ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Mandag d. 8 August

MORGENTRÆNING kl. 7:30

POWERWALK + 11kg rygsæk

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BEN

POWERWALK

¤ 15 minutter

SPLIT SQUAT

1set x 10reps @ 2 x 20kg

1set x 12reps @ 2 x 20kg

1set x 14reps @ 2 x 20kg

... kørte på uden pause mellem set'ene - det kræver sgu kondi :blink:

SQUATmaskine

1set x 15rep @ 30kg

1set x 15rep @ 70kg

1set x 12rep @ 80kg

1set x 12rep @ 90kg

1set x 12rep @ 100kg

1set x 12rep @ 100kg

1set x 12rep @ 100kg

1set x 12rep @ 100kg

1set x 12rep @ 100kg

... sad OK :smile: men DAMN det gjorde ondt at have vægten hvilende på mine afisolerede skulderknogler :dry:

Leg curl superset'et med abductor

ABDUCTOR

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 130lb

1set x 12/4/4/4/4reps @ 130-110-90-70-50lb

LEGCURL

1set x 15reps @ 80lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 12reps @ 100lb

1set x 9reps @ 110lb

1set x 8reps @ 110lb

... brændt aw :crazy:

Rotator cuff superset'et med adductor

ADDUCTOR

1set x 20reps @ 130lb

1set x 15reps @ 150lb

1set x 12reps @ 170lb

ROTATORCUFF

external

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 12lb

1set x 15reps @ 14lb

external

1set x 15reps @ 10lb

1set x 15reps @ 12lb

1set x 15reps @ 14lb

ET BENS LEG PRES, maskine

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 130lb

... virkelig god at slutte af på :cooldance:

POSERING

¤ 20 minutter

Endnu en rolig bentræning ... er lidt i vildrede over præcis hvor meget jeg kan byde mine knæ så tager indtil konkurrencen er overstået og jeg endnu ikke har fået min "dom" en middelvej hvor jeg prøvet at undgå at straffe min knæ for hårdt hvilket indbærer færre kompakte øvelser, flere reps og mere maskinorienteret træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser fandeme photoshop'et ud :blink:  :blink:

:4whistling:

... næææææ du ... den er sgu god nok!! Vi skal vist have lyset tændt næste gang så du kan se hvad du reelt har at gøre godt med :boobs::tonguew::wink:

Ikke mere bawdelttræning foreløbig :laugh:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:crybaby:

.. kan jeg ikke få lov at blive ved?? Og så bare bygge resten af ryggen op til bagdeltens standard :innocent::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot fysik du har dig der -angel- :devil:

Yep, yep, yep- light weight :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Maximus...

Jamen tak for det :cooldance:

... it is all light out game over latspread

(eller noget i den stil :wink: )

Sikke en ryg!  :blink: Der er vist ikke andet at sige end :dropjaw:  :dropjaw:  :dropjaw:  :dropjaw:  :dropjaw:!

<{POST_SNAPBACK}>

Der skal vel også være et eller andet levende på ryggen for at trække 170 kg i dødløften :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter at have set de seneste billeder er jeg begyndt at tvivle på om du vinder igen i år, for du er efterhånden ved at være alt for lee' til AF/BF!!!  :w00t:

Med den fremgang, så holder det i hvert tilfælde ikke et år mere...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

.. så må det jo gå den vej :innocent:

NAAAAH... nationalt vil jeg måske synes for stor, hvis jeg kan få min carbload til at funke og ramme K-dagen med et brag, og hvis resten af feltet så er nogle mindre muskuløse piger, så vil jeg nok stå for meget ud og derved falde igennem :raisebrow:

... men internationalt er der stadigvæk lang vej! Specielt med at få bragt lår og side-delts op på et ordenligt og ikke mindst det ønskede niveau samt få symmetrien til at spille maks - hvilket jeg planlægger at bruge 2½-3 års tid på :smile:

