ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var de billeder til MOL body challenge vi kom fra :poking:

PS: Du er vist kommet til at skrive dit i øvrigt vildt flotte elastikdødløft på styrkelisten, men elastikker er ikke tilladt  :tongue:

TJAAA... jeg render jo og tager billeder af alle de andre.. men der er sgu aldrig nogen der tager billeder af mig :cries:

HMMMM... elatisker siger du... så må jeg lige have det rettet (ellers må MOD jo rette det til 150 kg ;) ) - jeg var faktisk ikke klar over det :bblush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

TJAAA... jeg render jo og tager billeder af alle de andre.. men der er sgu aldrig nogen der tager billeder af mig :cries:

Har du spurgt? ;)

HMMMM... elatisker siger du... så må jeg lige have det rettet (ellers må MOD jo rette det til 150 kg ;) ) - jeg var faktisk ikke klar over det :bblush:

Jeg retter det, jeg var bare ikke sikker på hvad dit max var uden.

Reglerne står såmænd i toppen af hver liste ;)

Link to comment
Share on other sites

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12 kg

1set x 10reps @ 13 kg

1set x 10reps @ 15 kg

1set x 10reps @ 17 kg

1set x 10reps @ 19 kg

1set x 6reps @ 21 kg

4set x 5reps @ 21 kg

ALTSÅ... jeg synes den er vildt puny :(

Specielt eftersom jeg har ligge på det niveau alt for længe

Jaaaaahh det vil jeg altså osse sige :lol: ;) du ka ta det..... :nahnah:

Jeg kender det kun alt for godt, det med ikke at rykke i skulder...

Ved ikke om det er noget der ligger til os tøser, eller om det bare er sådan det er :(

Link to comment
Share on other sites

TJAAA... jeg render jo og tager billeder af alle de andre.. men der er sgu aldrig nogen der tager billeder af mig :cries:

Er ret sikker på at vi kunne afholde en mindre konkurrence om hvem der havde lyst til at tage billeder af dig(køen starter til venstre for mig) B)

Niske

Link to comment
Share on other sites

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12 kg

1set x 10reps @ 13 kg

1set x 10reps @ 15 kg

1set x 10reps @ 17 kg

1set x 10reps @ 19 kg

1set x 6reps @ 21 kg

4set x 5reps @ 21 kg

ALTSÅ... jeg synes den er vildt puny :(

Specielt eftersom jeg har ligge på det niveau alt for længe

Jaaaaahh det vil jeg altså osse sige :lol: ;) du ka ta det..... :nahnah:

Jeg kender det kun alt for godt, det med ikke at rykke i skulder...

Ved ikke om det er noget der ligger til os tøser, eller om det bare er sådan det er :(

:blink::blink::blink:

HERMED TAGET.... men du skal ikke tro at det går i længden ;)

Jeg synz dog at have sporet en fremgang - før kunne jeg da ikke tage mere et et par reps og nu kører jeg da 5x5reps med 21 kg.. så nu må jeg snart rykke opad :D

Link to comment
Share on other sites

TJAAA... jeg render jo og tager billeder af alle de andre.. men der er sgu aldrig nogen der tager billeder af mig :cries:

Er ret sikker på at vi kunne afholde en mindre konkurrence om hvem der havde lyst til at tage billeder af dig(køen starter til venstre for mig) B)

Niske

Så er jeg nummer 2  :D

:bblush: :bblush:

Det var tæt på at være aktuelt

... men hurra for selvudløseren, som jeg idag har benyttet som en rigtig nybegynder

- og så kommer der forhåbenligt nogle mere prof billeder midt på sommeren :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg synz dog at have sporet en fremgang - før kunne jeg da ikke tage mere et et par reps og nu kører jeg da 5x5reps med 21 kg.. så nu må jeg snart rykke opad :D

Du har da været højere oppe, har du ikke....?? Syns da vi lå lige for ikke så længe siden (fik jo sved på panden ;) ) Fik du i øvrigt min mail ??

