ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nuuuuuuuumseshot, please... :drool:

Du kan godt få et halvvejs shot.... ;)

men skyggen er meget dårlig <_<

Den er bedre normalt ;) Men stadigvæk en sparebøsse, som Kragen kan overtales til at deponere et par håndører i ;) :lol:

:tongue:

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Damn  :o Ganske enkelt imponerende, især dine delt og patt... OUPS  :bblush: Brystkasse må jeg hellere kalde det  :tongue:

Du bliver godt nok vild om 6 måneder, hvis du kan fortsætte i samme tempo, og holder dig skadesfri -  7-9-13

Du må godt kalde det PAT - det gør jeg selv :D

Håber da også jeg bliver bare lidt vild - men self på den rigtige måde :angelgrin:

Hvis jeg bare kan nå at tillægge mig lidt mere masse - så kan jeg også godt tillade mig at miste bare en smule på diæten

FUCK hvor har du en sindsyg triceps.......

og det er ellers svært at få den til at "stå frem" på billeder.. Men det er så ikke et problem du har  ;)  :tongue:  Uuuuuhhh Racer like  :4thumbup:  :jump3:  :respekt:

hehe :tongue:

I like Racer tooooo :evillaughter:

Du BURDE faktisk træne i sådan noget dér  :tongue:
Been there done that ;)
Det er ganske enkelt FOR vildt :)

The numza that raised a 1000 ships :bigsmile: 

Du er godt på vej, Angel, og det glæder mig at læse din log dagligt. Når det endelig(!) kommer til konkurrence, så kan dommerne ikke gøre andet end :bawling:

God weekend,

Niske

SOm altid er din kommentar guld Niske :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Damn  :o Ganske enkelt imponerende, især dine delt og patt... OUPS  :bblush: Brystkasse må jeg hellere kalde det  :tongue:

Du bliver godt nok vild om 6 måneder, hvis du kan fortsætte i samme tempo, og holder dig skadesfri -  7-9-13

Du må godt kalde det PAT - det gør jeg selv :D

Håber da også jeg bliver bare lidt vild - men self på den rigtige måde :angelgrin:

Hvis jeg bare kan nå at tillægge mig lidt mere masse - så kan jeg også godt tillade mig at miste bare en smule på diæten

FUCK hvor har du en sindsyg triceps.......

og det er ellers svært at få den til at "stå frem" på billeder.. Men det er så ikke et problem du har  ;)  :tongue:  Uuuuuhhh Racer like  :4thumbup:  :jump3:  :respekt:

hehe :tongue:

I like Racer tooooo :evillaughter:

Du BURDE faktisk træne i sådan noget dér  :tongue:
Been there done that ;)
Det er ganske enkelt FOR vildt :)

The numza that raised a 1000 ships :bigsmile: 

Du er godt på vej, Angel, og det glæder mig at læse din log dagligt. Når det endelig(!) kommer til konkurrence, så kan dommerne ikke gøre andet end :bawling:

God weekend,

Niske

SOm altid er din kommentar guld Niske :bblush:

Tak :bblush:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud Angel, men jeg er nu stadig mest imponeret (No offence ;) ) af din styrke.

Jeg tror, at du er et godt forbillede for piger, der gerne vil træne med vægte, men som er bange for at de kommer til at blive ufeminine, hvis de gør det. Du har et solidt powerlook, men er stadig meget femin i fremtoningen.

Smukt arbejde!

Q

Link to comment
Share on other sites

:poking: :confused3: Dine billeder på side 52 og frem til 67 kan ikke ses...... (???) Eller er det bare min computer der fucker?

Nej.... din computer fucker ikke...

Billeder forsvandt da MOL blev hacket <_<

Link to comment
Share on other sites

uhhh yeahh.... u' got it goiiiiin' oooooon girl.... :afro: :crazy:

Det ser som altid rigtig godt ud med OBBC ypperste fitness/powa' tøz. :thumbwink:

Du bli'r jo super ekstrem leee' når du får høvlet det allersidste fedt af... (bemærk allersidste, for der er jo ikke lang vej til storformen. ;) )

Mass :upwave:

Link to comment
Share on other sites

uhhh yeahh.... u' got it goiiiiin' oooooon girl.... :afro: :crazy:

Det ser som altid rigtig godt ud med OBBC ypperste fitness/powa' tøz. :thumbwink:

Du bli'r jo super ekstrem leee' når du får høvlet det allersidste fedt af... (bemærk allersidste, for der er jo ikke lang vej til storformen. ;) )

Mass :upwave:

DU forstår at skrive lige det en TØZ som mig vil høre :kiss:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 50 minutter

