ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan ser årets plan ud med hensyn til styrkeløftstævner? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lige nu hedder det....

ARPIL

¤ 2.-3. DM A

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

JUNI

¤ 11. DM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

AUGUST

¤ 27. SM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

Jeg får ikke tid til mere dog muligvis Nordland Cup for hyggens skyld :bigsmile: men lige nu skal jeg igang med min forskning samt inden for et par måneder starter diætforberedelserne til VM i Bodyftiness :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det. :bigsmile::smile:

Noget helt andet...

Hvordan harmonerer din planer mht. styrkeløft i forhold til nogle af de problemer du havde med skulderen i squat og for den sags skyld bænkpres i trøjen(det var vist noget med nogle afklemte nerver eller lign.)? :smile:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:firebounce:YYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS :firebounce:

Strukturel og funktionel biomedicin C eksamen er i hus  :4smartass:

FEEEEEEEEEEEEEE'  :cooldance:

Nu mangler kun Kernepensum  :blink:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

TeLøk... FLOT.... :4thumbup: :4smartass: :4thumbup: :bigsmile::smile::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Henning, Fitness-iver, maria, niske, grinder & Kuldskær>

Man kan jo ikke andet end at blive ekstra glad med Jeres lykønskninger :w00t:

Fejrede det igår med Pizza fra Jumbo's :4mewantfood:, en skål slik, lidt hvid chokolade og ikke mindst noget cola-light :innocent:

(håber det giver pote i dagens træning :blush: )

Sådan!! Tilykke med eksamen!! Var det dine nedfotograferede lomme noter der gav pote? :w00t:  :4smartass:

--

Grind'

<{POST_SNAPBACK}>

Hæhæh... det er 100% dem :4smartass:

Hvor skulle jeg have været uden, det er jo altid rart at kunne hive dem op ved miste tvivl om det så er op af lommen i toget, køen nede i Netto eller bare tage dem med på det lille hus :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Henning, Fitness-iver, maria, niske, grinder & Kuldskær>

Man kan jo ikke andet end at blive ekstra glad med Jeres lykønskninger 

Fejrede det igår med Pizza fra Jumbo's , en skål slik, lidt hvid chokolade og ikke mindst noget cola-light 

(håber det giver pote i dagens træning  )

Nej det lyder sgu lækkert.... Hmmmm - slik og pizza... Godt det snart er søndag - så skal der gumles...

Link to comment
Share on other sites

Fatter dog stadigvæk ikke at andre tidligere i min log kan nævne BIIIIIIP ved navn + firma samt oven i købet smide et link butik hvor man kan købe BIIIIIIIP uden at det censureres bort, men når det er mig så BAMBAMBAM  :bottom:  :bottom:  :bottom:

Som skrevet andetsteds, så kan vi kun moderere de indlæg vi læser eller bliver gjort opmærksom på. I dette tilfælde blev jeg opmærksom på det, fordi du selv skrev i en anden tråd, at man kunne læse yderligere information om produktet i din log. I din log bringer du så beskrivelse af produktet, dine egne gode erfaringer med det, link til forhandleren (som sponsorerer dig).

På trods af at andre er sluppet afsted med specifik produkthenvisning, så har jeg svært ved at se dig som en uskyldig forfulgt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hård politik omkring kosttilskud´s mærker osv. Fatter dog ikke helt hvorfor. Det er jo ikke fordi siden i forvejen ikke flyder med reklamer. Og hvis folk har gode eller dårlige erfaringer med et produkt(virkning-smag-konsistens) ville det da være rart at vide præcist hvilket produkt der er tale om...

God log iøvrigt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Angel

Glemte lige forleden at nævne at du skulle hilse en af jeres instruktører fra mig... Hun hedder Danielle - jeg kender hende fra de "good old days" i Ringe da vi havde et hard core center som OBBC.... (Midtfyns Body & Motion)... Danielle var instruktør og kæreste med en af gutterne fra centret...

Verden bliver mindre og mindre ikke???

:laugh::tongue:

Men hils hende....

