Haute Route Alp´s 2016 - en udfordring med bid i:-)


JannieSand
 Share

Recommended Posts

Dagene efter hjemkomsten fra Dubai blev tilbragt i sengen. Ja, rent faktisk var det først i går jeg så småt kom igang med arbejdet igen, så det har været en drøj omgang med feber, den klassiske ømhed i hele kroppen, snot og hoste.

Timingen er ikke voldsomt god, men det er den vel i princippet aldrig med sygdom, for jeg skal så småt igang med den hårde træning igen. Off season er slut og build up mod 2016 er igang. Dvs. at det er den så ikke helt endnu, da min krop endnu ikke er klar til at modtage tæsk i form af hård træning, og det irriterer mig naturligvis en hel del. Mest af alt fordi jeg havde håbet at kunne finpudse formen frem mod mit løb i Dubai bare en lille smule.

Men er Dubai Spinneys 92 ikke bare et hyggeløb for oplevelsens skyld? Jo, det var det i første omgang. Men i sidste uge blev jeg kontaktet af en bekendt som bor i Dubai og som cykler på eliteniveau. Hun er lederen for et lokalt damehold og ville gerne have mig med på holdet til løbet d. 11/12. Det betyder start i elitefeltet med en sværm af stærke ryttere, og det giver mig selvsagt lidt kriller i maven.

Jeg har huj haj hast måtte anskaffe mig en licens via DCU, hvilket de heldigvis har været behjælpelige med, så nu er jeg klar til start blandt de hurtige piger :laugh::crazy: Og hurtige er de. Sidste års vinder kom i mål med +41 km/t...... Well well, jeg må tage det som en oplevelse og måske som en form for start på et licenseventyr. Hvem ved :cool:

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

Update

Det er ikke fordi der er meget at skrive om rent træningsmæssigt, da sygdom forsat hæmmer mig i mine udfoldelser :sneaky2:

Søndag d. 29/11

Jeg følte mig faktisk ok frisk først på dagen, så jeg lagde hårdt ud med en gang styrketræning fra morgenstunden. Derefter afsted for at mødes med en veninde og så hjem på cykeltræneren til noget jeg havde forestillet mig skulle ende ud i et 2-3 timers endurance pas.

Der gik dog ikke mange minutter før jeg fandt ud af at det var en kende for urealistisk. Energien var ganske enkelt ikke til det, og det gav ikke rigtigt mening at grave alt for dybt og tømme kroppen fuldstændigt.

Cykling - 1,5 time @ 152 watt i avg.

Link to comment
Share on other sites

Haute Route Alps 2016

Jeg har igennem længere tid gået med en drøm om at prøve kræfter med et etapeløb med masser af udfordringer i form at mange højdemeter. Der findes ikke voldsomt mange etapeløb der henvender sig til motionister, og slet ikke hvis man samtidigt har en forventning om at afviklingen af løbet skal foregå på noget nær samme logistiske niveau som et rigtigt prof løb gør.

Jeg har undersøgt alverdens mulige løb, og hver gang har det ledt mig tilbage til Haute Route løbene, som ganske enkelt lader til at være i en klasse for sig selv. I hvert fald inden for den type løb som jeg har kigget efter.

Der køres tre forskellige Haute Route løb hver sommer. Et i Pyrenæerne, et i Alperne og et i de Schweiziske alper/Italienske Dolomitter. Alle tre løb er yderst interessante, men for 2016 skilte Haute Route Alps sig alligevel en smule ud. I hvert fald set med mine øjne.

Summa summarum, så har vi tilmeldt os Haute Route Alps 2016 og kaster os i perioden d. 27/8-4/9 ud i det der uden tvivl bliver mit livs største sportslige udfordring. 800 km og 21.000 højdemeter fordelt på 7 etaper er hvad der skal forceres, og af stigninger kan blandt andet nævnes La Bonette, Risoul, Izoard, Galibier x2 (inkl. en enkeltstart fra Valloire til toppen af Galibier), Madeleine og Courchevel. Der er ingen hviledage undervejs, så det bliver noget af en fysisk udfordring der venter.

Der er tidstagning på hver etape og ligeledes køres der også samlet klassement, hvor der bliver uddelt trøjer til de førende i klassementerne.
I alt er der 500 ryttere til start, så det er et ok stort felt men dog alligevel fornuftigt begrænset for at kunne klare alt det logistiske.

