ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Om det er fordi jeg ikke har bevæget mig synderligt i dag andet end fra kontorstolen ind i restauranten og hente morgenmad og tilbage .... så er min DOMS LEEEEE'  :devil:

Min ryg føles som om nogen har banket den og så er jeg åbenbart ved at få 2. dags triceps DOMS + mit pattøj stadigvæk er helt stift  :blink:

ME LIKE  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er intet bedre end "stivt pattøj" og triceps in pain.... :4flex: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

... det kan slet ikke diskuteres ... ØMT pattøj er numer UNO :w00t:

Altså ØMT på den gode måde :tongue:

Men en god baldedoms hvor du skal gribe i håndvasken før du sætter dig på toilettet er nu heller ej at kimse af :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Uha ja kender det for godt... AV AV..

Shit der er langt ned på det forbandede toilet... :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[Admin was here]

Mit favorit for tiden er BIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

det produkt der indeholder en blanding af tyrosin, DMAE, Gingo Biloba og Phosphatidylcholine ... DAMN det giver energi og frisker som noget jeg aldrig har prøvet før :w00t:

Skriv en PM hvis du vil vide mere (og til Jer som allerede har skrevet så skal jeg nok vende tilbage) for jeg må ikke skrive i min log hvor alle kan læse det hvor man kan købe det!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk tsk reklamer i loggen :nonono:  :laugh:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har vist for meget tid på arbjede - hvem holder øje med ungerne :blink:

... og hvem er det lige selv der har brugt tyrosin :wink::tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk tsk reklamer i loggen :nonono:  :laugh:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har vist for meget tid på arbjede - hvem holder øje med ungerne :blink:

... og hvem er det lige selv der har brugt tyrosin :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Den ene sover og den anden laver intet, så det går nok lige :laugh:

Tyrosin er da meget godt, men jeg har da vist ikke reklameret for bestemte produkter, hvilket jo er imod reglerne :nonono::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

M.h.t. ..., så er det et releativt nyt stof på markedet? Er du stødt på nogle længere varende undersøgelser? Der står i din copy/pastede tekst, at der ikke rigtig er udført så mange undersøgelser endnu...

Det lyder jo alt for godt til at være sandt, og så bliver man jo automatisk skeptisk... Hvad er hagen? Der er ikke nogle af stofferne, der er ulovlige vel? (nej for så havde du jo ikke taget det :wink: )

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

Det undrer mig bare, at et så godt produkt ikke bare bliver brugt af alle? Det lyder meget spændende  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Såvidt jeg husker døde det lidt pga prisen dengang eller fordi det ikke lige er noget man bliver stor af :laugh: men måske er det billigere at fremstille nu og måske er der et andet segment at sælge til?

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Som Kragen skriver, så er det ikke noget du bliver stor af :blink:

... samt det prismæssigt koster det samme som diverse fedtforbrændere hvorfor konkurrencen nok har været for stor! Men eftersom de fleste fedtforbrændere/energibooster i dag er forbudt (ECA) har det vel åbnet lidt op for markedet igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Der var faktisk lagt op til et seriøst var fra din side :wink:

Altså har du selv henvendt dig til dem, og hørt om du kunne blive sponsoreret?

Der må vel også være nogle krav for at de gider sponsorere dig.. F.eks. at du skal stille op til BF næste år, og at du skal forbedre din form?..

Og hvad med tøj eller sådan noget.. Du må vel skulle lave lidt reklame på den ene eller anden vis?

Ud over det, kan du så få ubegrænsede mængder af alt, fra den givne sponsor?

Link to comment
Share on other sites

Der var faktisk lagt op til et seriøst var fra din side  :wink:

Altså har du selv henvendt dig til dem, og hørt om du kunne blive sponsoreret?

Der må vel også være nogle krav for at de gider sponsorere dig.. F.eks. at du skal stille op til BF næste år, og at du skal forbedre din form?..

Og hvad med tøj eller sådan noget.. Du må vel skulle lave lidt reklame på den ene eller anden vis?

Ud over det, kan du så få ubegrænsede mængder af alt, fra den givne sponsor?

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen krav what so ever - skal bare gøre som hidtil :innocent:

Har fået kasket og t-shirt på egen opfordring samt lagt banner ind på min hjemmeside fordi jeg er stolt over vores samarbejde og mener det er en god forretning alle mine sponsorer driver samt nogle gode produkter de fører - jeg vil heller end gerne stå inde for dem :4thumbup:

Tjek mit tidliger svar for mit valg af sponsor ... er bare i tvivl om jeg må skrive om mit valg af sponsor eller det strider mod reglerne... efterhånden kan alt jo tages som en anbefaling!

(Blev slettet af MODS så du må vente med svar til ATHLETIC.DK er oppe at køre Playboy :wink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Angel - du var åbenbart ikke med på den diskrete henstilling, så jeg svingede den store le.

