ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slap aaaaaaaaaaaaaaaaf hvor er det fedt at læse din log for tiden, glæden i dine ord er så betagende og næsten ugenkendelige... :wink:

Monster stor tillykke med udtagelserne .. u go girl

:cheer: :cheer: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan ikke siges mere præcist - fed læsning - fedt at det køre for dig!!!!

Link to comment
Share on other sites

:cheer:Så er VM i VINKEL :cheer:

Hold kæft, hvor er det godt gået!! :4thumbup: :firebounce:

:cheer: :cheer: :cheer:

Din dedikation og tilgang til hele (diæt, træning etc.) er virkelig forbilledlig. :bowdown::smile:

p.s Overdommeren sagde også, at hvis jeg sænkede min fedt% til BB standard, så kunne jeg sagtens gå i BB-klasse og gøre det suverænt her, hvis jeg havde mod på det og ville prøve noget nyt :4flex:

... JEG KAN BARE DET HELE  :tongue:  :tongue:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

BB, er det noget, du har tænkt dig at prøve af på et tidspunkt? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Stort te'løk fra MiddleFyn... :4thumbup: :bigsmile::cooldance::tongue::w00t::wink::smile:

Fandme godt gået Norah - I får travlt Christian og dig - 2 uger med 2 konkurrencer - bliver dælme fedt... :devil::wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

Smugkiggede lige på din form i fredag, og det er helt sikkert fortjent!  :smile: (i hvert fald udfra, hvad jeg kunne se!)

<{POST_SNAPBACK}>

... smugkiggede siger du :nonono::tongue:

... men godt at du synes det så fornuftigt ud :cooldance:

Ja tillykke med din udtagelse!!!  :4thumbup:

Har fulgt meget med i din log og du har da virkelig også arbejdet for det, så super fortjent at du bliver udtaget! Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå, men er ikke i tvivl om at det nok skal gå rigtig godt!

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak :innocent:

... arbejdet for det kan man vist godt sige! Ville nogle gange ønske, at jeg fik løn for det eftersom jeg i disse uger ligger 30 timers træning for dagen, så det ville hurtigt kunne have givet noget mønt i kassen :w00t::tongue::tongue:

... og fuldt referat slipper du ikke for hvis du følger med her i loggen :4thumbup:

Slap aaaaaaaaaaaaaaaaf hvor er det fedt at læse din log for tiden, glæden i dine ord er så betagende og næsten ugenkendelige... :wink:

Monster stor tillykke med udtagelserne .. u go girl

:cheer: :cheer: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::w00t:

... JEG ER FANDME OGSÅ GLAD :firebounce:

Nu er turen en realitet!! Manglede lige det sidste stempel før jeg kunne tro helt på det :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Slap aaaaaaaaaaaaaaaaf hvor er det fedt at læse din log for tiden, glæden i dine ord er så betagende og næsten ugenkendelige... :wink:

Monster stor tillykke med udtagelserne .. u go girl

:cheer: :cheer: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan ikke siges mere præcist - fed læsning - fedt at det køre for dig!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

WEEEEE :cheer:

... tak søde Arne :w00t:

:cheer:Så er VM i VINKEL :cheer:

Hold kæft, hvor er det godt gået!! :4thumbup: :firebounce:

:cheer: :cheer: :cheer:

Din dedikation og tilgang til hele (diæt, træning etc.) er virkelig forbilledlig. :bowdown::smile:

Jamen TAAAARK :blush:

p.s Overdommeren sagde også, at hvis jeg sænkede min fedt% til BB standard, så kunne jeg sagtens gå i BB-klasse og gøre det suverænt her, hvis jeg havde mod på det og ville prøve noget nyt :4flex:

... JEG KAN BARE DET HELE  :tongue:  :tongue:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

BB, er det noget, du har tænkt dig at prøve af på et tidspunkt? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

... man skal aldrig sige aldrig

og dog!! For det første har jeg ikke tænkt mig rent muskelmæssigt at blive meget større nu, og selvom overdommere påpegede at det ikke behøves med min symmetri, så ved vi jo alle at man kan være nok så flot og harmonisk, men kommer der en anden atlet med 2 x din muskelmasse og nogenlunde symmetri, så er du væltet af pinden... Og jeg gider ikke gå ind til noget helhjertet, når jeg ikke har en jordisk chance for at få fuldt udbytte!

