ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Top - nice - en OBBC sponsoreret top-atlet klassificeret til VM. Det er klasse!

<{POST_SNAPBACK}>

YES SIR :cheer:

Vi kan sgu bare det der i vores klub :cooldance::cooldance::cooldance:

... hvad bliver det næste mon :innocent:

p.s. Glæder mig da til at høre hvad der blev besluttet på bestyrrelsesmødet :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja tillykke angel  :4thumbup: - der er jo ikke den ting der IKKE kører for dig - du er sgu for vild  :devil:

Glæder mig overdrevet til at se dig sparke dem ad h til i spanien - er der egentlig tanker om MOL tur derned og heppe ?

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen Everlast

Ja - nogle gange så kan man blive helt paf over hvordan tingene kører og har gjort det det sidste lange stykke tid :blink: Så forkert som jeg ved det er, så kan man nogle gange tage sig selv i at have en forventning om at yken da snart må vende... men hvorfor skulle den det!! Jeg tror fuldt og fast på, at hvis du lever efter hvad dit hjerte fotæller dig, så kan du ikke komme helt galt afsted :innocent:

... og en MOL tur til Spanien :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Inden morgenturen her til morgen er der officielt røget 12 kg :4thumbup:

... og selv efter en dag med masse af gang i den, så ser ABS'ne ganske fornuftige ud (taget i går inden sengetid!)

abs2.jpg

Og forresten... så blev udtagelserne i går fejret sådan her sammen med Bibi :sleeping::sleeping::sleeping: TILTRÆNGT!! For DAMN jeg var wasted i hoved og krop på grund af al den spæding :blink:

zzz.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Inden morgenturen her til morgen er der officielt røget 12 kg  :4thumbup:

... og selv efter en dag med masse af gang i den, så ser ABS'ne ganske fornuftige ud (taget i går inden sengetid!)

abs2.jpg

Og forresten... så blev udtagelserne i går fejret sådan her sammen med Bibi :sleeping:  :sleeping:  :sleeping: TILTRÆNGT!! For DAMN jeg var wasted i hoved og krop på grund af al den spæding  :blink:

zzz.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Ser sku godt ud :4thumbup: :4thumbup:

12 kg er sku også en del, synes slet ikke at der kunne have været 12 kg for meget før hehe...

Og tillykke med udtagelsen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Beklager den lille misforståelse med hensyn til dine udskejelser på en Concept-II'er. :blush:

Det er bare mig, der er lidt langsom og ikke lige magtede, at nogle af de ting du beskriver på athletic.dk er sket for mange år siden. :blush: Jeg må squ snart få mig en kalender og et ur. :wink:

Var bare imponeret over dine ca. 320 meter på et minut. Men nok om det. Som du selv skriver er det years ago...! :4thumbup:

Har ingen forudsætninger for at vurdere din form, men det ser nu ik' helt værst ud - så jeg er sikker på, at du er på rette vej! Så held og lykke til VM og DM! :bigsmile:

Er du på anden del efterhånden? Det er i hvertfald imponerende, at få første del og din træning og kostprogram til at gå op i en højere enhed kunne jeg forestille mig. :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Beklager den lille misforståelse med hensyn til dine udskejelser på en Concept-II'er.  :blush:

Det er bare mig, der er lidt langsom og ikke lige magtede, at nogle af de ting du beskriver på athletic.dk er sket for mange år siden.  :blush: Jeg må squ snart få mig en kalender og et ur.  :wink:

Var bare imponeret over dine ca. 320 meter på et minut. Men nok om det. Som du selv skriver er det years ago...!  :4thumbup:

Helt ok :wink:

Bedste tid jeg har lavet op til en AF-konkurrence er omkring 342 på 1 minut, men til konkurrencen er der altid nogle probs omkring præcis hvornår du må starte, så der mister du lige nogle sekunder :dry:

Har ingen forudsætninger for at vurdere din form, men det ser nu ik' helt værst ud - så jeg er sikker på, at du er på rette vej! Så held og lykke til VM og DM!  :bigsmile:
Jeg kan i hvert tilfælde sige at jeg er hvor jeg gerne vil være, så uanset hvad, så bliver det da den fedeste oplevelse om ikke andet så ender jeg jo nok med at få en god del billeder med hjem fra nogle af verdens førende fysik-fotografer :cooldance:
Er du på anden del efterhånden?

