ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Jeg skal træne ben i morgen omkring klokken 9 - så ingen cardio i morgen... GEM DU HELLER KRUDTET TIL LØRDAG!!! 
Right on! ;)
angående is til den bette - så har han ikke godt af det  ... og nogen skal jo være den første til at gøre ham opmærksom på det!!!!!

Jeg vidste det ville komme en dag....stakkels xax, han bliver aldrig den samme igen........... :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Undskyld Angel, ved godt at jeg skulle have været med til Svendborg, men altså... :(

Men min is, nix, den er min... B)

Nu hvor jeg kører med kalorieoverskud(Bulking lyder så vulgært :angelgrin: ) så kan jeg godt tillade mig bare lidt is, en lille bitte smule... :unsure:

Det er ikke for ingenting at jeg nu bliver kaldt DUNKEN :asthanos:

Men hey, hvad med at lægge vores kaf'møe en dag efter et træningspas?! Så kan vi evt. spæde kaffen op med lidt protpulva... :cool3:

Link to comment
Share on other sites

Så kan dig og Louise jo altid battle lidt om hvem der er den stærkeste. :devil: En rigtigt kvindekamp...  :tongue:

Det lyder hyggeligt :) - bortset fra at jeg allerede har opgivet på forhånd og kun glæder mig over, at vi ikke er i samme vægtklasse... :biggrin2:

Er det godt for mig eller dig Louise???? ;)

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 7/8 kl 8:10-9:15

25 min på eclipsen + dips med 20 reps (bare for at holde gang i øvelsen!!)

RYG

Dødløft - sheiko

1set x 8 @ 60 kg - opvarmning

1set x 6 @ 70 kg

1set x 4 @ 85 kg

2set x 3 @ 100 kg

2set x 3 @ 110 kg

1set x 2 @ 115 kg

1set x 6 @ 100 kg

1set x 10 @ 60 kg

... I AM IN LOVE :wub: - and his name is DEADLIFT :wub: he makes me feel the most wonderful way!!! :w00t:

Træning torsdag d. 7/8 kl 17:10-18:45

RYG/LÆG

...superset med donkey, rotary calf, dødløft og goodmornings

Dødløft fra boks- sheiko

1set x 8 @ 60 kg - opvarmning

1set x 6 @ 80 kg

1set x 5 @ 90 kg

2set x 5 @ 105 kg

2set x 4 @ 110 kg

1set x 10 @ 60 kg ...for lige at afrunde!!! :bigsmile:

Donkey raise

4 set x 30-25-25-23 @ 40 kg

Goodmorning

5 set x 15-12-12-12-12 @ 20-40-40-50-50 kg

Rotary calf

2 set x 30-50 @ 60 lb

... hvorfor får man brækfornemmelse af at køre så mange reps ??? :puke: FØJ!!!

Chins

9set x 7-7-4-3-2-1-3-5-7-7 @ 0-5-10-15-20-15-10-5-0 kg

...vaaaaa nuuuuu!!! har I aldrig set en pige med skiver om livet???? eller har I bare fået glosuppe!!!! jesus!!! prøv lige at glo LIDT MERE!!! <_<

Bent over rows m. underhåndsgreb

5 set x 12-11-8-7-6 @ 20-40-50-55-55 kg

...superset m. pullover og stivarmet pulldown

Pullovers

3set x 10 @ 20kg

Stivarmet pull downs

4set x 15-15-13 @ 25-30-40-50 kg

Mave- skrå

2set x 12 reps @ mig selv

Mave- lige

2set x 30-15 reps @ mig selv

SET TOTAL: 52 stk....

IIIIIII - det var godt - bortset fra at jeg gik sukkerkold hen mod slutningen og måtte vakle ud fra OBBC - oven i købet uden at sige farvel til jsc ;) UNDSKYLD IGEN!!! Det var ikke pænt gjort :4pooh: - og skynde mig hjem og få noget at spise!! Vægten er også faldet 1,5 kg på 4 dage - så måske en "anelse" dehydreret :( eller også skal min diæt skrues lidt op, måske er 2200 kcal også en anelse for lavt!!

bUNNYSTANDARD :bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny:

Link to comment
Share on other sites

Mr. Fitness>

Jeg går ud fra du skal være med i Copenhagen Cup!!! når du siger du skal være i konkurrence om 7½ uge - korrekt?

Korrekt!

