ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Bagefter træning stod den på TEAM OBBC møde og jeg kan kun sige det bliver rigtigt spændende :cheer: Lige nu tegner det til at vi har 8-10 atleter der skal med til DM i år... det bliver så FEEE'  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem er det så?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Host: Atlethic.dk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bagefter træning stod den på TEAM OBBC møde og jeg kan kun sige det bliver rigtigt spændende :cheer: Lige nu tegner det til at vi har 8-10 atleter der skal med til DM i år... det bliver så FEEE'  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem er det så?

BODYFITNESS

Damer

Henriksen, Stine Møller

Josephsen, Norah

Karnil, Nina

Herrer

Sørensen, Jens Brå

Bentzen, Christian

Nonved, Anders

Bohny, Jan

BODYBUILDING

Bonczyk, Christian

Kørting, Klaus

Jensen, Henrik

Smedegaard, jan

Miss FITNESS

Karnil, Nina

Host: Atlethic.dk

Jeg ved det... men min mainman har desværre været syg, men hvor om alt er så er den faktisk færdig og skal bare uploades til hovedsiden når det passer ind i smartass's program :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
BODYBUILDING

Bonczyk, Christian

Kørting, Klaus

Jensen, Henrik

Smedegaard, jan

Hurra Smedegaard min gamle ven og mentor - rart at se et lokalt ansigt i teamet ud over Jens...

FEDT med det team god ide... :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Unreal dødløft :devil: Mange mænd må føle sig forsmået i det ganske øjeblik og er givetvist kravlet i et musehul :unsure:

...og ja, mit greb er klart overtrumfet :tongue:

BODYFITNESS

Damer

Henriksen, Stine Møller

Josephsen, Norah

Karnil, Nina

Herrer

Sørensen, Jens Brå

Bentzen, Christian

Nonved, Anders

Bohny, Jan

BODYBUILDING

Bonczyk, Christian

Kørting, Klaus

Jensen, Henrik

Smedegaard, jan

Miss FITNESS

Karnil, Nina

Synes Craw snakkede noget med at feinsmecke formen indtil 2006 - Stille Craw op alligevel? Eller er det bare noget som du mener at han bør :4whip:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

BODYBUILDING

Bonczyk, Christian

Kørting, Klaus

Jensen, Henrik

Smedegaard, jan

Hurra Smedegaard min gamle ven og mentor - rart at se et lokalt ansigt i teamet ud over Jens...

FEDT med det team god ide... :smile::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi glæder os også helt vildt :cheer:

Jeg er sikker på at stemningen bliver uden sammenligning når man tropper op med 10 atleter + hjælpere ... jeg glæder mig som et lille barn :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Naaaasty Dødløft!! Hvis ingen andre vil sige det :wink: :freaked: :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub: TAAARK COACH :tongue:

(jeg blev jo nødt til at prøve da du jo stod og kiggede :wink: )

Naaaasty Dødløft!! Hvis ingen andre vil sige det :wink: :freaked: :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu du siger det :blink: Der er satme da nogle vanvittige løft der... cool :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg satser på 200 med overhåndsgreb... MWHAHAHAAUAHA :devil:

... naaaaahh - tror bare jeg nøjes med 170 i første omgang :innocent:

Ja, 150 kg i overhåndgreb.... Unreal  :blink:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

Super greb og ryg styrke :devil: Rent faktisk ligger mit max i overhåndsdødløft kun 20kg højere end dig og det 10gange federe :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Der går ikke længe inden du skal til at tage dig sammen .... skal nok få de 170 kg :cooldance: og by the way... jeg er begyndt på seriøs pinch-grip træning :poking: De 25 kg står for fald inden længe :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 5. Marts

MIDDAGSTRÆNING kl. 13:00

BEN

SQUAT

1set x 12reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 75kg

1set x 10reps @ 77.75kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 80kg

backoff

1set x 21reps @ 60kg

...Det spiller :cooldance: Nu nåede vi så de 10 reps med 80 kg og de var piece of cake :4mewantfood: spændt på om næste højrep dag kommer til at byde på 10 reps med 85 kg for så begynder vi jo at kunne lugte de 100 kg :innocent:

LUNGES

1set x 10reps @ 60kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 60kg

... tror jeg bliver øm i morgen :bottom:

