ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Du så sgu godt ud i dag  :wub:

:blush::rolleyes:fniiiiiiiiiiiiis

Har da mindst et foto man føler sig fristet til at poste...

<{POST_SNAPBACK}>

.. som skrevet i mailen til dig sendt for 1 minut siden, så er det helt OK

(men sørg for at det bliver dem med bukserne på :moon: :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi vil se dem UDEN bukserne på  :4mewantfood:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hæ hæ

.. sjovt nok fik jeg jo det samme tilbud igår og der var jeg også modstandsdygtig :tongue:

Billeder uden bukser skal der komme rigeligt af ... skal ikke lavet andet hele næste uge :innocent: så lover dig jeg nok skal smide nogle ud på et tidspunkt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 19. August

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK + 11 kg rygsæk

¤ 60 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:45

POSERING

¤ 25 minutter

... shit jeg fik ondt i kæberne af at smile så meget og længe :blink:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BRYST - BICEPS - MAVE

Bænkpres superset'et med mave

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

MAVE, LIGE

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

SKRÅ DB PRES

1set x 12reps @ 22.5kg

1set x 11reps @ 25kg

1set x 10reps @ 25kg

1set x 9reps @ 25kg

FRONT DB RAISE

1set x 12reps @ 5kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 10kg

1set x 15reps @ 10kg

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 5reps @ 20kg

POWERWALK

¤ 20 minutter

Mere træning blev det ikke til :smile: men det var også fordi jeg havde fotoshoot midt i det hele samt ikke mindst bare havde lyst til at gå og hyggesnakke med alle drengene + Stina ... da jeg var i på trods af nogle hårde dage for en gangs skyld var i overskud og mest af alt havde lyst til at forvalte det på vennerne fremfor mere træning da jeg efterhånden har opbygget et KÆMPE SOCIALT BEHOV :blink:

Link to comment
Share on other sites

jamen så... :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::w00t::w00t:

ER HELT VILD med det billed :cheer:

Bliver fedt at lave noget mere med dig Jacob :4thumbup:

... og ikke mindst så viser det billed den skærende kontrast på de flexe-film jeg har uploadet og en afslappet fitnesstøz :slut:

Der i er den skønne forskel mellem BB og fitness - man har musklerne men når man er afslappet, så virker man ikke grotesk stor :innocent:

Dagens filmklip...

(højreklik og download)

Biceps DB curl

Pec-flexen

post-363-1124476270_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey

siger det lige igen

du er alt alt for lækker, det er så vildt med de poseringer, dine muskler svanser rundt på din krop som små engle der bare gør præsis som du siger, det er så fashinerende at kigge på.

rigtig meget go vind imorgen

knuz Duenn

Link to comment
Share on other sites

Hey

siger det lige igen

du er alt alt for lækker, det er så vildt med de poseringer, dine muskler svanser rundt på din krop som små engle der bare gør præsis som du siger, det er så fashinerende at kigge på.

rigtig meget go vind imorgen

knuz Duenn

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Duenn

... sikken dog nogle flotte ord - og er da super glad :w00t: for at høre, at du kan lide hvad du ser :innocent::w00t: :4thumbup:

Vinden tager jeg gerne med :alright:

Link to comment
Share on other sites

>Angel

Ved du, om Lone Kold har tænkt sig at stille op igen i år?

For jeg så hende stå og øve poseringer sammen med Kim i dag i CF, men jeg må sgu nok sige, at hendes form er laaaangt fra din!  :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lagoon

Nej det ved jeg ikke ... spurgte selv Christian om det samme for et par dage siden!

Håber da meget hun stiller op :bigsmile: for hun har nogle gode gennemgående linier og flot fitness fysik. For mig at se, kan hun bliver rigtig farlig, hvis hun får arbejdet en smule mere fedt af numsen ... så en absolut top konkurrent jeg håber meget på dukker op :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Boiing!

Jeg må indrømme, at du flår meget pænt i en concept II'er! :bowdown:

øøøøhhhh ??!?!

Det er sgu da år og dag siden??

Hvordan ser det ud med tiderne for herrene. Hvor langt får de skudt kanoen afsted på et minut?  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

... aner det ikke? vel en 300-400 meter alt efter deres form?

Link to comment
Share on other sites

All that, and brains too :w00t:

Kragen er nu en heldig mand.................

