ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Nu skulle jeg lige ud at lede efter noget brød til aftensmaden og hvad falder jeg så over  :w00t: 3 kg hvid Valhorna chokolade  :4mewantfood:

Nu hedder det altså Valrhona :tongue: - men hvad er der med jer og det hvide chokolade? Mørk er da 100 x bedre :cooldance::4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ups... gik lidt stærkt med at skrive det den aften :innocent:

.... mørk er bedst :4thumbup: (det stod der kun 9 kg af :wink: ) Det får jeg ret så ofte på arbejde :blush: så det var bare en behagelig overraskelse med den hvide :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

38cm GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARNZ :w00t: Thomas Champs værste mareridt er gået i opfyldelse tror jeg - at dine guns er større end hans :laugh:

Det kan ikke være længe før Krea gæster OBBC - har jo fået et ærinde i Odense engang imellem.

PS. Fik du min PM den anden daw?

Link to comment
Share on other sites

38cm GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARNZ  :w00t: Thomas Champs værste mareridt er gået i opfyldelse tror jeg - at dine guns er større end hans  :laugh:

Det kan ikke være længe før Krea gæster OBBC - har jo fået et ærinde i Odense engang imellem.

PS. Fik du min PM den anden daw?

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Champen skulle bruge mere tid på træning og mindre på mobiltelefonen :wink:

Lyder godt med et gæstevisit :4thumbup:

ang. din pm så har jeg sms'et dig??! Men måske er den gået gal i byen for har lige fået ny mobil og er vist kommet til at kode et par numre forkert ind :blush:

Bare sig til hende at vi sagtens kan arrangere noget - hun kan bare smide sit mobilnummer i receptionen i ÅBBC :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vildt med 38cm gun :devil:

Det er jo næsten det samme som mine :w00t:  :innocent:  :smile:

Man må vist hellere oppe sig lidt med gun-træningen :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

YEAAAH RIGHT :wink:

... måske samme størrelse som din "under"gun :cheer:

Link to comment
Share on other sites

hej angel..

kiggede lige din kostplan  :blink:  :blink:  hvordan holder du til det?? både fysisk, psykisk og økonomisk?? det må da være pænt dyrt med alle de produkter du indtager....

<{POST_SNAPBACK}>

Forstår ikke helt hvad du mener med fysisk og psykisk?? :blink:

Men hvad angår det rent økonmiske så har jeg altid handlet stort ind og dermed sparet mange penge :innocent: dog har jeg siden slutningen af sidste år indgået et sponsorsamarbejde sammen med to firmaer, som du kan se på min hjemmeside :smile: De dækker begge to mit behov 100% + ekstra godter :4thumbup: så hvad kunne man ønske sig mere :cooldance:

... jo måske et sponsorat fra DANPO kylling :4mewantfood:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

damn girl....  :blink:  du har også de bedste arme.....  :blush:  :tongue:

EEEJJJJ MAAA' :blush::4winkkiss:

Krea'... hehe... glæder mig til at sige til champ'en af englens guns har overhalet.......  :innocent:  :4thumbup: 
:laugh::hehe:

.... det er næsten - men også kun næsten synd :4flex:

leee' omgang seated deltz også....  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gør jo mit bedste :innocent: tænker jo på MAAA når jeg træner delts :cheer:

(de skal være ligeså LEEde :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke...

Kom til at tænke på om du stillede op til DM i styrkeløft i år???

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mona

Ville gerne - og det var også planen meeeen som sædvanligt kommer noget i vejen :crybaby: Jeg har eksamen i cancer mandag d. 4. april så det går desværre ikke :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Eksamen om mandagen burde, da ikke være en hindring for at deltage i et stævne i weekenden. Eksamen er jo den velforberedte elevs fest. Det er efterhånden ved at være lang tid siden vi har set dig til powerlifting, så få du bare overstået den eksamenslæsning et par dage i forvejen og meld dig til DM. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Smukke...

Kom til at tænke på om du stillede op til DM i styrkeløft i år???

