ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hvis det skulle have nogen interesse, så snakkede jeg med Kim Kold til træning i dag, og han fortalte at Lone også har tænkt sig at stille op igen i år.  :smile: 

Kanon :4thumbup:

Hendes overkrop ser rigtig sprød ud, men fra navlen og ned mangler der vist lidt mere en måneds forberedelse, er jeg bange for...
Hun har nok lidt af det samme problem som sidste år hvor hun kom ind lidt tung i underkroppen, hvilket mange piger gør --> det er vores "naturlige" problem :blink:

Men uanset hvad, så skal hun nok gøre en god profil :smile:

Og han synes også godt om din hjemmeside.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

FEE' ... men han tør nok ikke sige andet :4flex: MWHUHAHAHAHAH :lolabove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er Nora i avisen :4thumbup:

Sjovt at se hvad udenforstående fokuserer på :smile:

.. men rent faktisk lige den tilgang jeg havde håbet på :4thumbup:

Ikke noget som vil afskrækkende måske kommende atleter, som måske kunne få øjnene op for at den her sport findes :w00t:

Jeg havde personligt foretrukket Hippo som fotograf og Bamz som Journalist :4signme:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi laver da bare vores egen pendant :wink:

JEG ER FRISK :cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Fin artikel! Man får indtrykket af at (hvis ikke man allerede vidste det i forvejen) at du er en rigtig sympatisk og rar person.

Var der noget billede med (Jeg læste via infomedia.dk)?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Simon :bigsmile:

... Glad for at du synes det var en OK artikel - og jeg håber da at jeg rent faktisk er en rar person :innocent: og det ikke blot var spil for galleriet :tongue:

Der var en del billeder i relation til artiklen - kan være den kommer online og frit tilgængelig HER en af dagene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig cool artikel i FS i dag....... jeg håber den vil sparke rigtig mange nye piger igang med træning til BF.

Ville være rigtig nice

:cheer: :cheer: :cheer:

Det spiller så godt for dig .... :4thumbup:  man kan ikke være andet end imponeret af det hele.

U go girl!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanette :w00t:

Hvor er du altså bare sød :4winkkiss:

Jeg sætter bare så stor pris på alt det positive feedback jeg får fra dig :4thumbup: og lidt cool at du skal bruge min artikel til dansk :4smartass:

(så har man prøvet det med!)

... derudover godt at høre at det begynder at køre for dig med squat'en --> det skal sgu nok gå hen og blive godt :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig cool artikel i FS i dag....... jeg håber den vil sparke rigtig mange nye piger igang med træning til BF.

Ville være rigtig nice

:cheer: :cheer: :cheer:

Det spiller så godt for dig .... :4thumbup:  man kan ikke være andet end imponeret af det hele.

U go girl!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanette :w00t:

Hvor er du altså bare sød :4winkkiss:

Jeg sætter bare så stor pris på alt det positive feedback jeg får fra dig :4thumbup: og lidt cool at du skal bruge min artikel til dansk :4smartass:

(så har man prøvet det med!)

... derudover godt at høre at det begynder at køre for dig med squat'en --> det skal sgu nok gå hen og blive godt :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg har glædet mig meget til at finde præcis den rigtig til at analysere og bearbejde som opgave og nu kan jeg endda få kilde information som ingen andre vil kunne formå i klassen ....

:cooldance:

:cheer:

Seriøst du har bare arbejdet så flot med dig selv på så kort tid.. din indre glæde er alt alt for vildt og vil gavne dig så meget når du skal vise dig frem som den princesse du elsker at være.

Min squat tjaaaaaaaa det skal sku nok blive godt... :4thumbup: engang.... :w00t: Vi glæder os alle herhjemme til at lave så mange pandekager at du må bukke under og vifte med en hvid flag... overgivelse er vores mål.. planlægning er igang ... :wink: alle kneb gælder...

beware ...

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel..

Du er rigtigt gået hen og blevet en kendis hva :4thumbup: :bigsmile:

Så lige du var i Fyens stiftidende.. Ærgeligt de ikke har nogle lidt nyere billeder, for du er da betydeligt mere cut nu, end på det "nye" billede de viste..

