ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bigsmile:Dagens træning søndag d. 5. december

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK / LØB

¤ 60 minutter

¤ 15 minutter + 7 kg oppakning

Kunne ikke dy mig... det er nu meget ret at teste kondien ind i mellem :innocent:

Godt nok er mine ben stive som bare f.... for tiden men kondien er der stadigvæk!

Løb lidt over 30 minutter i et fint tempo og det følte rigtigt godt :firebounce:

... det er jo helt underligt at slå over i gang bagefter for man føler jo ikke at man rykker sig ud af flækken :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Lars

WOW... tænk at sådan én som dig læser min log :bowdown:

Og selv tillykke med det flotte resultat i starten af november  :w00t:

(for du har da ikke været af sted siden vel??)

Dyb respekt for din sprotsgren som jeg finder utrolig cool... tænk at have nerverne til den slags :blink:

Det finder jeg sgu rimelig cool  :cooldance:

HEHE .. you made my day  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

*lol* @ Sådan én som mig :blush: ... er jeg da så speciel? *fnis*

anyhow, tusind tak - for roserne *s* .. og nej, har DESVÆRRE ikke været afsted siden... EVT 5 blev jo aflyst, pga en booking fejl fra DGI-bygningens side :mad: ... Det var lige 3 mdr´s træning - der røg.. men, som en flot venninde jeg har sagde; "Hård træning er ALDRIG spildt!" .. :4thumbup: og hun har ret!!

Og lur mig, med alle de tilbud, jeg får vedr. fights i udlandet.. om jeg ikke snart, tager afsted og aflevere lidt læder, på dansk vikinge manér :wink:

Nerver??? nerver?? hvem har du snakket med?? :blush::wink:

made your day eh?! ... jamen, *rødmer* Tak for dét!! :wink:

LarsB.

Link to comment
Share on other sites

:devil:ÅRETS PLAN 2005 :devil:

Eftersom jeg nu har haft lidt "ferie" den sidste uge oven på 2 fede fitnesskonkurrencer står der jo nye projekter og banker på...

Næste år kommer cirka til at forløbe således....

FEBRUAR

¤ ER Equipment Open Benchpress Championships - Rander

- jeg satser på at gå i 75 kg klassen og lave ny DM Rekord :innocent:

ARPIL

¤ 2.-3. DM A

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen med en indvejningsvægt omkring de 66-67kg

¤ FOTOSESSION

- i midten/slutningen af april er jeg booket af Morten Rygaard til en 3 dages fotosession så der skal formen bare spille :4flex:

JUNI

¤ 11. DM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen og prøver muligvis ud på ny DM rekord... nu må vi se hvordan træning går :tongue:

JULI

¤ FOTOSESSION

- i midten/slutningen af måneden er jeg igen booket af Morten Rygaard samt skal nok en smuttur til Sverige og fotograferes af en svensk fotograf, Patrik Elfwing --> så igen skal formen være acceptabel :4whistling:

AUGUST

¤ 27. SM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen og hvis jeg er helt tosset :blink: så dehydrerer jeg mig ned til 60 kg :devil: sooooom om :wink:

SEPTEMBER

¤ STAVANGER OPEN - BODYFITNESS + 164 cm

- Tager nok et smut til Norge i slutningen fa september og prøver DM formen af :w00t:

OKTOBER

¤ DM - BODYFITNESS + 164 cm

- så skal titlen forsvares :blink:

¤ DM - BARDIP

- så skal der dip'es til den store guldmedalje :cooldance:

DECEMBER

¤ ATHLETIC FITNESS + 164 cm

- det må da kunne lade sig gøre at komme i top tre... ellers stiller jeg sgu også bare op i BB på samme dag og viser dem :innocent:

... det er så planen så langt!!1 Skulle ikke undre mig om der kommer flere projekter på :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tror også lige jeg laver sådan een omgang her for Lars B (godt nok i din log angel):  :bowdown:  :bowdown: har lige googlet ham lidt, fy for saadan da :)

<{POST_SNAPBACK}>

AHHH... googlet den... glemmer det altid :blush:

Utroligt hvad man kan hente af informationer der :smile:

Lars B:

Nerver??? nerver?? hvem har du snakket med??

hæhæh... jaaaaa ... ser du :tongue:

... min gamle studiemakker snakkede ofte om diverse stævner og kampe, viste mig de første 200 videoklip og internetklip fra alle mulige og umulige kampe :w00t:

Herunder kom du frem et par gange - han syntes vist du var lidt for cool :w00t: og må da give ham ret :innocent:

Interessen er blevet hængende hos mig og jeg opdatere jævnligt på diverse hjemmesider når jeg alligevel surfer :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:dropjaw:

For enhver anden ville den plan nok bedst kunne betegnes som at sætte sig imellem 3-4 stole, men hvis nogen kan gøre alt det med succes må det være dig.

Dermed IKKE sagt at du har en stor røv  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

MIN RØV ER IKKE STOR :crybaby:

Skulle du absolut trampe i det....