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mona

Ville gerne - og det var også planen meeeen som sædvanligt kommer noget i vejen :crybaby: Jeg har eksamen i cancer mandag d. 4. april så det går desværre ikke :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Eksamen om mandagen burde, da ikke være en hindring for at deltage i et stævne i weekenden. Eksamen er jo den velforberedte elevs fest. Det er efterhånden ved at være lang tid siden vi har set dig til powerlifting, så få du bare overstået den eksamenslæsning et par dage i forvejen og meld dig til DM. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ.... man kan godt høre at du ikke kender mig :wink:

Jeg ville ikke kun være til fare for mig selv men også alle andre i min nærhed med en eksamen lige om hjørnet :blink: Jeg bliver simpelthen så distræt at du ville tro det var løgn :laugh:

... og med kun omkring 3 uger til at lære et kæmpe pensum uden af går det slet ikke --> ikke én dag kan undværes :raisebrow:

... men stævner i den nære fremtid som skulle være sikre for mit vedkommen er DM bænk, Nordland cup og evt. Thy-cup hvis det bliver til noget :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har lige fået en FEEE' mail her til morgen :cooldance:

Hvis alt går vel ved udtagelserne og jeg får lov at kommme til VM i september, så er jeg allerede booket af den første fotograf :innocent:

Jeg har været lidt på musclemayhem.com, hvor jeg er blevet kontaktet af gene, der er en amerikansk fotograf. Han var også med til VM sidste år og er i det hele taget meget indvolveret i at fotografere kvindelige BB'er, fitness-piger og SL'er :4thumbup:

Hans portfolio er HER

og hans egen hjemmeside HER

SWEEEET :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har lige fået en FEEE' mail her til morgen  :cooldance:

Hvis alt går vel ved udtagelserne og jeg får lov at kommme til VM i september, så er jeg allerede booket af den første fotograf  :innocent:

Jeg har været lidt på musclemayhem.com, hvor jeg er blevet kontaktet af gene, der er en amerikansk fotograf. Han var også med til VM sidste år og er i det hele taget meget indvolveret i at fotografere kvindelige BB'er, fitness-piger og SL'er  :4thumbup:

Hans portfolio er HER

og hans egen hjemmeside HER

SWEEEET :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Damm hvor sejt.... Fedt nok Norah - du kommer da helt sikkert med til VM... GO GIRL....

Ikke første gang Gene har fotograferet danskere... Godt gået Norah...

post-6578-1109834988.jpg

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Hvis alt går vel ved udtagelserne og jeg får lov at kommme til VM i september

..og selvfølgelig går det vel :cooldance: :4thumbup:

:banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

Det håber vi :innocent:

Har lige fået en FEEE' mail her til morgen  :cooldance:

Hvis alt går vel ved udtagelserne og jeg får lov at kommme til VM i september, så er jeg allerede booket af den første fotograf  :innocent:

Jeg har været lidt på musclemayhem.com, hvor jeg er blevet kontaktet af gene, der er en amerikansk fotograf. Han var også med til VM sidste år og er i det hele taget meget indvolveret i at fotografere kvindelige BB'er, fitness-piger og SL'er  :4thumbup:

Hans portfolio er HER

og hans egen hjemmeside HER

SWEEEET :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Damm hvor sejt.... Fedt nok Norah - du kommer da helt sikkert med til VM... GO GIRL....

Ikke første gang Gene har fotograferet danskere... Godt gået Norah...

<{POST_SNAPBACK}>

Skal jo lige klare kvalifikationen om 3 måneder :innocent: meeeen mon ikke det går .... skal bare sørge for charme, selvtillid og lækkert hår :cooldance:

Gene har åbenbart en dansk ven så har er total game for at "skyde" nogle billeder af en dansk tøz og så var det bare et held at han havde set et par billeder af mig på musclemayhem :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har lige fået en FEEE' mail her til morgen  :cooldance:

Hvis alt går vel ved udtagelserne og jeg får lov at kommme til VM i september, så er jeg allerede booket af den første fotograf  :innocent:

Jeg har været lidt på musclemayhem.com, hvor jeg er blevet kontaktet af gene, der er en amerikansk fotograf. Han var også med til VM sidste år og er i det hele taget meget indvolveret i at fotografere kvindelige BB'er, fitness-piger og SL'er  :4thumbup:

Hans portfolio er HER

og hans egen hjemmeside HER

SWEEEET :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Angel!

