ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kuldskær, T, Munden, herkules, MASS, Blackmoore, Prehn, Moos, bozne, Squatfather, Armoured female, density, Onkel Troels, Quantanamo, svenskeren....

Sikken én opmærksomhed :blush:

TAAARK for det alle sammen :4thumbup:

Tillykke til alle jer fynboer. I leverede sgu nogle gode løft  :4thumbup:

Håber vi kan finde på noget fællestræning engang henover sommeren.

<{POST_SNAPBACK}>

Fællestræning ... 110% :4thumbup:

...efterfølgende ædegilde er inklusiv for ellers gider vi ikke :nonono:

TILLYKKKKKE NORAH!!! DU ER FOR VILD!!  :4thumbup:  Satme godt løftet!! du må lige få de videoer der af dine løft jeg har! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jonas

Lyder rigtigt godt med de film, vi kan jo lige finde ud af noget én af de nærmeste dage når Kragen holder WoW pause :wink:

p.s. Tillykke med din debut - nu skal vi bare have dig i trøje til næste stævne så du rigtigt kan give de andre baghjul --> du må heller få prøvet min Titan str 38 om det var noget som kunne bruges??!

Link to comment
Share on other sites

Hej Jonas

Lyder rigtigt godt med de film, vi kan jo lige finde ud af noget én af de nærmeste dage når Kragen holder WoW pause 

Yepp, du napper bare min msn fra kragen, så sender jeg den der over...
p.s. Tillykke med din debut - nu skal vi bare have dig i trøje til næste stævne så du rigtigt kan give de andre baghjul --> du må heller få prøvet min Titan str 38 om det var noget som kunne bruges??!

taktak!

og Yepp, det skal helt sikkert prøves!!!! går ikke at jeg løfter raw, når alle andre er i trøjer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cool pics....

Kommer der navne på dem på et tidspunkt (det er ikke alle jeg kan nøgle med det samme)  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep... jeg ordner det på min webside lidt mere systematisk én af de nærmeste dage sammen med en beskrivelse af stævnet (+ formodenligt lidt flere pics + klip fra stævnet) :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja tillykke med rekorderne, flotte løft  :wink:

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Søren

Tak for det :bigsmile:

... du gjorde det jo også ret godt selv :cheer:

Tillyke med rekorden.....  :devil:  :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak .... og selv tillykke med din placering :cooldance:

Tillykke med dine 2 DM rekorder Angel!!! Du er godt nok et multitalent, først vinder af bodyfitness og så 2 gange DM rekorder i bænkpres :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

JA... hvad kan det dog ikke ende med :4whistling:

:devil:  :devil: Tillykke med det!

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Klauuuuuuuuus :w00t:

1000 taaark ... nu kan jeg se frem mod et endnu større eventyr, når den nye "Baxter" ankommer om 1½ uge.... så må vi se om hun også får en fan :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share