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.

Du kan ikke skrive at "så må MODS bare slette", når du udemærket ved at du bryder reglerne. Vi har lige haft en lang diskussion om disse regler og det forekom mig ikke at du ville opponere mod disse, når bare de blev håndhævet konsekvent.

Link to comment
Share on other sites

Angel - du var åbenbart ikke med på den diskrete henstilling, så jeg svingede den store le.
7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.

Du kan ikke skrive at "så må MODS bare slette", når du udemærket ved at du bryder reglerne. Vi har lige haft en lang diskussion om disse regler og det forekom mig ikke at du ville opponere mod disse, når bare de blev håndhævet konsekvent.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Morten

Nu spørger Playboy... og jeg kan ikke helt forholde mig til om det ikke er Ok at nævne et navn og fortælle om ens valg af sponsorsamarbejde for det er nu engang med til at definere dig som atlet... mener ikke dette er reklame ligesom et link ... samt i min verden er det også vigtigt at folk ved hvem jeg samarbejde med!

Forstår jeg det ret at man SLET ikke må nævne navnet på et firma?? Vil ikke træde nogen over tæerne men blot fortælle om mit valg....

Sletter det straks såfremt jeg ikke må nævne navnet på produkt samt forhandler!!

Men kan så ikke forstå i relation hertil at man kan diskutere Cell-Tech (ved navns nævnelse ) i sin helt egen tråd hvor unavngivne personer som selv sælger produktet kan fremhæve dets kvaliteter TRÅD og jeg så ikke engang må nævne et produkt ved dets navn

Kan du ikke forklare det MZ? Kan godt være jeg er for blond her til aften :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Men kan så ikke forstå i relation hertil at man kan diskutere Cell-Tech (ved navns nævnelse ) i sin helt egen tråd hvor unavngivne personer som selv sælger produktet kan fremhæve dets kvaliteter TRÅD og jeg så ikke engang må nævne et produkt ved dets navn

<{POST_SNAPBACK}>

Vil lige gøre det klart (jeg går ud fra det er mig du mener) at vi IKKE sælger det pågældende produkt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Angel - du var åbenbart ikke med på den diskrete henstilling, så jeg svingede den store le.
7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.

Du kan ikke skrive at "så må MODS bare slette", når du udemærket ved at du bryder reglerne. Vi har lige haft en lang diskussion om disse regler og det forekom mig ikke at du ville opponere mod disse, når bare de blev håndhævet konsekvent.

<{POST_SNAPBACK}>

Må jeg så hellerikke skrive om min forkærlighed for Lammefjordsgulerødder eller Samsø-kartofler?

:innocent:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Angel - du var åbenbart ikke med på den diskrete henstilling, så jeg svingede den store le.
7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller andet reklamemateriale for kosttilskud.

Du kan ikke skrive at "så må MODS bare slette", når du udemærket ved at du bryder reglerne. Vi har lige haft en lang diskussion om disse regler og det forekom mig ikke at du ville opponere mod disse, når bare de blev håndhævet konsekvent.

<{POST_SNAPBACK}>

Må jeg så hellerikke skrive om min forkærlighed for Lammefjordsgulerødder eller Samsø-kartofler?

:innocent:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke hvis du har økonomisk interesse i det Niske :wink:

Tror ikke de går ind under kosttilskudsreglen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Men kan så ikke forstå i relation hertil at man kan diskutere Cell-Tech (ved navns nævnelse ) i sin helt egen tråd hvor unavngivne personer som selv sælger produktet kan fremhæve dets kvaliteter TRÅD og jeg så ikke engang må nævne et produkt ved dets navn

<{POST_SNAPBACK}>

Vil lige gøre det klart (jeg går ud fra det er mig du mener) at vi IKKE sælger det pågældende produkt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Krea

Søren har bare handlet med det tidligere, hvor han har solgt det/indkøbt det til nogle i klubben, så gik ud fra at I stadigvæk førte produktet, men det har I jo så valgt ikke at gøre efter butiksåbning :smile:

Men forstår så stadigvæk ikke at det er Ok at lave en hel tråd om et produkt ved navns nævnelse :blink: Så kan jeg vel i realiteten gøre det samme med BIIIIP og forstår heller ikke at Kragen kan nævne Neurogain uden at dette navn ikke slettes :poking:

Kan godt se nu at det var dumt at linke til det pågældende produkt, men som jeg skrev tidligere... jeg kender ikke til nogle andre forhandlere af produktet end BIIIIIIIIP og er blevet så begejstret for det at jeg gerne vil dele det med andre ligesom T i sin tid delte sin begejstring over BIIIIIIIIIP med mig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Krea

