ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Great morning du har haft!  :dry:

Jeg er ikke overrasket over din historie, men tänker präsist det samme som dig. Hvorfor hjälper man ikke når nogen er i nöd ???? Jeg BEGRIBER det ikke!!!!

Jeg har selv oplevet noget ligende da jeg kørte galt med min storbror for nogle år tilbage!! Jeg ved ikke hvor mange biler der passerede os og INGEN stoppede :blink:

Sad lige og läste på din hjemmeside ( den bliver bedre og bedre jo mere jeg läser...) Kommer I til NM bodybuilding/bodyfitness i April???

Kunne väre cool! Det er jo lige om hjörnet....  :smile:

Så skal jeg nok få gästehuset gjort sommerklar :sun:

<{POST_SNAPBACK}>

EJJJJ ... det kunne jo have været perfekt :4thumbup: men jeg stiller ikke op i BF før til semptember, hvor det hedder VM og DM (studiet skal jo også passes lidt ind i mellem :4smartass:

... men måske jeg gerne ville trække på din gæstfrihed en anden gang i forbindelse med stævne i Finland, det kunne være very cyyyl :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Søndag d. 13. Marts

AFTENCARDIO kl. 19:00

POWERWALK

¤ 60 minutter

Vidunderlig tur langs Storebælt i Nyborg :4thumbup: Hjernen kværnede derudaf med alle mulige tanker, så fred og ro på turen var der ikke men alligevel meget befriende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en oplevelse du havde igår! :blink: Godt at der er folk som dig, der GØR noget :4thumbup: - tænk at folk bare er gået forbi...svært at forstå! :mad::mad:

Håber at tankerne er lettet lidt! :smile::smile::smile:

(Husk, nu er der kun 9 dage til :rocketwhore::rocketwhore::rocketwhore::cheer: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 14. Marts

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BEN

SQUAT

1set x 12reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 75kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 82.5kg

1set x 10reps @ 82.5kg

backoff

1set x 3reps @ 85kg --> 20reps @ 60kg

... Squaten bliver bare bedre og bedre - føler selv at jeg efterhånden ved hvad jeg laver :4thumbup:

LUNGES

1set x 10reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 65kg

1set x 12reps @ 65kg

BOXSQUAT

1set x 3reps @ 60kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 50kg

... en let omgang med fokus på at få en god opdrift i bunden! Jeg er ikke supereksplosiv meeeen det bliver hele tiden lidt bedre :innocent:

LEG CURL

1set x 10reps @ 90lb

1set x 10reps @ 95lb

1set x 10reps @ 100lb

1set x 10reps @ 105lb

Leg extension superset'et med adductor

LEG EXTENSION

1set x 10reps @ 90lb

1set x 10reps @ 95lb

1set x 10reps @ 100lb

1set x 10reps @ 105lb

ADDUCTOR

1set x 20reps @ 130lb

1set x 16reps @ 150lb

1set x 12reps @ 170lb

ABDUCTOR

1set x 12reps @ 110lb

... føltes som om min numza var trænet nok --> så ingen abductor i dag!

En virkelig god omgang ben i dag... hvor er det fedt at opleve uge efter uge at jeg lige bliver lidt bedre med de 10 reps, og så skønt i dag at der nu kun er 17.5 kg tilbage til de 10 reps med 100 kg :w00t: JEG KAN SMAGE DEM NU!!! :cooldance:

Vi havde også fint besøg i dag af Hippo, vendt tilbage efter lidt "rekreation" på OUH... og det er sgu en ægte udstyrsrytter!! Manden kommer ind efter kraftig sygdom, laver lidt box squat og hopper herefter i hans nye TITAN squat'er :blink::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en oplevelse du havde igår!  :blink: Godt at der er folk som dig, der GØR noget  :4thumbup: - tænk at folk bare er gået forbi...svært at forstå!  :mad:  :mad:

Ja... lidt svært at forstå!!! Men OK en nøgen forfrossen kvinde kan også være EKSTREMT farlig!!!

Håber at tankerne er lettet lidt!  :smile:  :smile:  :smile:
Der var i hvert tilfælde nok af dem!! :blink:
(Husk, nu er der kun 9 dage til  :rocketwhore:  :rocketwhore:  :rocketwhore:  :cheer: ).

