ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Så er der kommet dato på DM 2005 ...

Det bliver den 1. oktober, hvilket jo bare passer perfekt med VM i det det er ugen før, så ikke noget med at skulle holde formen i flere uger  :cooldance:

Se DBFF konkurrencekalender på deres hjemmeside DBFF

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig til at se dig igen til DM... :cooldance: Og håber at du har en masse at fortælle om VM (selv om du tilsyneladende ellers ikke plejer at have problemer med at finde på noget at snakke om... :bigsmile: )

Knus :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ARPIL

¤ 2.-3. DM A

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

JUNI

¤ 11. DM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

AUGUST

¤ 27. SM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

Hej Smukke!

Kan vi ikke lige få stedangivelser på de stævner?

Og så lige et forsinket tillykke med din eksamen. :4smartass: :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 28. januar

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 55 minutter

STRÆK

¤ 10 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

SKULDER - MAVE

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 8reps @ 20kg

1set x 7reps @ 21kg

1set x 6reps @ 22kg

1set x 7reps @ 22kg

1set x 6reps @ 22kg

... Bliver lidt bedre hele tiden - tror ikke der går længe før jeg når de 10 reps med 23 kg igen og måske en 5'er med 25 kg :innocent:

LATERALS DB - STÅENDE

1set x 20reps @ 6kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 15reps @ 8kg

1set x 15reps @ 9kg

1set x 12reps @ 10kg

LATERALS DB - SIDDENDE

1set x 20reps @ 5kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 10reps @ 8kg

MAVE, LIGE - maskine

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 10reps @ 130lb

Helt underligt kun at træne delts og ikke andet :blink: men overlever nok :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Et lidt forsinket, men alligevel kæmpe tillykke med eksamen angel :4thumbup:

Godt gået dr. cand. alt hvis hun vil :laugh:

Bliver også spændende med din DM + VM deltagelse i år :cheer:

Du LEEEEE'

<{POST_SNAPBACK}>

SELV LEEEE' :4flex:

Du kommer vel med den 1. oktober :wink: ville helst ikke undvære dig :cheer:

Så er der kommet dato på DM 2005 ...

Det bliver den 1. oktober, hvilket jo bare passer perfekt med VM i det det er ugen før, så ikke noget med at skulle holde formen i flere uger  :cooldance:

Se DBFF konkurrencekalender på deres hjemmeside DBFF

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig til at se dig igen til DM... :cooldance: Og håber at du har en masse at fortælle om VM (selv om du tilsyneladende ellers ikke plejer at have problemer med at finde på noget at snakke om... :bigsmile: )

Knus :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Snakke ???! Mig ??!

NEEEEEJ daaaaa :innocent:

(skal nok tage mundkurv med næste år :tongue: )

ARPIL

¤ 2.-3. DM A

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

JUNI

¤ 11. DM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

AUGUST

¤ 27. SM Bænkpres

- jeg stiller op i 67.5 kg klassen

Hej Smukke!

Kan vi ikke lige få stedangivelser på de stævner?

Og så lige et forsinket tillykke med din eksamen. :4smartass: :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hey dit brød :wink: (eller er det krydderbolle :tongue: )

Nu går der ikke mange dage til min hjemmeside er oppe at køre og så kommer der en del info på diverse stævner, så kan du få al den info dit hjerte begærer :innocent:

Ang. Eksamen...

Så bestod jeg KERNEPENSUM i dag :w00t::cheer:

Nu er jeg officielt på 2. del medicin og skal fremover til at "lege" læge med jævne mellemrum :4smartass:

Det spiller bare så meget ... 2004 har bare været det fedeste år hidtil, kan næsten ikke forestille mig at 2005 kan blive bedre :innocent::raisebrow:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ang. Eksamen...

Så bestod jeg KERNEPENSUM i dag  :w00t::cheer:

Nu er jeg officielt på 2. del medicin og skal fremover til at "lege" læge med jævne mellemrum  :4smartass:

Det spiller bare så meget ... 2004 har bare været det fedeste år hidtil, kan næsten ikke forestille mig at 2005 kan blive bedre  :innocent:  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ikke så pessimistisk det kan altid blive bedre, du ved bare ikke hvordan inden det sker :smile: (Jeg mener det seriøst)

Link to comment
Share on other sites

Hey dit brød  :wink:  (eller er det krydderbolle  :tongue: )

Nu går der ikke mange dage til min hjemmeside er oppe at køre og så kommer der en del info på diverse stævner, så kan du få al den info dit hjerte begærer  :innocent:

Ang. Eksamen...

