ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Fordi vi kan lide det? Holder af det? Tilfredsstiller os på flere måder?  :smile:

Styrke kan du jo bruge til mange ting i hverdagen, og hvem vil ikke gerne være i form og se godt ud?  :wink:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, det var da et svar. Men selv om man træner tunge vægte og bliver stærk, går man stadig død efter et par gode timers hård FUT :4thumbup: :devil:

Jeg vil gerne i form. Det med at se godt ud behøver jeg ikke være stor eller have enorme muskler for.

<{POST_SNAPBACK}>

Det bare ikke fedt at gå død når man skal åbne syltetøjsglasset. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det bare ikke fedt at gå død når man skal åbne syltetøjsglasset.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

haha, sandhed. Det er heller ikke fedt at smadre syltetøjsglasset, når man bare skal åbne det :laugh:

Man kommer jo heller ikke specielt i form af det, og jo større man bliver jo langsommere bliver man til at løbe og alt det andet sjove, der får én i form..

-Pad

Link to comment
Share on other sites

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

BWARRRHHHHAHAHAHAHAHA :laugh: ........ LOOOOOOL :laugh::laugh: :4thumbup:

... mener du det virkeligt seriøst??

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

Patrick, a word of advice ... du taler med en K V I N D E.. og hva værrer er, hun er FREAKY strong... og total dedikeret til det hun laver (ligesom mange andre af os)... Men, Hun er Kvinde, med stor K !!! ... OG man taler ikke til kvinder sådan dér... medmindre, well... måske HAR du cojones af stål :wink:

*fniser lidt - og afventer Das Üercoach´s return til mol*

L@rs... ham der løfter vægte fordi, at ...well check min log...*looooool*

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ Lars... man skulle tro du kendte mig virkeligt godt :w00t::wink:

Okay. Nu har i kommet med alt jeres gøgl. Det eneste der ikke er kommet er: JA, et svar på mit spørgsmål.  Vil give jer lidt betænkningstid til at finde ud af hvorfor i løfter tunge vægte og prøver at blive større. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Patrick: Vær konstruktiv, når du spørger, og fremfor alt- HØFLIG... Kvinden er en af Europas mest hårdt arbejdende i hendes felt - og tro mig, vi er MANGE, der er glade for at, hun orker - efter mange timers træning HVER DAG - at sætte sig ned og poste, om fremskridt osv. Det er pga folk, som Angel, at MOL er et fantastisk sted at kommer og poste/lurke ... Don´t ruin that... Så please... Høflighed kommer man laaangt med..

Prøv at poste i træningsforummerne istedet, for at flame/trollé en LOG...

MODS: seriøst...

<{POST_SNAPBACK}>

Lars ... det kører virkeligt for dig i aften :blush::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det præcist jeg har sagt, som man ikke burde sige til kvinder, medmindre man har cojones af stål? :raisebrow:

Jeg synes i har taget det som en trussel, mod jeres passion, hvilket det ikke var.

Det er gjort til noget, der slet ikke var meningen, med spørgsmålet. :4slap:

Link to comment
Share on other sites

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

Det bare ikke fedt at gå død når man skal åbne syltetøjsglasset.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

haha, sandhed. Det er heller ikke fedt at smadre syltetøjsglasset, når man bare skal åbne det :laugh:

Man kommer jo heller ikke specielt i form af det, og jo større man bliver jo langsommere bliver man til at løbe og alt det andet sjove, der får én i form..

-Pad

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Patrick

Nu er alle mennesker jo heldigvis ikke ens... hvis du finder det at løbe = det at være i form samt mere fornøjeligt end at træne med vægte ... så fint :bigsmile:

Men at påstå det er bedre fordi du finder det at løfte vægte "tidsspilde" holder bare ikke!

For de fleste personer der elsker sport om det så er fodbold eller styrkeløft så er grundlaget det samme ... at finde sin indre balance og kende fællesnævneren i sit liv og gøre det som gør en mest glad.

For mig er vægttræning ikke ensbetydende med hele tiden at skulle bygge mig større! Jeg er for længst nået ud over kvantitet og satser i stedet på kvalitet - jeg fokusere på finpusning af min overordnet muskelstruktur mens jeg på samme tid prøver at øge mine maksløft og dette af ren skær glæde ved at se og opleve at en teknik samt en neuraltilpasning kan forbedres på trods af mange års træning!

Træning med forbedring af kroppens symmetri og muskelvolumen for øje er kun for de personer der kan se glæden i langsigtet projekter, hvilken gruppe du højst sandsynligt ikke høre til :wink:

For mig er der en enorm glæde og tilfredsstillelse i at kende mine svage som stærke sider samt i hvilken retning jeg fortsat ønsker min træning skal gå. Styrketræning er en sport som passer fint til min mentalitet - det drejer sig om at være tålmodig og bevare det langsigtet overblik samt ikke mindst at søge efter sig maksimale potentiale.

