ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

RUEHL PAT PRES - smithstativ

1set x 15reps @ 17kg

1set x 15reps @ 27kg

1set x 10reps @ 32kg

1set x 10reps @ 37kg

1set x 10reps @ 42kg

Spørger bare pisse dumt - hvad er det for en øvelse??? Kender den ikke og vil meget, meget gerne lære den at kende.... :4thumbup: :4smartass::w00t:

Sendte du min hilsen videre til Danielle i OBBC forleden???

<{POST_SNAPBACK}>

Det er en form for pat-pres som Ruehl laver i hans video. Man tage simpelthen så bredt man kan få fat i smith statviet, sætter sig på en inclinebænk og så repper man løs :wink:

Det ekstremt brede greb gør at øvelsen går virkeligt godt i brystet uden at ramme skulderen specielt meget :w00t:

Har fået hilst Danielle + Jens :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er blot en konstatering.... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK min R.. er øm  :blink:  :blink:
:w00t::w00t: Ser ud til det går helt efter planen med dit projekt 2005: "lækkermås" ... :wink::w00t::smile:

Det går sgu godt :4thumbup: sidder lige nu med 3. dags DOMS :blink:

Og selvfølgelig STORT TILLYKKE med veloverstået eksamen...  Det er ganske enkelt imponerende hvad du kan overkomme! :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

:innocent::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er en form for pat-pres som Ruehl laver i hans video. Man tage simpelthen så bredt man kan få fat i smith statviet, sætter sig på en inclinebænk og så repper man løs  :wink:

Det ekstremt brede greb gør at øvelsen går virkeligt godt i brystet uden at ramme skulderen specielt meget  :w00t:

Har fået hilst Danielle + Jens  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

AHA - okay... TUSIND TAK!!!! Altid rart med nye PAT øvelser.... He he....

Er det i hans nye video - Made in Germany??? Overvejer kraftigt at købe den...

Tak for viderebringelse af hilsen... Snakkede lige med Jens forleden - hyggeligt som altid...

:bigsmile::wink: Hilsen Iver

Link to comment
Share on other sites

Det er en form for pat-pres som Ruehl laver i hans video. Man tage simpelthen så bredt man kan få fat i smith statviet, sætter sig på en inclinebænk og så repper man løs  :wink:

Det ekstremt brede greb gør at øvelsen går virkeligt godt i brystet uden at ramme skulderen specielt meget  :w00t:

Har fået hilst Danielle + Jens  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

AHA - okay... TUSIND TAK!!!! Altid rart med nye PAT øvelser.... He he....

Er det i hans nye video - Made in Germany??? Overvejer kraftigt at købe den...

:bigsmile::wink: Hilsen Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Jep - det er made in Germany.... absolut købeværdig --> Ruehl Rules :4thumbup: han er bare for FEEE' :cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jep - det er made in Germany.... absolut købeværdig --> Ruehl Rules  :4thumbup: han er bare for FEEE' :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja han er sgu for sej - det var kanon at se ham i O'ense... Craw så ud til at nyde det i hvert fald :tongue4:

Overvejer iøvrigt en fotosession hos Morten Rygaard senere på året når formen spiller... Er han til at betale for danske pesetas???? :laugh::laugh::smile::wink:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Ruehl var fee' :4thumbup:

Morten Rygaard har ikke taget betaling for at fotografere os. Han har taget de billeder han tog, som del i et bogprojekt han er igang med om menneskekroppen. Han vil gerne fotografere forskellige kropstyper mm, så det skulle da være muligt at han er interesseret i at tage billeder af dig også :wink: Han har så rettighederne til billederne, men ellers kan man få de kopier man vil og bruge dem som man vil, forudsat at man skriver hvem der har taget dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ruehl var fee' :4thumbup:

Morten Rygaard har ikke taget betaling for at fotografere os. Han har taget de billeder han tog, som del i et bogprojekt han er igang med om menneskekroppen. Han vil gerne fotografere forskellige kropstyper mm, så det skulle da være muligt at han er interesseret i at tage billeder af dig også :wink: Han har så rettighederne til billederne, men ellers kan man få de kopier man vil og bruge dem som man vil, forudsat at man skriver hvem der har taget dem :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Craw - thanks... Det lyder spændende med det bogprojekt, ved du nogett om hvornår bogen udkommer???

