ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Søndag d. 9. januar

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

¤ 42 minutter

HUUUU - træningen igår har givet god DOMS i biceps og bryst :cooldance:

Nu bliver det nice med en hviledag efter 4 dages god og hård træning :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:4thumbup: Dagens træning Mandag d. 10. januar

MORGENCARDIO kl. 7:30

CYKLE, cykle og cykle

¤ 25 minutter

I strid modvind ud til UNI det gik... DAMN jeg var svedt :blink:

Og selvfølgelig... efter eksamen - JA - så var min cykel mærkeligt nok gået i stykker!! Bagdækket sad uhjælpeligt fast :blink: så jeg måtte tage benene på nakken og trave hjem .... KANON :sleepy: Tog kun 40 minutter :sly: men jeg var egenligt ligeglad for nu var det FERIE og så i over 1 måned ... WEEEEEE :firebounce::firebounce:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

BEN - LÆG - SKULDER

LEGEXTENSION

1set x 15reps @ 50lb

1set x 15reps @ 50lb

1set x 15reps @ 50lb

... bare lidt opvarmning - det har vel også sin plads :innocent:

LEGPRES

1set x 20reps @ 100kg

1set x 15reps @ 150kg

1set x 15reps @ 200kg

1set x 15reps @ 225kg

1set x 15reps @ 250kg

1set x 15reps @ 275kg

1set x 13reps @ 300kg

1set x 15reps @ 300kg

1set x 17reps @ 300kg

1set x 20reps @ 300kg

... god power i dag men gik ikke over de 300 kg da min venstre hofte stadigvæk virker lidt irriteret!

HACK SQUAT

1set x 15reps @ 10kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 9reps @ 40kg

... god at slutte fa på oven på leg pres

STIV BENET, STIV RYG DL

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 80kg

BALDEMASKINE

1set x 15reps @ 75lb

1set x 15reps @ 87.5lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 13reps @ 112.5lb

... det nye hit - den sidder sgu godt :cooldance:

LATERALS - maskine

1set x 20reps @ 25lb

1set x 15reps @ 30lb

1set x 15reps @ 35lb

1set x 15reps @ 40lb

1set x 13reps @ 45lb

1set x 11reps @ 50lb

MILITARY PRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

DONKEY RAISE

peakcontraction 2 sek

1set x 20reps @ 110kg

1set x 20reps @ 110kg

1set x 20reps @ 110kg

ROTATOR CUFF

external

1set x 20reps @ 8lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 13reps @ 10lb

1set x 12reps @ 12lb

1set x 10reps @ 14lb

internal

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 10lb

God træning ikke mindst fordi huset var fyldt til bristepunktet med ALLE de skønne drenge :tongue4: og en som sædvanligt underskøn Nina i receptionen :boobs: Tog det stille og roligt og hyggede mig gevaldigt fik kæwet den en del :blahblah: men også kun om fornuftige ting :innocent:

YEAAAAH ... FERIE :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og så...

.. er min årsplan lagt lidt om :cheer: men også bare til det langt federe :cheer: :cheer:

Det hedder ....

World Women's Bodybuilding, Fitness & Body Fitness Championships

Santa Susanna, Spain

Sep 23-26

WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO :w00t:

- så nu skal der sgu trænes op til et VM i Bodyfitness!!!! :cooldance::cooldance::cooldance:

(så må vi håbe Kragen har fri til at tage med som hjælper :blink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Crazy stuff  :w00t:

Det ændrer jo en smule ved din styrke planer, men det er da mindst lige så feeee..

Tillykke med det, håber du river et godt resultat.. Meeen mon dog ikke at det kommer til at gå ganske fint, som det plejer  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

HEy Granhof

Lige umiddelbart kommer det ikke til at ændre så meget på mit SL eftersom det på nuværende tidspunkt kun er Bænkpres :4thumbup:

Nu skal formen bare spille i slutningen af august hvor jeg skal godkendes af forbundet før de sender mig afsted, men det skal den nok :smile: ... som Miss siger "Suttet bolsje" :cooldance:

Vil helt vildt gerne afsted ikke mindst for at få erfaringen fra så stort et stævne - det kan kun give en god balast til senere konkurrencer!!

Link to comment
Share on other sites

Og så...

.. er min årsplan lagt lidt om :cheer: men også bare til det langt federe :cheer: :cheer:

Det hedder ....

World Women's Bodybuilding, Fitness & Body Fitness Championships

Santa Susanna, Spain

Sep 23-26 

WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO  :w00t:

- så nu skal der sgu trænes op til et VM i Bodyfitness!!!!  :cooldance:  :cooldance:  :cooldance:

(så må vi håbe Kragen har fri til at tage med som hjælper  :blink: )

<{POST_SNAPBACK}>

det er da leee nok :w00t:

og hvaaa er det nu lige at kragen skulle have fri fra ?

:laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du skal self. også ha' et stort te'løk herfra... selvom jeg har vidst det længe :wink:

Det er simpelthen så beskidt, du komme til at owne i El Spania :4thumbup:

Ærwlig nøddebrun fitness pind, Pedro:

"Muchacha bonita, usted tienen gusto de Pedro, sí? ¡Mire mi bíceps, él son.... mirada grande en mis abdominals! Pero sobretodo.... usted tiene gusto de Pedro grande pene?

Englen:

"Usted llama eso un pene? ¡Mis boyes mueven hacia atrás en el país mucho más grande que eso! Salgo, tengo gusto solamente de powerlifters y de los constructores del cuerpo, no hombre flaco como usted!"

