ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TRÆNING SØNDAG D. 4/4

Var egenligt oppe at træne idag .. men gider slet ikke kommenterer træningen eftersom det var engang klat af den anden verden på grund af min s..... albue :tudekikssmiley:

:cries:

Men kom dog ud og luftede benene i stedet på trods af god DOMS fra gårddagens træning

POWERWALK 45 minutter :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tog lige et rygpic her til aften ... desværre var lyset ikke så godt!!

Regner med at skyde en rulle film i morgen aften i OBBC så jeg også kan få nogen uploaded til MOL-bodychallenge :D

post-12-1081112470.jpg

Link to comment
Share on other sites

Må hellere lige svare dig på dit indlæg i Annbrits log, så det ikke bliver for meget :4offtopic: :lol: :lol:

Jakkedrengen> Det er ikke et spørgsmål om guidelines... jeg er ret så sikker på at den måde jeg træner på ikke ville passe til Ann Britt, da hun er af en helt anden kropsbygning end mig og umiddelbart ikke har samme arbejdskapacitet!!

Man kan ikke bare kopiere en anden persons program og dermed sikre sig succes!! Det er desværre det svære ved fitness og BB - at man må prøve alt på egen krop før man finder den rette vej både hvad angår diæt og træning ... nogle finder den så bare hurtigere end andre

Uha ja, jeg ved godt at man ikke bare kan gøre som andre og så forvente de samme resultater. Alt skal prøves og vurderes for at se om det er en succes på en selv :unsure:

Men det jeg mente var: At det uden MOL jo ikke er muligt - af ren nysgerrighed - at følge hvordan dem man skal stille op imod træner - that's all :)

Jakkedrengen> Du kan sgu være ret så ulidelig at høre på nogen gange

Hmmmm - sorry :weeping:

(har vi lidt ondt et vist sted???  )

Den forstår jeg ikke helt?!???

Vi træner forskelligt, har forskellige mål, er forskellige i alder og type. Så din og craws træning følger jeg imponeret, men vil ikke kopiere den. Og hvis du mente om jeg ønskede at være sammen med dig, så tror jeg vist ALDRIG det ville gå, så det vil jeg også helst være foruden.... ;)

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sweetsun:

POWERWALK 35 minutter

... kunne lige holde til det - super morgenhumør og dejlig blå himmel :bunny:

tulle> :bblush: Taaaak for det :D

RacerMusen> :devil::devil::devil: tilbage igen... og rumpe billed måske ikke så utænkeligt ;)

FittSmoker> HVorfor var jeg ikke et øfeblik i tvivl om at du var med på ideen ;)

SaintPauli> ggggrrrrrrrrr :angelgrin:

folmand> tsk tsk :teachingfinger:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Lad mig gætte:

Du havde skrevet en kæmpe sviner, postede den, ombestemte dig, rettede den og så blev det til et lille morgengrin i stedet :lol: :blink::w00t: :lol: :lol:

slet ikke :D

rettede 2 stavefejl :blink:

Link to comment
Share on other sites

Racermusen
jeg skal lige lære at sprede på den måde

Jeg kan måske hurtigt lære dig og sprede --- men det kommer lidt an på hvad hvad? :tongue:

:headwall:

Hæhæhæ - faktisk havde jeg kun skrevet at jeg måtte lære at sprede, men ku godt se den var lidt for indbydende... Så hæftede lige 3 små ord på :) Det var så ikke nok !! ;)

Link to comment
Share on other sites

Men ja, Angel er da populær. Men mon ikke det også - ikke alene - skyldes at hun er sammen med en hvis Hr Crawdaddy og så træner i center med mange herinde fra MOL??? Hvis du læser lidt tilbage i craw og angels logs kan du se hvor svinet jeg blev af mange herinde, fordi jeg sagde dem lidt i mod