Nu har jeg jo også det "problem" at jeg ikke synes så stor når jeg er semi-relaxed kontra når jeg spænder det hele op --> der er sjovt nok en verden til forskel :blink:

(tror faktisk jeg kunne gøre det OK i begynder BB for min muskler popper jo totalt op når de bliver flexet :4flex: )

p.s. Til AF er jeg stadigvæk en bette gnaling og slet ikke stor nok :dry: i hvert tilfælde når vi snakker både Norge og Sverige

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu godt ud angel!!! Som jeg sagde sidste år, du har (stadigvæk) bredere skuldre end mig  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Thomas :smile:

... tak for det :4thumbup:

Om jeg har bredere skuldre end dig tror jeg nu ikke :wink: men jo mere cut jo mere ond :devil: ser man jo ud!!

Link to comment
Share on other sites

Nr. 1 Lenka Chalupkova

... sådan en fysik er fandme svær at slå :dry: det sidder godt nok lige som det skal :cheer:

... dog blev hun til EM slået af en langt slankere model (M. Miocovic) som ses på sidste billed

post-363-1123577589_thumb.jpg

post-363-1123577598_thumb.jpg

post-363-1123577608_thumb.jpg

post-363-1123577616_thumb.jpg

post-363-1123577737_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nr. 2 Celeste Gonzalez

Se.. der kan man sgu være med - slank og flotte linier uden alt for meget def :cooldance:

Er ikke helt sikker på om hun er blevet prof efter VM i det hun har deltaget i en konkurrence hvor der var pengepræmie til top tre??!!

post-363-1123577794_thumb.jpg

post-363-1123577804_thumb.jpg

post-363-1123577891_thumb.jpg

post-363-1123577903_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... og så lige et sidste....

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH ... sådan MÅ farve bare ikke se ud!!!!!

Hovedet hvis og selv håndfladerne farvet :blink:

(og dette endda en EM atlet :raisebrow: )

post-363-1123578244_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nr. 1 - wow, flot krop! :4thumbup: Og nr. 2 da også :bigsmile:(men synes helt ærligt, dog uden at have forstand på det, at din fysik er langt flottere end dét). Nr. 3, tjaaa.... okay pæn krop, men for "almindelig", synes jeg?! :raisebrow:

Og hende den sidste :laugh::laugh::laugh: - det ligner jo, at hun har stået i en mudderpøl til halsen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter de billeder du postede i går :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: , så må jeg virkelig sige at du er i form til at konkurrere på verdensplan. :smile:

Det ser VIRKELIGT godt ud Norah!!!! :bowdown: Din fedt % er jo allerede nu i närheden af nr. 3

OG, som du selv selv skrev, så gälder det om at sälge varen og det gör du jo helt suveränt. Rödt hår ER jo bare det mest charmerende :wub:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Efter de billeder du postede i går  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup: , så må jeg virkelig sige at du er i form til at konkurrere på verdensplan.  :smile:

Det ser VIRKELIGT godt ud Norah!!!! :bowdown:  Din fedt % er jo allerede nu i närheden af nr. 3

OG, som du selv selv skrev, så gälder det om at sälge varen og det gör du jo helt suveränt. Rödt hår ER jo bare det mest charmerende  :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Sweety :slut:

... synes heller ikke det virker helt tosset men det bedste er at jeg ikke føler at jeg kommer til at falde helt ud for feltet... såfremt det i år blive samme standard hvilket jeg selvfølgelig ikke kan vide :smile:

Mhs. til fedt% så er jeg vist "lidt" længere end nr 3 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nr. 1 - wow, flot krop! :4thumbup: Og nr. 2 da også :bigsmile:(men synes helt ærligt, dog uden at have forstand på det, at din fysik er langt flottere end dét). Nr. 3, tjaaa.... okay pæn krop, men for "almindelig", synes jeg?! :raisebrow:

Hej Hoos

Giver dig helt ret i at nr. 3 har en mere alm. udseende men på den anden side så har hun virkeligt også en harmonisk krop og super symmetri med nice sweep på lår og overkrop der matcher - så absolut topklasse :4thumbup:

Og hende den sidste  :laugh:  :laugh:  :laugh: - det ligner jo, at hun har stået i en mudderpøl til halsen. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

... ja - du har helt ret - det ligner sgu mudderpøllook :raisebrow::blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 9. August

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK + 11 kg rygsæk

¤ 65 minutter

POSERING

¤ 15-20 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

RYG - SKULDER - MAVE

POWERWALK

¤ 15 minutter

CHINS

1set x 17reps @ BW

1set x 15reps @ BW

.... hmmmm måske man både skulle stille op i både AF og BF sådan som det kører med både chins og dips for tiden :innocent:

BENT OVER BB ROW

1set x 20reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 80kg

1set x 10reps @ 90kg

.... SHIIIT - det var let :blink: fatter ikke en skid?!? Tror aldrig jeg har kørt over de 80 kg her og 90 kg føltes som peanuts??!

... nå - så var det her jeg fandt ud af at det faktisk var delt dag :blush:

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 15kg

1set x 15reps @ 17.5kg

1set x 12reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 11reps @ 22.5kg

... nu var den igen helt gal med styrken??! Hvordan kan det være at jeg er så fandens stærk i dag, når jeg både er flad, carbdepleted og bare ikke gad at træne???

MAVE, SKRÅ

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... tror jeg fik en mindre fiber i højre side, da jeg mærkede et underligt smæld på sdiste set med efterfølgende stiksmerte i siden :dry:

SKULDERPRES, maskine

1set x 16reps @ klods 9

1set x 20reps @ klods 9

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 9kg

1set x 12reps @ 2 x 10kg

1set x 10reps @ 2 x 12kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

SIDDENDE ET ARMS DB FORSKULDER PRES

1set x 12reps @ 10kg

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 15reps @ 15kg

... alt for let vægt men fik OK fat i fordelten :4thumbup:

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

POWERWALK

¤ 20 minutter

... kunne ikke mere efter de 20 minutter da jeg skulle tisse så meget at min fyldte blære hæmmede hvert skridt :dry:

Lidt carbdepleted... så troede det var ryg dag men kunne efter lidt bladren i min kaleneder se at det rent faktisk var deltens tur :smile:

... og så lige FUUUUUUUCK hvor min numze :bottom: gjorde ondt hele dagen .... satans til DOMS har jeg ikke haft længe ... det må igen være de manglende carbs og deraf nedsat restitution for synes ikke træningen igår var så hård :blink:

Link to comment
Share on other sites

OK :blink:

.. hvis det ikke var fordi det var et af de mere udsatte fotos så smed jeg det altså ind på MOL :blink:

Når jeg bukker mig forover med strakte ben, som jeg gjorde for lidt siden, for at smøre creme på benene, så kan man se opdeling af muskulaturen på bagsiden af låret!

Tydelig deling af bicepsfemoris og semitendenosus tegner sig markant gennem huden med overgang til semimembranosus... SHIIIIT :freaked: det er sygt!

(kan sikkert få Morten Rygaard til at forevige det på en sublim og diskret måde om 2 uger :bigsmile: )

På forsiden ser det bedre og bedre ud, men kan godt se at jeg skal arbejde på at gøre min sartorius markant større samt bringe vastus medialis mere frem ... de kunne godt tåle noget mere masse i forhold til min rectus femoris og vastus lateralis :smile:

Min dybtliggende, tynde og svagttegnende vener kan nu skimtes op på begge sider langs mavemuskulaturen til serratus ant., og jeg er rent spændt på om min carbload vil gøre at de popper markant frem på konkurrencedagen eller om de bare vil forblive gemt i dybet :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share