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::4winkkiss:

... meeeen - jeg er nu også en heldig tøz :w00t: Kragen :wub: har godt nok været en super støtte og ikke mindst SUPER forstående og overbærende

p.s. Kunne se i Stiften at artiklen ikke har nået lørdagstryk selvom fotografen igår sagde at den ville ... så måske i morgen med mindre der sker noget vildt i sportens verden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser eddersprødme godt u' Angel. Formen er virkelig super!! :bowdown: Overkroppen er godt nok lee affedtet og du har jo bevaret størrelsen perfekt!! (og de delts - huaghhgh!! ) :4thumbup: Det kan ikke andet end at ende godt fingersx.giffirst.gif

Er der mulighed for et scan af artiklen i FS når den kommer??

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Det ser eddersprødme godt u' Angel. Formen er virkelig super!!  :bowdown: Overkroppen er godt nok lee affedtet og du har jo bevaret størrelsen perfekt!! (og de delts - huaghhgh!! )  :4thumbup: Det kan ikke andet end at ende godt fingersx.giffirst.gif

Er der mulighed for et scan af artiklen i FS når den kommer??

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen LunBrush :sun:

Håber da også at både affedtningsgraden :tongue: samt formen :4flex: passer til den hårde kamp jeg skal tage op i Spanien...

Ja, vi kan vist ikke komme uden om at der ikke er noget særligt fedt tilbage på overkroppen!

Det fremgår ikke rigtigt af videoklip'ene men jeg har efterhånden fået en del vener hen over brystmuskulaturen samt op over delts, så nu håber jeg altså heller ikke at der ryger mere fedt på de områder, for lige nu synes jeg grænsen er ved at være nået hvad fitnessfremtoningen angår :smile:

Mhs. til artiklen så skal jeg nok sørge for at min far skanner den ind og smide den op her i logbogen :bigsmile:

... nu må vi se om den er der i morgen

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:cheer:Så er VM i VINKEL :cheer:

... og hold kæft hvor var jeg nervøs :blink: men shiiiit hvor fik jeg meget god kritik så jeg blev helt :blush::blush::blush:

Kan slet ikke skrive det der blev sagt men det var STORT :w00t:

Der var nogle enkelte ting omkring min posering, som jeg skulle arbejde lidt anderledes med og ud over en vastus medialis som godt må være en smule større (må blive til næste år) så var der overordet kanon symmetri og rene linier i intrenational klassse :blink::blink::blink:

(.... kan slet ikke forstå at det er blevet sagt om min krop idag - og så fra 4 hele dommere :blink: )

.... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ .... puuuuhaaaaaaaaaaaaaa ............ Lettelse SUK!!!

ESP ... here I come :firebounce: :firebounce: :firebounce:

p.s Overdommeren sagde også, at hvis jeg sænkede min fedt% til BB standard, så kunne jeg sagtens gå i BB-klasse og gøre det suverænt her, hvis jeg havde mod på det og ville prøve noget nyt :4flex:

... JEG KAN BARE DET HELE :tongue::tongue::tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:cheer:Så er VM i VINKEL :cheer:

... og hold kæft hvor var jeg nervøs  :blink: men shiiiit hvor fik jeg meget god kritik så jeg blev helt  :blush:  :blush:  :blush:

Kan slet ikke skrive det der blev sagt men det var STORT  :w00t:

Der var nogle enkelte ting omkring min posering, som jeg skulle arbejde lidt anderledes med og ud over en vastus medialis som godt må være en smule større (må blive til næste år) så var der overordet kanon symmetri og rene linier i intrenational klassse  :blink:  :blink:  :blink:

(.... kan slet ikke forstå at det er blevet sagt om min krop idag - og så fra 4 hele dommere  :blink: )

.... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ .... puuuuhaaaaaaaaaaaaaa ............ Lettelse SUK!!!

ESP ... here I come :firebounce: :firebounce: :firebounce:

p.s Overdommeren sagde også, at hvis jeg sænkede min fedt% til BB standard, så kunne jeg sagtens gå i BB-klasse og gøre det suverænt her, hvis jeg havde mod på det og ville prøve noget nyt :4flex:

... JEG KAN BARE DET HELE  :tongue:  :tongue:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med det :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Smugkiggede lige på din form i fredag, og det er helt sikkert fortjent! :smile: (i hvert fald udfra, hvad jeg kunne se!)

Edited by karlsonpaataget
Link to comment
Share on other sites

Ja tillykke med din udtagelse!!! :4thumbup:

Har fulgt meget med i din log og du har da virkelig også arbejdet for det, så super fortjent at du bliver udtaget! Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå, men er ikke i tvivl om at det nok skal gå rigtig godt!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share