Jeg forstår dig 100 %, når du siger, at du ikke vil stille op i Miss Fitness. Akrobatik og styrkeløftaaaaaaaaaar det passer jo ikke rigtigt sammen. Nu er jeg heller ikke akrobat, så jeg stiller nok heller aldrig op i Mr. Fitness - derfor er Atletic Fitness konkurrencerne jo også perfekte :w00t:

Og du er jo helt tydeligt klar til konkurrencen i Lund med de dips og chins du fyrer af for tiden - du når jo en total på 60-70 stk. inden da :blink::blink:

Kender du egentligt ordet "OVERTRÆNING" eller er det ukendt for :bunny::bunny: Imponerende træningsmængde du lægger for dagen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår dig 100 %, når du siger, at du ikke vil stille op i Miss Fitness. Akrobatik og styrkeløftaaaaaaaaaar det passer jo ikke rigtigt sammen. Nu er jeg heller ikke akrobat, så jeg stiller nok heller aldrig op i Mr. Fitness - derfor er Atletic Fitness konkurrencerne jo også perfekte :w00t:
Ja - jeg har det på akkurat samme måde - og jeg kan ikke lade være med at irriteres over, at det er Lisser Frost der har det sidste ord om disse konkurrencer skal afholdes på dansk jord - og at de så oven i købet har besluttet at tage chins+dips runden væk fra det års Copenhagen cup fordi det ikke publikums venligt nok!!!! :angry: HA - vi dyrker jo ikke sporten for publikum men for vores egen skyld!!! Hun ser kun dollars-tegn og ikke andet!!! Og at hun ikke vil afholde konkurrencen for både kvinder og mænd efter de gældne regler i de andre lande betyder også, at hun er skyld i, at der ikke kan afholdes officielle nordiske mesterskaber i athletic fitness :( , hvilket jeg finder ret strengt, taget i betragtning af den store kvalitet de andre nordiske landes athleter har i netop denne sportsgren!!! ARGHHH (jeg bliver så harm - den kvinde!!!! <_< )
Og du er jo helt tydeligt klar til konkurrencen i Lund med de dips og chins du fyrer af for tiden -  du når jo en total på 60-70 stk. inden da :blink:  :blink:

:lol: måske over de 40! - hvis de går efter planen og jeg topper planmæssigt. Jeg sigter efter de 50 stk til DM i bardip næste år!!! Det burde ikke være urealistisk :4whip:

Kender du egentligt ordet "OVERTRÆNING" eller er det ukendt for  :bunny:  :bunny:  Imponerende træningsmængde du lægger for dagen :devil:

Kender ordet!!! Men jeg er generelt god til at stoppe mens legen er god! B) Jeg har 7-9-13 heller aldrig haft en træningsrelateret skade - det gælder bare om at lytte og føle efter både på og inde i sin krop, det kommer man rigtigt langt med ;)

og så tror jeg, at jeg på nuværende tidspunkt er så tilvendet den høje træningsmængde, at det er min standard :wacko: og min krop uden problemer klare de mange bank jeg giver den :bunny::bunny:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 8/8 kl 11:40-12:40

Motivationen var lidt ala: "jeg gider ikke idag for jeg sveder som et svin og det er hårdt nok i sig selv"!!

FØJ DET VAR VARMT IDAG!!! :blink:

Meningen var egenligt også at jeg først skulle træne ben søndag, men eftersom jeg skal være på arbejde hele den dag, så kan jeg ikke nå i centret og var derfor "tvunget" til at træne ben idag! De føltes da også rimeligt OK, men de var nok ikke 100% klar!! MEN VAAA - det går jo nok ;)

BEN

Front Squat

5set x 12-12-6-10-8 reps @ 20-40-50-40-40 kg

... jeg opgav at prøve med tungere vægt for stangen smuttede simpelthen rundt på skulderene af mig!!! ØV

Lunges

3set x 12-12-10 reps @ 40-60-60 kg

... sad virkeligt godt i balden i dag - men igen smuttede stangen rundt - så kan det jo være at jeg kan huske at tage en t-shirt på næste gang jeg træner ben :lol:

Hacksquat

4set x 15-15-12-10 reps @ 30-50-70-100 kg

... god øvelse jeg har taget på programmet igen!

