ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

OBBC TRAPPE LUNGES  :tongue:

4set x op af trappe @ 2 x 12.5kg

... Kragen opfindelse og absolut god for både butt og kondi

<{POST_SNAPBACK}>

Navnet i sig selv siger en del, men kan du forklare hvorledes øvelsen udføres? :nissetunge:

<{POST_SNAPBACK}>

I OBBC har vi en trappe mellem 1. og 2. sal .. og eftersom vi var alene i OBBC igår så begyndte Kragen at lege lidt med ideen om lunges op af trapperne ala Ronnie Colemans parkinglot lunges :smile:

... det skulle selvfølgelig forsøges og det var faktisk rigtigt godt :w00t:

Man tager en håndvægt i hver hånd og så er det ellers lange skridt op af trappen dvs. man spinger et trin eller to over for derved at få en god baldeaktivering :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Arhja....det lyder som en garanti for gode balde-doms.... det må jeg prøve!! :w00t: (måske en fordel at øve i et forholdsvis tomt center, når der ikke er så mange spinning-sild, der vimser op og ned af trappen. :wink::laugh: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg bliver så brændt af oven i mit hoved af at læse til eksamen!! :blink:

De sidste 2 uger har mere eller mindre været en prøvelse i at holde mig vågen og i godt humør fordi jeg har læst alt for mange timer i månederne op til december .. min hjerne er BÆNDT AW!!! :dry:

I morges læste jeg 1½ time og skulle så lige slappe af en 20 minutter før næste omgang... og så vågner jeg 2 timer senere efter en total sofakoger :sleeping: Det mønster har gentaget sig næsten hver dag i størstedelen af december! Det er ikke min krop der er træt men mit hoved der føles som en blyklods med alt for meget unødvendig info....

I dag lovede jeg så Kragen at januar måned - efter overstået eksamen - skal bruges til at stresse af i!! Håber jeg kan :innocent:

Lige nu føler jeg min eksamen hænger i en tynd tråd for jeg kan simpelthen ikke samle informationerne i mit hoved til noget som helst brugbart samt jeg er så ligeglad som man overhovedet kan være fordi det føles så en opgave der er tabt på gulvet i første omgang...

men nu må vi se hvad opgaverne bringer - om ikke andet så får jeg da lidt mere eksamenserfaring!

Her er en sofakoger fanget af Kragen

p.s. Bemærk Baxters solidaritet og min irritation over den forstyrrende blitz på billed 2 :raisebrow:

post-363-1104690277_thumb.jpg

post-363-1104690422_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

I dag lovede jeg så Kragen at januar måned - efter overstået eksamen - skal bruges til at stresse af i!! Håber jeg kan innocent.gif

du skal bare i byen med os andre, så skal vi nok få dig op i gear og afstresset på samme tid.... :w00t:

(efterhånden som vi hælder vodka på dig....)

Link to comment
Share on other sites

Kender det alt for godt Norah. Nu ved jeg ikke hvordan du har det med eksaminer, men jeg plejer altid at læse en hulens masse og jeg føler først at jeg har forstået det jeg har læst et par dage før min eksamen. Nogle gange har jeg først forstået stoffet når jeg har siddet og grublet lidt under forberedelsen :blink:

Jeg har forresten gjort det til en vane at supplementere min kost med Powerdrive fra Biotest under min eksamenslæsning. Når jeg tager det kan jeg koncentrere mig i flere timer. Ikke at jeg ikke kan det til dagligt, men det er en helt anden form for koncentration. Svært at beskrive, det skal nok opleves.

Held og lykke med læsningen, jeg er sikker på det nok skal gå. Hvis du bare ligger en brøkdel af den iver du ligger i din træning i din læsning burde det jo være en formsag. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mene at man tit overvurderer en eksamens sværhedsgrad og de krav der stilles til en. Så mon ikke det går trods alt. Du er jo ikke hverken særlig uintilligent eller doven.... :cooldance:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Du giver mig helt ro i sjælen Rommel :4thumbup:

Kragen siger det sammen.... de sidste par dage har jeg også nøjes med at læse maks 5-6 timer for føler ikke jeg kan rumme mere!

Det er en stor eksamen jeg skal til - kernepensum - og jeg ved at jeg har huller, men præcis hvor store de er er jeg ikke helt klar over :blink: men hvis jeg er heldig så kommer "ingen" af mine huller til eksamen og så består jeg alligevel :innocent:

Link to comment
Share on other sites

bytur med Englen........