Groft forenklet så bruger jeg min sport til at leve det liv jeg finder bedst og som bringer mig den største glæde :cooldance: jeg træner ikke for at løfte tunge vægte --> det er bare noget jeg kan :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det præcist jeg har sagt, som man ikke burde sige til kvinder, medmindre man har cojones af stål?  :raisebrow:

Jeg synes i har taget det som en trussel, mod jeres passion, hvilket det ikke var.

Det er gjort til noget, der slet ikke var meningen, med spørgsmålet.  :4slap:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal ikke tage det så seriøst... tror Lars gasser dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er sagen med Tommy TLR eller hvad han nu måtte hedde?

Hvad har du da sagt? Har komplet misset det selvom jeg følger din log  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke hvad jeg har sagt ??? :blink:

Og ved heller ikke hvorfor tøz'en pludselig sender en PM nu?

Men mon ikke det kommer sig af jeg har skrevet i hans log at jeg synes han godt kunne forklare sig?? Det vil jeg i hvert tilfælde tro :smile:

Synes sgu det er helt synd for Tommy at han skal trækkes med den slags tomhjernet selskab der kan finde på at skrive den slags :poking:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

Det bare ikke fedt at gå død når man skal åbne syltetøjsglasset.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

haha, sandhed. Det er heller ikke fedt at smadre syltetøjsglasset, når man bare skal åbne det :laugh:

Man kommer jo heller ikke specielt i form af det, og jo større man bliver jo langsommere bliver man til at løbe og alt det andet sjove, der får én i form..

-Pad

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Patrick

Nu er alle mennesker jo heldigvis ikke ens... hvis du finder det at løbe = det at være i form samt mere fornøjeligt end at træne med vægte ... så fint :bigsmile:

Men at påstå det er bedre fordi du finder det at løfte vægte "tidsspilde" holder bare ikke!

For de fleste personer der elsker sport om det så er fodbold eller styrkeløft så er grundlaget det samme ... at finde sin indre balance og kende fællesnævneren i sit liv og gøre det som gør en mest glad.

For mig er vægttræning ikke ensbetydende med hele tiden at skulle bygge mig større! Jeg er for længst nået ud over kvantitet og satser i stedet på kvalitet - jeg fokusere på finpusning af min overordnet muskelstruktur mens jeg på samme tid prøver at øge mine maksløft og dette af ren skær glæde ved at se og opleve at en teknik samt en neuraltilpasning kan forbedres på trods af mange års træning!

Træning med forbedring af kroppens symmetri og muskelvolumen for øje er kun for de personer der kan se glæden i langsigtet projekter, hvilken gruppe du højst sandsynligt ikke høre til :wink:

For mig er der en enorm glæde og tilfredsstillelse i at kende mine svage som stærke sider samt i hvilken retning jeg fortsat ønsker min træning skal gå. Styrketræning er en sport som passer fint til min mentalitet - det drejer sig om at være tålmodig og bevare det langsigtet overblik samt ikke mindst at søge efter sig maksimale potentiale.

Groft forenklet så bruger jeg min sport til at leve det liv jeg finder bedst og som bringer mig den største glæde :cooldance: jeg træner ikke for at løfte tunge vægte --> det er bare noget jeg kan :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, det var sq bare det jeg ville høre. ang. det der med at træne mod forbedring af kroppens sumetri og muskelvolume.. Tja.. Jeg går ud fra hvad jeg kan, ikke hvordan mine muskler kommer til at se ud. Men kan på et plan godt følge dig. i den første besked jeg skrev, mente jeg ikke at du ikke kunne bruge det til noget. ville bare gerne have at vide, hvad du ville bruge det til. Det har jeg fået svar på nu.

God Vind :cooldance:

-Pad

Link to comment
Share on other sites

Det bare ikke fedt at gå død når man skal åbne syltetøjsglasset.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

haha, sandhed. Det er heller ikke fedt at smadre syltetøjsglasset, når man bare skal åbne det :laugh:

Man kommer jo heller ikke specielt i form af det, og jo større man bliver jo langsommere bliver man til at løbe og alt det andet sjove, der får én i form..-Pad

<{POST_SNAPBACK}>

Det passer jo så ikke helt... Kan du så forklare mig hvorfor den kvindelige danmarks mester i bodybuilding også kan løbe marathon?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det bare ikke fedt at gå død når man skal åbne syltetøjsglasset.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

haha, sandhed. Det er heller ikke fedt at smadre syltetøjsglasset, når man bare skal åbne det :laugh:

Man kommer jo heller ikke specielt i form af det, og jo større man bliver jo langsommere bliver man til at løbe og alt det andet sjove, der får én i form..-Pad

