ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

:cooldance:Dagens træning onsdag d. 1. december

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN - RYG - BICEPS

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

2set x 10reps @ 40kg

3set x 10reps @ 50kg

SPLIT SQUAT DB

1set x 10reps @ 2 x 15kg

1set x 15reps @ 2 x 15kg

1set x 14reps @ 2 x 15kg

STIVBENET, STIVRYGGET DØDLØFT

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 20reps @ 60kg

LEG PRES - slæde, 45 grader

3set x 20reps @ 140kg

1set x 60reps @ 140kg :innocent:

CHINS

1set x 7reps @ BW

... UHHHH - tuuuung som baaare fanden :blink:

Al den væske :dry:

LOW PULLEY ROW

smalt V-håndtag

3set x 20reps @ klods 10

DIPS - swedish

1set x 20reps @ BW

... meget let og overkommeligt, langt fra failure

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 11kg

1set x 15reps @ 13kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 15reps @ 15kg

BICEPS DB HAMMERCURL

almindelig hammercurl

1set x 25reps @ 11kg

front hammercurl

1set x 15reps @ 11kg

Det var tiltrængt at få lidt af væsken i cirkulation!! DAMN jeg er væsket endnu mere til i dag end i går men har heldigvis mistet et kilo eller to i løbet af dagen i dag! Tror dog ikke væsken begynder at sive ud før tidligts lørdag :dry:

Det var en kanon dejlig træning med mange af mine skønne drenge i huset! :w00t:

En frisk ptPoul, en Pony i så absolut hopla og en carbet Bamz'far! Der ud over blev det til lidt snak med en afkræftet svensker :blink: og ikke mindst Kuldskær som snart er motiveret på en mere struktureret plan :4thumbup:

Nina i receptionen fik den helt store omgang :blahblah: sammen med et par andre af OBBC's bestyrrelsesmedlemmer og ansatte og så nåede jeg faktisk også at kæbe den rimeligt godt af med Erector dronningen ned på parkeringspladsen :blush: kunne slet ikke styre det i dag....

Savner lidt min mage :crybaby: som er i Århus og åbenbart hygger sig gevaldigt med en masse vandpjaskeri :bigsmile: Jeg har da Baxter men han ignorere mig i øjeblikket totalt, da jeg kom til at ødelægge hans yndlings hoppebold ... UPS :innocent:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Savner lidt min mage :crybaby: som er i Århus og åbenbart hygger sig gevaldigt med en masse vandpjaskeri  :bigsmile: Jeg har da Baxter men han ignorere mig i øjeblikket totalt, da jeg kom til at ødelægge hans yndlings hoppebold ... UPS  :innocent:

ANGEL

:cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt det ikke er mig der kom til at ødelægge Baxters hoppebold :cry: Det kommer til at gøre ondt når gengældelsens dag oprinder :crybaby: Til alt held er jeg nok tilbage igen sent på fredag, så vil jeg prøve at mildne hans retfærdige harme og raseri, så du slipper godt fra det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Savner lidt min mage :crybaby: som er i Århus og åbenbart hygger sig gevaldigt med en masse vandpjaskeri  :bigsmile: Jeg har da Baxter men han ignorere mig i øjeblikket totalt, da jeg kom til at ødelægge hans yndlings hoppebold ... UPS  :innocent:

ANGEL

:cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt det ikke er mig der kom til at ødelægge Baxters hoppebold :cry: Det kommer til at gøre ondt når gengældelsens dag oprinder :crybaby: Til alt held er jeg nok tilbage igen sent på fredag, så vil jeg prøve at mildne hans retfærdige harme og raseri, så du slipper godt fra det :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke om fredag er tids nok :blink:

.... han har lige fået det der glimt i øjet og jeg synes jeg kan høre at han pusler med totenslageren :cry:

Link to comment
Share on other sites

Angel:

Jeg synes jo ikke det jeg gør er noget særligt  og faktisk finder jeg til tider min egen evne ret så utilstrækkelig --> så det er lidt vildt ofte at høre at andre personer synes man er bare lidt "sej" 

Det er jo fordi du elsker denne sport, at du ikke kan se at du gør noget som er udover det sædvanlige :) - når de tanker fyger ind i dit hoved, så kig i denne log - den indsats du (og din mage) lægger for dagen er altså ekstraordinært, og fokus udover det sædvanlige.