Vi har bestilt en pakkeløsning der sikrer os hoteller tæt ved starten, mekanikere til at klargøre cyklerne hver aften/morgen, soigneurs til at klare tøjvask, flasker og lignende samt massage efter hver etape. Kort sagt den fulde pakke der gerne skulle sikre os en ægte pro-oplevelse eller i hvert fald så godt som.

Rent sportsligt har jeg ikke de vilde ambitioner, da jeg ikke aner hvordan niveauet er. Derudover har jeg ingen idé om hvordan min krop reagerer på så mange dages kontinuerlig hård belastning. Men det er helt klart at min intension er at stille til start i den absolut bedste udgave af mig selv, så jeg er indstillet på at gå all in med træning og fokus. Det er ikke helt billigt at deltage i løbet, så jeg har på ingen måder lyst til at tage let på udfordringen - det skal i stedet taget 100% seriøst!

Link to comment
Share on other sites

Cool. Generelt tror jeg niveauet i netop det løb er ret højt, i hvert fald på herresiden. På damesiden er jeg noget mere i tvivl, da der trods alt ikke er så mange, så det kan være du har relativt gode muligheder for en god placering hvis kroppen vil.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdags træning

Jeg hoppede på home traineren umiddelbart efter job i går i håbet om at genfinde benene ovenpå min sygdom. Det gik ok. Jeg var ikke sprudlende, men jeg mærkede en tydelig fremgang og det er virkelig rart efter over 1 uge på lavt blus.

Jeg startede med lidt let opvarmning på Zwift hvorefter jeg gik over til at køre lidt intervaller. Det var en lidt forsigtig omgang, da jeg endnu ikke føler mig klar til at tømme mig selv fuldstændig, men jeg fik da kørt lidt VO2 max intervaller:

30 min opvarmning

6 runder à 10 min bestående af 9 min @ ca. 150-160 watt og 1 min @ 250 watt

Afrul

I alt 1,5 time @ 153 watt i avg.

Godkendt!

Link to comment
Share on other sites

Der er lidt krise på hjemmefronten pt, da svigerfar ligger på intensiv efter at have fået lavet en bypas i venstre ben. Desværre har resultatet af operationen ikke været som håbet, og pt. er der overvejende sandsynlighed for at det ender i en amputation. Det er noget fandens lort rent ud sagt!
Jeg tror at de fleste ville ende i en større personlig krise, hvis man som blot 61 årig mistede det meste af det ene ben, og bedre bliver det bestemt ikke af at min svigerfar er en hardcore sportsudøver med en stor del af hans identitet liggende i lige netop dette.

Det er meget at kapere for ham pt, og det gør sgu ondt at se ham skulle gennemgå alt dette.

Men life goes on, og vi prøver så vidt muligt at få passet vores træning så godt vi nu kan ved siden af arbejdet.

Vi nåede da også en tur på hometraineren i går inden vi kørte på sygevisit på Kolding sygehus. Kort og hårdt, men rart at få overstået. Det clearer ligesom hovedet på en rigtig fin måde.

Cykling - 1 time @ 156 watt i avg.

Jeg kørte lidt runder i Zwift på Watopia, og jeg døde fuldstændigt da jeg kørte efter en KOM. OK, jeg fik min polka dot jersey, men det var vist mest af alt pga. manglende konkurrence i kvindefeltet, for jeg var langt fra i stand til at køre mig helt ud. I hvert fald ikke hvis jeg kigger på wattene.

Træningen startede ellers med super fine ben, hvilket gav mig håb om at benene var genfundet. Men men men, det var kun en stakket frist og til sidst måtte jeg hutle mig igennem for at få mine 60 min træning i hus :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Back in the game

For første gang i efterhånden en del uger stod der intervaller på programmet idag. Off season er slut og sygdommen ude af kroppen. Ja tak, nu er jeg endelig på sporet igen :smile:

45 min opvarmning

3 runder med 4 min @ 220 watt m. 50 rpm og 4 min @ 190 watt m. 190 watt

10 min pause ml. runderne

Afrul

I alt 2 timer @ 156 watt i avg.

Derudover fik jeg til sidst kørt en ny PR på Watopia Hill. Ikke at mine tidligere tider var prangende, men never the less......

