ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

MIN RØV ER IKKE STOR

Er dette da målet? :tongue::tongue::tongue:

PS: Man skal passe på med hvad man ønsker sig...

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHH H*VAAAAAAAD * :laugh::laugh:

Det er sgu vist lige i overkanten MaxP

Så må du jo udtrykke dig lidt bedre næste gang :tongue:

... håber ikke du selv finder den størrelse charmerende  :blink:

naah, dog ikke, den originale er til gengæld bare :4thumbup:

Lol maxP ... det der kan du umuligt slippe godt fra  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil tiden jo vise ....MWHAUAHAHAUAAH :rocketwhore:

Nøøj, jeg glæder mig til at se hvad du finder på :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Så du ligefrem glæder dig.....

Du ved vist ikke hvor LEEEE' jeg kan være :devil::wink:

men ellers meget sødt sagt :blush: (quote 2)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skulle egenligt have startet mit nye program idag men OBBC var pakket med mennesker så jeg gad ikke træne tungt da jeg ellers sikkert ville falde i :blahblah: fælden!

Jeg har besluttet mig for at træningen fremover kommer til at fokusere på træning og hvis der skal snakkes så skal det være før eller efter. Jeg synes til tider det kan være lidt frustrerende at bruge næsten 3 timer på træning fordi der bliver snakket så meget hvorfor jeg gerne vil det til livs  :smile:

Det er også langt bedre at tage en chilout ude i sofaen bagefter træning og hygge over protshaken :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Man får vel stadig et "Hej" og et knus når man ser dig?

Link to comment
Share on other sites

Skulle egenligt have startet mit nye program idag men OBBC var pakket med mennesker så jeg gad ikke træne tungt da jeg ellers sikkert ville falde i :blahblah: fælden!

Jeg har besluttet mig for at træningen fremover kommer til at fokusere på træning og hvis der skal snakkes så skal det være før eller efter. Jeg synes til tider det kan være lidt frustrerende at bruge næsten 3 timer på træning fordi der bliver snakket så meget hvorfor jeg gerne vil det til livs  :smile:

Det er også langt bedre at tage en chilout ude i sofaen bagefter træning og hygge over protshaken :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Man får vel stadig et "Hej" og et knus når man ser dig?

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig får du da HEJ og Knuz hvis jeg ikke er for svedig :innocent:

... og jeg småsnakker også gerne lidt men jeg er færdig med at være "høflig" og stå 10 minutter og snakke færdig før jeg kan komme videre i træningen, det har på det sidste gået alt for meget ud over min træning...

Træning først så snak bagefter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skulle egenligt have startet mit nye program idag men OBBC var pakket med mennesker så jeg gad ikke træne tungt da jeg ellers sikkert ville falde i :blahblah: fælden!

Jeg har besluttet mig for at træningen fremover kommer til at fokusere på træning og hvis der skal snakkes så skal det være før eller efter. Jeg synes til tider det kan være lidt frustrerende at bruge næsten 3 timer på træning fordi der bliver snakket så meget hvorfor jeg gerne vil det til livs  :smile:

Det er også langt bedre at tage en chilout ude i sofaen bagefter træning og hygge over protshaken :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Man får vel stadig et "Hej" og et knus når man ser dig?

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig får du da HEJ og Knuz hvis jeg ikke er for svedig :innocent:

... og jeg småsnakker også gerne lidt men jeg er færdig med at være "høflig" og stå 10 minutter og snakke færdig før jeg kan komme videre i træningen, det har på det sidste gået alt for meget ud over min træning...

Træning først så snak bagefter :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:a-okhand:

Vi har snakket om det tidligere i dag.... men jeg er helt vild med pakkekalerenden! :4thumbup:

Cacao og malaco stænger! :bigsmile:

Edited by Baardi bilder
Link to comment
Share on other sites

Vi har snakket om det tidligere i dag.... men jeg er helt vild med pakkekalerenden!  :4thumbup:

Cacao og malaco stænger!  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er også helt tosset med mine choko-karamelkugler (uhhhmmm ... det er nok noget af det bedste) og ikke mindst dagens vafler :4mewantfood:

... hvor var den nøglering for øvrigt cool... den skræmte jo helt livet af huset mis!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Elsker faktisk at løbe i bakker ... eller i hvert tilfælde op af bakkerne --> det er der bentøjet fungerer bedst!