Dyb respekt for det arbejde, så selvom det måske er drevet af lyst - så ligger der altså også nogle solide rygrade bag det - så du kan rolig være stolt :) :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har nok ret :w00t:

Det føles jo ikke som arbejde men som leg --> derfor er det også svært at forstå at andre kan se det som noget ekstraordinært :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Engle-pigen :smile:

Tillykke med din outstanding præstation i det svenske land. Du er en sej tøs. Du er satme tændt, når knappen er indstillet på konkurrence-mode :4thumbup:

Gode billeder ned fra gym'et. Du ser jo vild ud :w00t:

Jeg er kun lidt misundelig, når jeg ser dine sponsor-varer fra Gymgrossisten :tongue: Damn der er mange lækre ting og sager :wink:

Er ked af at høre, at Baxter har givet dig den kolde skulder :laugh: , men hvis du sender ham disse øjne, så er jeg sikker på, at du er inde i varmen igen :smile:

post-4510-1101976281_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Engle-pigen :smile:

Tillykke med din outstanding præstation i det svenske land. Du er en sej tøs. Du er satme tændt, når knappen er indstillet på konkurrence-mode :4thumbup:

Gode billeder ned fra gym'et. Du ser jo vild ud  :w00t:

Jeg er kun lidt misundelig, når jeg ser dine sponsor-varer fra Gymgrossisten :tongue:  Damn der er mange lækre ting og sager :wink:

Er ked af at høre, at Baxter har givet dig den kolde skulder :laugh: , men hvis du sender ham disse øjne, så er jeg sikker på, at du er inde i varmen igen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jørgen

Det kan ikke siges nok men hvor mig og Christian dog glade for at du stillede frivilligt op til en tur i det svenske :4thumbup:

Og efter din egen out-standing præstation så er du jo selvskrevet næste gang vi skal af sted :wink: så er du advaret :tongue:

ang. Baxter så virkede øjnene en smule men sov dog alligevel lidt uroligt, men her til morgen har jeg børstet ham, kløet ham i nakken og klippet hans negle så tror han er god igen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:4flex: Dagens træning torsdag d. 2. december

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 40 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

CYKLE

¤ 8 minutter

STEP

¤ 8 minutter

SKULDER - MAVE

Upright rows superset'et med laterals som skulderopvarmning

UPRIGHT ROWS BB

3set x 20reps @ 20kg

LATERALS

3set x 20reps @ 2 x 2.5kg skive

Skulderpres superset'et med mave

SEATED DB SHOULDERPRES

1set x 20reps @ 2 x 12.5kg

1set x 15reps @ 2 x 15kg

1set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1set x 10reps @ 2 x 19kg

1set x 8reps @ 2 x 21kg

... var så heldig at BØF gave mig lidt forced på sidste set :cooldance:

MAVE - LIGE

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 14reps @ 120lb

1set x 12reps @ 130lb

Laterals superset'et med skrå mave

LATERALS DB

1set x 20reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 12reps @ 2 x 9kg

1set x 10reps @ 2 x 10kg

1set x 10reps @ 2 x 10kg

1set x 12reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 6kg

MAVE - SKRÅ

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 10reps @ 120lb

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

CHINS

1set x 11reps @ BW

... stadigvæk godt væsket så lidt tungt at lave chins :innocent:

BEHIND THE NECK PRES - hammer strength

1set x 20reps @ 2 x 10kg

1set x 17reps @ 2 x 15kg

1set x 17reps @ 2 x 17.5kg

DIPS - swedish

1set x 15reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

... DOMS'et i triceps så tung at køre i dag hvorfor jeg holdt øvelsen på få reps

BICEPS DB CURL

1set x 20reps @ 2 x 10kg

UNDERARM DB CURL

1set x 30reps @ 10kg

1set x 30reps @ 15kg

... sad ganske godt

Denne uges træning bliver stille og rolig. Fra mandag bliver det nye program kørt i stilling og så må vi se hvad der sker :4flex:

ANGEL

:cheer:

Smider lige et par enkle pics til ind fra DC... Kragen synes ikke jeg har postet nok :innocent: så nu ryger der lidt forskellige ind de næste par dage :4thumbup:

post-363-1102069378_thumb.jpg

post-363-1102069459_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey No :cooldance:

Den er stadig så super nice, den triceps  :bowdown:  og rigtig fin i den farve osse  :wink:

(Racer gemmer sin under alt flæsket  :blush: )

Hov forresten.... Måske du ku mildne Baxter lidt, med et billede a Komma og hendes rare Onkel Lukas  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Racer :cooldance:

Hvis jeg kender dig ret så er du knap så flæsket som du gør dig selv til :wink:

Og DAMN det er nogle søde misser... specielt den bette Komma der :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:blink:Dagens træning fredag d. 3. december

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 50 minutter

Og så blev det desværre ikke til mere.... jeg blev kaldt på arbejde, der er åbenbart omgangssyge for tiden.... så nu gik min ellers fine træningsplan i vasken :crybaby:

ARGHHHH... hader når det sker :dry:

Arbejde i dag, i morgen og søndag :sleeping: kunne ellers godt bruge bare at hænge ud herhjemme og se Kragen råæde af ALDIs hvide chokolade :tongue:

post-363-1102101256_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

nååååååååååååååååå, mitte-tatter er bare såååå søøøøøde :bigsmile:

Du kan da lige få et billede af mine forældres katte nu vi er igang. Her er et sjældent syn hvor de sover op af hinanden. Felix (gammel og mærkelig) til venstre og Ronja (fed og nuttet) til højre. Og så lige et hvor Felix indrammer Ronja.

BTW Racer, hvordan finder man på at kalde en kat Komma? :laugh:

Jeg kan sagtens se det passer, men hvordan kommer man på det?

post-1845-1102105245_thumb.jpg

post-1845-1102105250_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

BTW Racer, hvordan finder man på at kalde en kat Komma?  :laugh:

Jeg kan sagtens se det passer, men hvordan kommer man på det?

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaaaahh kender du udtrykket, ikke at fatte et komma ???

I begyndelsen var det min opfattelse a hende, så det kom hun til at hedde..

Jeg har så måtte revidere mit syn på den lille mis, for hun er simpelt hen bare totalt kølig, og mener selv hun ejer stalden :shades:

Så det jeg troede var dumhed, har vist sig at være det totale overblik :blush:

Vi gør lige et forsøg mere på at charme ham Baxter :boobs:

post-3333-1102123739_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvis Baxter ikek er interesseret, så kender jeg en der godt kunne tænke sig en sød misser :violin:

Simba One cat to rule em all (ham den røde)

Han har haft slæbt diverse sjove fugle og alskens dyr han nu kan fange med hjem, så der kommer ihvertifald maaaa på bordet hver aften, så hun kommer ikke til at sulte i stalden :4mewantfood: :tongue:

Og til sidst en familie krammer :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah!

Mange gange tillykke med de resultater du har opnået indenfor Bodyfitness og stadig vil opnå :king: :4thumbup:

Uhyggelig styrke og form du præstere. Samtidig med at du både Forsker, læser medicin og arbejder en masse. Jeg bliver træt bare af at høre om det :laugh:

Nu håber jeg bare at du kan begyndte at styrkeløfte lidt. Du er trods alt den eneste landsholdsløfter som OBBC kan præstere :wink: Nu vil vi sgu se kridt, stramme knæbind og 100kg der flyver fra brystet i elastik trøje :devil:

Link to comment
Share on other sites

Angel: Tilykke m de flotte resultater!! :smile: ..Det r en uhyre spændende log, du har hér.. og har længe fornøjet mig m den *Sf* ... altså ved at læse i den :wink::blush:

Keep it real - Fremtiden ser lys ud!!

Lars "Bad Boy" Besand

MMA Fighter gone muscle crazeee :king:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah!

Mange gange tillykke med de resultater du har opnået indenfor Bodyfitness og stadig vil opnå :king:  :4thumbup:

Uhyggelig styrke og form du præstere. Samtidig med at du både Forsker, læser medicin og arbejder en masse. Jeg bliver træt bare af at høre om det :laugh:

Nu håber jeg bare at du kan begyndte at styrkeløfte lidt. Du er trods alt den eneste landsholdsløfter som OBBC kan præstere :wink: Nu vil vi sgu se kridt, stramme knæbind og 100kg der flyver fra brystet i elastik trøje :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

hej Troels....

