ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

:cooldance:  Dagens træning onsdag d. 8. december

MORGENCARDIO kl. 7:00

INCLINE DB PRES

1set x 12reps @ 21kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 22.5kg

ANGEL

<{POST_SNAPBACK}>

SÅ er der da vist ved at komme gang i skrå DB pres igen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cooldance:  Dagens træning onsdag d. 8. december

MORGENCARDIO kl. 7:00

INCLINE DB PRES

1set x 12reps @ 21kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 22.5kg

ANGEL

<{POST_SNAPBACK}>

SÅ er der da vist ved at komme gang i skrå DB pres igen :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nu lidt let træning igår :innocent: men der kommer forhåbenligt snart gang i skråpresset igen... lidt irriterende at man skal bruge en spotter til at smide vægte på + 25 kg op (hvilket der ikke var igår :crybaby: ) for ellers havde jeg gerne kørt en del tungere :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det var nu lidt let træning igår  :innocent: men der kommer forhåbenligt snart gang i skråpresset igen... lidt irriterende at man skal bruge en spotter til at smide vægte på + 25 kg op (hvilket der ikke var igår :crybaby: ) for ellers havde jeg gerne kørt en del tungere  :cooldance:

:dumbbell_lift: :4flex: Uanset om du er "langsom" tror jeg ik der ville sgu meget til for at få dig i nærheden af de 15m med 4kg's kuglen :king:

Btw. Har lige fået x-rays fra sygehuset idg, men kan først få et svar på mandag, ved ik om dit øje er trænet til at se x-rays men du må da gerne kaste et blikRøntgen billeder

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var nu lidt let træning igår  :innocent: men der kommer forhåbenligt snart gang i skråpresset igen... lidt irriterende at man skal bruge en spotter til at smide vægte på + 25 kg op (hvilket der ikke var igår :crybaby: ) for ellers havde jeg gerne kørt en del tungere  :cooldance:

:dumbbell_lift: :4flex: Uanset om du er "langsom" tror jeg ik der ville sgu meget til for at få dig i nærheden af de 15m med 4kg's kuglen :king:

Btw. Har lige fået x-rays fra sygehuset idg, men kan først få et svar på mandag, ved ik om dit øje er trænet til at se x-rays men du må da gerne kaste et blikRøntgen billeder

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... vi må se på det kuglehalløj i det nye år... det kunne nu være meget sjovt at prøve :innocent:

ang. dit x-ray... det er ikke lige min ekspertise endnu, så må nok give den videre :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Dagens træning torsdag d. 9. december

MORGENCARDIO kl. 6:45

POWERWALK / LØB

¤ 52 minutter

Indlagde 1x5 + 1x10 minutters let løb :blush:

... kan slet ikke styre det for tiden, men synes sgu det er så godt på DOMS'et ben :cooldance:

Ellers ikke mere at berette om i dag! Det har været en rigtig hjemme-læse-dag med hovedet i bogen stort set siden kl 8 :4smartass:

ANGEL

Link to comment
Share on other sites

Det var nu lidt let træning igår  :innocent: men der kommer forhåbenligt snart gang i skråpresset igen... lidt irriterende at man skal bruge en spotter til at smide vægte på + 25 kg op (hvilket der ikke var igår :crybaby: ) for ellers havde jeg gerne kørt en del tungere  :cooldance:

:dumbbell_lift: :4flex: Uanset om du er "langsom" tror jeg ik der ville sgu meget til for at få dig i nærheden af de 15m med 4kg's kuglen :king:

Btw. Har lige fået x-rays fra sygehuset idg, men kan først få et svar på mandag, ved ik om dit øje er trænet til at se x-rays men du må da gerne kaste et blikRøntgen billeder

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... vi må se på det kuglehalløj i det nye år... det kunne nu være meget sjovt at prøve :innocent:

ang. dit x-ray... det er ikke lige min ekspertise endnu, så må nok give den videre :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, ortopæd bliver man først efter de 7år :w00t: men kunne jo godt være i havde tyvstartet lidt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

... og her har vi den så!!