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok episk dårligt vejr i Vejle lige for tiden. Blæst og regn i stride strømme, sorry to say, men i min verden er det bare ikke vejr til at cykle udendørs i :mad: Heldigvis har jeg min pain cave hjemme i kælderen, som næsten gør det muligt at glemme at den vind jeg får på snuden blot kommer fra ventilatoren lige foran mig. Men også kun næsten..... :laugh:

Lørdagens program bestod af 3 timers endurance. Normalt et pænt kedeligt pas at køre indendørs, men der var et event på Zwift der gjorde det lidt mere overkommeligt. Adskillige pro´er kiggede forbi i løbet af dagen, og en af dem jeg bla. fik fornøjelsen af at køre med var Janez Brajkovic. Jeg aner faktisk ikke om han forsat kører (måske for et eller andet amerikansk hold?), men der var da engang at han blev spået en ret gloværdig karriere.

Normalt har jeg ingen problemer med at træne tidligt på dagen så længe det foregår udendørs, men pudsigt nok så har jeg altid svært ved at få kroppen igang indendørs på hometraineren, hvis jeg starter alt for tidligt op. Det betød ren og skær suffer mode i de første 45 min af gårsdagens træning, og det var ikke engang fordi jeg på nogen måder lagde et hårdt pres i pedalerne. Mystisk! Efter en lille times kørsel begyndte det stille og roligt med at vende for mig, og derfra var jeg faktisk helt ok kørende.

Cykling - 3 timer 8 min @ 146 watt

Link to comment
Share on other sites

Et dumt lille væddemål lørdag aften fik mig op af sofaen for at teste, om jeg forsat var i stand til at stå på hænder som i de gode gamle dage.

Det krævede lige et par forsøg at komme helt op, men det lykkes mig da og væddemålet var dermed vundet. Desværre fik jeg et ubehageligt riv i højre balle/baglår da jeg gik ned igen - total klassisk tegn på at jeg er ved at være ældre af dato :sneaky2: Jeg mener, det var ligesom ikke sket for 10 år siden.....

Jeg kunne med det samme mærke at det ikke var helt godt, så jeg fik mig lagt i sofaen igen og undlod at lave flere store bevægelser. Da jeg vågnede igår morges virkede det faktisk helt ok, så jeg var lettet. Dubai venter trods alt lige om hjørnet......

Alt virkede så ok at jeg dristede mig til lidt træning. Jeg havde forventet trætte ben ovenpå lørdagens 3 timers pas, men der var hul igennem så jeg kastede mig ud i lidt 40/20 intervaller.

Det blev til 4 runder @ 4 x 40/20 med omkring 240-250 watt i intervallerne. Derudover fik jeg kørt et par gode bakkespurter, hvor jeg ligeledes fik fin intensitet på. Alt i alt en god træning med lidt race-mode aktivitet, hvor jeg heldigvis ikke mærkede noget til ballen/baglåret.

1 time 40 min @ 150 watt i avg. (NP - 165 watt)

Sidst på eftermiddagen kørte vi mod Århus, da vi skulle en tur i biffen for at se The Program. Filmen var ok, men heller ikke mere end det. Den er lige en anelse for faktuel og fremhæver intet menneskeligt ved Lance. Derudover er der en masse fejl i filmen i forhold til udstyr og beklædning, som kan irritere mig helt vildt og tovligt. Bla. kører han med Oakley Radar solbriller i hans første tour sejr, hvilket er umuligt eftersom de først kom på gaden langt senere. Hvor svært ville det lige have været at finde et par M-Frame briller i stedet??? Og dette er blot en af mange små detaljer som ikke var på plads!

Derudover er det enormt svært at holde styr på persongalleriet i filmen, da der virkelig ikke gøres meget for at uddybe og sætte navn på personerne. Fx bliver der ikke givet nogen nærmere forklaring på hvem Emma Riley og Frankie & Betsy Andreu er, til trods for at de egentlig spiller ret store roller i hele Armstrong sagen. Havde jeg ikke læst flere bøger om Armstrong og hans holdkammerater fra US Postal tiden, så havde jeg haft svært ved at gennemskue det i filmen, og det synes jeg er noget uheldigt. 2 ud af 5 stjerner er derfor alt hvad det kan blive til fra min side!