Jeg vil endnu engang bruge et at de OFTE benyttede ord her i din log:TILLYKKE :cheer::cheer: og så lige et af mine personlige favoritord når det gælder dig: :1356:

Og selvfølgelig kommer det til at gå godt til udtagelserne. Det er jo DIG vi snakker om.... :innocent::cooldance:

Knus

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 3. Marts

Skulle have været oppe at træne, var også kommet ud på cyklen og cirka halvvejs mod OBBC før jeg ombestemte mig :blush: gaaaad bare ikke OBBC i dag og specielt ikke tungttræning :blink:

... så satte cyklen i bakgear og vendte snuden hjem --> i stedet blev det så til en omgang cardio :innocent:

EFTERMIDDAGSCARDIO kl. 16:00

POWERWALK

¤ 50 minutter

SPINNING

¤ 20 minutter

WEEEEEEEEEE.... det er FEEE' med hjemmespinning :cooldance: total loud techno af absolut bedste klasse og så bare holde pulsen på 80-85% af maks :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har lige fået en FEEE' mail her til morgen  :cooldance:

Hvis alt går vel ved udtagelserne og jeg får lov at kommme til VM i september, så er jeg allerede booket af den første fotograf  :innocent:

Jeg har været lidt på musclemayhem.com, hvor jeg er blevet kontaktet af gene, der er en amerikansk fotograf. Han var også med til VM sidste år og er i det hele taget meget indvolveret i at fotografere kvindelige BB'er, fitness-piger og SL'er  :4thumbup:

Hans portfolio er HER

og hans egen hjemmeside HER

SWEEEET :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Angel!

Jeg vil endnu engang bruge et at de OFTE benyttede ord her i din log:TILLYKKE :cheer::cheer: og så lige et af mine personlige favoritord når det gælder dig: :1356:

Og selvfølgelig kommer det til at gå godt til udtagelserne. Det er jo DIG vi snakker om.... :innocent::cooldance:

Knus

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anja

... du gør mig altså helt forlegen :blush: men bare super med din opbakning på trods af at jeg er din konkurrent :4flex:

Knuz :wink:

No

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 3. Marts

WEEEEEEEEEE.... det er FEEE' med hjemmespinning  :cooldance: total loud techno af absolut bedste klasse og så bare holde pulsen på 80-85% af maks :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, hvis man er i humøret til det, så kan man virkelig køre sig godt ud derhjemme.....

Niske

EDIT:

Jeg har været lidt på musclemayhem.com, hvor jeg er blevet kontaktet af gene, der er en amerikansk fotograf. Han var også med til VM sidste år og er i det hele taget meget indvolveret i at fotografere kvindelige BB'er, fitness-piger og SL'er 

Hans portfolio er HER

og hans egen hjemmeside HER

SWEEEET 

Husk nu at du har en hjemlig fanklub der SKRIGER efter nye numza of doom-billeder :tongue:

Edited by Niske
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 4. Marts

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 10:00

RYG

ARCTRAINER

¤ 20 minutter

DØDLØFT

fuldt overhåndsgreb

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 6reps @ 100kg

1set x 1reps @ 110kg

1set x 1reps @ 120kg

1set x 1reps @ 130kg

1set x 1reps @ 140kg

1set x -reps @ 150kg

.... ARGHHHHHHHHHH - havde den næsten på de 150 kg, men da jeg var lige ved at locke ud kunne mine små fedtede fingre ikke længere holde :poking: men på trods af alt er det stadigvæk en forbedring på +20 kg i DL med overhåndsgreb og meeeeget tæt på de 30 kg :cooldance:

ONE ARM DB ROW

1set x 10reps @ 35kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 7reps @ 46kg

1set x 6reps @ 50kg

1set x 5reps @ 54kg

1set x 3reps @ 58kg PR :devil:

EZ-BICEPS CURL

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 20reps @ 30kg

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

DB CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 15kg

En virkelig god træning - og det meget bedre fordi jeg rent faktisk IKKE gider træne hverken ryg eller biceps for tiden så det bliver mest for vedligeholdelsens skyld :dry:

Bagefter træning stod den på TEAM OBBC møde og jeg kan kun sige det bliver rigtigt spændende :cheer: Lige nu tegner det til at vi har 8-10 atleter der skal med til DM i år... det bliver så FEEE' :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share