Så bestod jeg KERNEPENSUM i dag  :w00t::cheer:

Ser frem til at din hjemmeside kommer op at køre! :4thumbup:

Ellers igen et stort tillykke med dagens eksamen.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.s. Ifølge ADD så er krydderboller endnu ikke på dopinglisten. De skulle bare vide... Muhaaaaaaa :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah :smile:

Også et KÆMPE tillykke fra mig med de overståede eksamner :clap::clap: :4thumbup: :alright:

Synes godtnok det er imponerende med det drive du har og lige surfer gennem diæt, vinder DM og så lige klarer et medicinstudie samtidig :1356:

Bliver rigtig spændende også at følge dit forsker arbejde på endokrinologisk :wootdance:

Respekt fra Tulle :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fast, Arne und Henning>

THX :cooldance:

Det er bare så FEEE' at være kommet cirka halvvejs og nu kommer vi jo til at det sjove og lidt mere praktisk hvilket jeg helt klart ser frem til :innocent:

Jamen tillykke da!  :4smartass:

Hvor blir DM afholdt i år??

Må jo hellere komme og heppe på alle MOL'erne...!!  :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Rygterne siger at det er Roskilde, da det plejer at skifte mellem Jylland og sjælland hvert andet år :w00t:

Ang. Eksamen...

Så bestod jeg KERNEPENSUM i dag  :w00t::cheer:

Nu er jeg officielt på 2. del medicin og skal fremover til at "lege" læge med jævne mellemrum  :4smartass:

Det spiller bare så meget ... 2004 har bare været det fedeste år hidtil, kan næsten ikke forestille mig at 2005 kan blive bedre  :innocent:  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ikke så pessimistisk det kan altid blive bedre, du ved bare ikke hvordan inden det sker :smile: (Jeg mener det seriøst)

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser jeg så frem til :wink: men mon da også indrømme at med den mulige tur til VM så ser 2005 allerede ud til at bringe en hel del mere sjaaaw :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey dit brød  :wink:  (eller er det krydderbolle  :tongue: )

Nu går der ikke mange dage til min hjemmeside er oppe at køre og så kommer der en del info på diverse stævner, så kan du få al den info dit hjerte begærer  :innocent:

Ang. Eksamen...

Så bestod jeg KERNEPENSUM i dag  :w00t::cheer:

Ser frem til at din hjemmeside kommer op at køre! :4thumbup:

Ellers igen et stort tillykke med dagens eksamen.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.s. Ifølge ADD så er krydderboller endnu ikke på dopinglisten. De skulle bare vide... Muhaaaaaaa :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal nok lige sige til når den er oppe at køre... det skulle meget gerne blive næste uge hvis alt klapper :clap:

Ang. de krydderboller ... Jeg tænkte sgu der var et eller andet mystisk ved dem :blink: Måske de skulle prøves ved lejlighed andet end kun den ene gang om året når det er Stor Bededag :innocent:

Hej Norah  :smile:

Også et KÆMPE tillykke fra mig med de overståede eksamner  :clap:  :clap:  :4thumbup:  :alright:

Synes godtnok det er imponerende med det drive du har og lige surfer gennem diæt, vinder DM og så lige klarer et medicinstudie samtidig  :1356:

Bliver rigtig spændende også at følge dit forsker arbejde på endokrinologisk  :wootdance:

Respekt fra Tulle  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tulle

Jeg var også spændt på om jeg ville kunne hive bestået hjem ved første forsøg eftersom hele mit semester jo har være fyldt op med træning og konkurrence!!!

Men kan bare konkludere som tidligere år at jo mere jeg træner, jo mere struktur får jeg på min hverdag --> desto bedre og mere produktiv er jeg i min læsning :4smartass:

... og det på trods af alt :blink:

Jeg går så småt i gang med min forskning i den kommende uge - har just hentet et spændende statistik program, skal så lige lære det at kende og så skal jeg ellers i krig med at analysere rådata :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

....Seriøst, det r så vildt... du studeret på max højt niveau ... og du træner på enudnu højere niveau :blush: ...Det er SÅ blæret, girl!!!! Hvor finder man den slags tøser???? I want one!!!!!! Normalt, er det enten eller... Men hatten af for dig (og stakkels crawdaddy - som knokler for at holde trit :wink: )