Jeg tror jeg taler på de fleste vegnes, når jeg siger at du blev svinet fordi du ikke har noget som helst troværdighed med den krop du fremviser. Det er fair nok at ville diskutere og blive klogere, men ligefrem begynde at belære(måske et lidt hårdt ord) Crawdaddy om bodybuilding er simpelhen så langt ude for dit vedkommende. Tag et par år med hård træning og et ordentlig fødevareindtag, så du kan få lidt muskler og praktisk erfaring. Indtil da skal du ikke forvente at du bliver taget seriøst hvad bodybuilding angår.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Men ja, Angel er da populær. Men mon ikke det også - ikke alene - skyldes at hun er sammen med en hvis Hr Crawdaddy og så træner i center med mange herinde fra MOL??? Hvis du læser lidt tilbage i craw og angels logs kan du se hvor svinet jeg blev af mange herinde, fordi jeg sagde dem lidt i mod

Jeg tror jeg taler for på de fleste vegne, når jeg siger at du blev svinet fordi du ikke har noget som helst troværdighed med den krop du fremviser. Det er fair nok at ville diskutere og blive klogere, men ligefrem begynde at belære(måske et lidt hårdt ord) Crawdaddy om bodybuilding er simpelhen så langt ude for dit vedkommende. Tag et par år med hård træning og et ordentlig fødevareindtag, så du kan få lidt muskler og praktisk erfaring. Indtil da skal du ikke forvente at du bliver taget seriøst hvad bodybuilding angår.

Jeg ved dette er din log Angel. Men jeg tillader mig alligevel at poste svar på tiltale. Håber det er okay???

Det jeg tror du referer til Henning Friis må være dette:

Jeg vil erklære mig helt enig med Hot gym. Jeg ser intet tiltalende i at rende rundt med så mange ekstra kilo 8 ud af 12 måneder om året. Med  :blink: sådan et ansigtsudtryk i hovedet. Træning har da også noget med sundhed og gøre. Og uanset hvad andre tænker og mener om en, syntes jeg ikke det er de rigtige signaler man sender når man render rundt med kæmpeelskovshåndtag (er det ikk det, det hedder Angel  ) selvom man træner 5-7gange om ugen.

Det korte og det lange er. Grunden til jeg sviner Craws log til med endnu et off-topic indlæg er af ren og skær interesse. Der er ikke to der træner eller spiser ens. Derfor kan det også være at Craws fremgangsmåde - og berettelse herom - kan være lærerrigt for os andre. Så jeg glæder mig til at følge udviklingen med pics og fedt% indtil oktober.

Som du kan læse i første afsnit, taler jeg ikke unødigt pænt om Craws form. Ikke høftligt - det vedstår jeg fuldt og helt - men jeg var i skrivende stund noget overrasket over forskellen på Craws billeder fra lige efter DM og så de off-season billeder han netop havde postet!

I andet afsnit kan du læse jeg skriver at det kan være lærerrigt at følge Craws træning og dernæst at jeg glæder mig til at følge udviklingen. Det kan du jo vælge at tolke som du vil. Men det der rent faktisk står skrevet - og som jeg mente er: At jeg jo håber på at lære noget af at følge Craws log og slutresultatet.

Hvordan du får det til jeg her ønsker andet end at "diskutere og blive klogere" som det står mine dine ord, har jeg ærligt talt noget svært ved at se?!?? Direkte belæring af Craw finder jo på ingen måde sted. Jeg ender blot mit indlæg med at skrive:

Jeg mener dog at det er muligt at have en seriøst, men måske ikke absolut, massegain selvom man "kun" er på +500Kcal fra ligevægtsindtaget!

Et statement, som jeg selv følger, tydeligvis ikke en belæring af Craw.

Ønsker du - Henning Friis - eller andre at forsætte debatten, kan jeg jo ikke stoppe Jer. Men skulle vi her på MOL ikke lade disse indlæg gå forbi Craw og Angels log's fremover?

En sidste ting jeg vil knytte en kommentar til er din holdning til min kost, træning og resultatet deraf.

Nok er jeg ca 20kg muskel mindre end f.eks. Craw. Men 74kg med fedt% på 7,7 og 180cm er dog noget de færreste har. Du syntes det er at være tynd. Det er sådan jeg ønsker at være. Jeg er diskopumper, all the way, vedstår det med ære, og påstår på ingen måde at være bodybuilder!!!

Jeg poster gerne et billede af nyere dato for at vise hvordan mine kilo sidder fordelt. Men jeg syntes nu at Angels log, primært bør handle om Angel og ikke have billeder af alle mulige andre her fra MOL!

