ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Kære Angelito,

jeg takker ydmygst for de nye booty-billeder, men må med skam sige at det nu er min tur til at at gå i badehætte-terapi :cooldance:

Niske

BTW - fantastisk fysik :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Først ... Tak Niske :wink::w00t:

... dernæst :tongue::innocent:

:dropjaw:  :omg: Ubehagelig velformet bag-parti du viser frem engel :w00t:

Kæmpe tillykke med landsholdspladsen i bænkpres :4thumbup: Det er satme flot.

Ja, jeg syntes alt du præsterer i disse tider, er verdensklasse, så jeg er nærmest mundlam, og kan ikke finde flotte nok ord :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

... det kan sgu ikke så meget andet end at være velformet, da det efterhånden blot er ren muskel og cirka 7-8 mm spæk :innocent:

Og jeg ville da også være et skarn hvis jeg ikke er glad for den drejning mit liv tager i disse år :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Lørdag d. 6. August

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 10 kg rygsæk

¤ 66 minutter

.... kom sent i seng går fordi jeg var så carbloaded og fuld af energi at jeg ikke kunne sove :blink: såååå det var liiidt svært at komme ud af fjerene i morges, da vækkeuret ringede 6:30 hvilket jeg da heller ikke kom :innocent:

POSERING

¤ 20 minutter

MIDDAGSCARDIO kl. 12:30

POWERWALK + 11 kg rygsæk

¤ 42 minutter

SÅ - nok cardio for i dag ... og nu på arbejde :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med udtagelsen  :4thumbup:

Jeg forstår dog ikke en ting. "Vækkeuret ringede klokken 6.30" det er weekend det er nærmest blasfemi at stå så tidligt op.  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyt til übergun, han har forstået at det drejer om at blive oppe til kl. 4-5 stykker om natten og game WoW..

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 7. August

MORGENCARDIO kl. 5:15

POWERWALK

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BRYST - TRICEPS - SKULDER - MAVE - LÆG

ARCTRAINER

¤ 20 minutter

Bænkpres superset'et med seated calfraise

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 10reps @ 60kg

... kanon patpres :4thumbup:

SEATED CALFRAISE

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 60kg

1set x 20reps @ 70kg

1set x 16reps @ 80kg

1set x 15reps @ 90kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 9reps @ 100kg

1set x 9reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1set x 10reps @ 2x 25kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

... igen kanon godt pres :w00t:

PULLOVER

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 32kg

1set x 8reps @ 34kg

1set x 7reps @ 34kg

1set x 7reps @ 34kg

SMAL BÆNKPRES - smith stativ

1set x 10reps @ 27kg

1set x 10reps @ 37kg

1set x 10reps @ 47kg

excentriskfase 3 sek.

1set x 8reps @ 57kg

1set x 6reps @ 57kg

1set x 6reps @ 57kg

REVERSE CRUNCH

nedre del som primær target

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

LATERALS DB

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 8kg

1set x 15reps @ 10kg

1set x 15reps @ 10kg

1set x 15reps @ 10kg

DB FRONT RAISE

skråt ind foran, underhånd

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 8kg

ARCTRAINER

incline: 6

modstand: 35-44

¤ 32 minutter

ARMCYKEL

¤ 6 minutter

... ikke sjov :sleeping:

HOOOOOLD DA KÆFT der var tryk på i dag :4flex: hvilket 110% skyldes carbs både fredag og lørdag aften!!! :4mewantfood:

... eller også var det Mååååås'ens tilstedeværelse :wink::4winkkiss: eller måske en halvnøgen BØF :w00t::tongue:

Bare den smule ekstra jeg havde fået i kroppen betød at min lår "boblede" op hele 2.5-3 cm i løbet af lørdag nat :blink: samt mine gunz var over de 36 cm inden træning og mine kalve tæt på de 40 cm... det kunne satme også ses under træningen... slet ikke til at forstå hvordan brystet hævede op for hvert set der blev presset igennem :w00t::innocent::blink::cheer:

... det har blot overbevist mig om at jeg satme bare skal æde igennem :tongue: når næste carbload står for døren om 7 uger, for hvis jeg kan se sådan ud på sølle 1000 ekstra kcal'er, så kommer jeg da til at eksplodere til den tid :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 7. August

MORGENCARDIO kl. 5:15

POWERWALK

¤ 65 minutter

<{POST_SNAPBACK}>

Powerwalk, er det ikke sådan her? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad skulle det ellers være??? :blink:

... jeg nøjes nu bare med 11 kg på ryggen for tiden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

damm der bare ikke noget som de træninger hvor alt bare spiller.