Jo, det er jeg... så nu bliver det en hel del lettere at studere, da vi jo modtager blokundervisning og dermed har eksamen for hvert fag før vi går igang med det næste ... spiller MAX :4thumbup:

Det er i hvertfald imponerende, at få første del og din træning og kostprogram til at gå op i en højere enhed kunne jeg forestille mig. :bowdown:

Det har været - uden at ligge skjul på noget - HÅRDT og lidt af en kunst, men jeg elsker heldigvis mange af de fag der er på første del, hvilket har gjort at jeg også har fået læst det jeg skulle!!!

Dumpede "kun" 2 fag den sommer jeg mødte Kragen, og dette var til dels fordi jeg ikke fik læst nok, da der jo var en vis person, som jeg endte med at chatte med flere timer dagligt i stedet for at dyrke bøgerne som jeg burde :4whistling:

... men synes nu det var investeringen værd :wub:

Link to comment
Share on other sites

Inden morgenturen her til morgen er der officielt røget 12 kg  :4thumbup:

... og selv efter en dag med masse af gang i den, så ser ABS'ne ganske fornuftige ud (taget i går inden sengetid!)

abs2.jpg

Og forresten... så blev udtagelserne i går fejret sådan her sammen med Bibi :sleeping:  :sleeping:  :sleeping: TILTRÆNGT!! For DAMN jeg var wasted i hoved og krop på grund af al den spæding  :blink:

zzz.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Ser sku godt ud :4thumbup: :4thumbup:

12 kg er sku også en del, synes slet ikke at der kunne have været 12 kg for meget før hehe...

Sjovt nok, så undre jeg mig også over hvor jævnt de har været "gemt" for var absolut ikke fed før (str. 38-40 max!!!)

Det kan også blot vise personer der ønsker at stille op at man skal regne med at tabe langt mere end man umiddelbart tror :wink:

Og tillykke med udtagelsen :smile:

Tak tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

.... i min carbdepleted tilstand er jeg kommet til at slette den artikel jeg lavede omkring diæt fra min server og da jeg er mellem 2 computeren og lige har renset min bærbare har jeg ingen backup :4slap:

Der er vel ikke nogen som skulle ligge inde med et ekspemplar eller har gemt artiklen på deres computer... måske endda bare i print form ??!?!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 21. August

MORGENCARDIO kl. 6:45

POWERWALK + 11 kg rygsæk

¤ minutter

POSERING

¤ 17 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

SKULDER - TRICEPS - LÆG - MAVE

POWERWALK

¤ 30 minutter

SKULDERPRES DB

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 12reps @ 20kg

1set x 9reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 9reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

DONKEY CALFRAISE

1set x 20reps @ 100kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 130kg

1set x 20reps @ 140kg

1set x 20reps @ 150kg

1set x 17reps @ 160kg

1set x 15reps @ 170kg

1set x 30reps @ 110kg

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 13reps @ 2 x 12.5kg

1set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1set x 12reps @ 2 x 12.5kg

MAVE, LIGE - maskine

1set x 25reps @ 30kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 45kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 55kg

ARNOLD ET ARMS PRES

1set x 15reps @ 12.5 kg

1set x 15reps @ 15 kg

1set x 20reps @ 12.5 kg

MAVE, SKRÅ - maskine

1set x 10reps @ 100lb

1set x 10reps @ 100lb

LATERALS, maskine

1set x 15reps @ 50lb

1set x 14reps @ 55lb

1set x 15reps @ 60lb

SMAL BÆNKPRES - smith stativ

1set x 15reps @ 27kg

1set x 12reps @ 47kg

1set x 10reps @ 57kg

1set x 6reps @ 62kg

1set x 5reps @ 62kg

1set x 6reps @ 62kg

PULLOVER

1set x 15reps @ 28kg

1set x 12reps @ 28kg

1set x 15reps @ 28kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 30reps @ 55kg

ARCTRAINER

¤ 25 minutter

Link to comment
Share on other sites

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

.... i min carbdepleted tilstand er jeg kommet til at slette den artikel jeg lavede omkring diæt fra min server og da jeg er mellem 2 computeren og lige har renset min bærbare har jeg ingen backup :4slap:

Der er vel ikke nogen som skulle ligge inde med et ekspemplar eller har gemt artiklen på deres computer... måske endda bare i print form ??!?!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det viser sig, at ingen har gemt filen, kan du kontakte udbyderen af dit webhotel og be' vedkommende om at overskrive den nuværende hjemmeside med den seneste backup (som typisk er et par dage gammel)!