Leg extension - dropset

1set x 11-7-7-7-7 reps @ 50-40-30-20-10 lb

Leg curl - liggende

4set x 11-8-6-5 reps @ 100-105-110-115 lb

Stivbenet dødløft og siddende legcurl-dropset droppede jeg, da jeg følte mig godt brugt på de sidste par set - og ganske rigtig - i dag er der DOMS op og ned i benene :w00t:

SET TOTAL: 17 stk

En under standard - Syv bunnier pga af al den irriterende sved sved :bunny::bunny::bunny::bunny::bunny: :bunny: :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Ja - jeg har det på akkurat samme måde - og jeg kan ikke lade være med at irriteres over, at det er Lisser Frost der har det sidste ord om disse konkurrencer skal afholdes på dansk jord - og at de så oven i købet har besluttet at tage chins+dips runden væk fra det års Copenhagen cup fordi det ikke publikums venligt nok!!!!  HA - vi dyrker jo ikke sporten for publikum men for vores egen skyld!!! Hun ser kun dollars-tegn og ikke andet!!! Og at hun ikke vil afholde konkurrencen for både kvinder og mænd efter de gældne regler i de andre lande betyder også, at hun er skyld i, at der ikke kan afholdes officielle nordiske mesterskaber i athletic fitness  , hvilket jeg finder ret strengt, taget i betragtning af den store kvalitet de andre nordiske landes athleter har i netop denne sportsgren!!! ARGHHH (jeg bliver så harm - den kvinde!!!!  )

Ja jeg forstår heller ikke, at chins + dips runden er taget væk. Nu har jeg trænet efter at nå en total på 60-70 :tongue: og havde regnet med at skulle placere mig nogenlunde i i hvert fald denne runde - nå men det må jo så gå ud over svenskerne i stedet for :4whip:

Det var da klart mere nærliggende at beholde chins/dip runden i stedet for dette akrobatik-pjat. Jeg synes, man mikser lidt for mange ting sammen på denne måde. Set fra din side må det også være utroligt irriterende, at der ikke er en Copenhagen Cup for kvinder. Hvis man ikke er til akrobatik, har man som kvindelig atlet reelt ikke mulighed for at stille op i noget (fitness) i Danmark (udover særskilte konkurrencer som bardips og bodyfitness).

Og så udelægges de nordiske mesterskaber i atlectic fitness pga. Lisser Frost. Send hende til en øde ø lagt væk med :2000-pontiac-red:-fart , så kan hun eventuelt få et par balletsko og et sjippetov med, så hun kan indse, at vi skal have denne akrobatik-runde afskaffet og følge de andre nordiske lande :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag morgen d. 9/8 kl 5:00-6:00

Efter kun 3½ times søvn pga af varmen og urolige drømme ;) var tempoet over al forventning, da jeg tog min sædvanlige morgencardio powerwalk på 60 min!!

Det har måske været forventningens glæde over at skulle til Svendborg senere på dagen og træne med styrkeløftaaaaaaa'erne i shitty fitness!!! :w00t:

Træning lørdag d. 9/8 kl 12:30-14:30

Jeg må påstå at jeg allerede var brugt i min biceps og bryst inden dagens træning! Jeg har lidt chins-øvelsen med vægtskiver mistænkt for at have mørbanket min overkrop - ikke at jeg beklager, men det er altid sjovere at træne et nyt sted med maks energi i musklen!!!

BRYST

Bænkpress - håndvægt

6set x 10-10-10-9-6-4 @ 2x18-20-25-27.5-30-32.5 kg

(håndvægtene var lidt lettere end der stod på dem - hvor meget er lidt uklart - måske 1 kg!)

Skråpress - håndvægt

5set x 10-8-5-9-11 @ 2 x 22.5-25-27.5-25-22.5 kg

Kabelflies

1set x 15 @ 25 kg

Dips - dybe

3set x 15-10-10 @ mig selv

BICEPS

Bicepscurl - stående m. håndvægt

4set x 10-10-6-6 reps @ 14-14-16-16 kg

Hammercurl

2set x 15 reps @ 14 kg

Enarmscurl - konc. siddende

3set x 15 reps @ 10 kg

UNDERARM

2 superset m. alle tre øvelser med samme stang+5kg

Barbell wrist curl

2set x 30reps

Hammercurl m. stang

2set x 15 reps

Konc. curl foroverbøjet med stang

2set x 12

... det fungere virkeligt godt med denne supersetøvelse - underarmene brænder i hvert tilfælde :4whip:

MAVE

Rotation m. KERN og KREA :w00t:

1set x 15reps KERN

1set x 20reps KREA

1set x 5reps KERN

1set x 12reps KREA

1set x 5reps KERN(med nød og næppe - KERN kørte vist et par forced reps!! :lol: )