Desværre er Fyn jo ikke kendt for sine bakker og det vildeste her i området er en vej på 200 m inde i villakvarteret som da har lidt stigning  :blink: såååå måske tager jeg dig på ordret én dag  :innocent:

hehe... samme hér.. Sagen stinker m hensyn til bakker... dog er der en håndfuld bakker, som er allright... specielt 3 af dem, der har løøøøøøst sand hele vejen op... Dayum, i luuuurve dat :w00t:

Men, seriøst, det giver virkelig godt i benene - samt cardioén.. og smider man rygsækken på nakken, med bly-lodder og lign i ... så brænder benene sQ selv i feb måned, selvom der er minus 6 grader :wink:

Og, nøøøøøj, hvor er den kalender sjøøøøø!!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

MIN RØV ER IKKE STOR

Er dette da målet? :tongue::tongue::tongue:

PS: Man skal passe på med hvad man ønsker sig...

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHH H*VAAAAAAAD * :laugh::laugh:

Det er sgu vist lige i overkanten MaxP

... håber ikke du selv finder den størrelse charmerende :blink:

Lol maxP ... det der kan du umuligt slippe godt fra  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil tiden jo vise ....MWHAUAHAHAUAAH :rocketwhore:

*lol* holy fuck - den er bare booteylicious  :cooldance:  .. Øøh, Angel, du må Sq sige til, hvis du skal med ud og løbe på bakker m mig.. Det virker godt mod Gluteus MAX-imus  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Elsker faktisk at løbe i bakker ... eller i hvert tilfælde op af bakkerne --> det er der bentøjet fungerer bedst!

Desværre er Fyn jo ikke kendt for sine bakker og det vildeste her i området er en vej på 200 m inde i villakvarteret som da har lidt stigning :blink: såååå måske tager jeg dig på ordret én dag :innocent:

På sattelitbilleder kan man se det afbrændte spor af død og ødelæggelse som Baxter trækker hen imod MaxP

urgh.....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har egentlig også godt kunne tænke mig at møde den berømte baxter, så det skal nok blive spændende. Hans kalender ser jo også ud til at være et hit.

mvh

Maaax "Booty" Power :moon:

<{POST_SNAPBACK}>

Måske vi skulle tage ham med til næste MOLtræf :w00t:

... og så har vi forresten besluttet at hjemmet her snart skal huse en hun-mis af Baxter slagsen :wub: og så skal der avles de vildeste og mest brutale Baxter-katte og jeg er ret så sikker på at Baxter vil gå ind i deres træning med liv og sjæl :devil:

p.s. Jeg vil godt lige henlede opmærksomheden på Baxters årskalender der kan hentes her

Kalender

<{POST_SNAPBACK}>

ALT for sjov kalender.. Dejlig kat du har der... Man kan virkelig se dens personlighed..

Link to comment
Share on other sites

Lars B, allways, density>

Skulle hilse fra Baxter og sige at han sætter pris på jere positve feedback :w00t:

Density>

By the way....

Tjek lige min nye avatar :wink:

og lige et p.s. Du er altid velkommen forbi og give Baxter et nus i nakken hvis katteafsavnet bliver for stort :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:wink:Dagens træning tirsdag d. 7. december

MORGENCARDIO kl. 7:45

POWERWALK

¤ 35 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

BEN - SKULDER

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

6set x 6reps @ 62.5kg

... nu tager vi så en omgang Smolov Jr.! :cooldance:

Stilen kørte rigtigt godt i dag og jeg fik placeret stangen tilpas langt nede på ryggen til at jeg faktisk fik en helt ret op ned stil under udførelsen :4thumbup:

Meeeeeen min højre skulder/nakke er ikke glad for det pres selv sølle 60 kg giver :dry: min biceps blev lidt smålammet allerede midtvejs i de 6x6 reps og nu mens jeg sidder og skriver har jeg spamser ind i leddet og ned i biceps :crybaby: men nu prøver jeg at bygge det op stille og roligt samt krydse lidt fingre!

