ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Her til morgen har jeg fået mine sko til Bodyfitness finalen ind af døren :D

De spiller max og i bedste HO-stil

De har en ruskindsbasis så jeg kan stå fast selv med svedende fødder :D, klar plastic over foden og en hæl på præcis 12.7 cm hvilket vil give mig en højde på omkring de 190cm på scenen!!! :blink:

post-12-1090399558.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Angel

Kører du push down i kabel? I så fald er jeg sgu temmelig imponeret. Jeg kan lige tage 10 med 25 kg.

krogh

Husk det har temmelig stor betydning om kabeltårnet har en eller to trisser ;)

23 reps med 60kg tyder på dobbelt trisse, men man kan aldrig helt vide med Nasty Norah :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Kører du push down i kabel? I så fald er jeg sgu temmelig imponeret. Jeg kan lige tage 10 med 25 kg.

krogh

Hej Krogh

Øvelsen jeg kører er denne

CBPushdown.gif

Når jeg kommer op omkring de 75 kg og vægten bliver væsenligt tungere så bruger jeg nærmere den her stil

CBPushdownHeavy.gif

- dog kører jeg aldrig armene så højt op men søger for at stoppe lidt over parallel :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Kører du push down i kabel? I så fald er jeg sgu temmelig imponeret. Jeg kan lige tage 10 med 25 kg.

krogh

Husk det har temmelig stor betydning om kabeltårnet har en eller to trisser ;)

23 reps med 60kg tyder på dobbelt trisse, men man kan aldrig helt vide med Nasty Norah :tongue:

HEHE MAX ;)

Nope.. man kan aldrig vide ;)

Men det er to trisser - det talte jeg efter sidst hvor denne diskussion var oppe at vende :)

Link to comment
Share on other sites

PULLOVER DB

1set x 8reps @ 25kg

1set x 6reps @ 25kg

... måtte stoppe da noget i min højre skulder føltes forkert

Den øvelse gider mine skuldre heller ikke. :( Én rep med en 10 kg's (!!!) db var nok til at forårsage en mindre skade i højre skulder hos mig. :cry:

Her til morgen har jeg fået mine sko til Bodyfitness finalen ind af døren :D

De spiller max og i bedste HO-stil

De har en ruskindsbasis så jeg kan stå fast selv med svedende fødder :D, klar plastic over foden og en hæl på præcis 12.7 cm hvilket vil give mig en højde på omkring de 190cm på scenen!!! :blink:

Hvor er de fede!!! :w00t: Dine lægge kommer da til at se vildt godt ud i dem!! :kickass:

Jeg er i øvrigt imponeret over, at du kan holde balancen i sådan nogle - det rækker min motorik ikke til. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Her til morgen har jeg fået mine sko til Bodyfitness finalen ind af døren :D

De spiller max og i bedste HO-stil

De har en ruskindsbasis så jeg kan stå fast selv med svedende fødder :D, klar plastic over foden og en hæl på præcis 12.7 cm hvilket vil give mig en højde på omkring de 190cm på scenen!!! :blink:

Hvor er de fede!!! :w00t: Dine lægge kommer da til at se vildt godt ud i dem!! :kickass:

Jeg er i øvrigt imponeret over, at du kan holde balancen i sådan nogle - det rækker min motorik ikke til. :wacko:

Øvelse du... øvelse ;)

p.s. Trikket er også at købe dem et nummer for små så de virkeligt sidder fast på foden samt at gå på tåen og ikke hælen som man er vant til :D

Link to comment
Share on other sites

Her til morgen har jeg fået mine sko til Bodyfitness finalen ind af døren 

De spiller max og i bedste HO-stil

De har en ruskindsbasis så jeg kan stå fast selv med svedende fødder , klar plastic over foden og en hæl på præcis 12.7 cm hvilket vil give mig en højde på omkring de 190cm på scenen!!!

For dælen da! Jeg vil nødig være i dine sko :tongue:

Men de er ellers ret seje. (hvis man ellers er til den slags :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Her til morgen har jeg fået mine sko til Bodyfitness finalen ind af døren 

De spiller max og i bedste HO-stil

De har en ruskindsbasis så jeg kan stå fast selv med svedende fødder , klar plastic over foden og en hæl på præcis 12.7 cm hvilket vil give mig en højde på omkring de 190cm på scenen!!!

