ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Mandag d. 29. August

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 11kg rygsæk

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSCARDIO kl. 14:30

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 55 minutter

... så røg der et ekstra kg i- bare så jeg snart kan begynde at få ondt af mig selv igen :innocent:

AFTENSPOSERING kl. 17:30

POSERING

¤ 30 minutter

... så fornuftigt ud :4thumbup: Dog lige bortset fra protan'en som efterhånden er ved at falde af hist og her så man mest af alt ligner én med en hudsygdom :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen kan jo kun ligesom de andre sige rigtig fin artikel! :4thumbup: Kan godt lide, at du fremhæver, at man sagtens kan være feminin, selvom man løfter vægte. :pumpin::slut: :4flex:

Selvfølgelig kan man det

... og jeg tror at de personer der har set mig været dullet op :slut: i RL ikke ville sætte spørgsmålstegn ved det overhovedet :innocent:

En FED FED uge i Århus med 3 dages fotoshoot. De to første dage trak virkeligt tænder ud specielt eftersom Morten Rygaard er mere end perfektionistisk, når det kommer til det enkelte foto... så når vinklerne var helt rigtige, så skulle man lige holde et pose i +10 minutter og nogle af de enkelte opstillinger tror jeg vi arbejdede med i over 30-40 minutter af gangen, hvilket var ekstremt hårdt og faktisk rigtig god træning!!

Bliver nødt til lige at sige, at jeg er heeeelt viiiildt misundelig (på den gode måde :wink: - gad nemlig godt selv at prøve det igen :blush:)!! :w00t: Og ja, det er sgu hårdt at skulle holde en stilling i så mange minutter - hårdere, end man lige umiddelbart tror! :blink:

Er det nogle billeder, "vi andre" kan få at se på et tidspunkt, eller hvad skal de bruges til - altså udover, at nogle af dem skal med i en bog? :smile:

Jeg ved ikke om det er nogle billeder jeg vil have ud på nettet i første omgang ... i hvert tilfælde ikke dem alle sammen, da de på en måde ikke høre til her men i stdedet skal placeres i den rette sammenhæng og på de rette stedet :innocent:

Nogle af dem er så fede, at det ville være lidt en spoiler for Mortens bog at smide dem ud på nettet før han har udgivet den ... men lidt skal der nok komme - specielt dem fra min chokoladeserie :4mewantfood: :wink:

Er i øvrigt blevet booket til hele efterårsferien :w00t::cheer:

- 5 dage i streg - hvor vi skal prøve en masse nye ideer af og få levet en hel stak nye billeder... så formen skal holdes efter DM så jeg kan få lavet nogle flere LEE' billeder :4flex:

Og så lige et spørgsmål ang. din artikel om den sidste uges kost og væske op til konkurrence. Hvorfor er det, man skal gå ud fra vægten ved diætens start, når man beregner, hvor meget man skal carbloade med? Det fangede jeg ikke lige... :blush: Jeg mener, det er vel meget individuelt, hvor meget man har tabt sig i løbet af diætperioden?! :unsure:

Rådene i artiklen tager udgangspunkt i en ikke alt for markant nedgang i vægt - dvs. jeg forudsætter at personen vi snakker om maks har smidt sine kg'er i løbet af 4-5 måneder.

Du skal gå ud fra dit udgangspunkt, fordi det vil skabe et langt bedre respons i forhold til K-vægten.

Hvis du tager K-vægten vil dit kulhydrat og dermed kalorieudgangspunkt være alt for lavt og du vil ikke få samme virkning!

Når vi snakker om et vægttab over nogle måneder, så vil kroppen også kunne "huske" det højere kcal-indtag og derfor kunne forvalte det bedre i forhold til én som pludselig stiger i kcal'erne uden forudgående vægtnedgang... det er i hvert tilfælde min erfaring at forbrændingen og de cellulæreprocesser i løbet af få dage kan omstille sig til off-season forhold herunder ved K-carbload.