:sleeping: op Norah...  :sleepy:  :bubblebath:  :bunny:  :clown2:  :nonono:  :slut:  :w00t:  :a-okhand:  :wootdance:  :4drunk:  :elvis:  :rudolph:  :4band: her går hesten og bamz'far så under.....  :partytime2:  :cheer:  :4pizza:  :sleeping:

det skal sq nok gå med den eksamen.... det MAAA' sikker på!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan allerede se Englen lave asynkron frontsquat med bamz og MASS'kiiinen på CD :laugh: samt one arm dumbell rows med en flaske Smirnoff ved baren :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

bytur med Englen........

:sleeping: op Norah...  :sleepy:  :bubblebath:  :bunny:  :clown2:  :nonono:  :slut:  :w00t:  :a-okhand:  :wootdance: her går hesten og bamzfar under første gang  :4drunk:  :elvis:  :rudolph:  :4band: her går hesten og bamz'far så under igen.....  :partytime2:  :cheer:  her sidder hesten og bamzfar så og stener i en sofa :4pizza:  :sleeping: her har bamzfar opgivet at vække hesten og er gået hjem...

<{POST_SNAPBACK}>

naaj det vil nok snarere se sådan ud....

Link to comment
Share on other sites

Kender det alt for godt Norah. Nu ved jeg ikke hvordan du har det med eksaminer, men jeg plejer altid at læse en hulens masse og jeg føler først at jeg har forstået det jeg har læst et par dage før min eksamen. Nogle gange har jeg først forstået stoffet når jeg har siddet og grublet lidt under forberedelsen :blink:

Jeg har forresten gjort det til en vane at supplementere min kost med Powerdrive fra Biotest under min eksamenslæsning. Når jeg tager det kan jeg koncentrere mig i flere timer. Ikke at jeg ikke kan det til dagligt, men det er en helt anden form for koncentration. Svært at beskrive, det skal nok opleves.

Held og lykke med læsningen, jeg er sikker på det nok skal gå. Hvis du bare ligger en brøkdel af den iver du ligger i din træning i din læsning burde det jo være en formsag.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender ikke lige til det Biodrive.. men måske noget der skal undersøges! Nu er det ikke noget med KRÅDT i?? :wink:

Tog i sin tid GinkoBiloba men fik kun varme hænder og fødder af det så det var lidt spild af penge ... mine kolde hænder er jo et varetegn :innocent:

Eksamen er sgu en ren stresser... :raisebrow:

Før i tiden var jeg åhhh så ligeglad men efter jeg stratede på medicin igen har jeg vist stresset mig selv lidt for meget :blink:

Man skal også llige ære at acceptere at det er "normalt" at dumpe for det er nogle svære fag vi er oppe i og at dumpe ikke er lig med at man er dum... men stadivæk lader man så stresse til det urimelige på trods af at man har tre forsøg og cirka 1/3-1/2 del af ens medstuderende også er med på ikke-bestået vognen.

Det værste ved medicinstudiet er nok at ingen taler om følelsen af ikke at kunne slå til selvom mange sikkert har den og mange ikke vil indrømme deres mangel på viden. Det er sgu lidt svært som den første at bryde ud med sætningen: " Jeg fatter ikke en skid"

... måske det skulle prøves :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I dag lovede jeg så Kragen at januar måned - efter overstået eksamen - skal bruges til at stresse af i!! Håber jeg kan innocent.gif

du skal bare i byen med os andre, så skal vi nok få dig op i gear og afstresset på samme tid.... :w00t:

(efterhånden som vi hælder vodka på dig....)

<{POST_SNAPBACK}>

Sikkert :wink:

... du ville ikke opleve mig fuld for så skulle du bare bruge hele aftenen på at komplimentere min trusse :blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

I dag lovede jeg så Kragen at januar måned - efter overstået eksamen - skal bruges til at stresse af i!! Håber jeg kan innocent.gif

du skal bare i byen med os andre, så skal vi nok få dig op i gear og afstresset på samme tid.... :w00t:

(efterhånden som vi hælder vodka på dig....)

<{POST_SNAPBACK}>

Sikkert :wink:

... du ville ikke opleve mig fuld for så skulle du bare bruge hele aftenen på at komplimentere min trusse :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Første gang du fortalte mig det for snart 1 år siden, har jeg prøvet at hælde sprut på dig :bigsmile::nissetunge:

Det MÅ ske en dag.........