*... indser at, crawdaddy - er en lean mean machine - og jeg stikker halen mellem benene og løber* *swooooooosh* ... meeen tiløøøøøøøøøgeee *lars er langt væk* meeeeeeeedd eksammmmeeeeeeeeen *meeeeeeeeeeeeeget laaaaaaaangt væk* du har fortjeeeeeeeeeeeeeeeeeeent deeeeeeeeeeeeeeeeeeet *væk* bip.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

....Seriøst, det r så vildt... du studeret på max højt niveau ... og du træner på enudnu højere niveau :blush:  ...Det er SÅ blæret, girl!!!! Hvor finder man den slags tøser????  I want one!!!!!! Normalt, er det enten eller... Men hatten af for dig (og stakkels crawdaddy - som knokler for at holde trit  :wink: )

*... indser at, crawdaddy - er en lean mean machine - og jeg stikker halen mellem benene og løber* *swooooooosh* ... meeen tiløøøøøøøøøgeee  *lars er langt væk* meeeeeeeedd  eksammmmeeeeeeeeen *meeeeeeeeeeeeeget laaaaaaaangt væk* du har fortjeeeeeeeeeeeeeeeeeeent deeeeeeeeeeeeeeeeeeet *væk* bip..  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg går så småt i gang med min forskning i den kommende uge - har just hentet et spændende statistik program, skal så lige lære det at kende og så skal jeg ellers i krig med at analysere rådata  :4thumbup:

Et spændene statestik program???? Det har jeg aldrig hørt om og jeg kender ellers et par statestik programmer :tongue:

Sørg nu for at sætte dig ordenligt ind i tingene. Statestik er noget forbandet lusket noget og selv anderkendte forskere laver fejl i det. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 29. Januar

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 40 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

BEN - RYG

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 72.5kg

1set x 10reps @ 72.5kg

1set x 7reps @ 72.5kg

WALKOUTS

1set x -reps @ 80kg

1set x -reps @ 90kg

... havde ikke mere luft på den sidste :annoyed: så blev helt svimmel og måtte rakcke den ind :dry:

Prøvede med nogle walkout med lidt tungere vægt hvilket ikke syntes at genere min skulder :4thumbup:

ROTATOR CUFF

external

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

internal

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

SPLIT SQUAT

1set x 10reps @ 2x19kg

1set x 12reps @ 2x19kg

1set x 15reps @ 2x19kg

DØDLØFT stående på 17 cm BOKS

overhåndsgreb, minus bælte

1set x 5reps @ 60kg

1set x 3reps @ 70kg

1set x 3reps @ 70kg

1set x 2reps @ 80kg

1set x 2reps @ 85kg

1set x 2reps @ 85kg

1set x 2reps @ 85kg

1set x 2reps @ 85kg

DØDLØFT FRA BOKS

overhåndsgreb, minus bælte

1set x 4reps @ 85kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 112.5kg

1set x 2reps @ 125kg

1set x 2reps @ 125kg

1set x 2reps @ 125kg

1set x 2reps @ 125kg

ABDUCTOR

1set x 20reps @ 110lb

1set x 15reps @ 130lb

1set x 10reps @ 140lb

1set x 10reps @ 150lb

... sider sgu godt :cooldance: (og mig som havde svoret aldrig at sætte min numza i sådan en maskine :blush: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med en veloverstået 1. del :wink: Nu kan du roligt læne dig tilbage, eftersom man efter sigende kan bestå alle blokkene (bortset fra gastro-blokken) uden at læse udover undervisningen (se, det ville jeg have været doven nok til, hvis jeg havde været på ny ordning) :tongue: Men kender jeg dig ret, så får du nok læst alligevel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med en veloverstået 1. del :wink: Nu kan du roligt læne dig tilbage, eftersom man efter sigende kan bestå alle blokkene (bortset fra gastro-blokken) uden at læse udover undervisningen (se, det ville jeg have været doven nok til, hvis jeg havde været på ny ordning) :tongue: Men kender jeg dig ret, så får du nok læst alligevel :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt får man vel læst :innocent::4smartass:

.... men må påstå jeg egenligt er mere opsat på at bruge den ekstra tid på at få min forskning igang og så bare følge undervisningen, specielt eftersom (som du også skriver) kan beståes ved at komme til timerne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Et lidt forsinket, men alligevel kæmpe tillykke med eksamen angel :4thumbup:

Godt gået dr. cand. alt hvis hun vil :laugh:

Bliver også spændende med din DM + VM deltagelse i år :cheer:

Du LEEEEE'

<{POST_SNAPBACK}>

SELV LEEEE' :4flex:

Du kommer vel med den 1. oktober :wink: ville helst ikke undvære dig :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal jeg bare. Det er noget jeg ikke vil gå glip af, så regn med mig, med mindre jeg rammes af uheld :laugh::wink:

btw: endnu mere tillykke med eksamen. Det kører godt nok for dig for tiden :4smartass: Glæder mig meget på dine vegne. Du har fuldt ud fortjent det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 30. Januar

FORMIDDAGSCARDIO kl. 9:45

POWERWALK

¤ 65-70 minutter

Det er blot en konstatering.... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK min R.. er øm :blink::blink:

Kan ikke huske hvornår det sidst har været så slemt... og NEj .. det har ikke noget med Kragen at gøre :tongue: men derimod en effektiv baldetræning igår i OBBC. Normalt plejer jeg at kunne powerwalke mig fra den værste ømhed men i dag var det helt umuligt :4thumbup: FEEEEEEE' :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Et lidt forsinket, men alligevel kæmpe tillykke med eksamen angel :4thumbup:

Godt gået dr. cand. alt hvis hun vil :laugh:

Bliver også spændende med din DM + VM deltagelse i år :cheer:

Du LEEEEE'

<{POST_SNAPBACK}>

SELV LEEEE' :4flex:

Du kommer vel med den 1. oktober :wink: ville helst ikke undvære dig :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal jeg bare. Det er noget jeg ikke vil gå glip af, så regn med mig, med mindre jeg rammes af uheld :laugh::wink:

btw: endnu mere tillykke med eksamen. Det kører godt nok for dig for tiden :4smartass: Glæder mig meget på dine vegne. Du har fuldt ud fortjent det :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Uheld eller ej (7-9-13 ingen uheld)

Så er det en deal... du er booket fra fredag d. 30 september til lørdag aften d. 1. oktober også selvom du evt. skulle sidde i kørestol, har benet i gips eller hvad du kunne komme galt afsted med til den tid :tongue::wink:

GLÆDER MIG ALLEREDE :w00t::w00t:

.. og JA - kan vist ikke komme uden om at mit liv går i den rigtige retning :cheer: men det var sgu også på tide der sker lidt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er blot en konstatering.... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK min R.. er øm  :blink:  :blink:
:w00t::w00t: Ser ud til det går helt efter planen med dit projekt 2005: "lækkermås" ... :wink::w00t::smile:

Og selvfølgelig STORT TILLYKKE med veloverstået eksamen... Det er ganske enkelt imponerende hvad du kan overkomme! :1356:

Link to comment
Share on other sites

:blink:Dagens Træning Mandag d. 31. januar

MORGENCARDIO kl. 6:15

POWERWALK

¤ 55 minutter

+ 10-15 minutters stræk :smile:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:20

BRYST - TRICEPS - MAVE - LÆG

BÆNKPRESS

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 10reps @ 45kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 20reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 12reps @ 80kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

INCLINE DB PRESS

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 22.5kg

HALF PRES - smithstativ

1set x 20reps @ 27kg

1set x 12reps @ 32kg

1set x 11reps @ 37kg

1set x 10reps @ 42kg

RUEHL PAT PRES - smithstativ

1set x 15reps @ 17kg

1set x 15reps @ 27kg

1set x 10reps @ 32kg

1set x 10reps @ 37kg

1set x 10reps @ 42kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 12reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 9reps @ 70kg

En lidt fortravlet omgang hvor jeg ikke havde tid til det store, dog blev det til lidt :blahblah: alligevel :innocent: Fik blandt andet snakket med Grinders "sveske" aka Erector Dronningen.... DAMN :w00t: hun er i god form, striber på skulderen, store grumme vener på armene og så det hele krydret med det dejligste smil :wink: Nu må vi se om der er blevet :poking: på det sidste til at indlemme hende officielt i Powerpossét :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
RUEHL PAT PRES - smithstativ

1set x 15reps @ 17kg

1set x 15reps @ 27kg

1set x 10reps @ 32kg

1set x 10reps @ 37kg

1set x 10reps @ 42kg

Spørger bare pisse dumt - hvad er det for en øvelse??? Kender den ikke og vil meget, meget gerne lære den at kende.... :4thumbup: :4smartass::w00t:

Sendte du min hilsen videre til Danielle i OBBC forleden???

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share