Dette gav sig også tydeligt udslag i, at jeg var tilbage på fuld muskelstyrke blot 1½ uge efter DM sidste år på trods af et vægttab på 12 kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Når man eks. er på stranden eller i bad i klubben,  så styrer du ikke hvor meget folk glor... OG DE GLOR  :dry: og det er pisse irriterende!

Jeg ved godt at jeg ser anderledes ud end en gennemsnitspige men synes ikke det berettigere folk til at være så uhæmmet som de ofte er  :raisebrow:

Noget af det værste jeg ved er at gå med bar mave og én af mine værste strøgture var med en top på og alle ABS'ne fremme ... folk gloede bare vildt uhæmmet og det var så ubehageligt ... prøver at være ligeglad men det er svært :confused:

Hey smukke tøZ :slut:

Troede faktisk slet ikke du havde det sådan (ved ik hvofor jeg havde den opfattelse :innocent: ) Men jeg kan kun sige en ting: Misundelse er en grim ting. Bare husk det, for det er derfor 90% af dem glor sådan....

KnuZ Anja

<{POST_SNAPBACK}>

Noteret :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er i øvrigt blevet booket til hele efterårsferien  :w00t::cheer:

- 5 dage i streg - hvor vi skal prøve en masse nye ideer af og få levet en hel stak nye billeder... så formen skal holdes efter DM så jeg kan få lavet nogle flere LEE' billeder :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Aaarrgghhh!!! Nu er jeg da endnu mere misundelig! :w00t: Hvor lyder det fedt!! :4thumbup: :cooldance:

Og mange tak for svar ang. det med vægten. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Er i øvrigt blevet booket til hele efterårsferien  :w00t::cheer:

- 5 dage i streg - hvor vi skal prøve en masse nye ideer af og få levet en hel stak nye billeder... så formen skal holdes efter DM så jeg kan få lavet nogle flere LEE' billeder :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Aaarrgghhh!!! Nu er jeg da endnu mere misundelig! :w00t: Hvor lyder det fedt!! :4thumbup: :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er også bare et superfedt "job" at have fået :cheer:

... ikke mindst pga. Morten og han åbenbart synes at mig og Christian bare er såååå :slut: :4flex: :boobs:

Så nu skal der bare laves billeder de næste mange år, hver gang formen peak'er :cooldance:

Morten følger mig forresten også til DM fra fredag til konkurrencen er slut lørdag, hvilket bare er så stooooort :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 30. August

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:45

BRYST - BICEPS - LÆG - MAVE

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 14reps @ 40kg

1set x 13reps @ 50kg

1set x 12reps @ 55kg

1set x 11reps @ 60kg

1set x 10reps @ 62.5kg

1set x 5reps @ 65kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 5reps @ 65kg

... brugte vist lidt for meget krudt på de første mange set :raisebrow:

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 9reps @ 25kg

1set x 9reps @ 25kg

1set x 9reps @ 25kg

FLYES, maskine

1set x 20reps @ 32.5kg

Front DB raise superset'et med laterals

FRONT DB RAISE

underhånd, skråt ind foran

1set x 10reps @ 4kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 11reps @ 10kg

1set x 12reps @ 10kg

LATERALS DB

1set x 12reps @ 4kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 12reps @ 8kg

... huu - det syrede for vildt og DAMN der var vener over det hele på overkroppen på de sidste par set :devil:

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 12.5kg

BICEPS BB CURL

1set x 30reps @ lille stang + 10kg

BB UNDERAMRSSUPERSET

wrist curl / hammercurl / bent over curl

1set x 30 / 20 / 10reps @ lille stang + 10kg

SEATED CALF RAISE

1set x 20reps @ 30kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 18reps @ 60kg

1set x 16reps @ 70kg

1set x 14reps @ 80kg

1set x 10reps @ 90kg

1set x 8reps @ 90kg

... mine knæ brokkede sig en smule under vægten :confused:

ROTARY PRESS

1set x 20reps @ 130lb

1set x 20reps @ 150lb

... droppede herefter ideen, da det gjorde alt for ondt på ryggen at sidde op af ryglændet pga. knoglerne skurrede mod huden :mad::blink:

MAVE, LIGE

1set x 35reps @ BW

1set x 30reps @ BW

1set x 30reps @ BW

ARCTRAINER

¤ 27 minutter

Træningen kørte godt i dag men HUUUU :cry: er godt nok lækkersulten i dag :blink: :4mewantfood: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Et lille hurtigt spørgsmål - hvor mange gange, og hvornår, er du egentlig blevet dopingtestet?  :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

sidste gang var 4 gang og foregik i ADD's lokaler i Brøndby

... men dato, tid og sted for de andre gider jeg ikke kigge tilbage i min log for at finde - håber det er OK :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Et lille hurtigt spørgsmål - hvor mange gange, og hvornår, er du egentlig blevet dopingtestet?  :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

sidste gang var 4 gang og foregik i ADD's lokaler i Brøndby

... men dato, tid og sted for de andre gider jeg ikke kigge tilbage i min log for at finde - håber det er OK :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er helt ok, det var bare hvis du lige havde nogenlunde styr på, hvornår de blev taget.

Men flere af dem, de er off-season, right?

Link to comment
Share on other sites

Nu sidder du vel ikke med skumle bagtanker, Lagoon?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det gør jeg sådan set ikke, men jeg har snakket med flere skeptikere, og det kunne da være meget lækkert at have nogle svar. :wink: Selvom det selvfølgelig ikke er min opgave at forsvare Norah. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu sidder du vel ikke med skumle bagtanker, Lagoon?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det gør jeg sådan set ikke, men jeg har snakket med flere skeptikere, og det kunne da være meget lækkert at have nogle svar. :wink: Selvom det selvfølgelig ikke er min opgave at forsvare Norah. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, det kan jeg nu godt forstå. Jeg tror dog, at der er folk jeg ville pege fingrene på før jeg ville pege dem på Frk. Norah :wink:

God artikel i Fyns--. Spændende læsning :smile: Det bliver godt med de billeder af formen, og endnu bedre bliver det med konkurrenceresultaterne! Under alle omstændigheder ønskes du meget stort held og lykke fra mig, og tillykke uanset placering og resultat, selvom du kommer til at gøre det godt! :bigsmile: Jeg kan kun erklære mig enig i SimonHPs mening om at artiklen bekræfter det indtryk man havde af dig.

Hvad angår dit tilbud om poseringshjælp så ligger mine konkurrenceplaner længere fremme i tiden, men det er et tilbud som jeg håber dig og Christian vil yde igen i fremtiden? :smile:

God diæt :tongue:

Simon

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Et lille hurtigt spørgsmål - hvor mange gange, og hvornår, er du egentlig blevet dopingtestet?  :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

sidste gang var 4 gang og foregik i ADD's lokaler i Brøndby

... men dato, tid og sted for de andre gider jeg ikke kigge tilbage i min log for at finde - håber det er OK :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er helt ok, det var bare hvis du lige havde nogenlunde styr på, hvornår de blev taget.

Men flere af dem, de er off-season, right?

<{POST_SNAPBACK}>

50% af dem er in-competition test :wink:

Den sidste som jeg endnu ikke har svar på er taget som incompetition test på trods af det er 6 uger før konkurrence!!

Den anden var til DM sidste år!

De sidste to er taget til træning hhv. én i OBBC og én til landsholdssamling.

... og hvorfor mon den mistro :raisebrow:

Nu sidder du vel ikke med skumle bagtanker, Lagoon?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det gør jeg sådan set ikke, men jeg har snakket med flere skeptikere, og det kunne da være meget lækkert at have nogle svar. :wink: Selvom det selvfølgelig ikke er min opgave at forsvare Norah. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Skeptikere ... det må du da gerne uddybe??!

Hvad er det lige at være skeptisk overfor?