Nu kan ingen bestride min første plads  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Var nu aldrig i tvivl. :wink: Men derfor skal du da lige have et stort tillykke med den positive test og cementeringen af din flotte førsteplads alligevel!! :4thumbup: :cheer: :cheer:

Det der nye program, du er begyndt på, hvordan er det skruet sammen? :smile:(Undskylder, hvis du allerede har skrevet det, og jeg bare har overset det... :blush:)

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Kathrine....

Regner med at træne mandag, tirsdag, torsdag-lørdag ... altså 5 gange/ugen

Overordnet bliver det...

Bænk 2-3 gange om ugen

¤ en gang - tung med få reps

¤ en gang højrep 5x5 samt nogle sæt med 8-10 reps

¤ hvis lysten er der en gang let med 50-60% af mit maks

Dødløft 1 gang om ugen

Sheiko ... på de mindre tunge DL dage ryger der nok en smolov-squat dag ind men ellers holder jeg squat til 2 gange per uge!

Squat 2-3 gange om ugen

Smolov Jr.

Her ud over kommer der fokus på at få side+forskulder til at vokse :4flex: regner med at numzaen får nok træning ved den megen squat og DL i sumo-stil :cooldance:

Resten af tiden fyldes ud med mere eller mindre discopump af arme samt selvfølgelig min elsket rygtræning :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hovsa, se hvad jeg fandt som baggrundsbillede på computeren nede på kontoret i Horsens Styrkeløft Klub.  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

IHHHHH :blush::innocent:

Det har du vel slet ikke noget med at gøre ... vel Klaus :wink:

by the way.... inden længe kommer baxteronline.dk :cooldance:

Du kan godt begynde at glæde dig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hovsa, se hvad jeg fandt som baggrundsbillede på computeren nede på kontoret i Horsens Styrkeløft Klub.  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

IHHHHH :blush::innocent:

Det har du vel slet ikke noget med at gøre ... vel Klaus :wink:

by the way.... inden længe kommer baxteronline.dk :cooldance:

Du kan godt begynde at glæde dig :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har faktisk ikke noget med det at gøre, det er åbenbart en anonym HSK-beundrer. :w00t:

Jeg glæder mig til BaxterOnline.dk!! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Bænk 2-3 gange om ugen

¤ en gang - tung med få reps

¤ en gang højrep 5x5 samt nogle sæt med 8-10 reps

¤ hvis lysten er der en gang let med 50-60% af mit maks

Dødløft 1 gang om ugen

Sheiko ... på de mindre tunge DL dage ryger der nok en smolov-squat dag ind men ellers holder jeg squat til 2 gange per uge!

Squat 2-3 gange om ugen

Smolov Jr.

Ser rigtigt fornuftigt ud i min øjne :smile: Hvis Smolov er sat ud fra dit reelle max, så er vil den være rigtig led og du vil få quads sweeps og fyldig numzaaa som aldrig set før :w00t::devil:

Håber dog at din skulder kan holde til at squatte så ofte. Jeg ved jo at du har nogle problemer der..Løsningen kunne være at kører highbarre eller manta ray squat imens du kører smolov, så så ligge stangen længere ned når du skal til at lege med udstyr. Lidt ale det Kern og Hippo har gang i :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bænk 2-3 gange om ugen

¤ en gang - tung med få reps

¤ en gang højrep 5x5 samt nogle sæt med 8-10 reps

¤ hvis lysten er der en gang let med 50-60% af mit maks

Dødløft 1 gang om ugen

Sheiko ... på de mindre tunge DL dage ryger der nok en smolov-squat dag ind men ellers holder jeg squat til 2 gange per uge!

Squat 2-3 gange om ugen

Smolov Jr.