Men sejt alligevel :4thumbup:

Hvordan går det ellers med formen (efter egen mening)?

mvh

simon

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel..

Du er rigtigt gået hen og blevet en kendis hva  :4thumbup:  :bigsmile:

Så lige du var i Fyens stiftidende.. Ærgeligt de ikke har nogle lidt nyere billeder, for du er da betydeligt mere cut nu, end på det "nye" billede de viste..

Men sejt alligevel  :4thumbup:

Hvordan går det ellers med formen (efter egen mening)?

mvh

simon

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Simon

Nu er jeg i hvert tilfælde denne lørdag "verdenskendt" på Fyn :blush::tongue:

Mhs. til billederne i artiklen så har du helt ret :smile: men synes alligevel de giver et fint billed af hvad det var jeg håbede jeg kunne opnå med artiklen :4thumbup:

... men så kan det jo være der kommer en lille follow-up artikel om små 4-5 uger med nogle lidt mere Lee' og cut'e billeder :wink:

Lige nu er

JEG I PANDEKAGE FORM!!! :cheer:

minus5uger_aarhustur5.jpg

... synes min affedtede kæbelinier taler for sig selv når vi snakker fedt% :blink:

Mhs. til hvad jeg selv synes så har det sgu aldrig været bedre! :firebounce:

I går kunne jeg se striberne gennem balden spille, da jeg spændte godt igennem :crazy: og i dag var der sgu hul mellem overgang af de to øverste tricepshoveder :blink: samt så dukker der flere og flere vener op hist og her... så hver dag lige nu kan jeg tydeligt se at formen bare bedre og bedre :w00t:

Du kan jo tjekke lidt pics løbende HER på min hjemmeside

... der ligger også nogle enkelte fra sidste uge HER

Så er spørgsmålet bare hvornår legen skal stoppe!!?

Ved det ikke endnu og det er svært at sige hvor meget masse jeg taber på nuværende tidspunkt da jeg er godt og grundig flad i musklerne!

Som sædvanligt er jeg meget bange for benene, men ser også tydeligt forskel på muskelvolumen efter blot få ekstra carbs, så musklerne er der stadig :tongue: de er bare fuldstændig tømte af alt den kredsløbstræning :raisebrow:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel-pigen

Følger med fra sidelinien og hepper... Dejligt at læse, at du er nået dertil hvor du kan se resultaterne af dit hårde arbejde og er glad for det du ser!!

Fordi vi andre er da helt på r**** over dig!!! :wink:

:4heart: Tania

(Edited dagen derpå, da jeg lige glemte flg.)

Har udover at følge formen, læst kost afsnittet på Athletic.dk og det vil jeg bare sige tak for!! Det er super godt skrevet og meget informativt! :4thumbup:

Edited by Taninja
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 27. August

MORGENCARDIO kl. 6:45

POWERWALK + 11 kg rygsæk

¤ 65minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:45

SKULDER - TRICEPS - LÆG - MAVE

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 9reps @ 22.5kg

1set x 9reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

... ligger altså ikke langt fra topstyrke på trods af markant vægtnedgang :cooldance:

LATERALS DB

1set x 12reps @ 2 x 6kg

1set x 12reps @ 2 x 8kg

1set x 12reps @ 2 x 10kg

1set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1set x 10reps @ 2 x 12.5kg

ENARMS LATERALS DB

1set x 12reps @ 7kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 12reps @ 9kg

1set x 12reps @ 10kg

1set x 12reps @ 10kg

... sad godt men nu kunne Kragen langt om længe konstatere at min midterste delt fæster på en lidt bizar måde - hvilket jeg har prøvet at forklare ham længe :wink:

LATERALS, maskine

1set x 20 / 10reps @ 50 / 30lb

SKULDERPRES, maskine

1set x 28reps @ klods 8

... føøøj - det brændte!!