At jeg laver 2 timers kredsløbstræning om dagen, træner 2½ time derudover og har sååååå meget rå muskelmasse at det er helt vildt :tongue:

Kunne forstå en sund skepsis hvis jeg vejede 80 kg cut men jeg er altså ikke mere end jeg er 66-67kg fordelt på 178 cm og blot træner som en sindssyg for at smide fedtet og har gjort det de sidste 5 måneder nu :smile:

p.s. Det som jeg selvfølgelig kan være mest nervøs for, er de kosttilskud man tager kan være forurenet på den ene eller anden måde, men gemmer altid rest af det produkt jeg er i gang med, såfremt der skulle opstå probs, hvilket jeg absolut ikke regner med, da jeg har haft de samme tilskud i kroppen under 2 af mine test :smile: men man ved jo aldrig - det gør ingen af os :raisebrow:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

p.s. Det som jeg selvfølgelig kan være mest nervøs for, er de kosttilskud man tager kan være forurenet på den ene eller anden måde, men gemmer altid rest af det produkt jeg er i gang med, såfremt der skulle opstå probs, hvilket jeg absolut ikke regner med, da jeg har haft de samme tilskud i kroppen under 2 af mine test :smile: men man ved jo aldrig - det gør ingen af os :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Klog klog kvinde :4thumbup: :bowdown:

Er til evighed imponeret over din utrolige energi og dedikation til din sport.

Jeg fölger dig hver dag her fra det nordlige og du er UDEN tvivl en kämpe inspiration og motivation for mig. :bowdown:

Keep smiling and the world will smile back :smile:

Link to comment
Share on other sites

Angel Kradter den helt vildt!! Efter at hun er begyndt at følge Ronnie C's krudtadvice, er vi blevet nødt til at købe et ekstra køleskab, da der ellers ikke ville være plads til alt mit kål, kielbasa og polske agurker :laugh: Hendes kradt og kosttilskud fylder et helt ekstra værelse i lejligheden, da der er købt ind til minimum 8 ugers forbrug ad gangen :wink: Derudover har vi et kælderrum fyldt til bristepunktet med kanyler og har en særaftale med komunekemi, så de kan hente entrailerfuld brugte kanyler hver fredag :laugh::laugh:

C'mon :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille notits....

Lagoon har været så sød at sende en PM om hvad dette virkeligt drejer sig om, og jeg kan kun sige at det bekræftere min teori om at tyv tror hver mand stjæler!!!

Vedkommende som har igangsat de spørgsmål Lagoon stiller læser åbenbart også med her, så derfor får han også en del af den PM jeg har sendt Lagoon, for enten læser han ikke med hele tiden eller også fatter han ikke at læse det jeg rent faktisk skriver....

(derudover så kan du være sikker på, at du ikke slipper for at snakke med mig næste gang jeg ser dig, hvilket formodenligt er backstage Herning :mad: )

.....

Det jeg har oplevet efter sidste års konkurrence er, at jeg siden december til diætstart har taget 5 kg muskelmasse på mod mine normale 2.5-3 kg muskler, som jeg plejer at tillægge mig off-season.

Noget af denne muskelmasse man genvinder er naturligvis noget af det som tabes på diæt... måske 50% hvorfor min reelle nye muskeltilvækst svarer i omegen af 3-3.5 kg!

Dette har jeg også skrevet udførligt om i min log og i ALA tråden (så tror ikke han har læst 100% med men blot taget i flæng, hvad han syntes passede til hans forklaring på min fremgang).

En anden ting er, at man sagtens kan tillægge sig 2-2.5 kg muskler mere end hvad man ellers plejer på et lille halvt år, hvis de rigtige faktorer ændres eller nye kommer til.

Dette er IKKE umuligt taget i betragtning af mine nye kosttilskud og deres mængder (og her snakker jeg KUN KOSTTILSKUD!!!), ikke mindst min konskevens i bl.a. brugen af kosttilskud og endnu mere strikt tilgang til både dagligdag, træning, mad og søvn!

Jeg har forsøgt at optimere hver eneste ting i min dagligdag mod at jeg skulle blive bedre i år ... bedre end jeg nogensinde har været - og det er lykkedes over al forventning!

.....