For dælen da! Jeg vil nødig være i dine sko :tongue:

Men de er ellers ret seje. (hvis man ellers er til den slags :lol: )

De er bare så fede at gå rundt i - spiller MAX!!! :w00t:

... men DAMN Kragen bliver bette når man render rundt i dem - han når mig jo kun til hagen :blink:

Var oven i købet så heldig at finde mine sko til 1. runde i den sorte bikini - et par helt sorte stilet, dog er hælen kun 10 cm på disse men mon ikke det går :unsure:

Og så tror jeg også at jeg har fundet stoffet til min bikini - men hvilken farve vil jeg ikke afsløre før til finalen... jeg skal jo ikke ligge alle kortene på bordet!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Her til morgen har jeg fået mine sko til Bodyfitness finalen ind af døren 

De spiller max og i bedste HO-stil

De har en ruskindsbasis så jeg kan stå fast selv med svedende fødder , klar plastic over foden og en hæl på præcis 12.7 cm hvilket vil give mig en højde på omkring de 190cm på scenen!!!

For dælen da! Jeg vil nødig være i dine sko :tongue:

Men de er ellers ret seje. (hvis man ellers er til den slags :lol: )

De er bare så fede at gå rundt i - spiller MAX!!! :w00t:

... men DAMN Kragen bliver bette når man render rundt i dem - han når mig jo kun til hagen :blink:

Var oven i købet så heldig at finde mine sko til 1. runde i den sorte bikini - et par helt sorte stilet, dog er hælen kun 10 cm på disse men mon ikke det går :unsure:

Og så tror jeg også at jeg har fundet stoffet til min bikini - men hvilken farve vil jeg ikke afsløre før til finalen... jeg skal jo ikke ligge alle kortene på bordet!

Blå/Lilla som sidste år? ;)

Link to comment
Share on other sites

Blå/Lilla som sidste år? ;)

Hvis du tror jeg vil genbruge min bikini.. så NEJ!

- det hører sig bare ikke til :)

Som sagt.. vil jeg ikke afsløre det ;)

- men har lige hyret designer/syerske i dag, og får nu lavet alle 3 sæt hos hende

Både bikini og badedragt som er valgfri bliver selvfølgelig i bedste glitter-stil med perler, similisten og hvad der ellers høre sig til af tingel-tangel, hvilket ingen formåede at stille op i sidste år :D

Link to comment
Share on other sites

indrøm nu bare at du har klippet zhee skovmandsskjorte i stykker,

og får syet din bikini ud af stoffet derfra....

alt andet vil være en dyb dyb dyb skuffelse :o

:tongue:

Ved du nu hvad!!!!? :blink:

Det var faktisk en god ide :lol:

Det er lige før man skulle købe sig en billig skjorte i Bilka og syg en bikini ud af den :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 22. juli

MORGENCARDIO kl. 7:45 :sun:

POWERWALK + 7kg rygsæk

... 48 minutter

Tog i dag tid og mit tempo er lige omkring 8.5km/t med rygsækken på :)

- så med lidt hovedregning kan vi jo finde frem til at turens længde var omkring 6.8 km!

ARMBØJNINGER - smalle

1set x 40reps @ BW

... ikke noget problem - måske man skulle se hvor mange man reelt kan tage en af de nærmeste dage?!?

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

RYG - BICEPS - MAVE - LÆG

CHINS

1set x 9reps @ BW

CLOSEGRIP PULLDOWN

1set x 12reps @ 50kg

1set x 12reps @ 65kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 5reps @ 90kg

1set x 10reps @ 80kg

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

4set x 20reps @ BW

LÆG - LIGGENDE

1set x 20reps @ 150kg

1set x 20reps @ 200kg

1set x 18reps @ 230kg

1set x 13reps @ 260kg

1set x 19reps @ 180kg

ONE ARM DB ROW

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 32kg

1set x 10reps @ 34kg

... lidt en svær øvelse med hold i nakken <_<

DIPS

1set x 22reps @ BW

... igen svært pga. hold i nakken men tog dem i stille og rolig stil :)

ROW - maskine

bredt greb

1set x 15reps @ 45kg

1set x 14reps @ 55kg

1set x 10reps @ 65kg

HYPEREXTENSION

1set x 15reps @ BW

1set x 13reps @ BW

1set x 11reps @ BW

LAT PULLDOWN

lige stang, bredt greb

1set x 10reps @ 50kg

1set x 23reps @ 65kg

1set x 10reps @ 75kg

1set x 5reps @ 85kg

1set x 20reps @ 60kg

... føøøj sidste set brændte!

BICEPS PREACHER BB CURL

3set x 20reps @ lille stang + 10kg

Lidt en svær træningsomgang pga. hold i nakken - lidt frustrerende ikke at kunne trække 100% igennem! Træningen idag og de næste par dage er i Nyborg da jeg skal arbejde så meget at jeg ikke orker at tage toget mellem Odense og Nyborg... så kommer nok til at savne Kragen lidt :(

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 23. juli

MORGENCARDIO kl. 7:45 :sun:

POWERWALK + 7kg rygsæk

... 48 minutter

I morgen kan det være at jeg får følgeskab af min far på min morgen-powerwalk, hvilket var min mors gode ide :tongue:

Nu må vi se om den gamle kan følge med eller det ende med at han hængter mig af :blink:

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:00

BRYST - BEN

SQUAT - smithstativ

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

... nøøøj hvor det sutter RØV at lave squat i smith-stativ :headwall:

- stoppede da jeg kom til de 70 kg for tror ikke ligefrem at det er noget der gavne min alm. squat!!