<{POST_SNAPBACK}>

Det passer jo så ikke helt... Kan du så forklare mig hvorfor den kvindelige danmarks mester i bodybuilding også kan løbe marathon?? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan hun heller ik.. Og det ville du vide hvis du læste hva Brokenh skrev... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Dagens træning Lørdag d. 15. januar

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK

¤ 40 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:30

BEN - LÆG - SKULDER

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 12reps @ 60kg

... WOOOOHUUUU - jeg squat'ede helt uden smerter! Godt nok kun 60 kg - hold kæft hvor var de lette --> det var rene raketter :laugh: DET VAR BARE SÅ FEDT :w00t:

Kørte lidt rotator cuff mellem set'ene i squat for at løsne op

ROTATOR CUFF

external

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

internal

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

DIPS

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

... lidt let motion til skulderregion

LUNGES

1set x 10reps @ 40kg

1set x 14reps @ 40kg

1set x 14reps @ 40kg

... selv lunges kunne jeg lave uden irritation :bigsmile:

GOODMORNING

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 40kg

... kun 40 kg - skal også passe på jeg ikke går for hårdt til den bare fordi jeg nu kan igen :innocent:

Siddende baglårs curl blev superset'et med siddende læg

SIDDENDE LEG CURL

1set x 15reps @ 70lb

1set x 12reps @ 90lb

1set x 10reps @ 110lb

1set x 7reps @ 120lb

1set x 7reps @ 130lb

1set x 6reps @ 130lb

... sad rigtigt godt :cooldance:

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 20reps @ 30kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 10reps @ 90kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 9reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

Legextension superset'et med inderlårs tam tam :tongue:

LEGEXTENSION

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 130lb

1set x 15reps @ 140lb

1set x 15reps @ 110lb

INDERLÅR - maskine

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 130lb

1set x 15reps @ 150lb

1set x 10reps @ 170lb

LATERALS DB

1set x 20reps @ 4kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 6kg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hold da op der er gang i tingene herinde hos dig. Er det fuldmåne i Odense siden alle er så emsige ? Mega godt svar du fik fyret af! :bigsmile:  :4smartass:

Og godt at se at din träning går smertefrit igen.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har altid fuldmåne :moon: (og flere af dem) her i Odense :tongue::w00t:

Glad for at du kunne lide mit svar :4thumbup: og Ja .. det spiller MAX med minus smerter i dag :w00t: Nu øger jeg med 2.5-5 kg per træningsomgang og så må vi se om jeg ikke kan få squat'en op over de 100-120 kg igen uden udstyr --> for så burde jeg nok kunne lave en OK squat til DM når jeg først hopper i dragten :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hold da op der er gang i tingene herinde hos dig. Er det fuldmåne i Odense siden alle er så emsige ? Mega godt svar du fik fyret af! :bigsmile:  :4smartass:

Og godt at se at din träning går smertefrit igen.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har altid fuldmåne :moon: (og flere af dem) her i Odense :tongue::w00t:

Glad for at du kunne lide mit svar :4thumbup: og Ja .. det spiller MAX med minus smerter i dag :w00t: Nu øger jeg med 2.5-5 kg per træningsomgang og så må vi se om jeg ikke kan få squat'en op over de 100-120 kg igen uden udstyr --> for så burde jeg nok kunne lave en OK sqaut til DM når jeg først hopper i dragten :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Var det din skulder der drillede dig i squat eller hvad var problemet?

Link to comment
Share on other sites

Hold da op der er gang i tingene herinde hos dig. Er det fuldmåne i Odense siden alle er så emsige ? Mega godt svar du fik fyret af! :bigsmile:  :4smartass:

Og godt at se at din träning går smertefrit igen.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har altid fuldmåne :moon: (og flere af dem) her i Odense :tongue::w00t:

Glad for at du kunne lide mit svar :4thumbup: og Ja .. det spiller MAX med minus smerter i dag :w00t: Nu øger jeg med 2.5-5 kg per træningsomgang og så må vi se om jeg ikke kan få squat'en op over de 100-120 kg igen uden udstyr --> for så burde jeg nok kunne lave en OK sqaut til DM når jeg først hopper i dragten :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Var det din skulder der drillede dig i squat eller hvad var problemet?

<{POST_SNAPBACK}>

Mit problem er at jeg spænder ALT for meget op i nakken når jeg læser eller skriver noter på computeren!

Det gør at det store nervepleksus (plesus brachialis) bliver afklemt, hvilket resultere i lidt forskellige symptomer alt efter hvor spændt jeg er, men specielt mine skuldermuskler har været lidt udsat hvilket har givet smerter ind i skulderleddet samt jeg har døjet med de muskler som forsynes af n. ulnarius --> disse har næsten til tider være lammet :blink:

Jeg skal scannes inden længe for at sikre at problemet ikke stammer fra et halsribben, hvilket jeg dog ikke tror, men rart at få udelukket problemet!