Jeg håber ikke, at du har lavet mange opdateringer siden den sidste backup, da du skal gennemføre disse igen... :4smartass:

Her til sidst vil jeg bare sige: superflot form!!! :blink: :4thumbup: :4thumbup:

... er en ivrig smuglæser af loggen og jeg kan kun falde på halen og sige: wow :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey NO!!

Selv om det er blevet skrevet et hav af gange, så skal der også lyde et STORT TILLYKKE herfra Randers. Jeg fik sgu helt kuldegysninger da jeg læste at din VM deltagelse var hjemme!! :4thumbup: :cheer: :4thumbup: :cheer: :4thumbup: :cheer: Det er bare SÅ sejt... Og rigtig dejligt at høre, at dommerne var rigtig positive over din form. :w00t:

Og så er det helt perfekt at læse at troen på dig selv virkelig er begyndt at blomstre... Keep it up... :cooldance:

Anja

post-6625-1124697405.gif

Edited by MissPiggy
Link to comment
Share on other sites

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

.... i min carbdepleted tilstand er jeg kommet til at slette den artikel jeg lavede omkring diæt fra min server og da jeg er mellem 2 computeren og lige har renset min bærbare har jeg ingen backup :4slap:

Der er vel ikke nogen som skulle ligge inde med et ekspemplar eller har gemt artiklen på deres computer... måske endda bare i print form ??!?!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det viser sig, at ingen har gemt filen, kan du kontakte udbyderen af dit webhotel og be' vedkommende om at overskrive den nuværende hjemmeside med den seneste backup (som typisk er et par dage gammel)!

Jeg håber ikke, at du har lavet mange opdateringer siden den sidste backup, da du skal gennemføre disse igen... :4smartass:

Her til sidst vil jeg bare sige: superflot form!!! :blink: :4thumbup: :4thumbup:

... er en ivrig smuglæser af loggen og jeg kan kun falde på halen og sige: wow :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon ide :4thumbup:

(må huske en anden gang :4smartass: ... hvilket forhåbenligt ikke bliver nødvendigt!!!)

... men alarmen er heldigvis afblæst!!

En venlig :4winkkiss: og ikke mindst hurtig sjæl (Maria :4thumbup: ) har mailet artiklen til mig her til morgen :cooldance:

MIN DAG ER BARE REDET FOR STORT :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ikke for at hælde salt i såret - men hvor dælen bliver artiklen fra Fyns Stifttidende af??? :wink::smile:

Da Fyns Stiftidende skrev om Jens og jeg - gik der 3 uger inden artiklen blev trykt... :laugh::laugh::laugh: Fyns Stiftidende - hurtige nyheder??? :4thumbup:

:blush: Undskyld kunne ikke lade være... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at hælde salt i såret - men hvor dælen bliver artiklen fra Fyns Stifttidende af???  :wink:  :smile:

Da Fyns Stiftidende skrev om Jens og jeg - gik der 3 uger inden artiklen blev trykt...  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Fyns Stiftidende - hurtige nyheder???  :4thumbup: 

:blush:  Undskyld kunne ikke lade være...  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

... tjaaaaa - jeg ved lige så lidt som dig :dry:

Fotografen sagde helt sikkert lørdag, men Nej :blink:

... måske det er en måde at øge deres omsætning på :laugh: at sige en given artikel kommer snart for så køber folk jo helt sikkert avisen hver dag til den kommer :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey NO!!

Selv om det er blevet skrevet et hav af gange, så skal der også lyde et STORT TILLYKKE herfra Randers. Jeg fik sgu helt kuldegysninger da jeg læste at din VM deltagelse var hjemme!!  :4thumbup:  :cheer:  :4thumbup:  :cheer:  :4thumbup:  :cheer:  Det er bare SÅ sejt... Og rigtig dejligt at høre, at dommerne var rigtig positive over din form.  :w00t:

Og så er det helt perfekt at læse at troen på dig selv virkelig er begyndt at blomstre... Keep it up...  :cooldance:

Anja

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anja

Jo flere gange jeg får et TILLYKKE jo mere bevist bliver jeg om min egen situation og hvad jeg skal sætte mig op til... så sætter så ABSOLUT pris på det :4winkkiss:

Hils Randers fra mig :wink:

(... og min bigbro hvis du tilfældigt skulle støde på ham :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ikke for at hælde salt i såret - men hvor dælen bliver artiklen fra Fyns Stifttidende af???  :wink:  :smile:

Da Fyns Stiftidende skrev om Jens og jeg - gik der 3 uger inden artiklen blev trykt...  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Fyns Stiftidende - hurtige nyheder???  :4thumbup: 

:blush:  Undskyld kunne ikke lade være...  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

... tjaaaaa - jeg ved lige så lidt som dig :dry:

Fotografen sagde helt sikkert lørdag, men Nej :blink:

... måske det er en måde at øge deres omsætning på :laugh: at sige en given artikel kommer snart for så køber folk jo helt sikkert avisen hver dag til den kommer :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Fitness artikler er nok heller ikke første prioeritet for FS - fodbold, golf og diverse er nok en del vigtigere i deres øjne... :raisebrow:

Men de skulle FANDME ha' nogen slag - Få så den artikel i FS!!!! :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anja

Jo flere gange jeg får et TILLYKKE jo mere bevist bliver jeg om min egen situation og hvad jeg skal sætte mig op til... så sætter så ABSOLUT pris på det :4winkkiss:

Hils Randers fra mig  :wink:

(... og min bigbro hvis du tilfældigt skulle støde på ham  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror at alt træningsgnisten der måtte være jer søskende imellem er helt 100% blevet givet til dig ved fødslen. :tongue: For jeg har ikke set din bro i laaaaaaang tid nede i centret. Men så er det jo godt at du udnytter træningsgenet 200% :cooldance::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anja

Jo flere gange jeg får et TILLYKKE jo mere bevist bliver jeg om min egen situation og hvad jeg skal sætte mig op til... så sætter så ABSOLUT pris på det :4winkkiss:

Hils Randers fra mig  :wink:

(... og min bigbro hvis du tilfældigt skulle støde på ham  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror at alt træningsgnisten der måtte være jer søskende imellem er helt 100% blevet givet til dig ved fødslen. :tongue: For jeg har ikke set din bro i laaaaaaang tid nede i centret. Men så er det jo godt at du udnytter træningsgenet 200% :cooldance::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

hæ hæ... dte har nok en årsag at du ikke er støt på ham!!

Han skiftede kort tid efter DM til et nyt center i Randers :wink:

.. det var også mere et .. hvis du skulle støde på ham tilfældigt så HILS endelig :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

OBBC

... er seriøst den BEDSTE klub :cheer: :cheer:

De har fandme givet mig det største skulderklap af dem alle ved at hjælpe mig godt på vej til VM med et økonomisk bidrag som jeg slet ikke havde regnet med

... jeg tudede sgu da jeg fik det af vide :blink: blev bare så rørstrømsk og overvældet pga. støtten :crybaby::w00t: :4thumbup: :w00t::cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

OBBC

... er seriøst den BEDSTE klub :cheer: :cheer:

De har fandme givet mig det største skulderklap af dem alle ved at hjælpe mig godt på vej til VM med et økonomisk bidrag som jeg slet ikke havde regnet med

... jeg tudede sgu da jeg fik det af vide  :blink: blev bare så rørstrømsk og overvældet pga. støtten :crybaby:  :w00t:  :4thumbup:  :w00t::cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahva?! Skal mine surt betalede kontigent penge gå din til hygge rejse....tsk tsk...

:laugh::wink:

Kæft hvor er det fedt Norah! Tillykke med det - godt at høre at der bliver bakket op fra klubbens side. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

OBBC

... er seriøst den BEDSTE klub :cheer: :cheer:

De har fandme givet mig det største skulderklap af dem alle ved at hjælpe mig godt på vej til VM med et økonomisk bidrag som jeg slet ikke havde regnet med

... jeg tudede sgu da jeg fik det af vide  :blink: blev bare så rørstrømsk og overvældet pga. støtten :crybaby:  :w00t:  :4thumbup:  :w00t::cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke :1356: :cheer: Velfortjent med alt det hårde arbejde du lægger i din træning og alle er sikre på du vil repræsentere DK, OBBC osv. på bedste vis :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share