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING MANDAG D. 5/4

SKULDER, MAVE, BICEPS & TRICEPS

Frygtede lidt for træningen idag da min arm blev halvlam i morges... men det gik HELDIGVIS over al forventning :bunny: og jeg fik faktisk motioneret skaden mere eller mindre væk (... eller sådan føles det i hvert tilfælde lige nu :unsure: )

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12 kg

1set x 10reps @ 13 kg

1set x 10reps @ 15 kg

1set x 10reps @ 17 kg

1set x 10reps @ 19 kg

1set x 6reps @ 21 kg

4set x 5reps @ 21 kg

... mit skulderpres er helt klart blevet bedre og der er ved at være en god grundlæggende styrke i mit pres :D

PADDED CRUNCH

3set x 15-15-20reps @ BW

LATERALS DB - siddende

1set x 12reps @ 6 kg

1set x 12reps @ 8 kg

2set x 10-8reps @ 10 kg

4set x 8reps @ 8 kg

SKRÅ MAVE

2set x 12-15reps @ BW

BICEPS CURL DB

1set x 15reps @ 12 kg

1set x 10reps @ 15 kg

1set x 15reps @ 12 kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 25reps @ 40 kg ....gjorde pisse ondt først - men smerten gik over halvvejs :D og så var den væk :w00t:

1set x 20reps @ 40 kg

1set x 15reps @ 50 kg

1set x 12reps @ 60 kg

1set x 10reps @ 70 kg

1set x 20reps @ 50 kg

Superset'et med stivarmet pulldown

STIVARMET PULLDOWN

1set x 10reps @ 40 kg

1set x 10reps @ 50 kg

1set x 10reps @ 50 kg

DIPS

1set x 10reps @ BW

... det gjorden egenligt ikke ondt, men spændte på en ubehagelig måde - så måtte heller lade være!

BICEPS CURL BB - siddende

4set x 20reps @ stang + 10kg

WRISTCURL BB

2set x 15-25reps @ stang + 10kg

SHRUGS

1set x 15reps @ 2x26 kg

1set x 15reps @ 2x29 kg

1set x 15reps @ 2x35 kg

Virkeligt dejligt at træne bare nogenlunde igennem - og huset var jo fyldt til bristepunktet med MOL'er så stemningen var absolut i top og jeg fik endda lov at fotografere lidt.... til min private samling ..... mwhuhahahaha :evillaughter: & :drool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel :wave:

Det var vidst på tide at jeg fik hilst på dig :4whistling:

men det gik HELDIGVIS over al forventning :bunny: og jeg fik faktisk motioneret skaden mere eller mindre væk (... eller sådan føles det i hvert tilfælde lige nu  :unsure: )

Så må vi håbe at det bliver ved med at være sådan :unsure:

Vi brændes ved :devil:

Link to comment
Share on other sites

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12 kg

1set x 10reps @ 13 kg

1set x 10reps @ 15 kg

1set x 10reps @ 17 kg

1set x 10reps @ 19 kg

1set x 6reps @ 21 kg

4set x 5reps @ 21 kg

Du er sgu da ikke særlig puny i dumbell presses som du sagde!! Jeg ligger måske 10kg pr håndvægt over dig, og det er da ikke særligt meget når man tænker på at jeg vejer omkring 20kg mere end dig, og så har jeg nok også en lidt større test produktion end dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12 kg

1set x 10reps @ 13 kg

1set x 10reps @ 15 kg

1set x 10reps @ 17 kg

1set x 10reps @ 19 kg

1set x 6reps @ 21 kg

4set x 5reps @ 21 kg

Du er sgu da ikke særlig puny i dumbell presses som du sagde!! Jeg ligger måske 10kg pr håndvægt over dig, og det er da ikke særligt meget når man tænker på at jeg vejer omkring 20kg mere end dig, og så har jeg nok også en lidt større test produktion end dig :tongue:

ALTSÅ... jeg synes den er vildt puny :(

Specielt eftersom jeg har ligge på det niveau alt for længe <_<

MORGENCARDIO

Kommer det som nogen overraskelse :D

POWERWALK 38 minutter :bunny:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share