ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

CoqRouge> Rigtigt godt indlæg :)

og det er ikke log-spam men der imod meget interessant.

Jeg tror også det er vigtigt, at uanset hvor godt man har det med sig selv, at man spiller efter de medfødte og indlærte sociale regler, som der nu engang er i vores samfund.

Jeg er meget bevist om at i mange sammenhæng er det ikke det vigtigste at give udtryk for hvad min store lidenskab er men det er mere vigtigt, som nu f.eks. i arbejdssammenhænge, at få et budskabet ud og et produktet solgt ....

Med hensyn til AF-s indlæg, så kan jeg godt se noget af det fornuftige i at vælge sine venner så de passer til én, men jeg tror det er faldgrube i vejen til spændende og anderledes venskaber som om muligt kan bibringe dig noget nyt som person du ellers ikke ville kunne få fra dine sædvanlige venner.

Tiden har faktisk også lært mig at passe på ikke at skubbe folk væk, fordi jeg tror at de ikke passer ind i "min verden" - jeg er lidt bange for at mange potentielle og spændende venskaber aldrig er blevet til noget fordi jeg selv tidligere har været lidt for hård i min bedømmelse af "egnet" personer til min vennekreds!

Tag nu min tidligere studiemakker - første gang jeg hørte ham tale var til introduktionen på 1. sem - han fortalte om hvordan han havde arbejdet med alt muligt fra skovbrug til at stå i døren, han havde en datter med sin ex og så kørte han eller i sænket BMW med brede fælge - herudover var han høj, bred over skuldrene og lidt lasket....

SIKKEN EN BRIAN tænkte jeg - lukker de virkeligt sådan nogle ind på medicin nu!!!

Jeg snakkede ikke én gang med vedkommende før jeg kom i gruppe med ham til palpation, hvor vi rent tilfældigt blev sat sammen - og så viste det sig ellers at vi bare havde så meget tilfældes og at han var en virkeligt spændende person med en kæmpe begavelse og fascinerende personlighed..... den episode har lært mig virkeligt meget :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Angel - for fanden hvor er du bare beviset på at knokleriet betaler sig ;-)

et lille og sikekrt ikke særlig klogt indspark i logspmmeriet - det er det indre der tæller, det ydre der fænger (det sagde min kloge mormor altid - og dermed mente hun at det ikke er så galt endda at have et godt ydre ;-) )

THX :w00t:

Jeg tror helle ikke vi kan fornægte vores dyriske drifter - self kigger vi efter smukke mennesker samt der er en masse andre ting blandet ind i spillet som feromoner vi slet ikke kan styre!

Man har også lavet undersøgelser på babyer hvor man har testet deres reaktion på forskellige billeder og babyerne holdt i længst tid deres opmærksomhed fanget og smilede mest ved billeder af smukke mennesker - så det må jo næsten ligge i vores natur at blive indfanget af en smuk person :)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

"Du er godt nok blevet massiv her på det sidste, din ryg ser jo helt vild ud og din røv fylder en del mere end den plejer - den er jo blevet helt muskuløs" :D hehhe

".....og din røv fylder en del mere end den plejer" :lol: :lol:

Jeg tror du er den eneste kvinde jeg "kender", der tager det som et kompliment. Tror at det almindelige resultat ville være :4boxing: , hvis man kom med en sådan kommentar :tongue:

Hav en god dag,

Niske

Link to comment
Share on other sites

"Du er godt nok blevet massiv her på det sidste, din ryg ser jo helt vild ud og din røv fylder en del mere end den plejer - den er jo blevet helt muskuløs" :D hehhe

".....og din røv fylder en del mere end den plejer" :lol: :lol:

Jeg tror du er den eneste kvinde jeg "kender", der tager det som et kompliment. Tror at det almindelige resultat ville være :4boxing: , hvis man kom med en sådan kommentar :tongue:

Hav en god dag,

Niske

Niske>

Min Far startede med at kigge så underlig på mig og sige:

"Du er godt nok blevet bred"

"mener du FEEE?"

"Nej, men du buler godt nok en del"

"mener du at jeg ser kvabset ud?"

"Nej da - dine muskler har godt nok fået pondus!!"

HEHE - så lidt misforstår jeg vel også - man er vel en tøz!!! :w00t:

Til denne samtale hører også at min mor kommer ud i køkkenet mens vi snakker - hiver op i blusen og tager fat i sin mave, ryster den godt og siger:

"DET HER ER FEEEE!!" :lol:

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol:

Kom engang til at fortælle en pige at hun havde fødedygtige hofter :unsure: De klø jeg fik bagefter var vist i højeste grad selvforskyldt :lol:

Niske

Den plejer jeg tit at bruge på Kern.