Ser rigtigt fornuftigt ud i min øjne :smile: Hvis Smolov er sat ud fra dit reelle max, så er vil den være rigtig led og du vil få quads sweeps og fyldig numzaaa som aldrig set før :w00t::devil:

Håber dog at din skulder kan holde til at squatte så ofte. Jeg ved jo at du har nogle problemer der..Løsningen kunne være at kører highbarre eller manta ray squat imens du kører smolov, så så ligge stangen længere ned når du skal til at lege med udstyr. Lidt ale det Kern og Hippo har gang i :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Må indrømme at Smolov ikke er sat ud fra mit reele max :blush: starter stille og roligt ... Nu tager vi lige 4-5 uger på Smolov og så max-tester jeg og så må vi se :cooldance:

Men synes ellers at det lyder som en god ide med at prøve at placere stangen højere oppe ... bare til en start for det andet driver mig godt nok til vanvid :mad:

argh din avatar er max leee!!!! Tjek lige din post!

<{POST_SNAPBACK}>

Tjek selv din post!!!

Og se nu at få styr på sagerne ikke :nono:

Link to comment
Share on other sites

:innocent:Dagens træning fredag d. 10. december

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

RYG - BICEPS

DØDLØFT

1set x 8reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 4reps @ 85kg

2set x 3reps @ 97.5kg

5set x 3reps @ 112.5kg

ONE ARM DB ROWS

1set x 8reps @ 35kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 6reps @ 44kg

1set x 7reps @ 44kg

1set x 8reps @ 44kg

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 25kg

1set x 13reps @ 30kg

1set x 9reps @ 35kg

DØDLØFT TIL KNÆ

1set x 8reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 4reps @ 85kg

5set x 4reps @ 97.5kg

BAGSKULDER DB

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 6kg

LAT PULLDOWN - V-greb

1set x 15reps @ klods 10

1set x 13reps @ klods 13

1set x 9reps @ klods 15

1set x 8reps @ klods 17

... fik lige lidt forced af ptpoul på sidste set :4thumbup:

ROTARY LÆGPRES

2set x 30reps @ 110lb

MAVE - LIGE

padded crunch

1set x 20reps @ BW

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 11kg

1set x 10reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 4reps @ 19kg

1set x 7reps @ 17kg

BICEPS W-BB CURL

siddende

1set x 10reps @ stang + 10kg

Stoppede på sidste biceps-øvelse og tog kun det ene set... jeg var ved at være for brugt! Havde været i OBBC siden kl 13 for at undervise og efter 2½ træning med genoptaget DL var mine hænder helt nedslidte ... bogstavligt :blink:

Så tager lidt mere biceps i morgen i stedet sammen med skulder og delts :cooldance:

ANGEL

Link to comment
Share on other sites

Bænk 2-3 gange om ugen

¤ en gang - tung med få reps

¤ en gang højrep 5x5 samt nogle sæt med 8-10 reps

¤ hvis lysten er der en gang let med 50-60% af mit maks

Dødløft 1 gang om ugen

Sheiko ... på de mindre tunge DL dage ryger der nok en smolov-squat dag ind men ellers holder jeg squat til 2 gange per uge!

Squat 2-3 gange om ugen

Smolov Jr.

Ser rigtigt fornuftigt ud i min øjne :smile: Hvis Smolov er sat ud fra dit reelle max, så er vil den være rigtig led og du vil få quads sweeps og fyldig numzaaa som aldrig set før :w00t::devil:

Håber dog at din skulder kan holde til at squatte så ofte. Jeg ved jo at du har nogle problemer der..Løsningen kunne være at kører highbarre eller manta ray squat imens du kører smolov, så så ligge stangen længere ned når du skal til at lege med udstyr. Lidt ale det Kern og Hippo har gang i :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Fantastisk mht. quadsweep, men der må være begrænsninger for booty-hypertrofi - vi skulle jo nødig ende med at Angel bliver fjernet fra listen med de 7 Vidundere(Mols Bedste Booties) af MOLs styrelse for bevaringsværdige booties(SBB), eller at der ligefrem bliver nedlagt fogedforbud mod yderligere træning :4smartass:

Niske

Link to comment
Share on other sites

ONE ARM DB ROWS

1set x 8reps @ 35kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 6reps @ 44kg

1set x 7reps @ 44kg

1set x 8reps @ 44kg

Du er jo vild kvinde :dropjaw: :1356: :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

HEHE :devil:

Tak Tulle :w00t:

Ja ... mine DB rows giver altid lidt respeeect :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Bænk 2-3 gange om ugen

¤ en gang - tung med få reps

¤ en gang højrep 5x5 samt nogle sæt med 8-10 reps

¤ hvis lysten er der en gang let med 50-60% af mit maks

Dødløft 1 gang om ugen

Sheiko ... på de mindre tunge DL dage ryger der nok en smolov-squat dag ind men ellers holder jeg squat til 2 gange per uge!

Squat 2-3 gange om ugen

Smolov Jr.

Ser rigtigt fornuftigt ud i min øjne :smile: Hvis Smolov er sat ud fra dit reelle max, så er vil den være rigtig led og du vil få quads sweeps og fyldig numzaaa som aldrig set før :w00t::devil:

Håber dog at din skulder kan holde til at squatte så ofte. Jeg ved jo at du har nogle problemer der..Løsningen kunne være at kører highbarre eller manta ray squat imens du kører smolov, så så ligge stangen længere ned når du skal til at lege med udstyr. Lidt ale det Kern og Hippo har gang i :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Fantastisk mht. quadsweep, men der må være begrænsninger for booty-hypertrofi - vi skulle jo nødig ende med at Angel bliver fjernet fra listen med de 7 Vidundere(Mols Bedste Booties) af MOLs styrelse for bevaringsværdige booties(SBB), eller at der ligefrem bliver nedlagt fogedforbud mod yderligere træning :4smartass:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Niske>

Jeg tror ikke der er nogen fare for at min booty eksploderer sådan lige foreløbig :tongue: der er jeg en absolut hardgainer :dry:

Link to comment
Share on other sites

Vil du da gerne have større numzaaa?

Svært at sige, men nedenstående post kan måske give et hint.

Det er uden tvivl et beundringsværdigt projekt :4thumbup:

:dropjaw:

For enhver anden ville den plan nok bedst kunne betegnes som at sætte sig imellem 3-4 stole, men hvis nogen kan gøre alt det med succes må det være dig.

Dermed IKKE sagt at du har en stor røv  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

MIN RØV ER IKKE STOR :crybaby:

Skulle du absolut trampe i det....

Den står forresten som projekt hele året :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Vil du da gerne have større numzaaa?

Svært at sige, men nedenstående post kan måske give et hint.

Det er uden tvivl et beundringsværdigt projekt :4thumbup:

:dropjaw:

For enhver anden ville den plan nok bedst kunne betegnes som at sætte sig imellem 3-4 stole, men hvis nogen kan gøre alt det med succes må det være dig.

Dermed IKKE sagt at du har en stor røv  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

MIN RØV ER IKKE STOR :crybaby:

Skulle du absolut trampe i det....

Den står forresten som projekt hele året :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Kán vist ikke sige andet end at det bære tydligt præg af hvem der læser min log HVER dag :wink: og hvem der bare skimmer den :tongue:

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål til jer BB hvor meget cola light drikker dig og Craw på en dag ca??

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke fordi vi drikker cola light hver dag. Det hænder ind imellem at vi drikker det, men det er langtfra hver dag. Jeg har vist fået det to gange siden Decembercuppen eller noget i den stil :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål til jer BB hvor meget cola light drikker dig og Craw på en dag ca??

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke fordi vi drikker cola light hver dag. Det hænder ind imellem at vi drikker det, men det er langtfra hver dag. Jeg har vist fået det to gange siden Decembercuppen eller noget i den stil :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

nå okay troede bare i drak et par liter hver dag eller noget i den stil :laugh::smile:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share