Link to comment
Share on other sites

Alt efter som jeg TIT smugkigger i din log  :blush:  :blush:, Skal der også lyde et STORT tillykke herfra...  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt at vide du stadigvæk smugkigger :wink:

Håber din træning går frem og du stadigvæk hænger i :4flex:

Fatter dog stadigvæk ikke at andre tidligere i min log kan nævne BIIIIIIP ved navn + firma samt oven i købet smide et link butik hvor man kan købe BIIIIIIIP uden at det censureres bort, men når det er mig så BAMBAMBAM  :bottom:  :bottom:  :bottom:

Som skrevet andetsteds, så kan vi kun moderere de indlæg vi læser eller bliver gjort opmærksom på. I dette tilfælde blev jeg opmærksom på det, fordi du selv skrev i en anden tråd, at man kunne læse yderligere information om produktet i din log. I din log bringer du så beskrivelse af produktet, dine egne gode erfaringer med det, link til forhandleren (som sponsorerer dig).

På trods af at andre er sluppet afsted med specifik produkthenvisning, så har jeg svært ved at se dig som en uskyldig forfulgt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hård politik omkring kosttilskud´s mærker osv. Fatter dog ikke helt hvorfor. Det er jo ikke fordi siden i forvejen ikke flyder med reklamer. Og hvis folk har gode eller dårlige erfaringer med et produkt(virkning-smag-konsistens) ville det da være rart at vide præcist hvilket produkt der er tale om...

God log iøvrigt. :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det ikke lige havde været fordi BIIIIIP, som er mine sponsorer, er de eneste der har netsalg af produktet (så vidt vides), så var den nok også gået :innocent:

...men eftersom det bliver til reklame, fordi jeg indirekte har økonomisk interesse i BIIIIIIP så er jeg åbenbart inhabil i at omtale et produkt jeg ellers er helt vild med :crybaby:

(nu er det jo også sådan at jeg ÆÆÆLSKER at prakke folk det værste ragelse på i håb om at de spilder deres penge og ikke kommer videre i deres træning :tongue: )

Men fair nok... regler er nu engang regler... bare lidt irriterende at konstatere at andre tråde ikke lider samme "overlast"

Glad for at du kan lide min log :4thumbup:

Hej Angel

Glemte lige forleden at nævne at du skulle hilse en af jeres instruktører fra mig... Hun hedder Danielle - jeg kender hende fra de "good old days" i Ringe da vi havde et hard core center som OBBC.... (Midtfyns Body & Motion)... Danielle var instruktør og kæreste med en af gutterne fra centret...

Verden bliver mindre og mindre ikke???

:laugh:  :tongue:

Men hils hende....

<{POST_SNAPBACK}>

JA... den begynder snart at blive klaustrofobisk :blink:

Jeg skal nok hilse hende i morgen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:blink:Dagens Træning Tirsdag d. 25. januar

MORGENCARDIO kl. 6:45

POWERWALK

¤ 52 minutter

+ 15-20 minutters stræk :smile:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BRYST - TRICEPS - MAVE

BÆNKPRESS

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 5reps @ 40kg

1set x 4reps @ 52.5kg

1set x 3reps @ 55kg

1set x 3reps @ 60kg

1set x 3reps @ 62.5kg

1set x 2reps @ 65kg (66.25kg)

1set x 2reps @ 65kg (66.25kg)

1set x 2reps @ 65kg (66.25kg)

1set x 2reps @ 65kg

1set x 2reps @ 65kg

... havde ikke fået fjernet den lille skive så vægtfordelingen var skæv, troede bare først det var på grund af min nerveafklemning at venstre føltes lidt tungere men NEJ... havde såmænd bare glemt at fjerne den lille skive :4slap:

MAVE - LIGE

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 110lb

hyperextensionbænk

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

INCLINE DB PRESS

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

SMAL BÆNKPRESS

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 13reps @ 45kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 50kg

FLYES - maskine

1set x 15reps @ 27.5kg

1set x 12reps @ 37.5kg

1set x 10reps @ 47.5kg

1set x 12reps @ 37.5kg

+ lidt rotator cuff

En meget rolig omgang - holdt meget igen da min skulder føltes meget tung efter gårsdagens squat! Vil til at planlægge min træning så jeg har fridag efter hver gang jeg har kørt ben, så min nakke/skulder ikke bliver overbelastet her i starten :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 26. Januar