For det andet så ææælsker :heartpump: jeg kombinationen af SL/bænk og fitness og synes at BB bliver for ekstrem en kombination i forhold til at kunne køre begge sportsgrene optimalt :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Stort te'løk fra MiddleFyn... :4thumbup:  :bigsmile:  :cooldance:  :tongue:  :w00t:  :wink:  :smile:

Fandme godt gået Norah - I får travlt Christian og dig - 2 uger med 2 konkurrencer - bliver dælme fedt...  :devil:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Iverz

Det skal sgu nok blive hårdt men ikke mindst sjovt :w00t:

1 uge mellem VM og DM er jo spændende for hvad kommer det ikke til at betyde for ens udseende, mentale overskud og :blahblah:

.. vi må se på det til den tid!! :smile:

tillykke med udtagelsen. Super for dig at få så god kritik med på vejen fra eksperter  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lars

Det var simpelthen så overvældende de ting der blev sagt om mig :blush: så jeg vidste ikke hvilket ben jeg skulle gå på og svævede simpelthen derfra på den største sky... igen... DET VAR SÅ STORT :w00t:

Tillykke også herfra.  :bigsmile:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Kæmpe tillykke! :w00t:  :4thumbup: Det er stort og flot!

<{POST_SNAPBACK}>

Takker på bedste fitnessmanér :slut:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det

spændende at se hvordan det ender

du må desværre vinkeforvel til denne her

75,0 Kg Norah Josephsen OBBC 97,5 Kg 110605 Århus

annette lavede 102,5 i dag

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ... synes du jeg skulle føle mig truet :tongue:

Vi napper den tilbage igen :4flex:

... fedt at der er nogen som er kommet ind i legen om bænkpres på den rigtige side af de 100 kg

Lige nu kører jeg på trods af den lavere kropsvægt med samme tonage og samme power som før diæten, så når jeg går offseason med ny trøje på, så tror jeg min bænk kommer til at eksplodere i løbet af få måneder :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det

spændende at se hvordan det ender

du må desværre vinkeforvel til denne her

75,0 Kg Norah Josephsen OBBC 97,5 Kg 110605 Århus

annette lavede 102,5 i dag

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ... synes du jeg skulle føle mig truet :tongue:

Vi napper den tilbage igen :4flex:

... fedt at der er nogen som er kommet ind i legen om bænkpres på den rigtige side af de 100 kg

Lige nu kører jeg på trods af den lavere kropsvægt med samme tonage og samme power som før diæten, så når jeg går offseason med ny trøje på, så tror jeg min bænk kommer til at eksplodere i løbet af få måneder :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: det var nu ikke en trussel

så vender du jo nok tilbage, og napper de 120 inden annette :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak søde Mååås :w00t:

p.s. Hvor er det billed :poking:

Ang. udtagelsen...er ikke nogen overraskelse for mig... :bigsmile:

Du har sgu knoklet for det og det giver gevinst!  Tillykke  :smile:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

... som kvinde er der nogle gange nogle generelle fordrejnings problemer inde i ens hoved :crazy: med hvad man kan og ikke kan samt hvor god/ikke god man er ... så på trods af mit knokleri, så har tvivlen om jeg var god nok altid naget!! :dry:

Men den blev så tilgengæld også fejet grundigt af bordet i dag :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Også tillyke med udtagelsen af det nordjyske  :4thumbup: Følger også med i loggen, kæmpe inspiration og gode artikler på hjemmesiden  :smile:

Ang. væsketab i ugen op til en konkurrence, hvad kan man regne med at smide der i kg?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak :cooldance:

ang væsketabet --> så vil antal kg der ryger afhænge af meget af hvordan din kost samt saltstatus ser ud op til en dehydrering, men normalt alt mellem 2-5 kg :smile:

.. herefter vil der følge en kulhydratloading som vil tilbageholde den smule væske du indtager hvorfor der ryger lidt vægt på igen ...