Bliver det ikke bedre satser jeg kun på bænkpresstævner i 2005 samt selvfølgelig fitness... jeg kan sgu ikke rende rundt med en halv-lam arm når jeg skal i klinik :tongue:

LUNGES BB

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

... DAMN... kan ikke huske hvornår jeg sidst har lavet lunges --> den sad godt i numza'en :4thumbup:

LEG EXTENSION

1set x 16reps @ 90lb

1set x 16reps @ 110lb

1set x 14reps @ 130lb

1set x 11reps @ 130lb

LEG CURL

1set x 20reps @ 90lb

1set x 13reps @ 110lb

1set x 12reps @ 110lb

INDERLÅR - maskine

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 130lb

1set x 20reps @ 150lb

LATERALS DB

1set x 20reps @ 4kg

1set x 20reps @ 6kg

1set x 20reps @ 7kg

1set x 20reps @ 8kg

SKULDERPRES - maskine

1set x 20reps @ klods 8

1set x 20reps @ klods 8

1set x 18reps @ klods 8

... jeg kørte øvelse med først meget smalt greb for at lade den gå i forskulder og efterhånden som jeg syrede tilf lyttede jeg mit greb længere og længere ud --> funkede faktisk rigtigt godt :bigsmile:

FORSKULDER DB

1set x 16reps @ 5kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 12reps @ 7kg

ROTATOR CUFF

både en omgang for inter og external

2set x 20reps @ klods 10

2set x 20reps @ klods 12

2set x 20reps @ klods 12

ANGEL

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Lars B, allways, density>

Skulle hilse fra Baxter og sige at han sætter pris på jere positve feedback  :w00t:

Density>

By the way....

Tjek lige min nye avatar  :wink:

og lige et p.s. Du er altid velkommen forbi og give Baxter et nus i nakken hvis katteafsavnet bliver for stort :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Lækkert avatar :blush: Me like pigtails :innocent: a lot :smile:

Tak for tilbuddet om at besøge Baxter :wink: , hvis ikke det var fordi det er så djævlens dyrt at krydse den store bro, så havde jeg været forbi nu :bigsmile:

Jeg smider lige et billede af konen's og min forhenværende kat. Vi havde 2, men har ikke lige kunne finde alle billederne frem endnu, og er godt klar over, at det burde være i Baxter's log, men nu bliver det i din :laugh:

Når jeg finder de andre, skal de nok komme i Baxter's log.

post-4510-1102456897_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lars B, allways, density>

Skulle hilse fra Baxter og sige at han sætter pris på jere positve feedback  :w00t:

Density>

By the way....

Tjek lige min nye avatar  :wink:

og lige et p.s. Du er altid velkommen forbi og give Baxter et nus i nakken hvis katteafsavnet bliver for stort :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Lækkert avatar :blush: Me like pigtails :innocent: a lot :smile:

Tak for tilbuddet om at besøge Baxter :wink: , hvis ikke det var fordi det er så djævlens dyrt at krydse den store bro, så havde jeg været forbi nu :bigsmile:

Jeg smider lige et billede af konen's og min forhenværende kat. Vi havde 2, men har ikke lige kunne finde alle billederne frem endnu, og er godt klar over, at det burde være i Baxter's log, men nu bliver det i din :laugh:

Når jeg finder de andre, skal de nok komme i Baxter's log.

<{POST_SNAPBACK}>

Nææææææ..... hvor er det bare det bedste billed :w00t: :4thumbup:

Kan sgu godt forstå du savner de små kræ, men kan jo ikke andet end at blive afhængig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nød til at indskyde at den Baxtor kalender er alt for sej.

:4thumbup:

Jeg elsker katte. Og den kalender er lige i øjet. Virkelig gode billeder i har fået taget der.

<{POST_SNAPBACK}>

KANON :w00t:

jo flere der kan få lidt Baxter i Deres liv desto bedre :innocent:

Link to comment
Share on other sites

... og her har vi den så!!