"Kern min ven, du har nogle gode fødedygtige hofter, du er som skabt til squat." :D

Link to comment
Share on other sites

Min Far startede med at kigge så underlig på mig og sige:

"Du er godt nok blevet bred"

"mener du FEEE?"

"Nej, men du buler godt nok en del"

"mener du at jeg ser kvabset ud?"

"Nej da - dine muskler har godt nok fået pondus!!"

HEHE - så lidt misforstår jeg vel også - man er vel en tøz!!! :w00t:

Til denne samtale hører også at min mor kommer ud i køkkenet mens vi snakker - hiver op i blusen og tager fat i sin mave, ryster den godt og siger:

"DET HER ER FEEEE!!" :lol:

Hvad var det lige din mor kunne få fat i der? 2 mm. skind :) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der er desværre stadigvæk mange som dømmer på forhånd....

Undskyld at jeg lige blander mig.. :)

Vælger vi ikke selv ret langt hen ad vejen vores udstråling? Og kan vi derved helt oprigtigt sige at det undrer os når andre mennesker tiltrækkes/frastødes?

Værende "tæt bygget" og kortklippet er jeg udemærket klar over min udstråling. Når jeg første gang møder patienter, er de fleste overraskede over at jeg ikke nasalerer og taler hulemandssprog :lol:

Jeg kunne vælge at lade håret gro lidt, og have en mere ydmyg kropsholdning, hvis jeg ønskede et mere mildt førstehåndsindtryk. Og indimellem gør jeg det også - benytter et mere dæmpet kropssprog.

Man bliver med tiden mere bevidst om måden man går på. Måden man nærmer sig andre på. Der er utallige lag, før det første ord bliver sagt. Langt de fleste kan vi selv ændre på (Er min påstand!)

Og hvis det er tilfældet - ja så er vi tlbage ved begyndelsen: Med vores udstråling vælger vi selv de mennesker vi vil omgås ;)

Så - er det mærkeligt at det tit er den samme type mennesker vi møder?

Link to comment
Share on other sites

Á pro pos det med at vælge venner: Det falder forhåbentlig alle naturligt at vælge venner efter hvem man svinger godt med - og det er således jeg vælger mine :) Jeg er lidet fordomsfuld hvad angår folks interesser, og kunne sagtens forestille mig een som Angels tidl. læsemakker som tilhørende min lille omgangskreds (jeg kender ham perifert, og har det samme indtryk som Angel). Han og jeg har et par gennemgribende fællestræk, hvilket bl.a. medfører at vi laller gennem medicinstudiet i samme rodløse, utilpassede og uambitiøse stil :lol:

Jo, det kan vi, for så vidt det angår personlige venner, men i professionelle sammenhænge vælger vi jo netop ikke, hvem vi vil være sammen med - og det kan være af stor vigtighed ikke at støde f.eks. en potentiel kunde på manchetterne uden grund.

At blive accepteret som fagperson er noget andet end at blive accepteret som Louise. Kan man være fagligt overbevisende (og iøvrigt være en almindeligt omgængelig person), så er den jo i vinkel på de fleste arbejdspladser :)

Link to comment
Share on other sites

Jørgen L

Værende "tæt bygget" og kortklippet er jeg udemærket klar over min udstråling. Når jeg første gang møder patienter, er de fleste overraskede over at jeg ikke nasalerer og taler hulemandssprog 

Jeg kunne vælge at lade håret gro lidt, og have en mere ydmyg kropsholdning, hvis jeg ønskede et mere mildt førstehåndsindtryk. Og indimellem gør jeg det også - benytter et mere dæmpet kropssprog.

Du har helt ret, da jeg var i mine kampsportsvelmagtsdag, havde jeg som dig ultra-ekstremt kort eller INTET hår på hovedet, indimellem lidt hævet i ansigtet. Derfor så jeg nk meget "hård ud" men jeg har aldrig haft en ydmyg kropsholdning - men jeg har et stort set konstant meget mildt udtryk i mine brune øjne, samtidig med at jeg som regel udstråler den glæde og ro jeg har i mig selv. Det gør at jeg vist ALDRIG er opfattet som "farlig"........ikke en gang i ringen :unsure: <_< :lol:

AF

At blive accepteret som fagperson er noget andet end at blive accepteret som Louise. Kan man være fagligt overbevisende (og iøvrigt være en almindeligt omgængelig person), så er den jo i vinkel på de fleste arbejdspladser 

Desværre er min erfaring at det at blvie accepteret som en faglig person godt kan være en ret hård nød forpiger at knække. Vi har f.eks. en ualmindelig hamrende F*CKING dygtig direktionssekretær her hos os. Det er en stilling der kræver at man har stor indsigt selvfølgelig dels i at drive et kontor, men faktisk også i høj grad om medier i almindelighed. "Desværre" er hun også ......lad mig bare bruge ordet smuk, for ikke bruge ordet sexet for det ville være mandschauva...mands...s....ikke så pænt. Det er mere end en gang set at folk udefra tror hun er ansat alene for at give bossen noget pænt i forkontoret.