... jeg synes altså denne øvelse er for griner!!! B)

SET TOTAL: 27 stk

Dagens træningen skal have bunnystandard: :bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny:

...fordi jeg stadigvæk var lidt lammet i overkroppen blev kun ét set kørt til failure mens det andet var ren fitness træning :chicken: I dag søndag er der godt med DOMS i biceps + bryst, så selv hyggetræning kan sparke røv!! :4whip:

Men jeg synes så absolut at Svendborgturen fortjener 10 x :firebounce:

Det var kanon hyggeligt og sjovt at se drengene i aktion - og oven i købet se dem sætte flere PR's!!! De fik da også poseret lidt til stor glæde for "lille" mig og var næsten heller ikke til at få ud af baderummet fordi lyset bare var så godt ved spejlet!!! :lol: Det var da også lidt svært ikke at lade sig rive med over deres Championchip chests, freaky delts og ikke mindst nogle gode squat b.......!!!!!

INVITER MIG ENDELIG NÆSTE GANG!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

MAVE

Rotation m. KERN og KREA :w00t:

1set x 15reps KERN

1set x 20reps KREA

1set x 5reps KERN

1set x 12reps KREA

1set x 5reps KERN(med nød og næppe - KERN kørte vist et par forced reps!! :lol: )

... jeg synes altså denne øvelse er for griner!!! B)

Du må nok nok lige forklare, hvordan det helt nøjagtigt funker. :D

Link to comment
Share on other sites

MAVE 

Rotation m. KERN og KREA :w00t:

1set x 15reps KERN

1set x 20reps KREA

1set x 5reps KERN

1set x 12reps KREA

1set x 5reps KERN(med nød og næppe - KERN kørte vist et par forced reps!!  :lol: )

... jeg synes altså denne øvelse er for griner!!! B)

Du må nok nok lige forklare, hvordan det helt nøjagtigt funker. :D

tjaaaa - ser du!!!

Man sætter sig på gulvet på en måtte overfor den anden person, så låser man benene fast i hinanden hvor efter man lave mavebøjninger, som havde man låst benene fast i en ribbe. I toppen af øvelsen klapper man den anden persons modsatte hånd, så man laver et lille tvist, og sænker derefter overkroppen tilbage til udgangspunktet - hvilket selvfølgelig er skuldrene i gulvet!!!

Den person der først kører død skiftes ud med en ny person... og sådan kører man indtil alle er smadret!! :devil:

... i mit tilfælde blev jeg aldrig skiftet ud B) men KREA og KERN kørte i rotation mellem hinanden så jeg kunne få lidt mavetræning :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det var kanon hyggeligt og sjovt at se drengene i aktion - og oven i købet se dem sætte flere PR's!!! De fik da også poseret lidt til stor glæde for "lille" mig og var næsten heller ikke til at få ud af baderummet fordi lyset bare var så godt ved spejlet!!!  Det var da også lidt svært ikke at lade sig rive med over deres Championchip chests, freaky delts og ikke mindst nogle gode squat b.......!!!!!

INVITER MIG ENDELIG NÆSTE GANG!!! 

Tak og i ligemåde... :)

Det var sjovt at posere lidt.... :4flex: lige ind til vi blev jordet af din AB pose..... :blink: :lol: :devil:

Og Kern var da også næsten ved at tabe grill-tangen, da du flexede dine Gaaaarns ude på terassen..... :w00t:

Men jo det var bestemt rigtig hyggeligt, det er jo heller ikke sådan liiiiige hverdag at vi ser en pige tage mere end 2 dips, og være allround nasty i alle øvelser... :4whip:

Næste gang slæber du sq også Kragefar med, så han også kan opleve lidt sy´fynsk aw'brænding..... hvis du ellers kan få vristet ham væk fra hans youghurt-stave og starwars-helvede... :poking: :D

I er altid velkomne... :wave:

Link to comment
Share on other sites

BRYST

Bænkpress - håndvægt

6set x 10-10-10-9-6-4 @ 2x18-20-25-27.5-30-32.5 kg

(håndvægtene var lidt lettere end der stod på dem - hvor meget er lidt uklart - måske 1 kg!)

Angel > Dette har tit været et diskussions-emne dernede. Jeg har vejet vægtene og kommet frem til den konklusion, at den angivelse af vægt der står på den er i amr. pund. Vægten er dog kun for skiverne i den ENE side og stangen er ikke regnet med. D.v.s at afvigelsen (i procent) er størst på de lette vægte.

