ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hej NO

Ja tillykkke her fra den udsendte i det Aalborggensiske.... TILLYKKE MED FØDS'DAGEN....  :smile:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Iver

Tak tak der :4thumbup:

Nu er der jo heller ikke mere end 4 uger til vi ses backstage :4flex:

Håber du får en god weekend :sun:

/no

Jeg når det ...lige, inden midnat!  :w00t:  :wink:  Selvfølgelig skal du også have et kæmpe TILLYKKE i loggen fra mig. Håber I får en rigtig :4thumbup:-dag imorgen! 

:tease:

Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Hej søde :slut:

Tak for det :w00t:

Så ked af du ikke kan komme i dag - vil savne dig :crybaby:

(... men det er vel fair eftersom jeg svigtede dig på din fødselsdag :wink: )

Knuz

No

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et rætti' leee'dt tillykke med føs'dawen til Danmarks number one fitness girl :4flex:  :4trumpet:  :cheer:  :hehe:  :bottom:

Skal nok råbe højt fra tilskuere rækkerne 1okt når du ryger på scenen  :w00t:

ser sq godt ud med træningen..... hele vejen rundt, og styrken holder du satme flot.... keep it up, and get nasty  :devil:

maaa'

<{POST_SNAPBACK}>

Hey MAAAA' :4flex:

Så meget som man kunne høre dig sidste år, så glæder jeg mig til du er på tilskuerpladserne igen i år :cooldance:

Nu må vi se om jeg kan "strike a pose" på scenen i år... elller om jeg er en :chicken:

... ellers må vi jo lige sørge for at få taget et billed samme hvor der bliver poseret bare en "smule" :innocent:

(sådan lidt obliques, krabbe eller ligende :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 3. September

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 60 minutter

... rigtig lækker morgen :sun: og rimelig god energi i stængerne (eller pindene skal vi vist kalde dem efterhånden :tongue: )

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:30

BEN

SQUAT

1set x 20rep @ 20kg

1set x 22rep @ 20kg

1set x 20rep @ 30kg

1set x 18rep @ 40kg

1set x 17rep @ 50kg

1set x 16rep @ 60kg

1set x 15rep @ 62.5kg

1set x 14rep @ 65kg

1set x 13rep @ 67.5kg

... havde ikke mere mentalt overskud til flere squats herefter - gik bare helt kold :blink: men ellers kørte det sgu godt igen :4thumbup: : :

SPLIT SQUAT

1set x 12rep @ 2 x 17.5kg

1set x 12rep @ 2 x 17.5kg

1set x 15rep @ 2 x 17.5kg

LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 70lb

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 11reps @ 120lb

1set x 8reps @ 125lb

1set x 10reps @ 120lb

ET BENS LEGPRESS

1set x 12rep @ 90lb

1set x 12rep @ 110lb

1set x 11rep @ 130lb

ADDUCTOR

1set x 30reps @ 110lb

+ lidt rotatorcufføvelse i maskine

POSERING

¤ 15 minutter

... føj det var lee' at "semi-flexe" i lårene efter både morgencardio og bentræning :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah!

Tillykke med fødselsdagen og ikke mindst udtagelsen :w00t:

Iøvrigt rart lige at blive opdateret lidt på athletic.dk, når man ikke hænger så meget ud på MOL for tiden - rigtig gode artikler :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey AF

Tak tak :w00t:

Glad for at høre du kunne lide artiklerne - glæder mig til at lave flere snart :cooldance:

Et stort tillykke med fødselsdagen, Angelito.

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Niske-drengen

... sødt af dig at huske på mig :wink::bigsmile:

Ja også kæmpe tillykke med føs'daen herfra...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak da :tongue:

Jeg tilslutter mig lige koret og giver et forsinket tillykke på dagen.......

:strat:  :cheer:  :4band:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Miss

Tak for det :cheer:

... håber at du er ved at være game :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tak for igår!

Aspartam ad libitum, beskidt power pizza, is, kage tarvelige carbs og ikke mindst kick ass selskab :4thumbup:

Igen på Job, nu med 2timers søvn :sleepy: Men damn der blev rystet røv på Kong Græs sammen med kollegaerne senere  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Poul

Jeg hyggede mig fandme igår og DAMN hvor er jeg bare oven ud lykkelig for min gaver....

I forstår mig fandme og jeg blev bare helt rørt :rolleyes::blush::4winkkiss:

TÆNK at jeg har sådan nogle venner som Jer :heartpump:

p.s. Glad for at maden faldt på et godt sted :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 4. september

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 75 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BRYST - SKULDER - BICEPS - LÆG - MAVE

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 11reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 62.5kg

1set x 5reps @ 65kg

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 2 x 20kg

1set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

FRONT DB RAISE

underhånd, skråt ind foran

1set x 13reps @ 5kg

1set x 13reps @ 7kg

1set x 11reps @ 9kg

1set x 13reps @ 11kg

1set x 15reps @ 7kg

LATERALS DB

1set x 20reps @ 5kg

1set x 20reps @ 7kg

1set x 15reps @ 8kg

BICEPS DB CURL

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 12.5kg

BICEPS BB CURL

1set x 30reps @ lille stang + 10kg

SUPERSET ØVELSERNE

SEATED CALF RAISE

1set x 25reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 17reps @ 60kg

1set x 17reps @ 60kg

1set x 19reps @ 60kg

1set x 19reps @ 60kg

ROTARY CALF PRESS

1set x 20reps @ 130lb

1set x 20reps @ 130lb

1set x 20reps @ 130lb

MAVE, SKRÅ

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 15reps @ BW

ARCTRAINER

¤ 25 minutter

Første gang på denne diæt hvor jeg for alvor fik lavt blodsukker :cry: blev helt kold og klamtsvende, rystede på hænderne og turen hjem på cykel føltes som var jeg i en osteklokke :blink:

Dagens morgenvægt søndag sagde 64.9 kg :w00t:

Det er 1100 gram på 7 dage :blink:

... lidt mere end forventet - men det kan også være et naturligt udsving :innocent:

NOTE

Fedt% cirka omkring de 12%, så rammer nok som planlagt cirka 6 kg "rest"fedt på kroppen om små 3 uger når jeg har smidt 1.5 kg til.

