ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 48 minutter

Virkelig god power i benene i dag - tror dog også det dejlige vejr har en del at sige!

.... og så har jeg virkelig effektiv DOMS i mine brystmuskler i dag

DAMN - det føles som om jeg har blyklodser i stedet for muskler :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kunne du ikke uddybe hvad du fik jordet drengene i med det grebshalløj?  :bigsmile:

HEHE :evillaughter:

Man fletter hænderne sammen og så klemmer man indtil den ene giver op...

og jeg vil godt lige pointere at først tog jeg Baardi (hvilket ikke kom som en overraskelse ;) ), derefter MASS og til sidst Krea - HELE TRE PÅ STRIBE!!!

KREA gav mig dog mest kamp B)

P.S. Vil også godt lige pointere at KRAGEN heller ikke kan modstå mit greb ;)

De er altså simpelthen nogle svanserøve :klokkeblomst:

Af med de stropper, NU :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Virkelig god power i benene i dag - tror dog også det dejlige vejr har en del at sige!

Ja, er det ikke bare fuldstændig super lækkert :lol: Uuuuuuh jeg elsker foråret !!!

Nu du siger DOMS.... Du er jo gammel ridepige, så det her vil du kunne sætte dig ind i.

Jeg har ikke siddet på en hest i over 9 måneder. I mandags red jeg en lille tur - og kan du gætte hvor det gør rigtig, rigtig ondt nu ?!! INDERLÅRENE :o for satan :tongue: det gør nas... Ville bare lige dele mine pinsler med dig ;)

Link to comment
Share on other sites

Virkelig god power i benene i dag - tror dog også det dejlige vejr har en del at sige!

Ja, er det ikke bare fuldstændig super lækkert :lol: Uuuuuuh jeg elsker foråret !!!

Nu du siger DOMS.... Du er jo gammel ridepige, så det her vil du kunne sætte dig ind i.

Jeg har ikke siddet på en hest i over 9 måneder. I mandags red jeg en lille tur - og kan du gætte hvor det gør rigtig, rigtig ondt nu ?!! INDERLÅRENE :o for satan :tongue: det gør nas... Ville bare lige dele mine pinsler med dig ;)

HE :lol:

Jeg var ude en tur for et lille halvt års tiden siden - kunne ikke gå rigtigt de 2 første dage bagefter og DAMN man glemmer fuldstændigt hvor hårdt det er at lave let-ridning :blink: det tog ikke mere end 30 s. før mine lår syrede total til....

SÅ ABSOLUT JEG FØLER MED DIG :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING ONSDAG D. 14/4

BEN, SKULDER & MAVE

Dagens træning var blevet lagt tidligt, da jeg havde lovet mig ud til Bamzfaren :D Vi startede med noget kaffe og en god ½ time gik med at snakke med Nikolaj Holsting, hvilket var ret så feeee!!!

Ellers bar dagens træning præg af en forårskuldret Engel så Bamz'faren måtte lægge øre til en del - og kun et kunne dække mit humær i dag: KÆK :angelgrin:

SQUAT

2set x 12reps @ 20kg

2set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 3reps @ 70kg

3set x 1reps @ 80kg

3set x 1reps @ 90kg

1set x 1reps @ 80kg

... nu bliver fremgangsmåden fremover mange tripler, doubler og singler så jeg ikke ligger mere pres på min nakke end nødvendigt! I dag var en skide god omgang - vægten føltes let på ryggen og jeg konc. mig om min stil i hvert set - jeg har stadigvæk tendens til at falde sammen i bunder af løftet og lave halv goodmorning - dette skal jeg til livs nu! :D

SPLIT SQUAT :puke2:

3set x 10reps @ 2x19kg

1set x 7reps @ 2x21kg

...omend hvor meget jeg hader denne øvelse - så bliver jeg hele tiden bedre og min stabilitet + pres i begge balder er væsenligt forbedret :w00t:

LEG PRES

1set x 20reps @ 100kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 17reps @ 140kg

ET BENS CURL

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

Nu havde jeg egenligt tænkt mig at stoppe men skulle lige prøve lidt DB skulderpres og det sad jo præcis som det skulle - så mens Bamz'faren trippede hjem for at ømme sine mavemuskler blev jeg 3 kvarter ekstra og trænede.....

DB SKULDERPRES

1set x 12reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 8reps @ 19kg

1set x 6reps @ 21kg

4set x 5reps @ 21kg

DB LATERALS - crowstyle

1set x 12reps @ 8kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 11kg

3set x 8reps @ 12kg

....den sad dælme godt!! Jeg har jo faktisk brede skuldre når jeg rammer dem rigtigt - DAMN et pump :evillaughter:

ONEARM DB LATERALS

---incline---

1set x 10reps @ 5kg

1set x 8reps @ 8kg

SKULDERPRES - maskine

1set x 5reps @ klods5

1set x 15reps @ klods9

1set x 6reps @ klods10

... på sidste set holdt jeg meget bredere og så blev der ellers meldt udsolgt i mine delts :)

MAVE - SKRÅ

---udført på hyperextensionbænk----

2set x 10reps @ BW

MAVE - LIGE

---udført på hyperextensionbænk----

2set x 20reps @ BW

Nå - kun 2½ time idag - feeeee feeeee omgang med Bamzen - total latterlig lalleglad men det skal man jo have lov til ind i mellem :w00t:

WHAT THE FUCK!!!!