Link to comment
Share on other sites

Kender ikke lige til det Biodrive.. men måske noget der skal undersøges! Nu er det ikke noget med KRÅDT i?? 
Jo jo det er fyldt med AAS og alt mulig gejl :tongue:

Aarh pjat, det er en blanding af Ginkgo og L-Tyrosin og DMAE. Jeg skal dog ikke kunne sige om DMAE er på dopinglisten. Det har jeg ikke tjekket. Men du kan se produktet på T-Mags hjemmeside: Powerdrive og det kan købes i England for billige penge.

Det værste ved medicinstudiet er nok at ingen taler om følelsen af ikke at kunne slå til selvom mange sikkert har den og mange ikke vil indrømme deres mangel på viden. Det er sgu lidt svært som den første at bryde ud med sætningen: " Jeg fatter ikke en skid"

Tro mig jeg oplever det samme her på fys-studiet i Esbjerg. Jeg ved ikke om det er usikkerhed eller om folk simpelthen er bange for at fremstå dumme, men jeg forstår ikke hvorfor man ikke vil spørge, hvis der er noget man ikke forstår. Det er jo trods alt ens egen uddannelse det går ud over hvis man forbliver stille.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Det værste ved medicinstudiet er nok at ingen taler om følelsen af ikke at kunne slå til selvom mange sikkert har den og mange ikke vil indrømme deres mangel på viden. Det er sgu lidt svært som den første at bryde ud med sætningen: " Jeg fatter ikke en skid"

Jeg tror, at det er en generel tendens på de højere læreanstalter. Jeg synes dog at læsegrupper, som jeg ellers tidligere ikke har haft særlig gode erfaringer med, gør en forskel på netop dette punkt. Det var i en læsegruppe, at jeg fandt ud af, at det er helt normalt, at der er en ting eller to, der ikke lige siver ind første gang, selv om man befinder sig på et generelt højt akademisk niveau. Det er som om at den mekanisme, der altid var til stede i gym (der var altid én der spurgte) ikke findes længere.

Jeg ved ikke, om du har tid til læsegrupper, synes selv at det kan knibe, men om ikke andet burde du kaste dig over én bare for at få bekræftet, at du ikke er den eneste, der ikke har forstået et eller andet... De dumme spørgsmål er også knap så dumme når der kun er tre andre til at grine :wink:

Held og lykke anyways

Q

Link to comment
Share on other sites

I dag lovede jeg så Kragen at januar måned - efter overstået eksamen - skal bruges til at stresse af i!! Håber jeg kan innocent.gif

du skal bare i byen med os andre, så skal vi nok få dig op i gear og afstresset på samme tid.... :w00t:

(efterhånden som vi hælder vodka på dig....)

<{POST_SNAPBACK}>

Sikkert :wink:

... du ville ikke opleve mig fuld for så skulle du bare bruge hele aftenen på at komplimentere min trusse :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

og hva´ er det lige der får dig til at tro at du ikke os bliver bedt om at komplimentere min

efterhånden som jeg selv blir fuld....

:tongue:

(ej, nu stopper du Jacob....fyyy...)

Link to comment
Share on other sites

RO på engel.....

Jeg skal såmænd også op til kernepensum om en uges tid og er endnu ikke begyndt at læse til den :blush: . Jeg skal jo lige have overstået min fys C i morgen og så har jeg jo 5 hele dage til at læse til kernepensum, samt min kliniske eksamen d. 12. :w00t: .

Indtil videre er jeg såmænd gået glat igennem studiet og det regner jeg så sandelig også med at jeg gør på dette semester!

Så tag du dig bare en lille morfar engang imellem, det har du fortjent efter de resultater du har opnået i år :4thumbup:

min spinkle erfaring siger mig også helt klart at kvinder har en tendens til at nedgøre deres egen kunnen op til eksamen og så bliver de altid helt vildt overraskede når de får deres 10-tal bagefter... Jeg er sikker på at du nok skal komme igennem den skide kernepensum eksamen!!!

Link to comment
Share on other sites

Kender ikke lige til det Biodrive.. men måske noget der skal undersøges! Nu er det ikke noget med KRÅDT i?? 