Ellers er der ikke andet for end af få løsnet det op med masser af massage og stræk og så ikke mindst tænke på ikke at spænde op i nakken i løbet af dagen ... men det er sgu lettere sagt end gjort :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg döjer også for vildt med min höjre skulder. han aldrig tänkt over at det kunne väre pga computeren.... :dry:

Hvordan holder du på baren når du squatter? Noget af det förste Jape lärte mig var at holde med alle fingre på samme side ( altså ikke tomlen rundt om stangen som i bänk ) Det giver et lidt andet drej i håndledet og også i skulderen og det belaster ikke skulderen så meget...!!??

Jape löftede 180kg i dödlöft med det greb i går, altså alle fingre samme vej om stangen og overhåndsgreb......Pröv lige det engang! :devil:

Og så ryggede han 320 op i sumo og 6 x 280 normalt kun med bälte...... Tror han er ved at väre klar til FM! :innocent:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Jeg döjer også for vildt med min höjre skulder. han aldrig tänkt over at det kunne väre pga computeren.... :dry:

Hvordan holder du på baren når du squatter? Noget af det förste Jape lärte mig var at holde med alle fingre på samme side ( altså ikke tomlen rundt om stangen som i bänk ) Det giver et lidt andet drej i håndledet og også i skulderen og det belaster ikke skulderen så meget...!!??

Jape löftede 180kg i dödlöft med det greb i går, altså alle fingre samme vej om stangen og overhåndsgreb......Pröv lige det engang! :devil:

Og så ryggede han 320 op i sumo og 6 x 280 normalt kun med bälte...... Tror han er ved at väre klar til DM!  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg holder baren som du skriver .. har aldrig lagt tommelfingeren modsat og så holder jeg indtil videre bredt da problemet kun bliver mere slemt jo smallere jeg holder samt jeg lige nu laver olympisk squat med stangen højt på nakken, da powerstilen med stangen langt ned på ryggen også presser forkert ind i skulderen ... ejjjj ... alle de små problemer - utroligt det rent faktisk kan lade sig gøre at lave squat :blink:

Jeg laver også DL med overhåndsgreb .. tomlen på samme side som de andre fingre til omkring de 100 kg (110kg på en god dag) ellers låst overhåndsgreb til de 125 kg herefter kører jeg med modsat greb ... skal dog snart se om jeg ikke kan trække 130-135 med almindelig overhåndsgreb :innocent:

... men kan godt se at det ikke kommer i nærheden af Jape :wink:

Skal han med til DM??

Link to comment
Share on other sites

Näää, der er FM i bänk den week end. Jeg ved ikke hvem den djävel er som har lavet terminsliste.

Hvorfor körer du med overhåndsgreb i dödlöft. Det må selvfölgelig give et super greb når du skifter!

<{POST_SNAPBACK}>

Ok... kunne helle ikke forstå det?? Det var jo modsat af hvad du havde skrevet tidligere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Näää, der er FM i bänk den week end. Jeg ved ikke hvem den djävel er som har lavet terminsliste.

Hvorfor körer du med overhåndsgreb i dödlöft. Det må selvfölgelig give et super greb når du skifter!

<{POST_SNAPBACK}>

Ok... kunne helle ikke forstå det?? Det var jo modsat af hvad du havde skrevet tidligere :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Sorry, det var mig der skrev forkert. Klar til FM 3 kamp selvfölgelig. Samme week end som ER. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 15. januar

FORMIDDAGSCARDIO kl. 10:00

POWERWALK

¤ 60 minutter

Dejligt at sove længe :sleeping: i min fars Hestens seng :w00t: man sover sgu godt i sådan en fætter :4thumbup:

Fik en smuk morgentur langs storebælt og gennem skoven i Nyborg. Der var stort set ingen vind og kun en lidt bidende fornemmelse i kinderne. :smile:

.. det var sgu nice og ikke mindst den gode ben + balde DOMS jeg har pådraget mig fra gårsdagenstræning var med til at løfte humøret gevaldigt :firebounce:

Nu kommer Nina :tongue4: og 4 timers tid og underholder mig lidt i det store tomme hotel :bigsmile: spiller MAX :cooldance:

Til dem som endnu ikke har fået sat billed på Nina :boobs:

... her er den dejlige tøz som bare gør OBBC et endnu mere skønt sted at være :clap:

res_1094313012_Nina.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kommer hun kun til Nyborg for at holde dig med selskab?  :blink:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

JEP :4thumbup: :w00t:

(hva har man ellers veninder til :innocent: )

... og så kan vi jo passende lige planlægge de næste par ugers træning :4flex: samt gå amok ude i den store fryse :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share