LEG CURL

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 45kg

1set x 7reps @ 50kg

LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 7reps @ 60kg

1set x 15reps @ 40kg

BÆNKPRES DB

1set x 10reps @ 18kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 24kg

1set x 10reps @ 26kg

1set x 6reps @ 30kg

... måtte på sidste rep smide håndvægtene så jeg lavede det flotteste hak i gulvet :angelgrin: (it wasn't me!!!!)

BRYSTPRES - maskine

1set x 10reps @ 55kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 10reps @ 75kg

1set x 8reps @ 85kg

... hårdt og faktisk en ganske god maskine

PECDECK - maskine

1set x 30reps @ 30kg

1set x 30reps @ 30kg

... hold da op det pumpede mit bryst - det kan godt være min vægt ligger stille for tiden men DAMN der er striber i min brystmuskel efter sådan en omgang :D

Og det var det... ikke så meget og under en time, men mit hold i nakken er ikke helt væk hvilket ødelagde mine planer om at ville have kørt stivbenet dødløft og split squat - så holdt den i stedet til nogle mere isolerende øvelser.

Har ellers en god DOMS i hele overkroppen efter igår og sjovt nok så er min triceps og laterale skuldermuskel mest ramt, hvilket må kunne tilskrives de langsomme dips jeg fik lavet igår!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

I morgen kan det være at jeg får følgeskab af min far på min morgen-powerwalk, hvilket var min mors gode ide. Nu må vi se om den gamle kan følge med eller det ende med at han hængter mig af

Man skal passe på med sådan nogle gamle mennesker, sidst jeg var ude at gå med min morfar (82år) var jeg nød til at slå over i løb for at indhente ham. :devil:

Link to comment
Share on other sites

... hold da op det pumpede mit bryst - det kan godt være min vægt ligger stille for tiden men DAMN der er striber i min brystmuskel efter sådan en omgang :D

Apropos vægt... er det ikke ved at være længe siden, vi har fået en diæt-update - eller har jeg bare overset den? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

... hold da op det pumpede mit bryst - det kan godt være min vægt ligger stille for tiden men DAMN der er striber i min brystmuskel efter sådan en omgang :D

Apropos vægt... er det ikke ved at være længe siden, vi har fået en diæt-update - eller har jeg bare overset den? :unsure:

Jo... jeg har ikke lavet en diæt oversigt for sidste uge + denne nok heller ikke bliver til noget!!

Jeg har arbejdet alt for meget og ikke rigtigt haft overskudet til at beregne hver dags indtag.... men fra næste uge kommer den op at køre igen :D

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 24. juli

MORGENCARDIO kl. 7:45 :sun:

POWERWALK + 7kg rygsæk

... 48 minutter

I morgen kan det være at jeg får følgeskab af min far på min morgen-powerwalk, hvilket var min mors gode ide. Nu må vi se om den gamle kan følge med eller det ende med at han hængter mig af

Man skal passe på med sådan nogle gamle mennesker, sidst jeg var ude at gå med min morfar (82år) var jeg nød til at slå over i løb for at indhente ham. :devil:

Kan nok konkludere at min far først skal træne lidt mere for at kunne følge med...

Tror han havde det som første gang jeg powerwalkede med Kragen, hvor jeg slet heller ikke kun følge med de første par gange, fordi han startede i så højt tempo :unsure:

På nuværende tidspunkt starter jeg normalt ud i et hårdt tempo, men i dagens anledning lagde jeg blødt ud - nok omkring de 7 km/t - så far kunne følge med. Men selv dette tempo sled på den gamle, som selvfølgelig også skulle have kamera med for at forevige turen :D

Allerede 5 minutter inde i turen havde jeg sat ham, men stoppede dog lidt op ind imellem så vi kunne følges ad - for det var nu ganske hyggeligt. :bigsmile:

Men da jeg havde gået 15 minutter skulle der altså tempo på, så jeg kunne få noget ud af turen. Resultatet var at jeg cirka hver 3. minut blev løbet op af min far, da han ikke kunne gå i et så højt tempo :tongue: en forbipasserende mente da også at jeg skulle vente på ham, men jeg har ingen nåde :devil:

(egenligt utroligt så meget folk blander sig når man er ude at gå :blink: )

Tror min far blev godt brændt af for da jeg tog på arbejde lagde han sig på sengen for at få en middagslur :D

FORMIDDAGSTRÆNING kl. 10:30

SKULDER -TRICEPS - MAVE

SKULDERPRES - maskine

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 7reps @ 60kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 20reps @ 40kg

... ganske fornuftig maskine - gad for engangs skyld ikke håndvægtene!