Hvis du har kørt med 32,5 så har vægten ca. været 32,5 x 2 x 0,454 + 0,75 kg (stangen) ~ 30,25 kg per håndvægt.

Dette er faktisk KANON NEDTUR første gang man finder ud af det :lol:

De to store sæt håndvægte på hhv. 46 og 50 kg passer nogenlunde med det der står på dem.

Det er nogle nasty løft du har dig der !!!

Link to comment
Share on other sites

De fik da også poseret lidt til stor glæde for "lille" mig og var næsten heller ikke til at få ud af baderummet fordi lyset bare var så godt ved spejlet!!!

Det var ikke kun spejlet i pigernes omklædningsrum som var godt, spejlet hos os var også ret godt... faktisk så godt at du allerede stod i vores omklædningsrum og tjekkede vores championship chests, huge delts, store guns, wheels og ikke mindst squatbooty's ud da du sagde: "Har i tøj på???"...... :lol:

Det var super friskt af dig at tag med til Svendborg for at brænde, du har sat et u-udsletteligt spor i folks erindringer i Shitty Fitness som "Da' Red Giant"!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg har abstinenser :wub: efter noget jeg ikke kan få :bblush: Jeg kan ikke sove og er alligevel frisk - Nu har jeg sovet kun sammenlagt 11 timer siden fredags, og jeg er ikk kørt ned endnu!!! Men mon ikke jeg falder i dyb søvn før eller siden - alt andet ville da være underligt??

Træning mandag d. 11/8 kl 6:30-8:00

Eclipse: 35 min

PW: 30 min

Dips 20 reps

Armbøjninger-smal 20-15-10 reps

Chins 10 reps uden problemer

LÆG

Donkey raise

3set x 15-15-13 reps @ 100 kg

Toepress

2set x 10-13 reps @ 30 kg

Træning mandag d. 11/8 kl 18:40-20:25

NEEEEEJ - mit humør var i top til træning i dag :w00t: - jeg lignede vist en rigtig jubelidiot sådan som jeg smilede - BARE FORDI JEG SKULLE TRÆNE BEN!!! WOOOOHUUUUU :4whip:

BEN

Squat - "ME"

11set x 10-6-5-5-3-3-1-1-1-1 reps @ 40-50-60-60-70-70-75-80-80-80 kg

... vægten blev ikke tungere idag selvom det skulle være ME-dag, da jeg følte mig lidt beklemt ved ikke at have en spotter!! Det ville være lidt dumt at tage en røvtur, nu når min lænd lige er blevet 100% igen!!! Men måske Kernedrengen kommer og klapper mig i numsen næste gang ;)

Legpress

6set x 7-9-9-9-9-8 reps @ 260-260-270-280-290-300 kg !

Leg extension - dropset

1set x 9-7-7-8-10 reps @ 55-45-35-25-15 lb

Stivbenet dødløft

4set x 10-6-6-6 reps @ 60-80-80-80 kg

Goodmorning

3set x 10-10-8 reps @ 40-50-55 kg

Leg curl - liggende

4set x 8-8-9-8 reps @ 90-95-100-105 lb

BICEPS/UNDERARM

Biceps curl

4set x 10-10-5-5 reps @ 13-15-17-17.5 kg

Preacher curl i maskine

2set x 10-7@ 20-25 kg

1dropset 5+5+10 reps @ 30-20-10 kg

...superset for underarm - alle tre øvelser blev kørt kontinuerligtmed stang+5 kg

Barbell wrist curl

2set x 20 reps

Hammercurl

2set x 10 reps

Bent over curls

2set x 5 reps

UHHHH - det var skønt at træne - jeg havde jo også fri igår, så lysten var total i top. Det bliver helt klart 9 ud af 10

:bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny: :bunny: :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg har abstinenser  efter noget jeg ikke kan få

Hvornår komer Kragefar til Odense igen!? ;)

Iøvrigt en rigtig go' squat du får tæsket igennem!

