ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kunne du ikke uddybe hvad du fik jordet drengene i med det grebshalløj?  :bigsmile:

HEHE :evillaughter:

Man fletter hænderne sammen og så klemmer man indtil den ene giver op...

og jeg vil godt lige pointere at først tog jeg Baardi (hvilket ikke kom som en overraskelse ;) ), derefter MASS og til sidst Krea - HELE TRE PÅ STRIBE!!!

KREA gav mig dog mest kamp B)

P.S. Vil også godt lige pointere at KRAGEN heller ikke kan modstå mit greb ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hej Angel:-)

Det lyder goodt nok specielt med de der greb....eller også er det bare min fantasi der mangler lidt B) Gælder det om at klemme til den anden giver op, eller er den en avanceret form for at lægge arm....?

Der var forresten en der skrev for noget tid siden, at hun ikke kun ville have en ryg som din, men også en mave :) Men hvor gemmer du "mavebillederne". Kunne ikke lige finde dem i din log......

God påske

Novice

Link to comment
Share on other sites

hej Angel:-)

Det lyder goodt nok specielt med de der greb....eller også er det bare min fantasi der mangler lidt B)  Gælder det om at klemme til den anden giver op, eller er den en avanceret form for at lægge arm....?

Der var forresten en der skrev for noget tid siden, at hun ikke kun ville have en ryg som din, men også en mave :)  Men hvor gemmer du "mavebillederne". Kunne ikke lige finde dem i din log......

God påske

Novice

Det var mig, der skrev det. Jeg hentydede til billederne her. :bigsmile: :dropjaw: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ret sent ude, men du er vel godt selv klar over at du optræder i et svensk fitness/bb blad med et par af dine billeder, fra "DecemberCup'en 2003" ?

Ret godt gået ellers Angel - Pæne nye billeder i din Challenge-log og en præsentabel form ellers :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ret sent ude, men du er vel godt selv klar over at du optræder i et svensk fitness/bb blad med et par af dine billeder, fra "DecemberCup'en 2003" ?

Ret godt gået ellers Angel - Pæne nye billeder i din Challenge-log og en præsentabel form ellers :)

Hej Deluxe...

Hvis det er Exhale du snakker om så er jeg klar over det :D

Og takker for komplimentet :w00t:

(det er jo eller off-season form :bblush: )

Link to comment
Share on other sites

hej Angel:-)

Det lyder goodt nok specielt med de der greb....eller også er det bare min fantasi der mangler lidt B) Gælder det om at klemme til den anden giver op, eller er den en avanceret form for at lægge arm....?

Hej Novice

Man fletter simpelthen bare fingre med den anden (kun den ene hånd) - holder armen lidt ud fra kroppen i samme højde og så klemmer og presser man indtil den anden giver op eller man tvinger vedkommende i knæ (ikke Kern!!! :evillaughter: )

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 26 minutter

Jeg er ligesom Kragen brændt aw - havde besøge af svigermekanikken i går og var i zoo, hvilket åbenbart er kraftigt udmattende, for jeg følte mig som en slatten klud i morges!!

Eller også var det de 4 timers søvn mellem lørdag til søndag som først har gjort udslaget nu. Må også flovt indrømme at jeg faldt i søvn på Kragens championship chest igår til RAW :bblush: (og jeg hadede hvert et øjeblik af det!!! ;) )

Træningen må vente til i morgen hvor jeg forhåbenligt er lidt mere frisk i knolden :)

Vedhæfter lige denne uges oversigt som sammenlagt har givet 100 gram tab per dag hvilket er PERFECT :tongue:

... der er røget lidt flere kcal på per dag (et par hundrede) end dem jeg havde skrevet ned, da jeg ikke tæller tilbehør med i form af eks. dressing, lidt ekstra mørke chokolade eller den peanut der ryger ned.

post-12-1081758248.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bare nysgerrig Angel :bblush:

Holder du off-dag mht kosten hver søndag? Hvilken forskel har du i så fald erfaret det giver?

Ellers en lækker opsætning!

Normalt så tager jeg en off-dag (det er nu nærmere off-aften) efter et tungt træningspas en gang om ugen - men nu var jeg lidt trængende igår :tongue: , så selv om jeg ikke havde fået trænet tillod jeg mig at få lidt ekstra :)

Jeg ligger det lidt efter behov - nogle gange går der kun et par dage i mellem andre går der en halv måned.

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Lyder nu meget fornuftigt hvis man har lyst til det søde...

Har du nogen erfaring med hvilket udslag det gør set i et større perspektiv.

Jeg mener om det har effekt på de næste 2, 3 eller 4 dage eller om det ikke gør den store forskel???

Hvis jeg spiser i forbindelse med en hård træningsomgang, så kan jeg sagtens mærke en forskel i mit muskelpump dagen efter, men når jeg - ligesom i går - spiser det udenfor træning, så mærker jeg intet!