Deter bare forsjældent, man har de helt store ture

<{POST_SNAPBACK}>

Det er bare FEEE :cheer:

... sådan en dag kommer man total meget til at savne off season :4mewantfood: :4flex: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg lige sidder og gennemgår min diæt fra sidste år så faldt jeg over nogle gamle billeder taget d. 5. august sidste år !

Jeg ved da godt at jeg har fået mere muskelmasse siden sidst år men jeg troede alligevel ikke at det var gået så meget ud over ryggen :blink:

post-363-1123499249_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Fååååårk, hvor ser det bare pissegodt ud! :4thumbup: :w00t:

Men helt seriøst, så ligner din baw'delt (ikke at forveksle med bawdel :tongue: ) noget der har været en tur igennem photoshop! :blink: Kan godt forstå, at coach Krage har nedlagt veto over dine DB rows. :wink:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Fååååårk, hvor ser det bare pissegodt ud!  :4thumbup:  :w00t:

Men helt seriøst, så ligner din baw'delt (ikke at forveksle med bawdel  :tongue: ) noget der har været en tur igennem photoshop!  :blink: Kan godt forstå, at coach Krage har nedlagt veto over dine DB rows.  :wink:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Lagooo :w00t:

... jeg ved godt at jeg ikke burde med laver jo lidt DB rows i ny og næ på mine rygdage hvor Kragen ikke er i centret så han kan stoppe mig :innocent: jeg æææælsker jo de beskidte rows :tongue:

Jeg ved også godt at jeg skal lade være med at træne den for meget så længe resten af rygmuskulaturen ikke er på samme niveau men indtil videre har jeg dog lært at posere den mere eller mindre "væk" eller bare så den ikke fremstår alt for markant, så håber det går i denne omgang :blink:

p.s. Man kan faktisk også ane mine vener på nederste del af trapez'en :innocent::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fuck, det ser fedt ud!! :devil: :devil: :devil:

Ikke alene er ryg + skuldre noget større, du er jo også betydeligt mere cut - vildt! :blink: :1356: :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Kathrine :4flex:

Ja - der er ingen tvivl om at fedt% er markant lavere, også lavere end den var til DM, hvilket tydeligt ses fra nedenstående billed fra DM 2004 :bigsmile:

post-363-1123501412_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tydelig fremgang må man sige!  :4mewantfood:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Det er alt det gode :4mewantfood: :innocent: jeg har nået at proppe i hovedet de 5 måneder jeg var off :w00t:

(... glæder mig allerede igen :tongue::innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, der er forskel på rygbillederne fra sidste år og så nu :w00t: Det ser sku da bare for vildt ud :cooldance::devil:

Jeg troede det var lidt pjattet, når Krawen siger dine bagdelts er blevet enorme. Det er det ikke.

Det bliver spændende at se dig (endnu mere) cut og så fyldt til bristepunktet med carbs :w00t: I må huske at tage monstermange billeder

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Eftersom jeg lige sidder og gennemgår min diæt fra sidste år så faldt jeg over nogle gamle billeder taget d. 5. august sidste år !

Jeg ved da godt at jeg har fået mere muskelmasse siden sidst år men jeg troede alligevel ikke at det var gået så meget ud over ryggen  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser fandme for fedt u´!!!!! Ski' godt gået NO!!! :devil: :4thumbup: Hepper til DM i blandt pøplen.... :innocent::w00t::wink:

Guldet er da helt sikkert hjemme igen - hvis stilen holder.....

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, der er forskel på rygbillederne fra sidste år og så nu :w00t: Det ser sku da bare for vildt ud :cooldance:  :devil:

Jeg troede det var lidt pjattet, når Krawen siger dine bagdelts er blevet enorme. Det er det ikke.