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

RYG - BICEPS - LÆG

DØDLØFT

overhåndsgreb, minus bælte

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 112.5kg

1set x 3reps @ 112.5kg

1set x 3reps @ 112.5kg

1set x 3reps @ 112.5kg

DØDLØFT[ TIL KNÆ

overhåndsgreb, minus bælte

1set x 4reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 4reps @ 100kg

BENT OVER ROW

smalt underhåndsgreb

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

DONKEY RAISE

1set x 25reps @ 100kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 140kg

1set x 19reps @ 160kg

LOW ROW

smalt V-greb

1set x 10reps @ 84kg

1set x 10reps @ 105kg

1set x 10reps @ 121kg

1set x 12reps @ 121kg

1set x 10reps @ 121kg

BAGSKULDER - maskine

1set x 12reps @ 30kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 11reps @ 30kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 55kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 20reps @ 50kg

BICEPS DB CURL

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17kg

1set x 5reps @ 20kg

1set x 10reps @ 17.5kg

BICEPS EZ-CURL

1set x 20reps @ 20kg

1set x 14reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

1set x 7reps @ 40kg

... var tung i dag på sidste set :blink:

BICEPS HAMMER DB CURL

siddende

1set x 15reps @ 10kg

1set x 15reps @ 10kg

1set x 12reps @ 12.5kg

... så var der ikke mere :blink:

POWERWALK

¤ 12 minutter

Herefter 15 minutters udstrækning som jeg ikke fik i morges :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

(nu er det jo også sådan at jeg ÆÆÆLSKER at prakke folk det værste ragelse på i håb om at de spilder deres penge og ikke kommer videre i deres træning  :tongue: )

Så må et job hos TVshop da lige være noget for dig, de skal bare finde en de kan bruge til før billede. :poking:

"men så prøvede jeg Absving ultra plus og vupti" :cheer:

MAVE - LIGE

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 1000lb

1set x 15reps @ 110lb

Jeg er som altid imponeret :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 27. Januar

MORGENCARDIO kl. 7:10

POWERWALK

¤ 60 minutter

DAMN det var dejligt her til morgen... ikke en vind, mildt, fulgene kvidrede og ikke mindst en kanon flot himmel med røde, lyserøde og orangenuancer :w00t:

Link to comment
Share on other sites

(nu er det jo også sådan at jeg ÆÆÆLSKER at prakke folk det værste ragelse på i håb om at de spilder deres penge og ikke kommer videre i deres træning  :tongue: )

Så må et job hos TVshop da lige være noget for dig, de skal bare finde en de kan bruge til før billede. :poking:

"men så prøvede jeg Absving ultra plus og vupti" :cheer:

Hvem ved :w00t: hvis det ikke går med det her læge halløj eller jeg bare skal lave nogle hurtige penge :tongue:

MAVE - LIGE

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 1000lb

1set x 15reps @ 110lb

Jeg er som altid imponeret :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ... jeg ved... jeg er super stærk :4flex: og imponerer ALTID :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
MAVE - LIGE

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 1000lb

1set x 15reps @ 110lb

Wow - hvad gik der galt????

Skidt kørt... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Undskyld kunne ikke lade være..... :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet dato på DM 2005 ...

Det bliver den 1. oktober, hvilket jo bare passer perfekt med VM i det det er ugen før, så ikke noget med at skulle holde formen i flere uger :cooldance:

Se DBFF konkurrencekalender på deres hjemmeside DBFF

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så er der kommet dato på DM 2005 ...

Det bliver den 1. oktober, hvilket jo bare passer perfekt med VM i det det er ugen før, så ikke noget med at skulle holde formen i flere uger  :cooldance:

Se DBFF konkurrencekalender på deres hjemmeside DBFF

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det passer jo bare kanon - krydser fingre for dig.... Jeg rejser desværre sydpå den 1. oktober, så jeg kommer desværre ikke og ser showet... ØV ØV ØV... Gad godt se det som tilskuer - men okay sådan er det...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share