ABDUCTOR

1set x 15reps @ 110lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 10reps @ 140lb

1set x 9reps @ 150lb

ADDUCTOR

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 130lb

1set x 20reps @ 150lb

1set x 17reps @ 170lb

LEG CURL

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 90lb

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Brugte du kridt til overhåndsdødløftet?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

For det meste, men normal det er nu et fedt om det er med eller uden med mindre det er mange reps det drejer sig om :innocent:

Mit problem er at jeg bliver såååå nervøs når jeg skal prøve noget jeg ikke har har gjort før --> det gælder også at løfte en vægt jeg ikke har prøvet før :blink: det resulterer i at mine hænder ryster og ikke mindst bliver fugtige :sneaky2:

(lidt præstationsangst har man vel :poking: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nah, jeg er kun med som Coach/opvarmer :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

... og malermester!!

By the way - du SKAL have en bæltetaske til DM :wink:

(spørg bare Klaus ... den er uundværlig)

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmmmm :confused: :laugh: Jeg skal nok male, men jeg kan ikke love at jeg vil bruge bæltetaske :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Brugte du kridt til overhåndsdødløftet?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

For det meste, men normal det er nu et fedt om det er med eller uden med mindre det er mange reps det drejer sig om :innocent:

Mit problem er at jeg bliver såååå nervøs når jeg skal prøve noget jeg ikke har har gjort før --> det gælder også at løfte en vægt jeg ikke har prøvet før :blink: det resulterer i at mine hænder ryster og ikke mindst bliver fugtige :sneaky2:

(lidt præstationsangst har man vel :poking: )

<{POST_SNAPBACK}>

Da jeg kørte rackpulls engang sidste år kunne jeg konstatere at selv med en relativt ny og meget ru leoko-stang, så var det mit greb der var begrænsningen. .

Med kridt var grebet IKKE en begrænsning og der var en pæn forskel på mine løft :bigsmile: (helt præcis fra 250 til 320kg :devil: )

Det var dog naturligvis med mixed grip begge dele.

Link to comment
Share on other sites

Brugte du kridt til overhåndsdødløftet?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

For det meste, men normal det er nu et fedt om det er med eller uden med mindre det er mange reps det drejer sig om :innocent:

Mit problem er at jeg bliver såååå nervøs når jeg skal prøve noget jeg ikke har har gjort før --> det gælder også at løfte en vægt jeg ikke har prøvet før :blink: det resulterer i at mine hænder ryster og ikke mindst bliver fugtige :sneaky2:

(lidt præstationsangst har man vel :poking: )

<{POST_SNAPBACK}>

Da jeg kørte rackpulls engang sidste år kunne jeg konstatere at selv med en relativt ny og meget ru leoko-stang, så var det mit greb der var begrænsningen. .

Med kridt var grebet IKKE en begrænsning og der var en pæn forskel på mine løft :bigsmile: (helt præcis fra 250 til 320kg :devil: )

Det var dog naturligvis med mixed grip begge dele.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg bruger også en ny leoko-stang :4thumbup: så den ligger godt i hænderne!

Grunden til at jeg ikke altid oplever den store forskel er at jeg har rimeligt lange fingre :innocent: så jeg kan låse rigtigt godt med min tommelfinger samt nogle af mine andre fingre låses direkte inde i hånden når jeg først lukker grebet :cooldance:

p.s. Har lavet rackpulls med 150 kg uden problemer, det kunne være jeg skulle prøve med noget mere og se hvad grebet siger til det :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger også en ny leoko-stang  :4thumbup: så den ligger godt i hænderne!

Grunden til at jeg ikke altid oplever den store forskel er at jeg har rimeligt lange fingre  :innocent: så jeg kan låse rigtigt godt med min tommelfinger samt nogle af mine andre fingre låses direkte inde i hånden når jeg først lukker grebet  :cooldance:

p.s. Har lavet rackpulls med 150 kg uden problemer, det kunne være jeg skulle prøve med noget mere og se hvad grebet siger til det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe, ja det er også rimelig relevant at vide om du bruger låsegreb eller ej. Mine fingre er ikke særlig lange, så overhåndsgreb er HÅRDT. Faktisk ved jeg slet ikke om jeg har prøvet at maxe i DL med OH-greb. Da jeg lavede rackpulls kan jeg huske jeg ofte kørte overhånds så langt jeg kunne, så det står nok gemt dybt i min log hvad jeg har taget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger også en ny leoko-stang  :4thumbup: så den ligger godt i hænderne!