Kragen pjatter ikke :dry: i hvert tilfælde ikke med den slags :tongue:

Ufatteligt som kroppens muskler responderer forskelligt!! Hvorfor har jeg lige tonsvis af hvide fibre i min bagdelt?? og ikke i nærheden af så mange i mine quads :blink: uretfærdigt :crybaby:

Det bliver spændende at se dig (endnu mere) cut og så fyldt til bristepunktet med carbs :w00t: I må huske at tage monstermange billeder

<{POST_SNAPBACK}>

... du mener fyldt til bristepunktet med Big J's Chokomuffins :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg lige sidder og gennemgår min diæt fra sidste år så faldt jeg over nogle gamle billeder taget d. 5. august sidste år !

Jeg ved da godt at jeg har fået mere muskelmasse siden sidst år men jeg troede alligevel ikke at det var gået så meget ud over ryggen  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser fandme for fedt u´!!!!! Ski' godt gået NO!!! :devil: :4thumbup: Hepper til DM i blandt pøplen.... :innocent::w00t::wink:

Lyder skide godt at I ligger vejen forbi :4thumbup: :cooldance::w00t:

... så råw lidt ekstra så jeg kan høre jer blandt alle de andre "... GOOOOOOO RØØØØØØØV!!" :tongue:

Guldet er da helt sikkert hjemme igen - hvis stilen holder.....

<{POST_SNAPBACK}>

... som du nok ved så er jeg ret ligeglad om det er guld eller ej, bare jeg gør det bedre ... og det er jo allerede sket :cheer: så er skide tilfeds allerede på nuværende tidspunkt :smile:

Man skal helle ikke sælge skindet før Baxter er skudt :wink: for man ved jo aldrig hvordan de andre piger ser ud, hvilken form de stiller i, om jeg rammer formen på dagens osv.

... der er sgu altid så mange usikkerhedsfaktorer i dette spil hvorfor det altid er kanon spændende hvem der ender op i top fem - nogle gange bliver man jo overrasket :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Eftersom jeg lige sidder og gennemgår min diæt fra sidste år så faldt jeg over nogle gamle billeder taget d. 5. august sidste år !

Jeg ved da godt at jeg har fået mere muskelmasse siden sidst år men jeg troede alligevel ikke at det var gået så meget ud over ryggen  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser fandme for fedt u´!!!!! Ski' godt gået NO!!! :devil: :4thumbup: Hepper til DM i blandt pøplen.... :innocent::w00t::wink:

Lyder skide godt at I ligger vejen forbi :4thumbup: :cooldance::w00t:

... så råw lidt ekstra så jeg kan høre jer blandt alle de andre "... GOOOOOOO RØØØØØØØV!!" :tongue:

Guldet er da helt sikkert hjemme igen - hvis stilen holder.....

<{POST_SNAPBACK}>

... som du nok ved så er jeg ret ligeglad om det er guld eller ej, bare jeg gør det bedre ... og det er jo allerede sket :cheer: så er skide tilfeds allerede på nuværende tidspunkt :smile:

Man skal helle ikke sælge skindet før Baxter er skudt :wink: for man ved jo aldrig hvordan de andre piger ser ud, hvilken form de stiller i, om jeg rammer formen på dagens osv.

... der er sgu altid så mange usikkerhedsfaktorer i dette spil hvorfor det altid er kanon spændende hvem der ender op i top fem - nogle gange bliver man jo overrasket :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Yep råwer helt klart højt : goooo rrrøøøøvvvvv... :blush: Men kun af tøserne - blev ydmyget i 2003 af en eller anden fætter, der synes jeg skulle kvitteres med et "GOD RØV" tilråb... Bwawawhahahaha..... :laugh::laugh::laugh:

Formen skal sgu nok spille - du er og bliver fucking LEEEE' - men det er rigtigt man ved jo aldrig... :bigsmile: :4mewantfood: :devil: Din form ser sgu go' ud i år - så keep it up - det kommer til at spille...

Hvordan går det iøvrigt med Jan Smedegaard?? Sidst jeg så ham PW - kunne jeg se at også han bliver fucking leee´.... :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share