Jo jo det er fyldt med AAS og alt mulig gejl :tongue:

Aarh pjat, det er en blanding af Ginkgo og L-Tyrosin og DMAE. Jeg skal dog ikke kunne sige om DMAE er på dopinglisten. Det har jeg ikke tjekket. Men du kan se produktet på T-Mags hjemmeside: Powerdrive og det kan købes i England for billige penge.

Har lige i dag fremskaffet noget fra min sponsor Gymgrossisten :4thumbup: som også kun roste produktet til skyerne --> glæder mig meget til at prøve det :bigsmile:

De havde endda prøvet at fremskaffe rent DMAE men det var åbenbart ikke nogen smagssucces så umiddelbart ikke noget der ville blive gjort i!

Det værste ved medicinstudiet er nok at ingen taler om følelsen af ikke at kunne slå til selvom mange sikkert har den og mange ikke vil indrømme deres mangel på viden. Det er sgu lidt svært som den første at bryde ud med sætningen: " Jeg fatter ikke en skid"

Tro mig jeg oplever det samme her på fys-studiet i Esbjerg. Jeg ved ikke om det er usikkerhed eller om folk simpelthen er bange for at fremstå dumme, men jeg forstår ikke hvorfor man ikke vil spørge, hvis der er noget man ikke forstår. Det er jo trods alt ens egen uddannelse det går ud over hvis man forbliver stille.

<{POST_SNAPBACK}>

Tror de fleste er bange for at fremstå dumme og du kan være sikker på at der også bliver kigget underligt på dig hvis du som medicinstuderende stiller et "mindre" intelligent spørgsmål i en time!!! Sådan er det desværre hvorfor der også ofte er pinligt stille når eksamintor stiller et spørgsmål til klassen :raisebrow:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Op med humøret englen :smile: du skal sgu nok gøre det godt.

Med det kloge hoved der sidder på dine skuldre, har du alle muligheder for at opnå hvad end du måtte sætte dig for :wink:

Good luck girl :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::4smartass:

Før eller siden skal jeg nok få det jeg vil have :w00t: Se bare på den store Krage jeg fik fat i :wub: hvis jeg kan få ham kan jeg få alt!!! :innocent:

Det værste ved medicinstudiet er nok at ingen taler om følelsen af ikke at kunne slå til selvom mange sikkert har den og mange ikke vil indrømme deres mangel på viden. Det er sgu lidt svært som den første at bryde ud med sætningen: " Jeg fatter ikke en skid"

Jeg tror, at det er en generel tendens på de højere læreanstalter. Jeg synes dog at læsegrupper, som jeg ellers tidligere ikke har haft særlig gode erfaringer med, gør en forskel på netop dette punkt. Det var i en læsegruppe, at jeg fandt ud af, at det er helt normalt, at der er en ting eller to, der ikke lige siver ind første gang, selv om man befinder sig på et generelt højt akademisk niveau. Det er som om at den mekanisme, der altid var til stede i gym (der var altid én der spurgte) ikke findes længere.

Jeg ved ikke, om du har tid til læsegrupper, synes selv at det kan knibe, men om ikke andet burde du kaste dig over én bare for at få bekræftet, at du ikke er den eneste, der ikke har forstået et eller andet... De dumme spørgsmål er også knap så dumme når der kun er tre andre til at grine :wink:

Held og lykke anyways

Q

<{POST_SNAPBACK}>

Læsegrupper er udemærket ... har bare ikke fundet den helt rigtige endnu :innocent:

- det ender sgu altid med at det er mig der sidder og underviser og er den mest forberedte og det bliver altså virkeligt trættende i længden ikke at få noget igen :blink:

Havde en virkelig dygtig og intelligent makker de første semestre, men han tager studiet lidt mere med ro end mig og er derfor bagud nu - men måske ender han med at indhente mig :tongue: og så kan vi måske gendanne vores gruppe :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

RO på engel.....

Jeg skal såmænd også op til kernepensum om en uges tid og er endnu ikke begyndt at læse til den :blush: . Jeg skal jo lige have overstået min fys C i morgen og så har jeg jo 5 hele dage til at læse til kernepensum, samt min kliniske eksamen d. 12. :w00t: .

Indtil videre er jeg såmænd gået glat igennem studiet og det regner jeg så sandelig også med at jeg gør på dette semester!