SKulle egenligt kun have gået omkring de 30 minutter - men da jeg havde glemt min nøgle måtte jeg tage en tur ekstra indtil Kragen kom tilbage fra hans tur :)

Der var god energi - måske fordi jeg har holdt hele 2 dage fri fra powerwalk :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Det ser sq godt ud tøzen :4thumbup: Det bliver da et uhyggeligt lækkert og bredskuldret felt som står på scenen i år B)

Tak Pricess :trampoline:

Nu må du da snart også hoste op med lidt billeder ;)

Og ja - det bliver fedt at vi kommer til at "skygge" lidt for de andre deltagere :D

Link to comment
Share on other sites

Looking GOOOOD Norah!!!  :w00t:

Man kan virkelig se masseforøgelsen på popoen…  :drool: og dine GARNZ bli'r mere og mere nasty!  :devil:

Closing in on perfection!  :thumbwink:

ikke så meget andet end :bblush:

:kiss:

TRÆNING MANDAG D. 28/4

BRYST, BICEPS & MAVE

BÆNKPRES

1set x 5reps @ 40kg

1set x 4reps @ 45kg

2set x 3reps @ 52.5kg

2set x 2reps @ 60kg

--- m. pause----

3set x 1reps @ 67.5kg

... uuuhhhh YEAH - baby - bænkpresset kørte jo som smurt -føltes så let så let :firebounce:

SKRÅ DB BÆNKPRES

1set x 10reps @ 21kg

1set x 10reps @ 23kg

1set x 10reps @ 26kg

1set x 5reps + 2reps forced @ 29kg

1set x 3reps + 2reps forced @ 30kg

... hold da op - de DB's røg op i daw :D

BÆNKPRES

1set x 5reps @ 40kg

1set x 4reps @ 50kg

2set x 3reps @ 55kg

4set x 2reps @ 65kg

.... JAMEN - kørte med klatten i patten :tongue:

KABEL FLYES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 10reps @ 30kg

...disco øvelse numero uno!!!

BICEPS CURL DB

1set x 10reps @ 12kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 6reps @ 17kg

PREACHER CURL - maskine

1set x 11reps @ 20kg

1set x 11reps @ 25kg

1set x 10reps @ 27.5kg

1set x 8reps @ 30kg

1set x 6reps @ 30kg

LATERALS DB

1set x 10-10-8reps @ 8-5-4kg

1set x 15reps @ 8kg

...kunne simpelthen ikke lade være :blink:

BENT OVER CURL BB

3set x 15reps @ stang + 10kg

MAVE

---hyperextensionbænk---

4set x 10-10-8-8reps @ BW+modstand af Bamz'faren

---flags---

1set x 10reps @ BW

Kanon omgang idag med flere MOL'er end jeg kan tælle i huset :)

Jeg skræmte lidt mig selv idag - for jeg synz godt nok jeg så stor ud - ikke mindst min ryg og mit pattøj virker uhyygeligt større!! :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Det ser sq godt ud tøzen :4thumbup:  Det bliver da et uhyggeligt lækkert og bredskuldret felt som står på scenen i år  B)

Tak Pricess :trampoline:

Nu må du da snart også hoste op med lidt billeder ;)

Og ja - det bliver fedt at vi kommer til at "skygge" lidt for de andre deltagere :D

Prinsessen fik fint nyt kamera i fredags så der skulle gerne snart komme nogle billeder :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skræmte lidt mig selv idag - for jeg synz godt nok jeg så stor ud - ikke mindst min ryg og mit pattøj virker uhyygeligt større!!

Jeg lagde godt nok også mærke til din Nasty ryg da du stod og lavede laterels :devil: Det er tydligt at se at du er blevet mere "Buff", og selvfølgelig stadig med en flot lav fedtprocent B)

Link to comment
Share on other sites

Rigtig gode billeder Angel! :)

Du så ond :devil:

- er du stadigvæk bange for at jeg pludselig kommer og ånder dig tungt i nakken ;)
Jeg skræmte lidt mig selv idag - for jeg synz godt nok jeg så stor ud - ikke mindst min ryg og mit pattøj virker uhyygeligt større!!

Du er faktisk rigtig leeeeee' :devil:

hehe ..... Jo flere gange jeg hører det - desto bedre lyder det!!! :angelgrin:

Jeg skræmte lidt mig selv idag - for jeg synz godt nok jeg så stor ud - ikke mindst min ryg og mit pattøj virker uhyygeligt større!!

Jeg lagde godt nok også mærke til din Nasty ryg da du stod og lavede laterels :devil: Det er tydligt at se at du er blevet mere "Buff", og selvfølgelig stadig med en flot lav fedtprocent B)

:bblush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share