Tak for de søde ord :cooldance:

Ang. styrkeløft så kommer der gang i singler, doubler og tripler fra næste uge med fokus på form og fart :firebounce:

Og i næste uge igen håber jeg Høppo hiver mig rundt i trøjen :blush: bare for at se om den passer :innocent:

Mhs. til at det styrkeløft halløj så bliver mit primære fokus at dygtigegøre mig i bænken :w00t:

For så længe min skulder stadigvæk driller under tung squat og afklemmer nerverne til armen og dermed ødelægger stort set al anden træning så spiller det slet ikke :dry: men skal dog stadigvæk i dragt til DL og SQ og få det til at funke :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Angel: Tilykke m de flotte resultater!!  :smile:  ..Det r en uhyre spændende log, du har hér.. og har længe fornøjet mig m den *Sf* ... altså ved at læse i den  :wink:   :blush:

Keep it real - Fremtiden ser lys ud!!

Lars "Bad Boy" Besand

MMA Fighter gone muscle crazeee  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lars

WOW... tænk at sådan én som dig læser min log :bowdown:

Og selv tillykke med det flotte resultat i starten af november :w00t:

(for du har da ikke været af sted siden vel??)

Dyb respekt for din sprotsgren som jeg finder utrolig cool... tænk at have nerverne til den slags :blink:

Det finder jeg sgu rimelig cool :cooldance:

HEHE .. you made my day :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu har TJ jo fået skulderklap i forbindelse med hans 10000 inlægs jubilæum. Jeg vil bare sige tillykke med de 150000 "indlæg i loggen" jubilæum :4thumbup:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

HVAAAAA..... VILDT!!!! :firebounce:

Så må sådan et :cheer: være på sin plads

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Dagens træning lørdag d. 4. december

MORGENCARDIO kl. 6:00

POWERWALK

¤ 50 minutter

¤ 15 minutter + 10 kg rygsæk

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:45

BRYST - TRICEPS - LÆG - MAVE

Bænk superset'et med læg på opfordring fra Kragen :wub:

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 45kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 55kg

1set x 5reps @ 60kg

... bænken kørte irriterende godt --> super mange reps i de power packed pecs :4flex:

Det irriterende var at med alle de kulhydrater i kroppen svedte jeg en hel del og da jeg ikke havde mit kridt med til trænig :crybaby kunne jeg ikke holde ordenligt på stangen da jeg nåede de 60 kg... og så kunne det være lige meget :blink:

ROTARY LÆGPRES

1set x 30reps @ 110lb

1set x 30reps @ 130lb

1set x 30reps @ 150lb

1set x 20reps @ 170lb

Smal bænkpres superset'et med læg

BÆNKPRES - SMAL

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 45kg

1set x 10reps @ 50kg

STÅENDE LÆGPRES m. peakcontraction 2. sek

1set x 20reps @ 150kg

1set x 15reps @ 180kg

1set x 10reps @ 210kg

1set x 15reps @ 180kg

FLYES - maskine

1set x 30reps @ 27.5kg

1set x 30reps @ 32.5kg

MAVE - LIGE

ham-glute-raise bænk

1set x 50reps @ BW

1set x 40reps @ BW

... fandt ud af at bænken jeg benytter faktisk er beregnet til glute-ham-raises og ikke er en hyperextensionbænk :blush:

Pullover superset'et med bagskulder

PULLOVER

1set x 15reps @ 26kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 35kg

1set x 10reps @ 35kg

LATERALS - maskine

1set x 30reps @ 30lb

KABEL PUSHDOWN

1set x 25reps @ 60kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 20reps @ 40kg

(...tæller egenligt ikke for var så let :innocent: )

BICEPS DB CURL

1set x 25reps @ 2 x 10kg

Alt for kort tid til at træne :crybaby: havde kun en time men nåede alligevel lidt forskelligt samt faktisk en del :blahblah: med ptpoul, Loonie + et par andre løse forbindelser :tongue:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share