ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var da det mindste ... sørg nu for at holde den opdateret  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jawoooooool, Mein Ubercoach and soon-to-be World Champion!!!!

*krydser fingre for dig, du SKAL vinde!!!!!!*

Bukker for mesteren - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

mester Norah :4thumbup:

hmmmmmmmm :tongue:

(tror jeg skal have lært lidt af det bukkeri... måske nogen derhjemme ville sætte pris på det :blush::tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Du ved jo godt at du skal bukke for Baxter :wink: Ellers bukker han bare enderne sammen på dig :wink:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Baxter har min dybeste respekt... det er jo derfor han får lov at sove i fodenden :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, eller du får lov at sove i hans hovedende :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ... det er sgu for griner... min første trussel PM :laugh::laugh:

... og så endda vist fra en af TLR's veninder!!!

tænk før du taler.... snak ordeligt om Tommy ellers kommer :mad:  jeg efter dig!!!!

Bør jeg føle mig bange :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 14. januar

MORGENCARDIO kl. 7:00

SPINNING

¤ 60 minutter

Nina :tongue4: stod for denne time... Det var virkeligt godt ikke mindst fordi jeg kunne sidde og holde øje med hende knokle røven ud af bukserne hele timen --> havde nemlig sat mig på første række lige foran!! Man er vel en stræber fra dag et :4smartass:

Bagefter vuppede både Nina, Stine og mig ned i "gymnastiksalen" og brugte lidt tid på tøzesnak og udstrækning... det var KANON hyggeligt :4thumbup: er bare så glad for de to tøzer :w00t:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

Blev ikke til noget da min højre skulder var umulig! Den har været dum hele ugen så det var nok meget smart at holde fri idag... dog nåede jeg at få trænet total meget kæbe :blahblah: med stort set alle der var til stede :innocent:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ... det er sgu for griner... min første trussel PM  :laugh:  :laugh:

... og så endda vist fra en af TLR's veninder!!!

tænk før du taler.... snak ordeligt om Tommy ellers kommer :mad:  jeg efter dig!!!!

Bør jeg føle mig bange :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha... Trusler over internettet er vildt seriøse... :laugh: Men du har jo dit powerpacked team mon ikke de kan klare skærene for dig... Held og lykke med de mange contests i 2005 :4thumbup:

Edited by GoingBiG
Link to comment
Share on other sites

hæhæ... det er sgu for griner... min første trussel PM  :laugh:  :laugh:

... og så endda vist fra en af TLR's veninder!!!

tænk før du taler.... snak ordeligt om Tommy ellers kommer :mad:  jeg efter dig!!!!

Bør jeg føle mig bange :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha... Trusler over internettet er vildt seriøse... :laugh: Men du har jo dit powerpacked team mon ikke de kan klare skærene for dig... Held og lykke med de mange contests i 2005 :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

JA... vildt seriøst :tease::laugh::laugh::laugh:

Tror slet ikke jeg kan sove i nat :wink:

... dog har du nok ret i at drengene ville klare skærene hvis det kom så langt :4flex:

Og tak for opbakningen :w00t:

hæhæ... det er sgu for griner... min første trussel PM 

... og så endda vist fra en af TLR's veninder!!!

a'hva??? Hvad går det ud på? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

JA... det tænkte jeg også først :blink:

Men eftersom hende der sendte mig PM'en er en af Tommy's kærstes veninder så føler hun åbenbart et behov for at forsvare ham, men åååh GUUUD :raisebrow: sikken en måde at gøre det på og hvorfor hun lige præcis føler et behov for at skrive en PM til mig må guderne vide?? Men griner er det sgu :laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Rode sig ud i noget med Norah og den dertilhørende enorme Odense possé. Så kan man tale om en taktisk brøler der vil noget. :lolabove::rofl2::tongue:

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

WTF??! :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

Patrick, a word of advice ... du taler med en K V I N D E.. og hva værrer er, hun er FREAKY strong... og total dedikeret til det hun laver (ligesom mange andre af os)... Men, Hun er Kvinde, med stor K !!! ... OG man taler ikke til kvinder sådan dér... medmindre, well... måske HAR du cojones af stål :wink:

*fniser lidt - og afventer Das Üercoach´s return til mol*

L@rs... ham der løfter vægte fordi, at ...well check min log...*looooool*

Link to comment
Share on other sites

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

Patrick, a word of advice ... du taler med en K V I N D E.. og hva værrer er, hun er FREAKY strong... og total dedikeret til det hun laver (ligesom mange andre af os)... Men, Hun er Kvinde, med stor K !!! ... OG man taler ikke til kvinder sådan dér... medmindre, well... måske HAR du cojones af stål :wink:

*fniser lidt - og afventer Das Üercoach´s return til mol*

L@rs... ham der løfter vægte fordi, at ...well check min log...*looooool*

<{POST_SNAPBACK}>

Okay. Nu har i kommet med alt jeres gøgl. Det eneste der ikke er kommet er: JA, et svar på mit spørgsmål. Vil give jer lidt betænkningstid til at finde ud af hvorfor i løfter tunge vægte og prøver at blive større. :wink:

Link to comment
Share on other sites

hejsa. det kan godt være det lyder lidt ondt det her, men det er bestemt ikke sådan ment.

Men hvad vil du bruge det at du kan løfte en tung vægt til? :blink:

Med venlig hilsen

Patrick.

<{POST_SNAPBACK}>

Patrick, a word of advice ... du taler med en K V I N D E.. og hva værrer er, hun er FREAKY strong... og total dedikeret til det hun laver (ligesom mange andre af os)... Men, Hun er Kvinde, med stor K !!! ... OG man taler ikke til kvinder sådan dér... medmindre, well... måske HAR du cojones af stål :wink:

*fniser lidt - og afventer Das Üercoach´s return til mol*

L@rs... ham der løfter vægte fordi, at ...well check min log...*looooool*

<{POST_SNAPBACK}>

Okay. Nu har i kommet med alt jeres gøgl. Det eneste der ikke er kommet er: JA, et svar på mit spørgsmål. Vil give jer lidt betænkningstid til at finde ud af hvorfor i løfter tunge vægte og prøver at blive større. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Fordi vi kan lide det? Holder af det? Tilfredsstiller os på flere måder? :smile:

Styrke kan du jo bruge til mange ting i hverdagen, og hvem vil ikke gerne være i form og se godt ud? :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Okay. Nu har i kommet med alt jeres gøgl. Det eneste der ikke er kommet er: JA, et svar på mit spørgsmål.  Vil give jer lidt betænkningstid til at finde ud af hvorfor i løfter tunge vægte og prøver at blive større. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Patrick: Vær konstruktiv, når du spørger, og fremfor alt- HØFLIG... Kvinden er en af Europas mest hårdt arbejdende i hendes felt - og tro mig, vi er MANGE, der er glade for at, hun orker - efter mange timers træning HVER DAG - at sætte sig ned og poste, om fremskridt osv. Det er pga folk, som Angel, at MOL er et fantastisk sted at kommer og poste/lurke ... Don´t ruin that... Så please... Høflighed kommer man laaangt med..

Prøv at poste i træningsforummerne istedet, for at flame/trollé en LOG...

MODS: seriøst...

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

Fordi vi kan lide det? Holder af det? Tilfredsstiller os på flere måder?  :smile:

Styrke kan du jo bruge til mange ting i hverdagen, og hvem vil ikke gerne være i form og se godt ud?  :wink:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, det var da et svar. Men selv om man træner tunge vægte og bliver stærk, går man stadig død efter et par gode timers hård FUT :4thumbup: :devil:

Jeg vil gerne i form. Det med at se godt ud behøver jeg ikke være stor eller have enorme muskler for.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share