Men forstår så stadigvæk ikke at det er Ok at lave en hel tråd om et produkt ved navns nævnelse  :blink: Så kan jeg vel i realiteten gøre det samme med  BIIIIP og forstår heller ikke at Kragen  kan nævne Neurogain uden at dette navn ikke slettes  :poking:

Kan godt se nu at det var dumt at linke til det pågældende produkt, men som jeg skrev tidligere... jeg kender ikke til nogle andre forhandlere af produktet end BIIIIIIIIP og er blevet så begejstret for det at jeg gerne vil dele det med andre ligesom T i sin tid delte sin begejstring over BIIIIIIIIIP med mig  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

*looooool* Angel - det lyder som ét interview med mig, før en kamp i england!!! Lars: who the biiip am i biip supposed to biiip do anyth-biiii-ing with that biiip biiiping mother-biiiiper ... i am going to biiip him senseless, withinn the next biiping hours of the remainder of his biiip life!!!!

*skriger af griner*

Men ,*tørrer tårene væk- fordi at jeg har grinet så meget* kan sagtens følge dig.... mht til det biiip dér :wink:

Support fra Toppen af Denmark - til Down south :smile: L@rs

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

Hej Krea

Men forstår så stadigvæk ikke at det er Ok at lave en hel tråd om et produkt ved navns nævnelse  :blink: Så kan jeg vel i realiteten gøre det samme med  BIIIIP og forstår heller ikke at Kragen  kan nævne Neurogain uden at dette navn ikke slettes  :poking:

Kan godt se nu at det var dumt at linke til det pågældende produkt, men som jeg skrev tidligere... jeg kender ikke til nogle andre forhandlere af produktet end BIIIIIIIIP og er blevet så begejstret for det at jeg gerne vil dele det med andre ligesom T i sin tid delte sin begejstring over BIIIIIIIIIP med mig  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

*looooool* Angel - det lyder som ét interview med ig, fra england!!! Lars: who the biiip am i biip supposed to biiip do anyth-biiii-ing with that biiip biiiping mother-biiiiper ... i am going to biiip him senseless, withinn the next biiping hours of the remainder of his biiip life!!!!

*skriger af griner*

Men ,*tørrer tårene væk- fordi at jeg har grinet så meget* kan sagtens følge dig.... mht til det biiip dér :wink:

Support fra Toppen af Denmark - til Down south :smile: L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen Lars

Ja .. det er tæt på at lyde sådan :laugh:

Men sådan må det så være fremover hvis man er mig :poking:

Fatter dog stadigvæk ikke at andre tidligere i min log kan nævne BIIIIIIP ved navn + firma samt oven i købet smide et link butik hvor man kan købe BIIIIIIIP uden at det censureres bort, men når det er mig så BAMBAMBAM :bottom::bottom::bottom:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Wauw respekt. Du er vist lige den man skal spørge om noge træning, kan jeg se. Det er nogle flotte resultater, du har opnået igennem din træning som sikkert har taget mange år. Jeg har selv styrketrænet i tre år, men er bare gået i stå. DER SKER BARE INGENTING altså og nogen siger en ting og andre noget andet, og hvad skal man så snart forholde sig til. Men et eller andet sted må du jo gøre det rigtige siden, du ser sådan ud :blush: .

Jeg vil gerne være lidt større, lidt mere markeret og går overhovedet ikke efter at se ud som dig. Det er flot men det har jeg slet ikke viljestyrke til.....Har du nogle gode tips, jeg kan prøve af. Jeg træner nogle enkelte muskelgrupper nu. Bryst,Bic den ene dag ryg,skulder og triceps den næste og mave hver anden dag. Jeg tager tre gange 8 gentagelser med så tung vægt, jeg kan overskue. Hvor tit skal jeg egentlig styrktræne for at opnår resultat osv osv. Jeg ved godt, du er en travlt kvinde men nok den mest kuuule herinde på mol, man kan spørge om sådan noget.

Ha en god dag

Knus julie :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fatter dog stadigvæk ikke at andre tidligere i min log kan nævne BIIIIIIP ved navn + firma samt oven i købet smide et link butik hvor man kan købe BIIIIIIIP uden at det censureres bort, men når det er mig så BAMBAMBAM  :bottom:  :bottom:  :bottom:

Som skrevet andetsteds, så kan vi kun moderere de indlæg vi læser eller bliver gjort opmærksom på. I dette tilfælde blev jeg opmærksom på det, fordi du selv skrev i en anden tråd, at man kunne læse yderligere information om produktet i din log. I din log bringer du så beskrivelse af produktet, dine egne gode erfaringer med det, link til forhandleren (som sponsorerer dig).

På trods af at andre er sluppet afsted med specifik produkthenvisning, så har jeg svært ved at se dig som en uskyldig forfulgt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share