Link to comment
Share on other sites

Jeg synz dog at have sporet en fremgang - før kunne jeg da ikke tage mere et et par reps og nu kører jeg da 5x5reps med 21 kg.. så nu må jeg snart rykke opad :D

Du har da været højere oppe, har du ikke....?? Syns da vi lå lige for ikke så længe siden (fik jo sved på panden ;) ) Fik du i øvrigt min mail ??

Jep.. har været oppe på de 24 kg men ikke med 5x5reps :D

Fik din mail - har bare haft lidt travlt de sidste par daage, men du hører snart fra mig ;)

Link to comment
Share on other sites

... men hurra for selvudløseren, som jeg idag har benyttet som en rigtig nybegynder

Hey, sådan een troede jeg kun vi mænner havde B)

Niske

Der tog du så gruuuueligt fejl :angelgrin:

Niske altså :tongue:

Link to comment
Share on other sites

... men hurra for selvudløseren, som jeg idag har benyttet som en rigtig nybegynder

Hey, sådan een troede jeg kun vi mænner havde B)

Niske

Der tog du så gruuuueligt fejl :angelgrin:

Niske altså :tongue:

:bblush:

(bad Niske, bad Niske - FY)

Niske

Link to comment
Share on other sites

Aner jeg en smule snyd her?

jeg er sikker på at de klip har været igennem Photoshop og kablerne der trækker dig op og ned er blevet fjernet...

Det bliver jeg nødt til at tro på for at bevare bare et gram selvtillid :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Angle>

Ganske udemærket. :devil:

Okay, jeg vil ikke bare have en mave som din - vil også have sådan en ryg!!! Nasty, nasty... 

Hoosier>

Den med maven kan du godt glemme alt om. Som styrkeløfter bør du stile efter en veltilpas dødløftvom som du med fordel kan spænde ud i bæltet :tongue:

Edited by Casper T
Link to comment
Share on other sites

:dropjaw:

Okay, jeg vil ikke bare have en mave som din - vil også have sådan en ryg!!!  Nasty, nasty...

:bblush:

Det kommer tøz... bare vent!!!

Jeg tror jeg prøve at lave en ny video så jeg kan se om den er blevet mere nasty ;) hehe

GOD DAMN EN NASTY RYG  :w00t:

Men dybden er da vist ikke helt god nok på de dips, hva'?  :tongue:

Dyben der faktisk lige præcis fin nok til både konkurrence i Norge og DK .. men i Sverige var den aldrig gået :unsure:

Jeg prøver at lave en ny dipsvideo når albuen er OK, så kan du få en ide om dybden i Sverige :)

Forsatan en nasty ryg    :devil:  :blink:

Pas på at du ikke falder i søvn, når du laver de dips - hold kæft de ser lette ud.  :blink:

Der må være noget om at min ryg er Nasty :devil:
Jeg skal anstrenge mig helt vildt bare for at tage 8 - 10 stykker

Det er nok fordi dine arme er så tynde endnu :tongue:

ahhhh.. det er teknik - det kommer!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Got damn girl.... de chins og dips ser sq legende let ud mand!!  :blink:

reppedi reppedi.....  :lol:

Din ryg ser desuden super leee' u' i aktion :flex4: .... ren Jane Fonda chins der!!  :w00t: 

Deee'jo MAAAASKIIINEN LOL :lol:

Jane Fonda sir'du... hvem er det??? :tongue:

Aner jeg en smule snyd her?

jeg er sikker på at de klip har været igennem Photoshop og kablerne der trækker dig op og ned er blevet fjernet...

Det bliver jeg nødt til at tro på for at bevare bare et gram selvtillid  :tongue: 

LOL :lol:

DAMN - taget for snyd ... jeg indrømmer det............................... ALDRIG!!!!! B)

Angle>

Ganske udemærket.  :devil:

Takker ;)

ang. maven Hoosier... du skal heller have nogle lean hard abs som du kan sprænge bæltet med!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share