Så tag du dig bare en lille morfar engang imellem, det har du fortjent efter de resultater du har opnået i år :4thumbup:

min spinkle erfaring siger mig også helt klart at kvinder har en tendens til at nedgøre deres egen kunnen op til eksamen og så bliver de altid helt vildt overraskede når de får deres 10-tal bagefter... Jeg er sikker på at du nok skal komme igennem den skide kernepensum eksamen!!!

<{POST_SNAPBACK}>

HUUU ... så har du lidt mere at se til end mig :blush:

Håber bare på at bestå det hele så vi kan komme videre i konteksten :bigsmile:

p.s. Det med kvinder har du vist ret i :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:blink:Dagens Træning Mandag d. 3. januar

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:30

BRYST - BICEPS - LÆG - MAVE

Bænkpres blev superset'et med siddende lægpres

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

DONKEY RAISE

peakcontraction

1set x 15reps @ 135kg

1set x 12reps @ 150kg

1set x 14reps @ 160kg

1set x 14reps @ 160kg

1set x 14reps @ 160kg

INCLINE DB PRESS

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 25kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 21kg

FLYES - maskine

1set x 15reps @ 32.5kg

1set x 12reps @ 37.5kg

1set x 12reps @ 42.5kg

1set x 10reps @ 47.5kg

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

MAVE - LIGE

padded

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

LATERALS DB

1set x 20reps @ 5kg

1set x 17reps @ 7kg

1set x 15reps @ 8kg

1set x 17reps @ 7kg

DB ALTERNATE CURL

1set x 15reps @ 10kg

1set x 12reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 7reps @ 17kg

1set x 5reps @ 19kg

1set x 3reps @ 20kg

1set x 6reps @ 17.5kg

DIPS

1set x 20reps @ BW

... diæt kommer på høj kant i morgen når eksamen er over for er ved at være lidt tung i enden :blush:

PREACHER CURL - maskine

1set x 12reps @ 25kg

1set x 11reps @ 25kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 11reps @ 25kg

ECLIPSE

¤ 10 minutter

ARCTRAINER

¤ 13 minutter

... og så på højeste niveau - WEEEE det gav godt i numza'en :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

OBBC TRAPPE LUNGES  :tongue:

4set x op af trappe @ 2 x 12.5kg

... Kragen opfindelse og absolut god for både butt og kondi

<{POST_SNAPBACK}>

Navnet i sig selv siger en del, men kan du forklare hvorledes øvelsen udføres? :nissetunge:

<{POST_SNAPBACK}>

I OBBC har vi en trappe mellem 1. og 2. sal .. og eftersom vi var alene i OBBC igår så begyndte Kragen at lege lidt med ideen om lunges op af trapperne ala Ronnie Colemans parkinglot lunges :smile:

... det skulle selvfølgelig forsøges og det var faktisk rigtigt godt :w00t:

Man tager en håndvægt i hver hånd og så er det ellers lange skridt op af trappen dvs. man spinger et trin eller to over for derved at få en god baldeaktivering :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Makes sense.. thx. Må jeg også prøve en stille søndag - eller næste d. 31/12 :4thumbup:

Og held og lykke med eksamen, selvom du formodentlig ikke får brug for det. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Niske, Krumborg og Kuldskær>

TAK for omtanken - det varmer :innocent:

Nå, dagens første opgave overstået!

Eksamen 3 timer inklusiv 3 ture på toilettet (total eksamensblære og for meget kaffe :blush: belastende :blink: )

Det var vel et OK eksamenssæt med spørgsmål fra lidt af hvert!

Meeen - DAMN - som sædvanligt var jeg i tidsnød og sidder nu og ærger mig total meget over at jeg ikke nåede at svare på 2 delopgaver som jeg udemærket kunne :dry: ØØØVVV :crybaby:

Jeg tror jeg ligger på vippen af bestået/ikke bestået men synes det er svært at vurdere da jeg både missede at svare på hele sættet samt nok ikke har svaret 100% på opgave 2!

En af de store opgaver var i et af mine "huller" :tongue: nemlig kvindens kønsorganer men jeg kunen da huske en del alligevel så det var lid opløftende :smile:

Den anden var metaboliske alkalose som jeg dog ikke nåede at svare 100% på pga. tiden løb fra mig og jeg vist gik lidt for meget op i mine tegninger over celler i nefronet samt samlerør (ens Far er vel histologilære :4thumbup: )

Nu er der så ikke andet for end at vente på resultatet :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share