Har du fundet ud af noget??

Ellers har jeg måske et alternativ ... og DET ER ALTERNATIVT!!

By the way!! Synes vi 4 tøser skal satse på mad i Nyborg bagefter "hvad vi nu laver" såfremt du er på hjul??

Link to comment
Share on other sites

Ja... lidt svært at forstå!!! Men OK en nøgen forfrossen kvinde kan også være EKSTREMT farlig!!!
Ja, man forstår godt at folk tøver... :blink::nonono:
Har du fundet ud af noget??

Har lovet at sende en mail til Nina med nogle adresser - det må jeg hellere lige få gjort! :blush:

Ellers har jeg måske et alternativ ... og DET ER ALTERNATIVT!!
SIG DET - SIG DET - SIG DET - SIG DET!!!! :w00t::firebounce::rolleyes::banana:
By the way!! Synes vi 4 tøser skal satse på mad i Nyborg bagefter "hvad vi nu laver" såfremt du er på hjul??
Det regner jeg med, jeg er! :smile:

Naaasty squat iøvrigt ...men lidt træls for min selvtillid at du tager 10 reps med min MAX! :blink::w00t::w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja... lidt svært at forstå!!! Men OK en nøgen forfrossen kvinde kan også være EKSTREMT farlig!!!
Ja, man forstår godt at folk tøver... :blink::nonono:
Har du fundet ud af noget??
Har lovet at sende en mail til Nina med nogle adresser - det må jeg hellere lige få gjort! :blush:

:wink: Jeg ved der er et sted i Odense men det er meget åbent og klart sjovere hvis man er + 10 personer!

Ellers har jeg måske et alternativ ... og DET ER ALTERNATIVT!!
SIG DET - SIG DET - SIG DET - SIG DET!!!! :w00t::firebounce::rolleyes::banana:

Vi kunne tage til en ekspert i aurafotografi for hele kroppen... du fik jo aldrig dit :wink:

Hun er meget dygtig og begge gange jeg har været hos hende går man derfra med den mest creepy-fornemmelse, for hvordan kan hun gennemskue én så godt!!?? Det er sgu meget sjovt :4thumbup:

By the way!! Synes vi 4 tøser skal satse på mad i Nyborg bagefter "hvad vi nu laver" såfremt du er på hjul??
Det regner jeg med, jeg er! :smile:

:4thumbup:

Naaasty squat iøvrigt ...men lidt træls for min selvtillid at du tager 10 reps med min MAX!  :blink:  :w00t:  :w00t:  :4thumbup:

:wink:

... men LEEE't nok at dit maks stadigvæk er +80kg med din højde + drøjde :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Jeg ved der er et sted i Odense men det er meget åbent og klart sjovere hvis man er + 10 personer!
Ja, det har jeg iøvrigt også fået at vide! :smile:(gæt af hvem?? :raisebrow: - måske vil han bare gerne være med.. :laugh::laugh: )

Vi kunne tage til en ekspert i aurafotografi for hele kroppen... du fik jo aldrig dit :wink:   

Hun er meget dygtig og begge gange jeg har været hos hende går man derfra med den mest creepy-fornemmelse, for hvordan kan hun gennemskue én så godt!!?? Det er sgu meget sjovt  :4thumbup:

Ja!! :w00t: Jeg er med... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Jeg ved der er et sted i Odense men det er meget åbent og klart sjovere hvis man er + 10 personer!
Ja, det har jeg iøvrigt også fået at vide! :smile:(gæt af hvem?? :raisebrow: - måske vil han bare gerne være med.. :laugh::laugh: )

hmmmmm..... det skulle vel ikke være fær.... ups islændingen :tongue::wink:

Vi kunne tage til en ekspert i aurafotografi for hele kroppen... du fik jo aldrig dit :wink:   

Hun er meget dygtig og begge gange jeg har været hos hende går man derfra med den mest creepy-fornemmelse, for hvordan kan hun gennemskue én så godt!!?? Det er sgu meget sjovt  :4thumbup:

Ja!! :w00t: Jeg er med... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg prøver lige at snakke med hende i aften og høre om muligheden er der onsdag... ellers må vi sgu bare nøjes med sofaen, snak :blahblah: og en laaaaaaaaang gåtur :4thumbup:

... det skal nok bliver super hyggeligt uanset hvad vi finder på :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 15. Marts

MORGENCARDIO kl. 08:00

POWERWALK

¤ 50 minutter

Skulle egenligt have trænet tungt i dag men gad ikke efter jeg var færdig med min instruktørtime :blush:

I stedet osede jeg afsted med Nina :boobs: og endte med at bruge 1000 kr på en jakke... måske det alligevel havde været bedre at træne alligevel??!! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

AHHHHH.... selv om det er Kragens fødselsdag har jeg også fået en gave... faktisk to!! :cheer:

1) har fået lov at spise ekstra i aften :4thumbup: :cooldance:

2) har fået en chokolade påskehare jeg må guffe efter træning :4mewantfood:

... er den ikke fin :w00t:

post-363-1110974817_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
AHHHHH.... selv om det er Kragens fødselsdag har jeg også fået en gave... faktisk to!! :cheer:

1) har fået lov at spise ekstra i aften  :4thumbup:  :cooldance:

2) har fået en chokolade påskehare jeg må guffe efter træning  :4mewantfood:

... er den ikke fin  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

JO MUMS DEN SER FIN OG LÆKKKKERRRR UD..... :w00t: Nyd det... :wink:

Link to comment
Share on other sites

AHHHHH.... selv om det er Kragens fødselsdag har jeg også fået en gave... faktisk to!! :cheer:

1) har fået lov at spise ekstra i aften  :4thumbup:  :cooldance:

2) har fået en chokolade påskehare jeg må guffe efter træning  :4mewantfood:

... er den ikke fin  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

JO MUMS DEN SER FIN OG LÆKKKKERRRR UD..... :w00t: Nyd det... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Englen ser frem til sin awprotning af chokokanin supersætted med "all you can eat softice" :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

AHHHHH.... selv om det er Kragens fødselsdag har jeg også fået en gave... faktisk to!! :cheer:

1) har fået lov at spise ekstra i aften  :4thumbup:  :cooldance:

2) har fået en chokolade påskehare jeg må guffe efter træning  :4mewantfood:

... er den ikke fin  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

JO MUMS DEN SER FIN OG LÆKKKKERRRR UD..... :w00t: Nyd det... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Englen ser frem til sin awprotning af chokokanin supersætted med "all you can eat softice" :laugh::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Soft-ice....:w00t: - min livret!! :blush: Prøvede at lokke Loonie fordi McD til Sundae idag, men alt han sagde var: "soft-ice er ikke mad" - og så kørte vi hjem :crybaby:. Godt at se at Coach Craw giver dig en fortjent spisedag (OG en kanin! :4eat: :4thumbup: ).

PS: Var det iøvrigt ikke noget med vi måtte se billeder af din GUN snart?!! :4flex: :w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

NumzeNorah, du ved jo lidt om den slags - hvad er den laveste vægtklasse i DM i BB'ing, og hvad hedder de i grunden?

Min explorer vil ikke gå ind på den officielle side.

Link to comment
Share on other sites

NumzeNorah, du ved jo lidt om den slags - hvad er den laveste vægtklasse i DM i BB'ing, og hvad hedder de i grunden?

Min explorer vil ikke gå ind på den officielle side.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Doc :smile:

Det er -52kg for kvinder og 70 kg for mænd! Men hvorfor nu det?? Overvejer du selv BB :wink:

Link to comment
Share on other sites

Englen ser frem til sin awprotning af chokokanin supersætted med "all you can eat softice" 

yirh.... vi har en i vores center der er god for 34 stk ta' selv softice på jensens bøfhus.... :laugh: og han vejer vil omkring 70kg.... med den leeedeste sæk-capacity..... :blink:

fandme en finno påskehåre krawen har shoppet der' :cooldance: den er total detaljeret og må mindst ha' kostet kassen.... :w00t:

Jeg fik altid sådan en tarwelige skod en uden lir' på da jeg var lille.... :sneaky2:

kommer der ikke snart et super dirty pic af din +38 gaaaaarn :blush:

Link to comment
Share on other sites

AHHHHH.... selv om det er Kragens fødselsdag har jeg også fået en gave... faktisk to!! :cheer:

1) har fået lov at spise ekstra i aften  :4thumbup:  :cooldance:

2) har fået en chokolade påskehare jeg må guffe efter træning  :4mewantfood:

... er den ikke fin  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

JO MUMS DEN SER FIN OG LÆKKKKERRRR UD..... :w00t: Nyd det... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Englen ser frem til sin awprotning af chokokanin supersætted med "all you can eat softice" :laugh::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Soft-ice....:w00t: - min livret!! :blush: Prøvede at lokke Loonie fordi McD til Sundae idag, men alt han sagde var: "soft-ice er ikke mad" - og så kørte vi hjem :crybaby:. Godt at se at Coach Craw giver dig en fortjent spisedag (OG en kanin! :4eat: :4thumbup: ).

PS: Var det iøvrigt ikke noget med vi måtte se billeder af din GUN snart?!! :4flex: :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Skide skægt Stine... lidt et sjovt billed af dig og Erik der diskuterer softice mens Erik sidder og gumler tørfisk :wink:

Jeg kan kun fortælle det var nice.. men fik KUN 3 portioner efter nachos + burger :innocent: for jeg havde jo en påskehare ventende på mig herhjemme :innocent:

p.s. Gunbilled kommer snart :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey igen (kan du ikke godt lide dit nye nick :icecream: NumzeNorah :wink::w00t: )

Uha, 70 kg det var ikke meget. Nja, ja, en dag i den fjerne fremtid vil jeg vel gerne stille om, men jeg skal lige smide en 10 kg muskel på først :bigsmile: Og af med flabbet :dry:

70...87,5 - hvad hedder de ellers? :smile:

Jeg sad og så Terminator, og huskede at Arnold vejede en 103-104 kg eller sådan noget i den. Så tænkte jeg bare for sjov hvad skulle jeg veje for at se ens ud... og så tænkte jeg på at mit mål kunne være 87,5. Så kunne jeg grine af Christian, Mwhahaha! :4signme:

Jeg kommer efter jer alle!

Sød kanin i øvrigt, og hvad var det dog for en jakke? :smile:

Damn din arme er ligeså store som mine :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning Onsdag d. 16. Marts

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

BRYST - TRICEPS

BÆNKPRES

1set x 10reps @ 20kg

1set x 3reps @ 20kg

1set x 3reps @ 40kg

1set x 3reps @ 50kg

1set x 2reps @ 60kg

TRØJE

1set x 1reps @ 70kg - 3 klodser

1set x 1reps @ 80kg - 2 klodser

1set x (1)reps @ 80kg - kom ikke helt ned!

1set x 1reps @ 85kg - pause - GODKENDT

... det blev ikke til mere trøjesjov end de 85 kg, da blodtilførelsen til min arme helt var lukket af :blink: kan kun konstatere at min arme ER blevet større!! :innocent: Jeg har ikke tænkt mig at udvide trøjen mere da mine arme nok skal svinde en cm eller to over de næste par måneder pga. diæten :smile:

INCLINE DB PRESS

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 25kg

1set x 8(+1)reps @ 27.5kg

1set x 7(+1)reps @ 27.5kg

BOARDPRES - 3 KLODSER

1set x 4reps @ 60kg

1set x 3reps @ 80kg

1set x 3reps @ 85kg

1set x 3reps @ 87.5kg

1set x 3reps @ 90kg

1set x 3reps @ 90kg

... var lige ved at lave en Hippo på 1. set med de 90 kg :tongue: men andet set kørte OK og de 90 kg føltes overraksende stabile i mine hænder :4thumbup:

HALFPRES - smith

1set x 10reps @ 27kg

1set x 10reps @ 37kg

1set x 10reps @ 47kg

1set x 10reps @ 47kg

1set x 7reps @ 47kg

PULLOVER DB

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

Gooood træning :firebounce: FEDT endelig at være i trøjen igen! Kragen fik lov at hive den på mig for første gang og han måtte da også konstatere at det er lidt noget andet at trække en METAL på end en TITAN... kræver lige lidt mere arbejde --> han blev jo helt svedt :tongue:

I dag fik jeg også endnu engang lokket Erector Dronningen i fordærv :w00t: men det resulterede blot i at hun vidste hvor LEEE' hun er ved at lave 80 kg i boardspres.... føler mig sgu lidt presset efterhånden :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share