Måske dig (som anklager) burde kigge på dig selv eller din kone og derefter din egen tilgang til off-season perioderne...

...og så kunne du jo derefter spørge dig selv om der ikke var nogle ting som kunne gøres bedre, om der kunne trænes hårdere, gøres brug af kosttilskud på en mere konskevent måde og :blahblah:

Jeg er ret sikker på, at bare med lidt omtanke, så vill der kunne findes mange huller som kan elimineres for at optimere resultaterne CLEAN!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg FATTER simplethen ikke at nogen der læser din log overhovedet kan få den tanke at du skulle "krudte" dig :nonono:

Jeg har den dybeste respekt for din åbenhed og du er en KÆMPE inspirations/motivationskilde :1356:

Hvis man har bare en anelse intelligens kan man da se at du tydeligvis har fundet det der virker for dig og det er sgu da FEDT FOR DIG!!! Men du har jo også kæmpet/arbejdet/slidt/slæbt for det! At andre så åbenbart stadig kæmper og æder sig selv af misundelse det er jo deres problem!!! :rocketwhore:

Jeg er simplethen SÅÅÅÅ harm at jeg dirrer!!! :devil: :4ranting:

Pøj Pøj med det hele :cheer:

Golden :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Nogle folk er sgu da bare utrolige!!! :blink::mad: Hvis vedkommende læser med her, så fatter jeg godt nok ikke, at han ikke kan se, at du er dedikeret og disciplineret langt ud over det sædvanlige med så godt som alt, der vedrører din træning. :bowdown: Og at du derfor opnår nogle utroligt flotte resultater. :4thumbup:

Jeg er ret sikker på, at bare med lidt omtanke, så vill der kunne findes mange huller som kan elimineres for at optimere resultaterne CLEAN!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig. Og det gælder sgu nok for de fleste af os, der træner, det du skriver der - selv hvis man ellers betragter sig selv som værende rimeligt seriøs.

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEEEEEEEEE :cheer:

Mine forældre har en comp i overskuuuu'

så følgende bærbare comp står parat til lille moi når jeg kommer hjem til dem på fredag

IBM Thinkpad 52N, 60 GB harddisk, 512 MB RAM og indbygget trådløs antenne :w00t:

Er der nogen som ved hvad sådan en fætter står i hvis jeg selv skulle have hånden i lommen??? Lidt nysgerrig er man vel altid :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hehe forkælede tøs :tongue:

Her er en standard R52, men din har jo lidt bedre specs.

IBM R52

Tillykke med den, det er et godt stykke legetøj :w00t:

--

Doom

<{POST_SNAPBACK}>

HUUUUUUU :blink:

Ja .. så er jeg godt nok forkælet!!!

Men enten at jeg bruger den eller den samler støv i et hjørne :raisebrow:

... så helt klart - jeg skal da bruge den :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 26. August

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 72 minutter

... lækker tur, perfekt vejr og SUPER humør :w00t:

MIDDAGSTRÆNING kl. 13:00

POSERING

¤ 20 minutter

... WEEEEE - formen forfra så suveræn ud :cooldance: havde ikke ikke noget rygspejl, så kan ikke udtale mig om bagsiden, men den er sikkert også ganske fornuftig :tongue:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:15

RYG - BAGLÅR

POWERWALK

¤ 27 minutter

CHINS

1set x 14reps @ BW

1set x 14reps @ BW

1set x 14reps @ BW

... kørt med korte pauser - forbavsede mig lidt at jeg ikke faldt i antal reps :blink:

T-BAR ROW

smalt overhåndsgreb

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 35kg

1set x 15reps @ 45kg

1set x 15reps @ 55kg

1set x 12reps @ 65kg

1set x 13reps @ 65kg

1set x 14reps @ 65kg

1set x 15reps @ 65kg

... styrken helt i top :cooldance:

Supported rows superset'et med bagskulderøvelse i maskine

SUPPORTED BB ROWS

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 40kg

BAGSKULDER, maskine

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

... altid hårdt i superset med supported rows men giver en suveræn fornemmelse af de tværgående og nederste trapezfibre