SMAL BÆNKPRES - smith stativ

1set x 15reps @ 27kg

1set x 15reps @ 37kg

1set x 10reps @ 57kg

1set x 9reps @ 62kg

1set x 8reps @ 67kg

1set x 4reps @ 72kg

1set x 4reps @ 72kg

1set x 4reps @ 72kg

... FUUUCK der var tryk på hesteskoen i dag :blink: er du vimmer :firebounce:

PULLOVER

1set x 12reps @ 30kg

1set x 13reps @ 30kg

1set x 14reps @ 30kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 36reps @ 60kg

... det gjorde ondt :crazy:

DB FRONT CURL

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

DB FRONTRAISE

underhånd, skråt ind foran

1set x 15reps @ 5kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 7kg

SUPERSET ØVELSERNE

DONKEY CALFRAISE

1set x 25reps @ 110kg

1set x 20reps @ 110kg

1set x 25reps @ 110kg

1set x 25reps @ 110kg

1set x 25reps @ 110kg

... lang excentrisk fase :bigsmile:

ROTARY CALF PRESS

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 110lb

MAVE, LIGE

hyperextensionbænk

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

MAVE, SKRÅ - maskine

1set x 12reps @ 70lb

1set x 15reps @ 90lb

OK - i dag var der nok lige overskud i træningen :w00t: det må være den "lalle"træning jeg har lavet mens vi har været i Århus som lige har givet musklerne en brugbar pause :innocent: eller også var det fordi de lange negle var kommet af og jeg nu endelig igen kunne gribe ordenligt om håndvægtene :tongue:

... hvem ved :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 28. August

MORGENCARDIO kl. 5:30

POWERWALK

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN

SQUAT

1set x 20rep @ 20kg

1set x 20rep @ 20kg

1set x 19rep @ 30kg

1set x 18rep @ 40kg

1set x 17rep @ 50kg

1set x 16rep @ 60kg

1set x 15rep @ 62.5kg

1set x 14rep @ 65kg

1set x 13rep @ 67.5kg

1set x 12rep @ 70kg

... kørte fandme godt igen :cooldance: intet at mærke i de små knæ og LET var det også :w00t:

LUNGES

1set x 15rep @ 60kg

1set x 12rep @ 60kg

1set x 15rep @ 60kg

... lavede en lidt smallere fodstilling end normalt hvorved jeg fik øvelsen til at gå rigtigt godt i vastus medialis :4thumbup:

Legpress superset'et med adductor

LEGPRESS

1set x 20rep @ slæde + 100kg

1set x 20rep @ slæde + 140kg

1set x 20rep @ slæde + 150kg

1set x 20rep @ slæde + 160kg

1set x 20rep @ slæde + 170kg

1set x 20rep @ slæde + 180kg

... kørte så langt ned som muligt hvilket gav et suverænt stræk i den intermediere lårmuskel :bigsmile:

ADDUCTOR

1set x 20reps @ 100lb

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 120lb

1set x 20reps @ 130lb

1set x 18reps @ 140lb

LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 70lb

1set x 13reps @ 80lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 13reps @ 100lb

1set x 10reps @ 110lb

+ lidt goodmorning teknik - ingen særlig vægt da mine hams var brændt godt af :crazy:

AFTENTRÆNING kl. 19:00

POSERING

¤ 15 minutter

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

I går kunne jeg se striberne gennem balden spille

Muligvis et dumt spørgsmål men hvis du er på vej til at få striations over røven er din fedtprocent så ikke ved at komme for langt ned til fitness

mvh T:I:R

Link to comment
Share on other sites

I går kunne jeg se striberne gennem balden spille

Muligvis et dumt spørgsmål men hvis du er på vej til at få striations over røven er din fedtprocent så ikke ved at komme for langt ned til fitness

mvh T:I:R

<{POST_SNAPBACK}>

kunne kune se dem spille - slet ikke tydelige striationer :wink:

Så tydelige er de nu heller ikke, så det er ikke fordi det er Hamdulla Aykutlu-agtigt eller noget :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ville vist være synd at sige ... og heldigvis :innocent:

Så tydelige er de nu heller ikke

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor ved du det fra :poking::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:moon:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Er lige kommet hjem fra ferie i weekenden på Fanø... Ville bare lige sige - FED FED artikel i FS... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :w00t::wink:

Det spiller jo bare - respekt..... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel,

Superfed log du har koerende her - til stor gavn og inspiration for os alle :4thumbup:

Artiklen i FS er ogsaa blevet virkelig god. Den giver et meget nuanceret perspektiv paa din traening og de prioriteringer som er noedvendige. Har lige et enkelt spoergsmaal:

Der staar naevnt i artiklen, at du spiser 1 kg kylling om ugen. Jeg gaar udfra, at der ryger mere protein ned end det? Eller er resten virkelig shakes og tilskud?