Turen i biffen blev i det hele taget lidt af en prøvelse, da min lille skade klart er værst når jeg sidder. En konstant irritation og smerter når jeg rejser mig og/eller vrider bare den mindste smule omkring hoften. Jeg forudser allerede nu at de 6,5 time i flyet på vej mod Dubai imorgen bliver et sandt mareridt! Om det påvirker min cykling tvivler jeg faktisk på. Jeg fornemmer nemlig ikke den samme ømhed når jeg bevæger mig uden sidevejs bevægelser, og det gør man jo heldigvis ikke i cykling :laugh:

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

God idé med Zwift fællestur :smile:

Så er cyklen og kufferten pakket og jeg er klar til at sætte kursen mod Dubai. Jeg er pænt spændt på hvad der venter mig dernede, da jeg for en sjælden gangs skyld ikke rejser med Michael men derimod med en flok andre (og delvist) ukendte cykelentutiaster. Jeg er dog sikker på at det nok skal blive en oplevelse, og mon ikke at jeg kommer hjem med en pæn slat kilometer på kontoen :smile:

Inden cyklen blev pakket i kufferten igår nåede jeg lige en kort men dejlig intensiv tur på traineren. Jeg havde egentlig forventet døde ben efter ok hård træning både lørdag og søndag, men der var fornuftigt med hul igennem så den fik lidt gas med nogle pænt hårde bakkespurter. Bakkerne på begge Zwift ruterne ligger på ca. 2-3 min varighed, så der er virkelig mulighed for at få kørt sig derud hvor syren sprøjter ud af begge øre. Det niveau ligger ikke voldsomt højt for mig for tiden, men mon ikke at jeg atter er på vej i den rigtige retning. Det fornemmer jeg i hvert fald og det er vældig belejligt når der nu venter et race på fredag :laugh:

Cykling - 1 time @ 154 watt (NP 164 watt)

Link to comment
Share on other sites

Efter en super fin flyvetur i en halv tom Airbus 380'er, ankom jeg til Dubai sent i går aftes. Eftersom jeg rejser sammen med en gruppe denne gang, så var der ikke noget med privat chauffør der ventede i lufthavnen. Næ nej, det var ind i en minibus der måske var skabt til at transportere 3/4 af det antal vi var.... Men ok, så fik vi da lært hinanden lidt at kende;-)

Ind på hotellet og op og samle cykel og så ellers på hovedet i seng i hvad der svarede til kl. 3 lokal tid. Ikke sært at jeg var lidt små kvæstet da vækkeuret ringede 5 timer senere!

Efter en fin morgenmad var det ind i bussen igen for at blive kørt ud til Al Qudra Cycle Track. Cyklerne blev heldigvis transporteret på mere luksuriøs end deres ryttere, hvilket noget nær også var det vigtigste for mig. Havde den del ikke været i orden, så havde jeg seriøst ikke sendt min cykel med. Men alt ok der, så det var perfekt:-)

Ud på tracket og så ellers afsted i det fineste solskinsvejr uden megen vind:-) Jeg fornemmede hurtigt at jeg hørte til blandt de stærkeste, så det var godt op i front for at tage lidt vind. Perfekt, da jeg gerne ville have hul igennem til benene. Det kom der heldigvis hurtigt, og det kørte faktisk rigtig godt for mig.

Løbet blev givet frit af nogle omgange og der blev kørt til i kortere perioder. Helt perfekt for mig:-)

I gruppen var en H40 rytter fra Hvidovre CK med en fortid som A rytter. Er du gal han kunne træde til! Vi var 3 mand der var sluppet fri på et tidspunkt hvor løbet var givet frit over 6 km. Han fik os virkelig mørnet med højt tempo, hvor jeg fx lå med over 280 watt i tæt på et minut. Dette tilmed efter en håndfuld km for jeg i forvejen havde ligget godt over 220 watt. Det lyder måske ikke af meget i jeres ører, men husk nu på at jeg blot vejer 53 kg. Med 500 meter tilbage satte han os fra hjul og så var det slag afgjort. BUM!

Alt i alt en virkelig fin tur og ikke mindst en god optakt til løbet på fredag:-) Mine ben virker okay alt taget i betragtning, så jeg glæder mig til at blive kørt midt over på race day!