Link to comment
Share on other sites

Nå.... det må være tid til at opdatere gårdsdagens træning som virkeligt har givet mig total nasty DOMS i ryggen og armene! Jeg har virkeligt været smadret lige indtil nu og har også lige måtte powernappe 2 timer hjemme hos mine forældre efter en udmattende formiddag :blink:

TRÆNING ONSDAG D. 21/4 :firebounce:

RYG, TRICEPS & MAVE

PULLDOWN - foran

---lige stang, greb over skulderbredde---

1set x 20reps @ klods 10

1set x 10 reps @ klods 10

CHINS

8 reps

.... jep jep - mærkede intet i min skulder eller arme

DØDLØFT

1set x 8reps @ 60kg

1set x 6reps @ 80kg

1set x 5reps @ 100kg

1set x 5reps @ 110kg

1set x 5reps @ 120kg

1set x 1reps @ 120kg

1set x 2reps @ 120kg

... ved ikke hvorfor, men jeg var ikke så tændt på DL idag som jeg plejer - gad ikke engang konc. mig om korrekt stil, så nok meget smart ikke at gå højere end de 120kg

HIGH ROW

---skulderbredt greb---

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 8reps @ 70kg

1set x 7reps @ 75kg

1set x 6reps @ 80kg

ONE ARM DB ROW

1set x 10reps @ 35kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 44kg

1set x 6reps @ 48kg

1set x 6reps @ 50kg

CHINS MASKINE

1set x 11reps @ - 30kg

1set x 17reps @ - 35kg

DIPS - swedish style

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

1set x 4reps @ BW+10kg

.... dips'ne kørte fint og uden smerte så skulle lige prøve med vægt hvilket nok ikke var den bedste ide eftersom det ikke føltes helt optimalt :(

BÆNKPRES - SMAL

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 45kg

1set x11reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 12reps @ 40kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 9reps @ 70kg

1set x 10reps @ 60kg

MAVE - SKRÅ

1set x 10reps @ BW

MAVE - LIGE

---hyperextensionbænk---

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW + 5kg

Igår var en af de dage hvor man bare ikke havde lyst til at tage hjem fra OBBC (selvom man havde været der i 3 timer :bblush: ) Helt vild fee stemning og højt humør blandt folket :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

DIPS - swedish style

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

1set x 4reps @ BW+10kg

.... dips'ne kørte fint og uden smerte så skulle lige prøve med vægt hvilket nok ikke var den bedste ide eftersom det ikke føltes helt optimalt :(

Swedish style?

Hvad er det for noget.. :unsure:?

Link to comment
Share on other sites

DIPS - swedish style

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

1set x 4reps @ BW+10kg

.... dips'ne kørte fint og uden smerte så skulle lige prøve med vægt hvilket nok ikke var den bedste ide eftersom det ikke føltes helt optimalt  :(

Swedish style?

Hvad er det for noget.. :unsure:?

Det kalder jeg de dips som udføres efter de svenske konkurrenceregler - dvs. skuldrene næsten er nede at røre hænderne samt tempoet er langsomt :)

Link to comment
Share on other sites

DIPS - swedish style

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

1set x 4reps @ BW+10kg

.... dips'ne kørte fint og uden smerte så skulle lige prøve med vægt hvilket nok ikke var den bedste ide eftersom det ikke føltes helt optimalt  :(

Swedish style?

Hvad er det for noget.. :unsure:?

Det kalder jeg de dips som udføres efter de svenske konkurrenceregler - dvs. skuldrene næsten er nede at røre hænderne samt tempoet er langsomt :)

Er det ikke ekstemt hårdt for skuldrene?

Link to comment
Share on other sites

DIPS - swedish style

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

1set x 4reps @ BW+10kg

.... dips'ne kørte fint og uden smerte så skulle lige prøve med vægt hvilket nok ikke var den bedste ide eftersom det ikke føltes helt optimalt  :(

Swedish style?

Hvad er det for noget.. :unsure:?

Det kalder jeg de dips som udføres efter de svenske konkurrenceregler - dvs. skuldrene næsten er nede at røre hænderne samt tempoet er langsomt :)

Er det ikke ekstemt hårdt for skuldrene?

Jo.... meget <_<

Og det "sjove" er, at i Sverige bruger de argumentet at det skåner atleten at udføre dips på den måde????