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel,

Superfed log du har koerende her - til stor gavn og inspiration for os alle  :4thumbup:

Artiklen i FS er ogsaa blevet virkelig god. Den giver et meget nuanceret perspektiv paa din traening og de prioriteringer som er noedvendige. Har lige et enkelt spoergsmaal:

Der staar naevnt i artiklen, at du spiser 1 kg kylling om ugen. Jeg gaar udfra, at der ryger mere protein ned end det? Eller er resten virkelig shakes og tilskud?

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen der :sun:

Glad for at høre du finder glæde af min log :w00t:

Ang. artiklen så skal man nok ikke regne med at ALLE detaljer bliver opfanget - bla. at jeg havde trænet siden jeg var 11 år --> det var i stedet at jeg havde trænet i 11 år :smile:

Det var også ret svært at forklare kosten helt eksakt, da det nok ville have optaget halvdelen af artiklen hvis journalisten skulle igennem det!

Mit kostoplæg kan du se HER

... og der ryger cirka 1 kg kylling per 4-5. dag på nuværende tidspunkt sammen med 150 gram andet magert kød hver dag og eks. magre mælkeprodukter :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel-pigen

Følger med fra sidelinien og hepper... Dejligt at læse, at du er nået dertil hvor du kan se resultaterne af dit hårde arbejde og er glad for det du ser!!

Fordi vi andre er da helt på r**** over dig!!!  :wink:

:4heart: Tania

(Edited dagen derpå, da jeg lige glemte flg.)

Har udover at følge formen, læst kost afsnittet på Athletic.dk og det vil jeg bare sige tak for!! Det er super godt skrevet og meget informativt!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tania :cooldance:

Bare super glad for alt det du skriver og ikke mindst at du kan lide artiklen (der ryger en "gammel" op i løbet af i dag eller morgen, som jeg jo kom til at slette - den er måske også et kig værd :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Er lige kommet hjem fra ferie i weekenden på Fanø... Ville bare lige sige - FED FED artikel i FS...  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  :w00t:  :wink:

Det spiller jo bare - respekt.....  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Iver

Lidt overvældende hvis jeg skal sige det :blink::blush:

... meeeen HOLD DA OP et super FEDT respons jeg har fået over hele weekenden!

Det spiller bare MAKS :firebounce: med al den positive feedback og ikke mindst den lidt større forståelse jeg er blevet mødt med siden :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med artiklen, Norah :4thumbup:

Den kan forresten læses uden at skulle have abonnement.

Den er rigtig godt skrevet, meget ærlig og viser bestemt sporten fra en mere menneskelig side end mange er vant til. Det med at du er meget privat og ikke viser dig frem kan jeg måske ikke helt genkende her fra MOL og din egen side :tongue: - men det må siges at være i småtingsafdelingen.

Passer det at du bruger 25-30 timer på selve træningen om ugen, for jeg havde egentlig overvejet at spørge hvor meget tid du brugte, og om dit døgn har 37 timer? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med artiklen, Norah  :4thumbup:

Den kan forresten læses uden at skulle have abonnement.

Super ... plejer også at komme ud gratis på nettet et par dage efter avisen :smile:

Den er rigtig godt skrevet, meget ærlig og viser bestemt sporten fra en mere menneskelig side end mange er vant til. Det med at du er meget privat og ikke viser dig frem kan jeg måske ikke helt genkende her fra MOL og din egen side  :tongue: - men det må siges at være i småtingsafdelingen.
:wink:

Den store forskel ligger i at jeg 100% selv styrer hvad der kommer ud på MOL og nettet, samt at det "publikum" som mine billeder er møntet på har en langt større forståelse hvorfor jeg ser ud som jeg gør!