Tak for din tilbagemelding - jeg satser hårdt på at toppe formen sidst på året - og vil kontakte Morten Rygaard hvis han er interesseret....

:cooldance::bigsmile::smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ruehl var fee' :4thumbup:

Morten Rygaard har ikke taget betaling for at fotografere os. Han har taget de billeder han tog, som del i et bogprojekt han er igang med om menneskekroppen. Han vil gerne fotografere forskellige kropstyper mm, så det skulle da være muligt at han er interesseret i at tage billeder af dig også :wink: Han har så rettighederne til billederne, men ellers kan man få de kopier man vil og bruge dem som man vil, forudsat at man skriver hvem der har taget dem :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Craw - thanks... Det lyder spændende med det bogprojekt, ved du nogett om hvornår bogen udkommer???

Tak for din tilbagemelding - jeg satser hårdt på at toppe formen sidst på året - og vil kontakte Morten Rygaard hvis han er interesseret....

:cooldance::bigsmile::smile::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bogen udkommer om alt fra 3 til 5 år :wink: Morten snakkede i hvert tilfælde om den tidsramme i det han løbende vil samle de bedste billeder, hvilket godt kan tage år før han har samlet nok materiale til en bog :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ruehl var fee' :4thumbup:

Morten Rygaard har ikke taget betaling for at fotografere os. Han har taget de billeder han tog, som del i et bogprojekt han er igang med om menneskekroppen. Han vil gerne fotografere forskellige kropstyper mm, så det skulle da være muligt at han er interesseret i at tage billeder af dig også :wink: Han har så rettighederne til billederne, men ellers kan man få de kopier man vil og bruge dem som man vil, forudsat at man skriver hvem der har taget dem :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Craw - thanks... Det lyder spændende med det bogprojekt, ved du nogett om hvornår bogen udkommer???

Tak for din tilbagemelding - jeg satser hårdt på at toppe formen sidst på året - og vil kontakte Morten Rygaard hvis han er interesseret....

:cooldance::bigsmile::smile::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bogen udkommer om alt fra 3 til 5 år :wink: Morten snakkede i hvert tilfælde om den tidsramme i det han løbende vil samle de bedste billeder, hvilket godt kan tage år før han har samlet nok materiale til en bog :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

takker og bukker... tak tak....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 1. februar

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

RYG

DØDLØFT stående på 17 cm BOKS

fuldt overhåndsgreb, minus bælte

1set x 8reps @ 50kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 3reps @ 70kg

1set x 2reps @ 80kg

1set x 3reps @ 85kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 4reps @ 90kg

... kørt kanon på trods af en stadigvæk øm butt :bigsmile: Grebet fungerede også godt og alle reps blev kørt med fuldt overhåndsgreb :cooldance:

DØDLØFT TIL KNÆ

overhåndsgreb, minus bælte

1set x 4reps @ 90kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 110kg

ONE ARM DB ROW

1set x 8reps @ 35kg

1set x 7reps @ 42kg

1set x 6reps @ 46kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 4reps @ 52kg

1set x 3(6)reps @ 54kg

1set x 4reps @ 56kg (rep PR)

... Tjaaa - når massskinen råwer så kan man altid trække noget mere :w00t: Så da jeg var igang med min 54'er på venstre arm kom MAAA og råbte lidt og så tog jeg altså 6 reps i stedet for de 3 jeg havde taget med højre :blush: Derefter mente MAA at jeg ligeså godt kunne lave 4 reps med 56 kg .. og det gør man jo så bare :devil:

LAT PULLDOWN

smalt, V-greb

1set x 10reps @ 84kg

1set x 8reps @ 105kg

1set x 4reps @ 126kg

1set x 6reps @ 119kg

... GRRRRRRRRRRRR :bunny: STUUUUR LATS!!