Hvilket, groft oversat betyder:

"Hejsa, vil du ha' en kop kaffe?"

"Ja tak"

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du skal self. også ha' et stort te'løk herfra... selvom jeg har vidst det længe  :wink:

Det er simpelthen så beskidt, du komme til at owne i El Spania  :4thumbup:

Ærwlig nøddebrun fitness pind, Pedro:

"Muchacha bonita, usted tienen gusto de Pedro, sí? ¡Mire mi bíceps, él son.... mirada grande en mis abdominals! Pero sobretodo.... usted tiene gusto de Pedro grande pene?

Englen:

"Usted llama eso un pene? ¡Mis boyes mueven hacia atrás en el país mucho más grande que eso! Salgo, tengo gusto solamente de powerlifters y de los constructores del cuerpo, no hombre flaco como usted!"

Hvilket, groft oversat betyder:

"Hejsa,  vil du ha' en kop kaffe?"

"Ja tak"

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :laugh::rofl2::lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Det er satme crazy shiat det der Norah....sårn' lige at tilføje et VM til sine planer :w00t::devil::blink: Så får Paulo, Júan og Pedro sgu også noget at spæære øjnene op til når du brænder deres damer aw på scenen :w00t::laugh:

Glemte forresten i min distræthed at høre dig om hvordan det står til med dit eksamens helvede?

Bamzfar ---> Den internationale "jæ' leeee' og repper med dit max" parlør, burde stå på boghylden i et hvert hjem! :tongue:

--

Grind'

Link to comment
Share on other sites

World Women's Bodybuilding, Fitness & Body Fitness Championships

Santa Susanna, Spain

Sep 23-26 

WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO  :w00t:

:cheer::cheer: Det er bare så SUPERCOOL!!! :cheer::cheer:

Man burde jo møde op ..bare for at heppe lidt! :w00t:

Bamzfar ---> Den internationale "jæ' leeee' og repper med dit max" parlør, burde stå på boghylden i et hvert hjem!  :tongue:
:laugh::laugh::laugh:
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel,

Stort tillykke med udfordringen.

Man burde jo møde op ..bare for at heppe lidt! 

Jeps, og har lige kigget priser osv. igennem. Byen ligger 60km. fra Barcelona, og på nuværende tidspunkt kan jeg få t/r flybiletter til 1.538,- p/person, og 192,- om dagen for overnatning p/person i dobbeltrum(incl.morgenmad) i et 4-stjernet hotel 2min. fra stranden, og 10min. fra konkurrencen.

Dvs. 2.114,- p/person for fly og hotel(3 nætter). Ikke så ringe endda. Måske lige noget man burde overveje :tongue:

Niske

Link to comment
Share on other sites

:cooldance: wauw VM!!! You go girl!! :4thumbup:  Tillykke med det...  :bowdown:  :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem ved ... næste år er det måske din tur :wink::cooldance:

HUSK - sig bare til hvis vi i løbet af foråret skal tage en poseringsomgang :smile:

Hvor er det stort! :w00t: Tillykke, tillykke, tillykke!!! :cheer: :cheer:  Du må da have været helt flyvende, siden du fik det at vide?!? :4jumpy: Du er bare så sej. :kickass::ilovemuscle::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Hoos

Det hjælper unægteligt på træningslysten - troede ikke den kunne blive bedre men nu :w00t:

Det er godt nok vildt... :blink: At tænke sig, at du allerede er verdensmester-potentiale :wink:

hæhæh ... som du kan sige det :blush:

Nu skal jeg ned og snuse til det og samle erfaring - hvordan det går er mig egenligt underordnet hvor imod det er oplevelsen der tæller MAX :cheer:

Btw, nasty stifflegged dødløft, du kører... Næste lige så meget som mig  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmmm :innocent: og nu var det ellers en let omgang :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det Norah. VM, det er da helt godt gået.  :bigsmile:  :devil:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Henning :smile:

Kan kun sige ...

Hvo intet våger, intet vinder :4smartass:

Det lyder fandme feee' Norah......  :w00t:  :bottom: :4flex:  :ilovemuscle:

jam' du jo også pis leee', så det kan jeg egentligt godt forstå at du skal....  :rolleyes:

Krea.....  :rofl2:  :rofl2:  :rofl2:  nej nej nej...... bwahahahahaha

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Søren

Jeg vil i hvert tilfælde helt vildt gerne - skal jo stadigvæk igennem en godkendelse af forbundets dommere + dopingtest her til sommer --> derefter skulle der være grønt lys for den fedeste sommer"ferie" længe :firebounce:

Du skal self. også ha' et stort te'løk herfra... selvom jeg har vidst det længe  :wink:

Det er simpelthen så beskidt, du komme til at owne i El Spania  :4thumbup:

Ærwlig nøddebrun fitness pind, Pedro:

"Muchacha bonita, usted tienen gusto de Pedro, sí? ¡Mire mi bíceps, él son.... mirada grande en mis abdominals! Pero sobretodo.... usted tiene gusto de Pedro grande pene?

Englen:

"Usted llama eso un pene? ¡Mis boyes mueven hacia atrás en el país mucho más grande que eso! Salgo, tengo gusto solamente de powerlifters y de los constructores del cuerpo, no hombre flaco como usted!"

Hvilket, groft oversat betyder:

"Hejsa,  vil du ha' en kop kaffe?"

"Ja tak"

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Baardi :tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share