Jeg smider artikler op i morgen søndag aften på min hjemmeside omkring netop dette emne ... skal nok lige smide et link :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det

spændende at se hvordan det ender

du må desværre vinkeforvel til denne her

75,0 Kg Norah Josephsen OBBC 97,5 Kg 110605 Århus

annette lavede 102,5 i dag

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ... synes du jeg skulle føle mig truet :tongue:

Vi napper den tilbage igen :4flex:

... fedt at der er nogen som er kommet ind i legen om bænkpres på den rigtige side af de 100 kg

Lige nu kører jeg på trods af den lavere kropsvægt med samme tonage og samme power som før diæten, så når jeg går offseason med ny trøje på, så tror jeg min bænk kommer til at eksplodere i løbet af få måneder :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: det var nu ikke en trussel

så vender du jo nok tilbage, og napper de 120 inden annette :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Lad mig sige det på den måde....

Jeg har 14 år før jeg går i masterkategorien og med det tryk jeg har i pattøjet i disse år, samt potentialet i at få optrænet min triceps til at blive eksplosiv i kombination med en comp. tight trøje... så kommer jeg også over de 120 kg!!!

Hvornår dette sker ... mon ikke jeg overrasker mig selv med nogle resulateter før tid når jeg nu har fået dette rette fokus :innocent:

p.s. Et godt bænkpresprogram er et stort ønske til min fødslesdag (pssst .d 2. sept :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det

spændende at se hvordan det ender

du må desværre vinkeforvel til denne her

75,0 Kg Norah Josephsen OBBC 97,5 Kg 110605 Århus

annette lavede 102,5 i dag

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ... synes du jeg skulle føle mig truet :tongue:

Vi napper den tilbage igen :4flex:

... fedt at der er nogen som er kommet ind i legen om bænkpres på den rigtige side af de 100 kg

Lige nu kører jeg på trods af den lavere kropsvægt med samme tonage og samme power som før diæten, så når jeg går offseason med ny trøje på, så tror jeg min bænk kommer til at eksplodere i løbet af få måneder :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: det var nu ikke en trussel

så vender du jo nok tilbage, og napper de 120 inden annette :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Lad mig sige det på den måde....

Jeg har 14 år før jeg går i masterkategorien og med det tryk jeg har i pattøjet i disse år, samt potentialet i at få optrænet min triceps til at blive eksplosiv i kombination med en comp. tight trøje... så kommer jeg også over de 120 kg!!!

Hvornår dette sker ... mon ikke jeg overrasker mig selv med nogle resulateter før tid når jeg nu har fået dette rette fokus :innocent:

p.s. Et godt bænkpresprogram er et stort ønske til min fødslesdag (pssst .d 2. sept :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

med min indsats i dag, skal du nok ikke ønske dig et af mig :blink:

det handler jo nok langt hen af vejen om at du kan overbevise dig selv om at du kan

styrken fejler jo ikke noget

men kan da godt hjælpe dig med noget program hvis du er interesseret

Link to comment
Share on other sites

med min indsats i dag, skal du nok ikke ønske dig et af mig  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

... fordi man rammer dagsformen dårligt til et stævne er det jo ikke ensbetydende med at man ikke ved hvad man laver :poking:

Du har jo ligesom - i hvert tilfælde i min og HELT SIKKERT også i andres øjne - mere end bevidst dit værd og drive for at kommer langt med din bænk :firebounce:

det handler jo nok langt hen af vejen om at du kan overbevise dig selv om at du kan

styrken fejler jo ikke noget

... sjovt nok - den har jeg hørt før :blush: arbejder faktisk pt med noget personlig coaching hvilket begynder at have en stor indvirkning på min tankegang... LANGT OM LÆNGE :poking:
men kan da godt hjælpe dig med noget program hvis du er interesseret

JA :w00t: JA :w00t: JA :w00t: JA :w00t: JA :w00t: JA :w00t: JA :w00t: JA :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 20August

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK + 11 kg rygsæk

¤ 55 minutter

... SHIIIIIT - har fået en vabel på venstre hæl og DAMN det gjorde ondt at gå den varm :crazy:

UDTAGELSES TIL VM :w00t:

POSERING

¤ 30 minutter

... MEGET svedig POSERING men solgte alligevel varen :4flex:

AFTENCARDIO kl. 18:00

POWERWALK + 11 kg rygsæk

¤ 70 minutter

... SHIIIIIT - denne gang tog vablen 15 minutter at træde til :sneaky2:

Note: Aftenvægt 66.3 kg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share