Når man eks. er på stranden eller i bad i klubben, så styrer du ikke hvor meget folk glor... OG DE GLOR :dry: og det er pisse irriterende!

Jeg ved godt at jeg ser anderledes ud end en gennemsnitspige men synes ikke det berettigere folk til at være så uhæmmet som de ofte er :raisebrow:

Noget af det værste jeg ved er at gå med bar mave og én af mine værste strøgture var med en top på og alle ABS'ne fremme ... folk gloede bare vildt uhæmmet og det var så ubehageligt ... prøver at være ligeglad men det er svært :confused:

Passer det at du bruger 25-30 timer på selve træningen om ugen, for jeg havde egentlig overvejet at spørge hvor meget tid du brugte, og om dit døgn har 37 timer?  :laugh:

Tidsfordeling hedder cirka 100-120 minutter kredsløb om dagen + 20-30 minutters posering ... dette hver dag!

Her til kommer 5 x træning per uge (nogle gange 6) af gennemsnitlig 2 timers varighed.

Dette giver snilt +30 timer ... og hvis du så lægger :blahblah: til.. så er det helt forrykt!!! :innocent:

Der ud over passer jeg job 20 timer om ugen og nu går uni snart igang igen og så er tiden fyldt godt ud :4smartass:

p.s. Ville ønske at mit vågne døgn var 37 timer med ligger lige nu omkring 18 timer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen kan jo kun ligesom de andre sige rigtig fin artikel! :4thumbup: Kan godt lide, at du fremhæver, at man sagtens kan være feminin, selvom man løfter vægte. :pumpin::slut: :4flex:

En FED FED uge i Århus med 3 dages fotoshoot. De to første dage trak virkeligt tænder ud specielt eftersom Morten Rygaard er mere end perfektionistisk, når det kommer til det enkelte foto... så når vinklerne var helt rigtige, så skulle man lige holde et pose i +10 minutter og nogle af de enkelte opstillinger tror jeg vi arbejdede med i over 30-40 minutter af gangen, hvilket var ekstremt hårdt og faktisk rigtig god træning!!

Bliver nødt til lige at sige, at jeg er heeeelt viiiildt misundelig (på den gode måde :wink: - gad nemlig godt selv at prøve det igen :blush:)!! :w00t: Og ja, det er sgu hårdt at skulle holde en stilling i så mange minutter - hårdere, end man lige umiddelbart tror! :blink:

Er det nogle billeder, "vi andre" kan få at se på et tidspunkt, eller hvad skal de bruges til - altså udover, at nogle af dem skal med i en bog? :smile:

Og så lige et spørgsmål ang. din artikel om den sidste uges kost og væske op til konkurrence. Hvorfor er det, man skal gå ud fra vægten ved diætens start, når man beregner, hvor meget man skal carbloade med? Det fangede jeg ikke lige... :blush: Jeg mener, det er vel meget individuelt, hvor meget man har tabt sig i løbet af diætperioden?! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Når man eks. er på stranden eller i bad i klubben,  så styrer du ikke hvor meget folk glor... OG DE GLOR  :dry: og det er pisse irriterende!

Jeg ved godt at jeg ser anderledes ud end en gennemsnitspige men synes ikke det berettigere folk til at være så uhæmmet som de ofte er  :raisebrow:

Noget af det værste jeg ved er at gå med bar mave og én af mine værste strøgture var med en top på og alle ABS'ne fremme ... folk gloede bare vildt uhæmmet og det var så ubehageligt ... prøver at være ligeglad men det er svært :confused:

Hey smukke tøZ :slut:

Troede faktisk slet ikke du havde det sådan (ved ik hvofor jeg havde den opfattelse :innocent: ) Men jeg kan kun sige en ting: Misundelse er en grim ting. Bare husk det, for det er derfor 90% af dem glor sådan....

KnuZ Anja

Edited by MissPiggy
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share