MAVE - lige

hyperextensionbænk

4set x 20reps @ BW

LATERALS DB

1set x 10reps @ 4kg

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 10kg

SKRÅ MAVE -maskine

1set x 15reps @ 15kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

CHINS

1set x 8reps @ BW

DIPS

1set x 20reps @ BW

1set x 22reps @ BW

Det har egenligt været meget godt med lidt anderledes træning de sidste par dage her i Nyborg - jeg har i hvert tilfælde god DOMS i det meste af kroppen.

Træningen i dag bar også præg af en godt DOMS'et krop så holdt mig til de få øvelser som jeg syntes jeg manglede for at afslutte ugen på en god måde :D

Glæder mig som et lille barn til mandag hvor jeg skal i trøjen igen :bigsmile: den er nemlig så udvidet nu at jeg er næsten 110% sikker på at jeg ikke kommer til at døje med en afklemning af blodårene i armen!! Så nu kan jeg måske holde ud at have trøjen på i den tid det kræver!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 25. juli

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK + 7kg rygsæk

... 40 minutter - FUT FUT :bunny:

ARMBØJNINGER

40 stk igen .. det er sgu meget sjaw :tongue:

Håber at jeg får muligheden for endnu en tur senere idag for ellers bliver det godt nok 15 lange timer på arbejde :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 26. juli

MORGENCARDIO kl. 7:30 :sun:

POWERWALK + 11kg rygsæk

... 47 minutter

Læsset i dag på 11 kg kunne mærkes til forskel fra de 7 kg - men jeg havde fået sat rygsækken godt, så det var alligevel bare der ud af i højt tempo - ruten tog 2 minutter mere end sædvanligt på grund af sølle 4 kg ekstra <_<

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

SQUAT - BÆNK - SKULDER - BICEPS - MAVE

SQUAT

1set x 10reps @ 20kg

1set x 6reps @ 40kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg

KNÆBIND

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 82.5kg

1set x 4reps @ 85kg

1set x 3reps @ 87.5kg

1set x 3reps @ 90kg

1set x 3reps @ 92.5kg

... ganske god omgang - vist meget godt at gå igang med at træne med knæbind igen for det kræver alligevel lidt :)

Jeg skal arbejde mig lidt mere ind på den stil jeg fremover vil køre - prøvede idag med semibred med tåspidserne godt ud til siden - det fungerede ganske godt og jeg kommer 100% under godkendt hver gang :D

BÆNK

2set x 10reps @ 20kg

1set x 6reps @ 40kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 4reps @ 60kg

KLODS

1set x 3reps @ 67.5kg

1set x 3reps @ 70kg

1set x 3reps @ 75kg

TRØJE

høj klods (3stk)

1set x 1reps @ 80kg

høj klods (3stk)

1set x 1reps @ 90kg

høj klods (2stk)

1set x 1reps @ 90kg

høj klods (1stk)

1set x 1reps @ 90kg

ingen klods

1set x miss @ 90kg

Hippo var igen super trøje-påsætter for ikke at snakke om assistent og motivator! :kiss:

Jeg fik oven i købet ros af ham for at tage det hele i strakt arm B)

Det gik godt lige indtil sidste set, hvor jeg ikke længere havde kontakt til min venstre hånd, så jeg mistede fuldstændigt fornemmelsen for presset :( Dog var stangen helt nede - så nu gælder det bare om at få nok blodforsyning i armen, så skal den nok komme op!!! :w00t:

Trøjen er stadigvæk for stram på venstre arm på trods af at jeg udvidede den en ½ cm mere end højre... så der er ikke andet for end tilbage i donkraften og give den en ½ cm mere!!

... og når det er gjort så skulle de 90 kg være hjemme uden de store probs :devil:

CHINS

1set x 9reps @ BW

EN ARMS STEM DB

1set x 8reps @ 13kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17.5kg

LATERALS DB

1set x 12reps @ 5kg

1set x 12reps @ 7kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 8reps @ 10kg

DIPS

1set x 20reps @ BW

BICEPS CURL DB

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 6reps @ 15kg

1set x 6reps @ 17.5kg

1set x 6reps @ 19kg

1set x 5reps @ 20kg

... fik lige lidt forced af MAAAA på sidste set B) I LIKE :heartpump:

BICEPS CURL BB

3set x 10reps @ stang + 20kg

MAVE - "semi"-flags

declinebænk

4set x 10reps @ BW

Virkelig god træning med total mange mennesker for ikke at snakke om MOL'er

... fik også lige hilst på Grinder :wave: som jo er vores seneste MOL-tilskud i OBBC :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share