Nu kan ingen bestride min første plads  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Var nu aldrig i tvivl. :wink: Men derfor skal du da lige have et stort tillykke med den positive test og cementeringen af din flotte førsteplads alligevel!! :4thumbup: :cheer: :cheer:

Det der nye program, du er begyndt på, hvordan er det skruet sammen? :smile:(Undskylder, hvis du allerede har skrevet det, og jeg bare har overset det... :blush:)

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Dagens træning onsdag d. 8. december

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

¤ 50 minutter

Indlagde 3 x 5 minutters let løb på trods af virkelig niiice benDOMS - savner sgu sådan at løbe :innocent:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:15

BRYST - TRICEPS - LÆG - MAVE

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 10reps @ 45kg

1set x 8reps @ 52.5kg

5set x 5reps @ 60kg

1set x 10reps @ 50kg

... var lidt øm ind i skulderen efter squat igår så tog den lidt med ro :smile:

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 20reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 13reps @ 70kg

1set x 13reps @ 80kg

1set x 11reps @ 90kg

1set x 8reps @ 100kg

1set x 8reps @ 100kg

1set x 6reps @ 100kg

... NASTY omgang siddende pres... men læg er godt nok ved at blive en af mine stærke sider :devil:

INCLINE DB PRES

1set x 12reps @ 21kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 22.5kg

MAVE - LIGE

siddende på bænk

3set x 20reps @ BW

MAVE - SKRÅ + LIGE

siddende på glute/ham-raisebænk

1set x 20reps @ BW + 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW + 20reps @ BW

DIPS - almindelige

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 40reps @ 50kg

1set x 30reps @ 45kg

BICEPS DB CURL

1set x 30reps @ 10kg

+ lidt løst triceps arbejde

...samt lidt kæbe med Christian --> vores nyeste medlem af TEAM OBBC's Bodyfitness-2005-trup :w00t:

I morgen starter de gode spisevaner op igen... nu har jeg haft fri i 1½ uge og har fået nok :innocent: væsken er lidt svær at komme af med i de her dage pga. så mange omstændigheder og vægten ligger i den tunge ende af 60'erne :blush: så nogle uger med god konsekvent kost igen vil nok ikke være helt af vejen indtil kroppen normaliseres igen :smile:

ANGEL

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angelito,

Så lige at på din ADD-seddel var der underskrift fra "ledsager", men ikke hos Crawen. Hvad er en ledsager?

Niske :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niske

Ledsager er min "dametaske" :tongue: min malermaster :cooldance: og min uundværdlige opvarmer Klaus :4thumbup:

(p.s. Ledsager = en person der følger dig under forløbet/opholdet hos ADD)

Link to comment
Share on other sites

Hej Angelito,

Så lige at på din ADD-seddel var der underskrift fra "ledsager", men ikke hos Crawen. Hvad er en ledsager?

Niske :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niske

Ledsager er min "dametaske" :tongue: min malermaster :cooldance: og min uundværdlige opvarmer Klaus :4thumbup:

(p.s. Ledsager = en person der følger dig under forløbet/opholdet hos ADD)

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for svaret,

Har selvfølgelig lige endnu et :innocent:

Nu fortalte du i loggen om hvorledes forberedelserne dagene op til, og selve dagen, at man godt kunne droppe sin blufærdighed, bl.a. pga. hårfjernelse og maling. Hvad så med selve testen? Er det ikke temmeligt modbydeligt at blive beskuet af en vildt fremmed mens man lader sit vand? Eller er det "bare" blevet en naturlig del af at konkurrere?

Curious Niske

Link to comment
Share on other sites

Hej Angelito,

Så lige at på din ADD-seddel var der underskrift fra "ledsager", men ikke hos Crawen. Hvad er en ledsager?

Niske :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niske

Ledsager er min "dametaske" :tongue: min malermaster :cooldance: og min uundværdlige opvarmer Klaus :4thumbup:

(p.s. Ledsager = en person der følger dig under forløbet/opholdet hos ADD)

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for svaret,

Har selvfølgelig lige endnu et :innocent:

Nu fortalte du i loggen om hvorledes forberedelserne dagene op til, og selve dagen, at man godt kunne droppe sin blufærdighed, bl.a. pga. hårfjernelse og maling. Hvad så med selve testen? Er det ikke temmeligt modbydeligt at blive beskuet af en vildt fremmed mens man lader sit vand? Eller er det "bare" blevet en naturlig del af at konkurrere?

Curious Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Nu kan jeg ikke ligefrem påstå at jeg kommer fra en blufærdig familie :innocent: der har vi altid tisset for åben toiletdør :blink: så mig genere det slet ikke

... samt det jo ikke er meget anderledes end når du går på toilet med en veninde, hvilket piger jo ofte praktiserer :tongue:

ADD's overvåger af kvinder er altid en anden kvinde, så du slipper i det mindste for at en fremmed mand skal se på at du tisser i en kop :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share