Cykling - 2 timer 12 min, 81 km @ 144 watt (167 NP)

Link to comment
Share on other sites

Dubai

Så er jeg tilbage i det kolde nord igen for en kort bemærkning. Jeg vil ikke ligefrem sige at jeg har længtes efter DK, men det har mest af alt noget med vejret at gøre :sneaky2:

Det har været en genial tur med masser af oplevelser i sadlen. Alt lige fra ørken ræs til race på den lokale Formula One bane og til en tur i "bjergene" på grænsen ml. UAE og Oman. Vigtigst af det hele, og også den største oplevelse, var dog løbet som jeg kørte i fredags :4winkkiss:

I Dubai starter man dagene før fanden får sko på, da varmen ofte gør det nærmest umuligt at træne når først solen står højt på himlen. Det betød afgang fra hotellet fredag morgen kl. 4:00, så vi kunne være klar til race-start fra kl. 6:00. Pænt tidligt når man kører på dansk tid (svarer til race-start kl. 03:00), og bedre bliver det ikke af at jeg ikke kunne sove pga. larm fra hotellets diskotek. I alt fik jeg vel omkring 50 min søvn den nat, så jeg var en walking zombie da jeg begav mig mod startområdet.

Jeg mødtes med mine nye team kammerater, fik en kort briefing på ruten og hvilke teams der skulle holdes øje med, og efter ca. 15 min let spol på en hometrainer rullede vi mod starten. Starten gik på Formula One banen, hvilket i sig selv var en oplevelse, og inden vi blev sendt afsted nåede jeg at få hilst på en anden dansk pige, nemlig Josefine Huitfeldt fra Team Rytger.

Vi var tre danske piger i feltet, og vi fik ret hurtigt lavet en alliance med samarbejde for øje :smile:

Vi var vel rundt regnet 40 damer i eliterækken. Der blev givet godt med gas fra starten, og jeg var imponeret over hvilket tempo der blev sat. Et af de lokale hold satte sig tungt på fronten og så var det ellers bare derudad. Jeg forsøgte selv at gemme mig i starten, men det var svært og jeg fik da også taget min andel af føringer, hvilket egentlig også kun er fair nok. Der er altid nogen der fedtspiller og gemmer sig, men for mig var løbet mest af alt træning og jeg så derfor ingen grund til at springe min andel af arbejdet over.

Ruten var så godt som 100% flad og bestod af laaaange lige strækninger på afspærrede motorveje. Det betød tonse-tempo og masser af ryk når sidevinden spillede ind. Jeg vidste på forhånd at sidevinden ville blive en af mine udfordringer, men jeg klarede mig faktisk mere end ok og det gav mig en følelse af at høre til blandt de stærkeste i gruppen. Fed fed følelse!
Jeg fik da også lukket et par huller for Josefine når hun sad og sled lidt for hårdt i det i vinden, og hun er trods alt A rytter med nogle ordentlige skinker der burde kunne træde en noget større mølle end mine små bjergben.

Løbet blev kørt meget on/off. Enten var det med fuld gas eller også ganske roligt uden nogen rigtigt ville tage ansvar. Det betød masser af ryk, hvilket ikke er noget jeg har trænet voldsomt meget i. Igen gik det dog overraskende fint, faktisk så fint at jeg selv prøvede med et lille angreb med ca. 8 km til mål. Jeg satte rykket ind for foden af en motorvejsbro, hvor vejen steg over et par hundred meter og jeg fik faktisk hurtigt et ok hul til de andre. Desværre drejede vejen 90 grader kort tid efter hvilket betød modvind, og det gjorde det en tand for let for de bagved jagtende at hale mig ind igen. Men ok, jeg forsøgte da i det mindste..... :smile:

De sidste km ind mod banen var pænt taktiske, og desværre betød det at vi blev hentet af mændenes A-motionsfelt. Det efterlod et kæmpe kaos med ryttere over alt på vejene, og minus overblik over hvor de andre piger lå. Vi måtte ikke drafte på mændene, men det var svært helt at undgå når man pludselig lå midt i så stort et felt. Der blev virkelig råbt og skreget fra alle sider, og vi fik mændene lidt af vejen så vores race kunne forsætte og afgøres på fair vis os piger imellem, men det blev desværre ikke helt den afslutning jeg havde håbet på.

Ved indgangen til autodromen skulle vi igennem en ret snæver passage, og en af pigerne foran mig får mistimet sin nedbremsning og ender med at styrte. Det tvinger mig til at stoppe op for at undgå at ramme hende og jeg taber derfor kontakten til de forreste piger.