ONE ARM DB ROW

1set x 10reps @ 42kg

1set x 10reps @ 44kg

1set x 10reps @ 46kg

1set x 10reps @ 48kg

1set x 10reps @ 50kg

... hæhæ :lolabove: Kragen sagde intet om at jeg IKKE måtte - tror helt han har glemt det :innocent:

Shrugs superset'et med baglårs curl

PRONEREDE DB SHRUGS

1set x 12reps @ 2 x 30kg

1set x 14reps @ 2 x 30kg

1set x 14reps @ 2 x 30kg

1set x 14reps @ 2 x 30kg

LEG CURL

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 80lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 100lb

... FUUUCK - mine knæ kunne ikke lide den øvelse i dag :dry: de lød som kørte man igennem en grusgrav :raisebrow:

STIVBENET DØDLØFT fra platform

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 60kg

... og så var mine knæ altså for ømme - første gang i lang tid - nok lidt overanstrengte pga. så meget posering på det sidste i de højehælede sko :smile:

POWERWALK

¤ 27 minutter

POSERING

¤ 14 minutter

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Et lille hurtigt spørgsmål - hvor mange gange, og hvornår, er du egentlig blevet dopingtestet?  :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

sidste gang var 4 gang og foregik i ADD's lokaler i Brøndby

... men dato, tid og sted for de andre gider jeg ikke kigge tilbage i min log for at finde - håber det er OK :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er helt ok, det var bare hvis du lige havde nogenlunde styr på, hvornår de blev taget.

Men flere af dem, de er off-season, right?

<{POST_SNAPBACK}>

50% af dem er in-competition test :wink:

Den sidste som jeg endnu ikke har svar på er taget som incompetition test på trods af det er 6 uger før konkurrence!!

Den anden var til DM sidste år!

De sidste to er taget til træning hhv. én i OBBC og én til landsholdssamling.

... og hvorfor mon den mistro :raisebrow:

Nu sidder du vel ikke med skumle bagtanker, Lagoon?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det gør jeg sådan set ikke, men jeg har snakket med flere skeptikere, og det kunne da være meget lækkert at have nogle svar. :wink: Selvom det selvfølgelig ikke er min opgave at forsvare Norah. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Skeptikere ... det må du da gerne uddybe??!

Hvad er det lige at være skeptisk overfor?

At jeg laver 2 timers kredsløbstræning om dagen, træner 2½ time derudover og har sååååå meget rå muskelmasse at det er helt vildt :tongue:

Kunne forstå en sund skepsis hvis jeg vejede 80 kg cut men jeg er altså ikke mere end jeg er 66-67kg fordelt på 178 cm og blot træner som en sindssyg for at smide fedtet og har gjort det de sidste 5 måneder nu :smile:

p.s. Det som jeg selvfølgelig kan være mest nervøs for, er de kosttilskud man tager kan være forurenet på den ene eller anden måde, men gemmer altid rest af det produkt jeg er i gang med, såfremt der skulle opstå probs, hvilket jeg absolut ikke regner med, da jeg har haft de samme tilskud i kroppen under 2 af mine test :smile: men man ved jo aldrig - det gør ingen af os :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Igen en log, hvor der spørges om doping...

Det er vel legalt at spørge, tag det som et skulderklap, hvis du er clean, hvorfor blive sur?

Du træner for din skyld og, hvis DU ved, at du er clean kan jeg ikke forstå at du bekymrer dig! Det hører med til gamet!

Mine 5 ører!

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Imponerende dedikation du lægger for dagen, og det er sgu også nogle hidsige kg du smider rundt med, specielt i rows!

Jeg kan huske at du i en tråd om mavetræning skrev noget om hvordan man kan træne sit "korset" så maven ikke buler ud, på trods af en relativt god fedt%. Kan ikke finde tråden nu, så jeg håber du lige ville opsummere pointerne, det var vist bl.a. noget med udånding under løft (håber det giver mening). :smile:

PS: Held og lykke på scenen fremover.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share