kongen af verden

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Skidt søn.

LORTE BARN

Godt første indlæg, min drømmeven (dette kan fortolkes på alle måder).

Nu har jeg trænet. Hihihihi. Godt jeg har fri imorgen :)))))

Ubarmhjertigt at have haft efterårsferie og første træning derefter er en bentræning efter en dag til kl. 16 i Odense aka hjemme 18:45 ish. (EDIT: AH OKAY jeg trænede også igår, hold dog kæft, men der var jeg hjemme)

Træning

Opvarmning

EDT 20 min

A1 Bulgarian Split Squat

21kg

12x6

4

2x5

86 reps

A2 GHR

BW

5x4

10x3

50 reps

Det var ret hårdt idag.

EDT 20 min

B1 Incline Dumbell Curls

13½kg

10x5

4

2x5

6

70 reps

B2 Skullcrushers

27 kg

10x6

4

3x5

79 reps

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning

EDT 20 min

A1 Squat

90 kg

10x6

5x5

85 reps

De sidste 2 reps på næstsidste sæt var helt retarderede.

A2 Reverse Hypers

17½kg

10x6

5x5

85 reps

EDT 20 min

B1 Barbell Curls

32kg

5x6

10x5

80 reps

Overvejer at skifte den ud med reverse EZ curls næste gang.

B2 DB Flyes

11kg

10x5

5x4

70 reps

Rigtig god træning idag. Mine flyes var lidt OFF, men under ben-delen var jeg, imodsætning til sidste gang, godt mentalt kørende.

Squattemands+venner ved siden af OK

485518_10151955290779736_802742867_n.jpg

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Træning

Opvarmning

EDT 20 min

A1 Incline Bænkpres

52½kg

13x6

7

85 reps

Hvis jeg nogensinde bliver god til at bænkpresse, så bliver jeg glad.

A2 CHG Pull Ups

BW

5x6

9x5

75 reps

EDT 20 min

B1 DB Skulder

21kg

15x4

60 reps

B2 CS Row

54½kg

15x5

75 reps

http://www.youtube.com/watch?v=LwaCAyn1F3s

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Reverse Hypers tager ikke så lang tid

Hm.. måske er det det... jeg har svært ved at pakke 11 sæt ind, det er helt sikkert.

Mine ben og glutes er yderst ulækre pt.

Salt var sikker på at jeg havde ble på under mine bukser i går da vi var i byen. Lårl. Først forstod jeg ikke hvorfor han spurgte hvad det var jeg havde i bukserne. Men jeg er heller ikke altid lige skarp i hjernens maskine.

LOL og Roflcopter! Det er skægt! Ble er også det nye sort, især i byen, især i Kbh.

Link to comment
Share on other sites

Hm.. måske er det det... jeg har svært ved at pakke 11 sæt ind, det er helt sikkert.

1.

Jeg holder næsten ikke noget pause på de 20 min.

2.

Det tager ikke lang tid for mig at komme under baren i squat, reverse hypers tager nærmest heller ingen tid at gå igang med, bænkpres f.eks. tager mig 1000 år at blive klar til hvis jeg skal ligge ordentligt osv.

3.

Ens ben er altid klar. Når f.eks. ens triceps er brugt, kræver det noget pause. Mine underarme går også helt amok i mange øvelser.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Den ihærdige læser vil være klar over at jeg har haft nogle OFF dage. Ok.

Jeg har ændret lidt i mit program, af diverse årsager. OK. Ja.

Træning

EDT 20 min

A1 DB Flad

21kg

14x5

6

76 reps

A2 Crossover

20 kg

9x5

6x4

69 reps

Note: Husk dette i næste træning

EDT 20 min

B1 Pull Ups

BW

4

5x3

4x2

5x1

32 reps

lols

B2 CG Pulldown

50kg

5

14x4

61 reps

Havde lidt dårlig kontakt (GULKASKET?!) til venstre side her.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Godt nummer. Til voldsom information om mit rock'n'roll liv kan fortælles at jeg har fået en SONICARE elektrisk tandbørste. Den er genial. Skulle du være i tvivl om dens evner, kan jeg fortælle at den kan børste ens tænder.

Mere spændende toiletinfo, min ældgamle (+5 år, shit) barbermaskine er blevet så ringe at jeg får landets dårligste barbering+øm hud, hold nu kæft det er spændende.

Link to comment
Share on other sites

Skrev noget om dårlig kontakt til venstre side af ryggen i går. I dag har jeg voldsomme DOMS specielt i venstre side. OK.

Det er blevet på mode at træne kl. 11 i weekenden i The Gym, det er meget retarderet. Derfor var der ikke så mange da jeg ankom 13:30 ish.

Træning

Opvarmning

EDT 20 min

A1 Trækgreb Dødløft

(trækgreb=lillefinger på ringen i dag, så ikke helt trækgreb, vel :tongue:)

80kg

4x6

11x5

79 reps

A2 Hanging Knee Raises

15x5

75 reps

Ret hårdt, men samtidig utrolig stille og roligt.

EDT 20 min

B1 DB Skulderpres

16kg

15x5

75 reps

Efter ~5 sæt lavede jeg en lille teknikændring der viste sig at voldtage mine delts synder og sammen. Jeg er et geni. Jeg ved ikke om jeg nogensinde har haft så meget pump i mine delts.

(HINT: Banebrydende, revolutionerende teknikændring: FULL ROM (i toppen), wow, sikke en nyhed)

B2 Seated Lateral Raises

15x5

75 reps

Så glædede jeg mig til at kigge mig selv i spejlmaskinen og kigge på mine skuldre der gjorde utrolig ondt og dermed selvfølgelig måtte være enormt store, men da jeg tog min t-shirt af ude i omklædningsrummet blev jeg i stedet overrasket over at se at mine traps var dobbelt så store som normalt. Det var faktisk lidt ulækkert og jeg blev selvsagt utrolig liderlig.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share