Den står forresten som projekt hele året :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hæhæh... jaaaaa ... ser du  :tongue:

... min gamle studiemakker snakkede ofte om diverse stævner og kampe, viste mig de første 200 videoklip og internetklip fra alle mulige og umulige kampe  :w00t:

Herunder kom du frem et par gange - han syntes vist du var lidt for cool  :w00t: og må da give ham ret  :innocent:

Interessen er blevet hængende hos mig og jeg opdatere jævnligt på diverse hjemmesider når jeg alligevel surfer :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

*lol* @ "lidt for cool!" :laugh: ... Det er sQ ikke hver da, jeg bliver kaldt dét :blush: ... men, hils, og sig tak!!

og, jow, det er da hyggeligt, m 2 mænd, der sveder, og hamrer læder af på hinanden *host-host-gay-hark-hark* :laugh:

LarsB

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars

WOW... tænk at sådan én som dig læser min log :bowdown:

Og selv tillykke med det flotte resultat i starten af november  :w00t:

(for du har da ikke været af sted siden vel??)

Dyb respekt for din sprotsgren som jeg finder utrolig cool... tænk at have nerverne til den slags :blink:

Det finder jeg sgu rimelig cool  :cooldance:

HEHE .. you made my day  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

*lol* @ Sådan én som mig :blush: ... er jeg da så speciel? *fnis*

anyhow, tusind tak - for roserne *s* .. og nej, har DESVÆRRE ikke været afsted siden... EVT 5 blev jo aflyst, pga en booking fejl fra DGI-bygningens side :mad: ... Det var lige 3 mdr´s træning - der røg.. men, som en flot venninde jeg har sagde; "Hård træning er ALDRIG spildt!" .. :4thumbup: og hun har ret!!

Og lur mig, med alle de tilbud, jeg får vedr. fights i udlandet.. om jeg ikke snart, tager afsted og aflevere lidt læder, på dansk vikinge manér :wink:

Nerver??? nerver?? hvem har du snakket med?? :blush::wink:

made your day eh?! ... jamen, *rødmer* Tak for dét!! :wink:

LarsB.

<{POST_SNAPBACK}>

De ord lyder MEGET bekendte -hvem er din flotte veninde?

:shades: :4whistling: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

På sattelitbilleder kan man se det afbrændte spor af død og ødelæggelse som Baxter trækker hen imod MaxP

urgh.....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har egentlig også godt kunne tænke mig at møde den berømte baxter, så det skal nok blive spændende. Hans kalender ser jo også ud til at være et hit.

mvh

Maaax "Booty" Power :moon:

Link to comment
Share on other sites

MIN RØV ER IKKE STOR

Er dette da målet? :tongue::tongue::tongue:

PS: Man skal passe på med hvad man ønsker sig...

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHH H*VAAAAAAAD * :laugh::laugh:

Det er sgu vist lige i overkanten MaxP

... håber ikke du selv finder den størrelse charmerende :blink:

Lol maxP ... det der kan du umuligt slippe godt fra  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil tiden jo vise ....MWHAUAHAHAUAAH :rocketwhore:

*lol* holy fuck - den er bare booteylicious  :cooldance:  .. Øøh, Angel, du må Sq sige til, hvis du skal med ud og løbe på bakker m mig.. Det virker godt mod Gluteus MAX-imus  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Elsker faktisk at løbe i bakker ... eller i hvert tilfælde op af bakkerne --> det er der bentøjet fungerer bedst!

Desværre er Fyn jo ikke kendt for sine bakker og det vildeste her i området er en vej på 200 m inde i villakvarteret som da har lidt stigning :blink: såååå måske tager jeg dig på ordret én dag :innocent:

På sattelitbilleder kan man se det afbrændte spor af død og ødelæggelse som Baxter trækker hen imod MaxP

urgh.....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har egentlig også godt kunne tænke mig at møde den berømte baxter, så det skal nok blive spændende. Hans kalender ser jo også ud til at være et hit.

mvh

Maaax "Booty" Power :moon:

<{POST_SNAPBACK}>

Måske vi skulle tage ham med til næste MOLtræf :w00t:

... og så har vi forresten besluttet at hjemmet her snart skal huse en hun-mis af Baxter slagsen :wub: og så skal der avles de vildeste og mest brutale Baxter-katte og jeg er ret så sikker på at Baxter vil gå ind i deres træning med liv og sjæl :devil:

p.s. Jeg vil godt lige henlede opmærksomheden på Baxters årskalender der kan hentes her

Kalender

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

MIN RØV ER IKKE STOR

Er dette da målet? :tongue::tongue::tongue:

PS: Man skal passe på med hvad man ønsker sig...

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHH H*VAAAAAAAD * :laugh::laugh:

Det er sgu vist lige i overkanten MaxP

Så må du jo udtrykke dig lidt bedre næste gang :tongue:

... håber ikke du selv finder den størrelse charmerende  :blink:

naah, dog ikke, den originale er til gengæld bare :4thumbup:

Lol maxP ... det der kan du umuligt slippe godt fra  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil tiden jo vise ....MWHAUAHAHAUAAH :rocketwhore:

Nøøj, jeg glæder mig til at se hvad du finder på :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning mandag d. 6. december

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSCARDIO kl. 17:15

STEP

¤ 30 minutter

CYKLE

¤ 10 minutter

POWERWALK

¤ 20 minutter

Skulle egenligt have startet mit nye program idag men OBBC var pakket med mennesker så jeg gad ikke træne tungt da jeg ellers sikkert ville falde i :blahblah: fælden!

Jeg har besluttet mig for at træningen fremover kommer til at fokusere på træning og hvis der skal snakkes så skal det være før eller efter. Jeg synes til tider det kan være lidt frustrerende at bruge næsten 3 timer på træning fordi der bliver snakket så meget hvorfor jeg gerne vil det til livs :smile:

Det er også langt bedre at tage en chilout ude i sofaen bagefter træning og hygge over protshaken :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share