Vi er tre tøser der slider og slæber for at lukke hullet, men de foranliggende piger ligger mere eller mindre midt i herrefeltet, så det er total umuligt for os at hente dem. PISLORT :sneaky2:

Afslutningen bliver derfor ikke en kamp om sejren men en kamp om placeringer, og den trækker jeg mig sejrrigt ud af. I sidste sving før opløbet steg vejen let mod målstregen, og det udnyttede jeg til at rykke fra de andre og jeg kører derfor alene over stregen til en 7 plads. En placering jeg ville have jublet over, hvis jeg var blevet spurt til forventningerne inden løbet :smile:

Overordnet set er jeg super godt tilfreds med min placering og præstation. Jeg er ikke i topform pt, men alligevel fik jeg leveret en solid indsats og fik sat mit præg på løbet. Vi tre danskere var klart nogle af de mest aktive i feltet, hvilket gav roser og skulderklap fra de andre piger, og havde jeg ikke været uheldig i finalen ville jeg uden tvivl have kunne nærme mig top 5. Det giver mig blod på tanden og mod på mere, og jeg er derfor så godt som sikker på at jeg står klar til start i årets første licensløb!

Spinneys Dubai, 98 km, 2 timer 32 min @ 157 watt i avg (185 NP)

Link to comment
Share on other sites

Tak tak :smile:

Hatta Mountains

På sidste dagen i Dubai hoppede vi i bussen med cyklerne i traileren og kørte i retningen af Hatta. I området omkring Hatta er ørkensandet erstattet af et klippeagtigt goldt landskab der kunne minde lidt om en bleg udgave af Lanzarote. Det betød flere højdemeter hvilket bestemt var noget der passede mig :smile:
Vi startede ud i samlet flok mens vi fik kørt benene varme, men delte efterfølgende op da niveauforskellene var lidt for store til at kunne holde samling på tropperne. Jeg smuttede med i den hurtige gruppe.

Det var nogle relativ korte og eksplosive stigninger vi fik kørt, og de første par stykker gav da også anledning til lidt udfordringer for mit vedkomne, da benene var stive og tunge efter fredagens løb. Stille og roligt fik jeg mig kørt varm og da vi ramte dagens længste stigning efter små 50 km var jeg hvor jeg skulle være og kom op som nr. 2. God fornemmelse, for jeg vidste at mændene havde haft øje på mig forud for stigningen.

Den resterende tur blev mere eller mindre kørt i samlet flok. Flere havde fået cyklerne i traileren og sad nu komfortabelt i bussen mens vi andre knoklede, og det gjorde selvsagt bundniveauet noget højere. De sidste 15 km var konstant op og ned med relativt stejle små stigninger. Det begyndte så småt med at mærke mig, og det var kun ren og skær vilje der fik mig med over i fronten på den sidste halvlange stigning. Med vilje kommer man som bekendt langt :biggrin:
Alt i alt en super fed tur i et anderledes landskab, og bestemt en tur jeg godt kunne finde på at køre igen når vi smutter derned igen om en lille uges tid.

Cykling - 87 km @ 135 watt (NP 155), 1200 højdemeter

Link to comment
Share on other sites

Det har været pænt hårdt at komme igang igen efter hjemkomsten fra Dubai. Dels havde jeg et pænt søvnunderskud med i bagagen, og oveni det har jeg haft travlt på jobbet. Tirsdagens planlagte intervaller blev derfor erstattet med 30 min rul, da kroppen var helt lukket ned og det derfor ikke gav mening at presse for hårdt på.

Tirsdag - 30 min @ 142 watt

Igår var det så alvor igen, og selvom benene først virkede helt væk fik jeg kæmpet mig fornuftigt igennem mit intervalpas, og det endda til trods for at det var et af de hårdere af slagsen:

45 min opvarmning

4 sæt @ 8 x 40/20 intervaller -> 10 min rul ml. hvert sæt

Afrul

I alt 2 timer @ 154 watt i avg (NP 167 watt)

Det gik overraskende fint med intervallerne, og jeg formåede at holde mig i den hårde ende af mine zoner fra start til slut. Det kan jeg kun være tilfreds med, da mine zoner trods alt er defineret ud fra en test jeg kørte på et tidspunkt hvor formen var skarpere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share