Link to comment
Share on other sites

DIPS - swedish style

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

1set x 4reps @ BW+10kg

.... dips'ne kørte fint og uden smerte så skulle lige prøve med vægt hvilket nok ikke var den bedste ide eftersom det ikke føltes helt optimalt  :(

Swedish style?

Hvad er det for noget.. :unsure:?

Det kalder jeg de dips som udføres efter de svenske konkurrenceregler - dvs. skuldrene næsten er nede at røre hænderne samt tempoet er langsomt :)

Er det ikke ekstemt hårdt for skuldrene?

Jo.... meget <_<

Og det "sjove" er, at i Sverige bruger de argumentet at det skåner atleten at udføre dips på den måde????

Skåner hvad? Jeg lærer aldrig at forstå dem dér ovre :blink:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING FREDAG D. 23/4

BRYST, SKULDER & MAVE

BÆNKPRES

1set x 30reps @ 20kg

1set x 15 reps @ 20kg

1set x 6reps @ 40kg

1set x 5reps @ 45 kg

2set x 4reps @ 52.5kg

2set x 3reps @ 55kg

2set x 2reps @ 60kg

2set x 1reps @ 65kg ... DAMN - det føltes total let idag - de 65 kg føltes jo næsten som 50!! :unsure:

2set x 3reps @ 55kg

1set x 4reps @ 52.5kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 6reps @ 45kg

1set x 7reps @ 40kg

1set x 8reps @ 40kg

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 13kg

1set x 10 reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 8reps @ 19 kg

6set x 6reps @ 21kg

... det er utroligt hvad konsekvent skuldertræning gør - min styrke er blevet markant bedre :D

LATERALS DB - crowstyle

1set x 12reps @ 7kg

1set x 12reps @ 9kg

1set x 10reps @ 11kg

1set x 10reps @ 12 kg

6set x 7reps @ 13kg

1set x 12reps @ 10kg

... denne øvelse får bare mine laterals til at eksplodere :firebounce:

- hvis det fortsætter med samme fart så får jeg jo snart de ondeste delts :evillaughter:

målte min skulderomkreds da jeg kom hjem og jeg har lagt 1½ cm på siden sidst :w00t:

LATERALS DB - incline

1set x 10reps @ 6kg

1set x 8reps @ 8kg

1set x 6reps @ 9kg

SKULDERPRES - maksine

--- bredt greb ---

1set x 15reps @ klods 8

--- smalt greb ---

1set x 15reps @ klods 8

MAVE - SKRÅ - maskine

1set x 12reps @ 110lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 7reps @ 150lb

MAVE - lige

---hyperextensionbænk----

1set x 15reps @ BW + forced

1set x 12reps @ BW + forced

2set x 8reps @ BW + forced

Ellers en kanon hyggelig omgang i OBBC med stort set alle MOL'er så kæben fik sig godt nok også en tur :angelgrin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:confused3: Mangler du ikke bænkpres :confused3:

FAKTISK ... JO!!! :angelgrin:

De 19 set er jo slet ikke nok!!!

Men jeg skal også op og træne bænk i dag - så det kompenserer lidt ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING LØRDAG D. 24/5

BRYST, BEN & MAVE

Allerede da jeg ankom til træning var mine ben brændt aw :unsure:

.... hvilket de også var igår hvor jeg ellers skulle have trænet ben - så følte ikke rigtigt at jeg kunne udskyde bentræningen mere <_<

BÆNKPRES

2set x 15reps @ 20kg

1set x 5reps @ 40kg

1set x 4reps @ 45kg

2set x 3reps @ 52.5kg

5set x 2reps @ 60kg

... delte bænk med min fys med de magiske hænder :tongue: DAMN det var en nice og forløsende omgang han gav mig igår :blink:

Måtte også lige fortælle at jeg havde drømt om ham om natten :rolleyes:

- det mærkligste - jeg drømte at han kom og besøgte mig for at ligge penge i min sparegris!!! Hvordan skal det dog fortolkes??

SQUAT

2set x 10-8reps @ 40kg

1set x 5reps @ 50kg

...FORGET ABOUT IT - der var absolut minus power i de ben idag og mine skulder havde helt vild DOMS fra igår, så jeg kunne næsten ikke få dem om bag stangen :angry:

SPLIT SQUAT

1set x 12reps @ 17kg

1set x 10reps @ 19kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

RUMÆNSK DL

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 7reps @ 70kg

1set x 7reps @ 70kg

.... ÅÅHHH - GUD - der var også DOMS i lat'en - fatter ikke en skiii :wacko:

DONKEY RAISE

---peak contraction 4-5 sek.---

4set x 12reps @ 120kg

Alt i alt en stille og rolig omgang - måske fordi det var 5. gang i denne uge med tungtræning at det kunne mærkes i kroppen - i morgen bliver en rolig omgang med ponyen og hans rytter ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share