BAGSKULDER - maskine

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 6reps @ 40kg

PULLOVER DB

1set x 10reps @ 28kg

1set x 15reps @ 28kg

1set x 17reps @ 28kg

UNDERARMS SUPERSET

Wrist curl

1set x 60reps @ lille stang

Hammer curl

1set x 30reps @ lille stang

Bent over curl

1set x 30reps @ lille stang

....HUUUU - det gjorde ondt som det altid gør :blink:

Træning var kanon :w00t: havde jo også en suveræn træningspartner i Nina :boobs: som endnu engang beviste at hun elsker at brænde :firebounce: På trods af at det kun er 2. gang hun har lavet DB rows (og stort set aldrig har trænet med vægte) så lavede hun en serie der hed.. 17.5kg - 20kg - 22.5kg - 25kg - 27.5kg - 30kg for 6 reps og så lige 32.5 kg for 5 reps til at slutte af på ... VILDT :blink: Hun presser mig sgu lidt men det er kun godt for så kan jeg måske lære at brænde 100% igennem :innocent:

Efter træning gæstede mig og Nina Bamz'far til en omgang hjemmelavet boller i karr... DAMN det var nice :blink: Efterfølgende dukkede Kragen op og så diskede Bamsen ellers op med chokolade og så lige en halv pose skumfiduser som Englen vist kom til at protte næsten helt alene :innocent:

Det var skiiie hyggeligt :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning var kanon  :w00t:  havde jo også en suveræn træningspartner i Nina :boobs: som endnu engang beviste at hun elsker at brænde :firebounce: På trods af at det kun er 2. gang hun har lavet DB rows (og stort set aldrig har trænet med vægte) så lavede hun en serie der hed.. 17.5kg - 20kg - 22.5kg - 25kg - 27.5kg - 30kg for 6 reps og så lige 32.5 kg for 5 reps til at slutte af på ... VILDT  :blink: Hun presser mig sgu lidt men det er kun godt for så kan jeg måske lære at brænde 100% igennem  :innocent:

Nina...den søde pige...hun er jo i virkeligheden et MONSTER!! :firebounce::firebounce: - for vilde vægte I har gang i... 4 reps med 56 kg...det er altså heller ikke for små piger!! :blink::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning var kanon  :w00t:  havde jo også en suveræn træningspartner i Nina :boobs: som endnu engang beviste at hun elsker at brænde :firebounce: På trods af at det kun er 2. gang hun har lavet DB rows (og stort set aldrig har trænet med vægte) så lavede hun en serie der hed.. 17.5kg - 20kg - 22.5kg - 25kg - 27.5kg - 30kg for 6 reps og så lige 32.5 kg for 5 reps til at slutte af på ... VILDT  :blink: Hun presser mig sgu lidt men det er kun godt for så kan jeg måske lære at brænde 100% igennem  :innocent:

Nina...den søde pige...hun er jo i virkeligheden et MONSTER!! :firebounce::firebounce: - for vilde vægte I har gang i... 4 reps med 56 kg...det er altså heller ikke for små piger!! :blink::blink::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det sjove er at jeg lavede rows med Ninas vægt :blink: Jeg db-row'ede faktisk Nina :laugh:

Men bliver jo heller ikke STUR og LEE' af ingenting :4smartass::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nina...den søde pige...hun er jo i virkeligheden et MONSTER!! :firebounce:  :firebounce: - for vilde vægte I har gang i... 4 reps med 56 kg...det er altså heller ikke for små piger!!  :blink:  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Eller for små drenge for den sags skyld :crybaby: ... Low selfesteem :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Kæft mand..... 56'erne prøvede desperat at flygte ned for enden af "orgelet" da Englens sultne øjne fik øje på den.... :blink:

2 secs senere flår hun skidtet rundt.... and it's striiiiiiiiiiiiiiiiiiiiict' baby! :w00t: det er dælendytme så LEEEE'd :devil::devil::devil:

u go' girl...... :dumbbell_lift:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Kæft mand..... 56'erne prøvede desperat at flygte ned for enden af "orgelet" da Englens sultne øjne fik øje på den....  :blink:

2 secs senere flår hun skidtet rundt....  and it's striiiiiiiiiiiiiiiiiiiiict' baby!  :w00t:  det er dælendytme så LEEEE'd  :devil:  :devil:  :devil:

u go' girl......  :dumbbell_lift:

<{POST_SNAPBACK}>

Med Fitnessmotivator numero uno :w00t: kan man ALT :4thumbup:

Nu må tiden snart være moden til at prøve de "fine" 60'er :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 3. Februar

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

BEN - LÆG

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 75kg

1set x 6reps @ 80kg

1set x 5reps @ 80kg

1set x 3reps @ 80kg

WALKOUTS

1set @ 100kg

1set @ 110kg

1set @ 120kg

SQUAT

1set x 20reps @ 60kg

... Kørte rigtigt godt i dag - de 6 reps med 80 kg var alle lette, :4thumbup: men holdt efterfølgende igen med for mange reps på de to næste set da jeg kunne mærke det lidt i skulderen.

Walkouts var overraskende gode - mærkede intet i skulderen hverken under eller efter :4thumbup:

Var sgu helt sjovt at lave 20 reps med 60 kg der føltes som ingenting efter de 120kg ... men DAMN jeg mistede pusten da mit bælte er godt stramt for tiden :blush: på grund af jeg er FEEE' :4mewantfood: :innocent:

LUNGES

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

... skal huske at stå på indersiden af storetåen næste gang da det eller gør ondt i tå-leddet :raisebrow:

BAGLÅR - siddende

1set x 15reps @ 31kg

1set x 15reps @ 41kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 7reps @ 59kg

1set x 5reps @ 64kg

DONKEY RAISE

1set x 15reps @ 110kg

1set x 15reps @ 130kg

1set x 15reps @ 150kg

1set x 12reps @ 170kg

1set x 12reps @ 170kg

ADDUCTOR

1set x 15reps @ 59kg

1set x 15reps @ 68kg

1set x 12reps @ 77kg

1set x 12reps @ 86kg

1set x 8reps @ 91kg

ABDUCTOR

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 59kg

1set x 10reps @ 68kg

1set x 11reps @ 68kg

LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 41kg

1set x 15reps @ 50kg

... bare lidt lidt til at slutte af på :smile:

Dagens overraskelse i dag var Selvmords Jeppe som fremviste de mest grumme gunz :blink: Den mand træner altid i langærmet t-shirt og pludselig så jeg ham stå og flexe foran Bæltetasken, og så røg jeg selvfølgelig derover :blush: Troede jo næsten ikke mine øjne fra afstanden og skulle lige tjekke det ud close-up... DAMN - det lignede sgu 50 cm gunz :blink: :4thumbup:

Absolut en god overraskelse :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har ikke lige fået opdateret log de sidste par dage :dry: har været lidt for sløj og bare ligget på langs hele dagen i dag :sneaky2:

Det positive er dog at Kragen også er sløj så nu har vi nuldret rundt herhjemme som to gamle høner og hygget om hinanden :wub: det er sgu nice på trods af dårligdommene :innocent:

Får opdateret i morgen hvor jeg er tvunget på arbejde :4thumbup: :raisebrow::mad:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke lige fået opdateret log de sidste par dage  :dry: har været lidt for sløj og bare ligget på langs hele dagen i dag  :sneaky2:

Det positive er dog at Kragen også er sløj så nu har vi nuldret rundt herhjemme som to gamle høner og hygget om hinanden :wub: det er sgu nice på trods af dårligdommene  :innocent:

Får opdateret i morgen hvor jeg er tvunget på arbejde  :4thumbup:  :raisebrow:  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Æv da også. :unhappy: God bedring til jer begge. :1112:

Men det lyder nu ganske hyggeligt med det der hjemme-nusseri. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der er INGEN der skal kalde mig FEEE' :mad:

... lidt vildt at se på de billeder i dag for jeg følte mig rigtigt tyk kan jeg huske :blink:

(det var sådan jeg så ud til jeg var omkring de 18-19 år :blink: omkring 50 kg!!!)

post-363-1107696302_thumb.jpg

post-363-1107696423_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share