ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
BODYBUILDING

Bonczyk, Christian

Kørting, Klaus

Jensen, Henrik

Smedegaard, jan

Hurra Smedegaard min gamle ven og mentor - rart at se et lokalt ansigt i teamet ud over Jens...

FEDT med det team god ide... :smile::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi glæder os også helt vildt :cheer:

Jeg er sikker på at stemningen bliver uden sammenligning når man tropper op med 10 atleter + hjælpere ... jeg glæder mig som et lille barn :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Stiller Jan Smedegaard op i år også??? Håber det - sidst jeg så ham på scenen i -70 var han FUCKING god.... :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Nah, jeg er kun med som Coach/opvarmer :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

... og malermester!!

By the way - du SKAL have en bæltetaske til DM :wink:

(spørg bare Klaus ... den er uundværlig)

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmmmm :confused: :laugh: Jeg skal nok male, men jeg kan ikke love at jeg vil bruge bæltetaske :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor vil du så holde min makeup, backstagekort, ekstra kunstige negle og :blahblah:

... det er jo det man har bæltetasken til!! Du skal nok få én af mig måneden før K-dag :cheer: så du kan tilvendes den "tunge" byrde... når vi så er ude og handle og sårn... så kan du jo have min pung og nøgler i den så du ligesom kommer ind i din "rolle" :cheer:

:laugh::laugh:

p.s. Jeg mener det seriøst... altså at du skal have en bæltetaske :poking:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er jeg nu helst fri for :laugh: Bæltetasker og og er ikke lige helt hooked på hinanden :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

... er helt sikker på den ville fremhæve kurverne på din butt noget så godt :w00t::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

p.s. Jeg mener det seriøst... altså at du skal have en bæltetaske

Hvor er det altså morsomt at i diskutere den slags på MOL :laugh:

Men underholdende er det da :4thumbup:

PS: Jeg stemmer også for at craw skal have en bæltetaske.

<{POST_SNAPBACK}>

--> sådan er det når englen arbejder 18 timer hver weekend og ikke kommer hjem og sover :raisebrow: så må den slags tages over nettet når den ikke kan tages face to face :tongue:

p.s Måske vi skulle lave en poll når tiden nærmer sig om Kragen skal/skal ikke :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

p.s. Jeg mener det seriøst... altså at du skal have en bæltetaske

Hvor er det altså morsomt at i diskutere den slags på MOL :laugh:

Men underholdende er det da :4thumbup:

PS: Jeg stemmer også for at craw skal have en bæltetaske.

<{POST_SNAPBACK}>

--> sådan er det når englen arbejder 18 timer hver weekend og ikke kommer hjem og sover :raisebrow: så må den slags tages over nettet når den ikke kan tages face to face :tongue:

p.s Måske vi skulle lave en poll når tiden nærmer sig om Kragen skal/skal ikke :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahahaha :laugh: Jeg tror nu nok jeg selv kan finde ud af om jeg vil have en eller ej og af en eller anden grud tror jeg at en sådan Poll ville vise at jeg skulle bruge bæltetaske :raisebrow::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 7. Marts

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

SKULDER - TRICEPS - MAVE

POWERWALK

¤ 10 minutter

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 5reps @ 25kg

1set x (+1)reps @ 27.5kg

1set x 4reps @ 25kg

.... Skulle lige mærke de 27.5 kg men fik ikke "knækket" mine albuerne ordenligt pga. misforståelse mellem min spotter og undertegnet, så kunne ikke køre mere end 1 reps, da mine albuer ellers ville låse!

Men det fede er de 25kg allerede nu er klart mere stabile og det var kun 3 gang med den vægt :4thumbup:

LATERALS DB

1set x 20reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 7kg

1set x 15reps @ 2 x 9kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 13reps @ 2 x 11kg

1set x 10reps @ 2 x 12kg

1set x 8reps @ 2 x 13kg

... kørte rigtigt godt i dag :devil:

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

3set x 15reps @ BW

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

3set x 20reps @ BW

UNDERHÅNDS DB FRONT RAISE

1set x 20reps @ 5kg

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 7kg

DIPS

1set x 20reps @ BW

1set x 16reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 19reps @ BW

... godt tung i enden :blush:

LATERALS - Kragestil

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 8kg

PUSHDOWN

1set x 15reps @ 60kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

DONKEY RAISE

5set x 15reps @ 100kg

Var i dag vildt præget af at diæten er begyndt ... havde ABSOLUT ingen energi og måtte trække mig selv op konstant :blink::blink:

.... naaaaaaaaaa :tongue: God power og vildt god tid til en masse :blahblah: PEEEERFECT :cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning Tirsdag d. 8. Februar

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

BRYST

BÆNKPRESS

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

5set x 5reps @ 60kg

INCLINE DB PRESS

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 25kg

... og det var det :blink: Er total DOMS'et i pat og delts i dag, så laaangt fra optimalt at træne bryst hvorfor det blev en lille omgang :smile:

Resten af tiden i centret i dag gik med at trække Erector Dronningen rundt fra den ene øvelse til den næste :innocent: hun var så "dum" at spørge mig til råds om hvordan laterals skulle laves og før hun vidste af det var hun taget godt og grundigt på slæb i 1½ timen, "tvunget" til at lave et væld af nye øvelser :w00t::innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

.... naaaaaaaaaa  :tongue: God power og vildt god tid til en masse  :blahblah: PEEEERFECT  :cheer:
Uuuuhja, det var bare hyg'ligt!! :4thumbup: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

IIIHHHHH .. jeg glæder mig bare sådan til vores pigeaften!! Det bliver for vildt fedt med en omgang paintball :cheer:

Spørgsmålet er bare Stine ??!! Om vi skal begynde at træne lidt rullefald + snige-teknikker, så vi kan nakke både Nina og Stina i et hug :innocent:

p.s. Stina var med på at starte en Lotto-klub, så du kan godt begynde at overveje hvad du vil bruge millionerne til :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Resten af tiden i centret i dag gik med at trække Erector Dronningen rundt fra den ene øvelse til den næste  hun var så "dum" at spørge mig til råds om hvordan laterals skulle laves og før hun vidste af det var hun taget godt og grundigt på slæb i 1½ timen, "tvunget" til at lave et væld af nye øvelser

Hehe....fik hele fordraget da Stina kom hjem her til aften, det lyder virkelig til at hun får lært en masse leeeee' ting. :4smartass: :4thumbup:

Lyder forresten vildt med jeres paintball helvede...kan lige forestille mig hvordan i går amok på ægte hardass SWAT maner :w00t:

--

A'dooom

Link to comment
Share on other sites

Resten af tiden i centret i dag gik med at trække Erector Dronningen rundt fra den ene øvelse til den næste  hun var så "dum" at spørge mig til råds om hvordan laterals skulle laves og før hun vidste af det var hun taget godt og grundigt på slæb i 1½ timen, "tvunget" til at lave et væld af nye øvelser

Hehe....fik hele fordraget da Stina kom hjem her til aften, det lyder virkelig til at hun får lært en masse leeeee' ting. :4smartass: :4thumbup:

... sig lige til hende at jeg håber hun siger fra hvis jeg snakker for meget :blush: Jeg er jo desværre sådan lidt nørd, så hvis man først får mig startet, så har jeg svært ved at stoppe igen :innocent:

Lyder forresten vildt med jeres paintball helvede...kan lige forestille mig hvordan i går amok på ægte hardass SWAT maner  :w00t:

--

A'dooom

Det bliver FEEE' :cheer:

Jeg glæder mig sådan til at nakke Stina :gun2::tongue:

(vi må heller huske kamera :4smartass: Der kunne helt sikkert komme nogle sjove billeder ud af det)

Link to comment
Share on other sites

.... naaaaaaaaaa  :tongue: God power og vildt god tid til en masse  :blahblah: PEEEERFECT  :cheer:
Uuuuhja, det var bare hyg'ligt!! :4thumbup: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

IIIHHHHH .. jeg glæder mig bare sådan til vores pigeaften!! Det bliver for vildt fedt med en omgang paintball :cheer:

Spørgsmålet er bare Stine ??!! Om vi skal begynde at træne lidt rullefald + snige-teknikker, så vi kan nakke både Nina og Stina i et hug :innocent:

:slut::rocketwhore: mwuahahahahahahaha...:lolabove: De bliver skudt gule og blå gør de! :wink:

p.s. Stina var med på at starte en Lotto-klub, så du kan godt begynde at overveje hvad du vil bruge millionerne til  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

:tease: :4thumbup: :banana3: :hehe::cheer::biggrin::4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

... sig lige til hende at jeg håber hun siger fra hvis jeg snakker for meget  :blush: Jeg er jo desværre sådan lidt nørd, så hvis man først får mig startet, så har jeg svært ved at stoppe igen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det syntes hun langt fra....hun syntes det er feee' at du gider tage dig tiden og banke tingene ind på lystavlen. :smile:

(nu er det sgu snart på tide hun selv får sat lidt fut under den MOL profil :poking::tongue: ).

--

grind'

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 9. Marts

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN

SQUAT

1set x 12reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 70kg

1set x 5reps @ 80kg

1set x 3reps @ 85kg

1set x 3reps @ 90kg

1set x 3reps @ 95kg

1set x 3reps @ 100kg

... SÅÅÅÅDAN!!! :cooldance: 3 reps med 100 kg... sidste rep var lidt hård men kom alligevel op i overkommelig stil, og det vil helt sikkert være bedre hvis jeg ikke laver så mange andre set først :smile:

Det går fandme fremad nu og ikke mindst mit eller så brede greb om stangen er ved at komme ind hvor det høre til og det endda uden nakke/skulder-problemer :4thumbup:

.... lige et par uger til og så hedder +110 kg for flere reps .. og selvfølgelig rå :cheer:

BOX SQUAT

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 5reps @ 70kg

1set x 5reps @ 70kg

... bliver også bare bedre og bedre :innocent:

SPLIT SQUAT

1set x 10reps @ 2x20kg

1set x 10reps @ 2x20kg

1set x 10reps @ 2x20kg

... min "jeg hader men alligevel elsker" øvelse :tongue:

ABDUCTOR

1set x 10reps @ 110lb

1set x 10reps @ 120lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 10reps @ 140lb

... og det hele tog sgu 2 timer :blink: meeen man skal jo også holde pause mellem de tunge squat-set :innocent:

Men faktisk tror jeg også det er den mindre workload i bentræningen som gør at jeg langt om længe oplever en jævn fremgang uge til uge + jeg selvfølge træner ben nu hver 5. dag i stedet for hver 7. dag :bigsmile:

Er ellers i et rasende godt humør for tiden :firebounce:

.... har så meget oooooverkuuuu :bunny: det er bare så fedt at være på 2. del medicin (i hvert tilfælde lige nu) læsebyrden er i disse dage et lavvande i forhold til tidligere.... og jeg nyder det :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

(nu er det sgu snart på tide hun selv får sat lidt fut under den MOL profil :poking:  :tongue: ).

--

grind'

<{POST_SNAPBACK}>

Har punket hende... er HELT sikker på det nok skal komme. Vi vil have Stina på MOL for hun er bare såååå LEEEE' .... arggggghhhhh :devil:

Link to comment
Share on other sites

.... har så meget oooooverkuuuu :bunny: det er bare så fedt at være på 2. del medicin (i hvert tilfælde lige nu) læsebyrden er i disse dage et lavvande i forhold til tidligere.... og jeg nyder det  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Wait and see... :bookread: :4whip::wink:

hæhæh.... det er vist lidt utopi at tro det holder :innocent:

Men nyder det godt nok nu :bigsmile:

Og ond råsquat :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

DANKE :w00t: er også lige nu er at komme op omkring de 130 rå for 1 rep (lavede det for mange år tilbage... så skulle være muligt igen :poking: )

Link to comment
Share on other sites

God allround nasty- :moon: power :devil: , også selvom jeg forleden til træning så 3 unge piger squatte med 170kg :w00t: Say what :blink:

Kan så tilføje, at deres vandring var på omkring de 5mm :tongue::laugh:

Jeg ved ikke helt hvad det giver for, men det så nu crazy nok ud, når de un-racked vægten.

Jeg er selfølgelig ikke støt på nogen endnu, som når dig til sokkeholderne, hvad enten det gælder power, eller cute-ness :innocent::smile:

btw: Alt for lækker hjemmeside. Klart ventetiden værd :4thumbup:

Edited by density
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share