Mine brystmuskler er ellers godt DOMS'et i dag - så det gav også lige humøret en nik op - og af uvisse grunde :4whistling: havde jeg også total DOMS'et ben inden jeg gik igang med dagens runde!

Link to comment
Share on other sites

- og af uvisse grunde :4whistling: havde jeg også total DOMS'et ben inden jeg gik igang med dagens runde!

"Uhh yeah, *smæk* *smæk*, din lille culuvar!! Du ka' jo li' det!! Hva' sagde du?? Siger du at du er en beskidt culuvar?? *spank*"

"Åhh ja! Jeg er din culuvar, og jeg har været fræk i dag, uhh en rigtig culuvar!"

:lol:

"Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... ahh... tunshake..."

Link to comment
Share on other sites

- og af uvisse grunde  :4whistling: havde jeg også total DOMS'et ben inden jeg gik igang med dagens runde!

"Uhh yeah, *smæk* *smæk*, din lille culuvar!! Du ka' jo li' det!! Hva' sagde du?? Siger du at du er en beskidt culuvar?? *spank*"

"Åhh ja! Jeg er din culuvar, og jeg har været fræk i dag, uhh en rigtig culuvar!"

:lol:

"Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... ahh... tunshake..."

:lol: :lol: :lol:

Tænkte nok det kunne misforståes...

Link to comment
Share on other sites

Tænkte nok det kunne misforståes...

Hvis ikke af mig, så af jsc :bigsmile:

BIG J er også for viderekommende ;)

Come on, mand. Det var da oplagt ;) Behøver man da ikke være specielt mindet for at se...

;)

Link to comment
Share on other sites

god formiddag Angel:-)

Du får da godt nok powerwalketr noget! Men vejret er også for lækkert :lol:

Hvad svarer den der skulderpres klods 10 til i kg? (hvis du ved det selvfølgelig....)

Novice :bigsmile:

Hej Novice....

Ja - jeg kan ikke komme uden om at jeg nyder mine powerwalks :D men det er nu også en genial måde at få koblet fra samt holde konditionen ved lige uden at lave de mest anstrengende cardiosessioner - min hvilepuls er stadigvæk på under 45 slag om morgnen, så det må siges at være meget godt!

Jeg ved ikke hvad de klodser vejer - der står desværre ikke vægt angivelse på :(

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TORSDAG D. 15/4

RYG, BICEPS & LÆG

TRÆK NED FORAN

---lige stang---

1set x 20reps @ klods10

1set x 15reps @ klods10

CHINS

10reps

...suverænt - var slet ikke generet af min albue :D

DØDLØDT

1set x 10reps @ 60kg

1set x 6reps @ 80kg

1set x 5reps @ 90kg

---speedsingler m. 10 s. pause mellem hver set---

10set x 1 reps @ 100kg

TRÆK NED FORAN

---smalt, V-greb---

1set x 10reps @ klods 13

1set x 10reps @ klods 15

...ØV - det smalle greb generedemin albue <_<

---lige stang---

1set x 12reps @ klods 9

1set x 10reps @ klods 11

1set x 10reps @ klods 13

HIGH ROW

---skulderbredt greb---

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 8reps @ 65kg

1set x 6reps @ 70kg

LOW ROW

1set x 10reps @ klods 12

1set 8reps @ klods 14

...igen var det smalle greb ikke optimalt for min albue

Biceps curl blev superset'et med lidt let bent over row

BICEPS CURL BB

1set x 10reps @ lille stang + 10kg

1set x 12reps @ lille stang + 15kg

1set x 6reps @ lille stang + 20kg

BENT OVER ROW

3set x 10reps @ lille stang + 20kg

Preacher curl i maskine blev superset'et med lidt let bent over row

PREACHER CURL - maskine

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 25kg

1set x 10reps @ 20kg

BENT OVER ROW

3set x 10reps @ lille stang + 20kg

FRONT CURL DB

4set x 10reps @ 10kg

BICEPS CURL DB

1set x 8reps @ 12.5kg

1set x 8reps @ 13kg

...og så var der udsolgt i den afdeling

SHRUGS DB

1set x 15reps @ 2x29kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 10reps @ 37.5kg

DONKEY RAISE

---peakcontraction 3-4 s.---

1set x 15reps @ 120kg

3set x 12reps @ 120kg

1set x 10reps @ 120kg

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 40 minutter

Så er mit indre ur ved at gå over til sommertid :bunny:

- vågnede en ½ time før jeg skulle op, så nu går der nok ikke længe før jeg skal til at powerwalke igen kl 5 om morgenen :D

Link to comment
Share on other sites

Der er "passion" og "obsession"! Det dér maa betegnes som sidstnävnte! Jesus...!

:lol:

Overvejede faktisk også et kort øjeblik at melde mig til det program på DR2 :blink:

HVAD KAN JEG SIGE.... jeg er en junkie :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Meld dig da til! Det kunne väre skägt med en mol'er i fjernsynet! :) Men mon filmfolkene gider staa op midt om natten for at filme dig gaa en tur!?? :lol:

HVAD KAN JEG SIGE.... jeg er en junkie   :tongue:

:lol: :lol:

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share