Jeg ser heller ikke nogen vægtstigning i forbindelse med det ekstra kca l indtag, det er som regel kun hvis jeg virkeligt spiser igennem over et par dage at det påvirker min vægt :)

Hvor i mod en vægtnedgang næsten altid følger efter!

I morgen ligger jeg sikkert under eller lige omkring de 73 kg fordi mit stofskifte har været ekstra højt idag :D

Link to comment
Share on other sites

Lyder nu meget fornuftigt hvis man har lyst til det søde...

Har du nogen erfaring med hvilket udslag det gør set i et større perspektiv.

Jeg mener om det har effekt på de næste 2, 3 eller 4 dage eller om det ikke gør den store forskel???

Hvis jeg spiser i forbindelse med en hård træningsomgang, så kan jeg sagtens mærke en forskel i mit muskelpump dagen efter, men når jeg - ligesom i går - spiser det udenfor træning, så mærker jeg intet!

Jeg ser heller ikke nogen vægtstigning i forbindelse med det ekstra kca l indtag, det er som regel kun hvis jeg virkeligt spiser igennem over et par dage at det påvirker min vægt :)

Hvor i mod en vægtnedgang næsten altid følger efter!

I morgen ligger jeg sikkert under eller lige omkring de 73 kg fordi mit stofskifte har været ekstra højt idag :D

Hmmm - det lyder jo meget tiltalende så :idea:

Jeg har aldrig prøvet at have en dag en gang imellem hvor jeg bare spiser igennem. Det tror jeg lige jeg må eksperimentere lidt med, efter at have hørt dine erfaringer med det <_<

Link to comment
Share on other sites

Hmmm - det lyder jo meget tiltalende så :idea:

Jeg har aldrig prøvet at have en dag en gang imellem hvor jeg bare spiser igennem. Det tror jeg lige jeg må eksperimentere lidt med, efter at have hørt dine erfaringer med det <_<

Det virker i hvert tilfælde godt for de fleste :D

... bare lig dit ekstra indtag i forbindelse med træning - så skal det nok give dig noget ekstra fylde dagen efter! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 35 minutter

Ikke så meget at sige andet end jeg stadigvæk føler mig lidt groggy oven på påsken - og så er min venstre albue stadigvæk øm og stiv <_< det spiller jo ik!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hej

Hvor har du købt dine håndleds "beskytter" henne? Går nemlig og leder efter nogle, men kan ikk rigtig finde nogle.. <_<

Flot træning, det er sku godt arbejdet.. Virkelig flot krop, også off season :bigsmile:

Jeg har købt dem i Sverige under mit sidste stævne.

Jeg ved ikke lige hvor du kan købe nogle magen til herhjemme - men der er masser af internetbutikker som forhandler håndledsbeskyttere :)

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TIRSDAG D. 13/4

BRYST & TRICEPS

BÆNKPRES

1set x 10reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

---opspænd---

1set x 8reps @ 60kg

1set x 4reps @ 65kg

1set x 1reps @ 67.5kg

1set x 1reps @ 70kg ...utroligt så let og elegant den føltes :D

1set x 1 reps @ 67.5kg

1set x 2 reps @ 67.5kg ...kørte så godt at jeg tog 2 reps i stedet for 1 - der var helt klart til flere men ville ikke gå på kompromi med mit opspænd

---opspænd m. pause---

1set x 1 reps @ 65kg

1set x 3reps @ 60kg

---brææænde set!!---

1set x 15reps @ 50kg

....mit opspænd fungerede perfekt i dag, men jeg har også lavet opspændingstræning de sidste mange gange jeg har trænet - jeg følte i hvert tilfælde i dag at jeg lå som en flitsbue på bænken så det spiller jo maks :w00t:

INCLINE DB PRES

1set x 10reps @ 21kg

1set x 9reps @ 23kg

1set x 7reps @ 25kg

----korte pauser---

1set x 5reps @ 23kg

1set x 9reps @ 21kg

1set x 10reps @ 19kg

KABEL FLYES

1set x 15reps @ 15kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 25kg

....havde på første set lidt problemer med min albue - men det forsvandt da jeg kom over de 10 reps

Triceps pushdown superset'et med dips og læg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 40kg

4set x 10reps @ 40kg

DIPS

4set x 10reps @ BW

LÆG - stående

1set x 12reps @ 210kg

1set x 11reps @ 240kg

2set x 9reps @ 270kg

DIPS MASKINE

1set x 12reps @ klods 8

1set x 10reps @ klod 10

1set x 10reps @ klods 12

Lige nu bliver jeg nødt til at være bevidst om min nerveafklemning, som jo giver symptomer ned i begge mine albuer, hvilket ligger en gevaldig dæmper på nogle af mine øvelser!! Men nu skal det altså blive bedre, så der er ingen vej uden om og jeg må sørge for at holde lidt igen i nogle af de mest provokerende øvelser

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share