Grunden til at jeg ikke altid oplever den store forskel er at jeg har rimeligt lange fingre  :innocent: så jeg kan låse rigtigt godt med min tommelfinger samt nogle af mine andre fingre låses direkte inde i hånden når jeg først lukker grebet  :cooldance:

p.s. Har lavet rackpulls med 150 kg uden problemer, det kunne være jeg skulle prøve med noget mere og se hvad grebet siger til det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe, ja det er også rimelig relevant at vide om du bruger låsegreb eller ej. Mine fingre er ikke særlig lange, så overhåndsgreb er HÅRDT. Faktisk ved jeg slet ikke om jeg har prøvet at maxe i DL med OH-greb. Da jeg lavede rackpulls kan jeg huske jeg ofte kørte overhånds så langt jeg kunne, så det står nok gemt dybt i min log hvad jeg har taget :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gør faktisk det samme... jeg benytter overhånd indtil den svigter og så skifter jeg til vekselgreb, men på det sidste har overhånden ikke svigtet og det er derfor total uvant for mig med vekselgreb :blink:

... men det er også total lir at lave DL med overhåndsgreb, det synes jeg spiller MAX :cooldance: ligesom sumo-DL sgu heller ikke er "rigtig" dødløft men der imod bare en anden måde at træne ben på :innocent: nææææh nu --> DL lavet med smal fodstilling og overhånd - det er sgu råstyrke :4flex:

:w00t::w00t::w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ligesom sumo-DL sgu heller ikke er "rigtig" dødløft men der imod bare en anden måde at træne ben på 

DAMN RIGHT !!!!

det er altså en sindsyg grebsstyrke. har du overvejet at bruge vægløftergreb på dit dødløft. Brugte du magnesium

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Onkel Troels @ 5. Mar 2005, 17:27)

Super greb og ryg styrke  Rent faktisk ligger mit max i overhåndsdødløft kun 20kg højere end dig og det 10gange federe

Der går ikke længe inden du skal til at tage dig sammen .... skal nok få de 170 kg  og by the way... jeg er begyndt på seriøs pinch-grip træning  De 25 kg står for fald inden længe

Redigeret af angel I dag, 17:19

Hehe! Du siger bare til når du er klar på en pinch gripping dyst :wink::bigsmile:
ligesom sumo-DL sgu heller ikke er "rigtig" dødløft men der imod bare en anden måde at træne ben på  nææææh nu --> DL lavet med smal fodstilling og overhånd - det er sgu råstyrke

Amen :4smartass: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ligesom sumo-DL sgu heller ikke er "rigtig" dødløft men der imod bare en anden måde at træne ben på 

DAMN RIGHT !!!!

det er altså en sindsyg grebsstyrke. har du overvejet at bruge vægløftergreb på dit dødløft. Brugte du magnesium

<{POST_SNAPBACK}>

YEEEAHHH... i dag skal jeg lære noget nyt :4smartass: Hvad er vægtløftergreb??

.. og ja - jeg brugt Mg til min DL men havde irriterende meget nervøsitets sved i hænderne, måtte kridte dem 3 gange før det hang fast :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

vægløftergreb=låsegreb=ufattelig smerte og lidelse.

det er det greb vægtløftere bruger når de laver stød og træk. det gør det muligt for dem at håndtere et stort antal kg uden at bruge mixed grip. Brad gillingham bruger det vist nok også

Link to comment
Share on other sites

vægløftergreb=låsegreb=ufattelig smerte og lidelse.

det er det greb vægtløftere bruger når de laver stød og træk. det gør det muligt for dem at håndtere et stort antal kg uden at bruge mixed grip. Brad gillingham bruger det vist nok også

<{POST_SNAPBACK}>

er det ikke det, angel skriver hun gør på forrige side?

Grunden til at jeg ikke altid oplever den store forskel er at jeg har rimeligt lange fingre innocent.gif så jeg kan låse rigtigt godt med min tommelfinger samt nogle af mine andre fingre låses direkte inde i hånden når jeg først lukker grebet

Er låsegreb ikke "bare" at have tommelen pakket ind under de andre fingre?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share