Og bare rolig, jeg skal nok komme og råwe af dig på ME/DE dagene! :)

Og ja... jeg kan da godt lige give dig et klap i numsen hvis jeg ikke kan blive fri..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey engleskat, hvornår skulle vi afholde kaf'awten?  :4mewantfood:

XAX> UUUHHHHH - det kunne jo blive op mod weekenden - enten fredag, lørdag eller søndag :)

Træning tirsdag d. 12/8 kl. 16:30-18:00

Eclipse 25 min

PW 30 min

chins 10-7-8 reps

dips

3set x 10-10-5 reps @ 0-10-15 kg

MAVE

Mave - lige

3set x 25reps @ mig selv

Mave - skrå i maskine

3set x 10reps @ 100 lb

Mave - skrå

2set x 10-8reps @ mig selv

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey, Angelbasse :)

Angående det der Udo´s Choice. Kan det fryses siger du, eller på anden måde holde sig i køleskabet. Jeg påregner at æde ca én flaske i måneden, så tre-fire flasker skal jo ligge lidt. Selvom det måske er for lidt. Hvad indeholder 15g olie egentlig af omega3?

Og hvorfor er jeg ikke inviteret til kaffe? :crying: :crying: :crying:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Hey, Angelbasse  :)

Angående det der Udo´s Choice. Kan det fryses siger du, eller på anden måde holde sig i køleskabet. Jeg påregner at æde ca én flaske i måneden, så tre-fire flasker skal jo ligge lidt. Selvom det måske er for lidt. Hvad indeholder 15g olie egentlig af omega3?

Og hvorfor er jeg ikke inviteret til kaffe? :crying:  :crying:  :crying:

jsc> Jeg ved du har tjekket Kerns køleskab!!!

... og kaffen - du dumper da bare forbi - kræver du virkelig en invitation? ;)

Træning onsdag morgen d. 13/8 kl 6:10-7:30

Jeg er den gladeste lille julegris - ØF ØF ØF :trampoline: - mit humør er for ondt!!! Enten er der nogen der putter noget i min mad - nå nej.... jeg bor jo alene - og katten er det nok ikke - så mit humør må være kommet helt af sig selv.... wrooooooom :2000-pontiac-red:

Jeg havde fået den fedeste technocd fra Kerns hjemmebrænderi igår, så her til morgen var det ren plukke æble, fordre høns fest på eclipsen og løbebåndet - WOOOOOHUUUUUU - det spillede for vildt - og mit humør blev endnu mere grumt, mens jeg svedte som den lille gris jeg er!!! :lol:

Eclipse 30 min

Powerwalk 30 min

CII eksplosivt i 1 min - 291 meter

Træning onsdag middag d. 13/8 kl 12:10-13:45

Efter et powernap på en time, var jeg endnu mere klar til at gå i krig med vægtene og den søde kalk, som jeg spreder til glæde for alle styrkeløftaaaa entusiasterne :pumpin:

BRYST

Bænkpres - ME

11set x 10-10-8-5-5-3-3-2-1-1-1-2 reps @ 20-40-40-50-55-60-62.5-65-67.5-67.5-70-60 kg

SKULDER

Skulderpress m. håndvægt

5set x 12-12-7-4-6 reps @ 2x15-17-19-21-19 kg

... bliver konstant bedre og mere stabilt!!!

Upright rows

4set x 8-10-10-10 reps @ stang+20 kg

Lat. incline

5set x 3-8-7-7-6 reps @ 6 kg

TRICEPS

... blev kørt lige efter lat. incline - så det syrede for vildt

Dips

1set x 15 reps

...superset mellem pullover og stivarmet pulldowns

Pulloover

3set x 10-10-9 reps @ 20-21-23 kg

... har genoptaget øvelsen uden problemer i albuen

Stivarmet pulldowns

4set x 12-12-9-9 reps @ 40-45-50-55 kg

... den øvelse er altså guld!!!

...superset mellem pressdown og bent over rows

Pressdown

3set x 10-10-9 reps @ 40-45-50 kg

... meget streng tekstbogsstil :)

Bent over rows

3set x 10-10-11 reps @ stang + 20 kg

Jamen - dejlig træning, helt klart én over bunnystandard

:bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny::bunny:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 14/8 kl 7:30-8:45

Efter en nat hjemme hos mine forældre var der mulighed for en lækker powerwalk i det grønne langs storebælt - så det blev til en lille travetur på 1 time og 15 minutter :)

... resten af dagen står på hygge indtil i eftermiddag hvor jeg skal ind på arbejde og skubbe lidt rundt med kaffevognen og surfe på nettet :lol:

Træningen igår har sat sine spor og min triceps er godt øm mens det at holde sin skulder oppe føles som en næsten umulig opgave - FEDT!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share