Herved kommer min fedt% til konkurrencen til at være i omegnen af 9-10% :cooldance:

... dette er 5% lavere end jeg nogensinde har konkurreret med :blink::blink::blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt søndag sagde 64.9 kg   :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Fuuuuck, så vejer vi snart det samme. :w00t: Nu føler jeg mig feee'!! :crybaby::tongue:

Ej, det er sgu godt gået med diæten. :4thumbup: Det virker som om, du er mere fit både fysisk og mentalt på denne diæt i forhold til sidste år, eller?! :unsure::bigsmile: Glæder mig helt vildt til at se dig på scenen i Herning :4flex: - købte min billet i går. :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt søndag sagde 64.9 kg    :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Fuuuuck, så vejer vi snart det samme. :w00t: Nu føler jeg mig feee'!! :crybaby::tongue:

Det er du sikkert også sammenlignet med min fedt% :innocent::wink:

:tongue:

Ej, det er sgu godt gået med diæten. :4thumbup: Det virker som om, du er mere fit både fysisk og mentalt på denne diæt i forhold til sidste år, eller?! :unsure::bigsmile:
Der har du luret mig godt :w00t:

bortset fra lidt snottud i disse dage så kører det sgu!!

Det er gået over al forventning --> specielt mentalt!!

Så sent som igår stod jeg og fortalte Bozne, at jeg undrede mig over hvor glad og frisk jeg er oven i hovedet og at jeg faktisk havde lidt problemer med det!!??? Dette eftersom det får mig til at føle min diæt, træning og ect. ikke er hård nok :blink:

... man kan jo ikke have lov at være GLAD :cooldance: når man er på diæt :wink:

JO MAN KAN!!!!! :cheer:

Sjovt nok generede det mig heller ikke det mindste at lave mad til 14 spisende gæster i lørdags.... at stå med både chokoladekage, is, slik og ikke mindst pizza --> LIDT VILDT :blink:

.... og hvad værre er - så generede det mig heller ikke at se dem guffe lys :blink::blink::blink:

Jeg gjorde blot det, at jeg proppede lidt af herlighederne i fryseren og gemte resten af slikket til efter K-dag ... på den måde er jeg jo ikke gået glip af noget :innocent:

Glæder mig helt vildt til at se dig på scenen i Herning :4flex: - købte min billet i går. :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Fedt at du kommer ... det skal nok blive en sjov oplevelse hvis det er din første gang :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 5. September

MORGENCARDIO kl. 6:00

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 60 minutter

... ARGHHHHH det var koldt i morges :cold: blev først varm efter 40 minutter og mine hænder var blå stort set hele turen!!

I morgen ryger der to par løbebukser på og en 4 langeærmet trøje samt handsker så jeg ikke går helt til :dry:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:45

POSERING

¤ 46 minutter

... en laaaaaaaang omgang men det gik FORRYGENDE :w00t::cooldance: Skoene sidder som de skal, skævheden i min posering begynder at være korrigeret og ikke mindst ... så er det fedt at konstatere at man kan holde til så lang tids posering uden sved på panden :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Er det bare mig, eller sidder Baxters bredskuldrethed noget lavt på det billede?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

HOV HOV DU!!!! :bottom:

Hvor vover du :annoyed:

... bare fordi han er off-season er der ikke nogen grund til at pege fingre :tongue::w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er det bare mig, eller sidder Baxters bredskuldrethed noget lavt på det billede?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

HOV HOV DU!!!! :bottom:

Hvor vover du :annoyed:

... bare fordi han er off-season er der ikke nogen grund til at pege fingre :tongue::w00t::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man vil se lidt positivt på det, så må man jo sige at den kat forstår at bulke igennem.

Og så er det vist heller ikke den bedste vinkel at skyde en kat fra, hvis den ikke må se lidt "kraftig" ud :wink:

Link to comment
Share on other sites

Et kæmpe TILLYKKE med fødselsdagen Norah :shades:  :wink:

Held og lykke(ved godt du ikke har brug for det, men alligevel) Du kommer til at sparke noget seriøs  :moon:  til VM og DM.

Jeg glæder mig meget til at se dig i Herning. Skal nok råbe alt hvad jeg kan.

Girl, du er i dit livs bedste form :4thumbup:

Nyd det alt det du kan :wink:

De varmeste fødselsdags-hilsener fra

J-man/density/Jørgen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey J-man

Glæder mig så meget til at se dig igen :4winkkiss:

... og jeg regner da med at kunne høre dig blandt publikum :innocent: det giver bare så meget ekstra :firebounce:

Kommer du egenligt på hotelbesøg igen i år om fredagen eller hvordan ser planen ud??

p.s Du kan godt regne med et lækker fedt kram på selve dagen så LAD VÆRE med at have hvid t-shirt på :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare rolig, du skal nok komme til at høre mig blandt publikum :4thumbup:

Om det bliver til noget hotel-besøg, kan jeg ikke med garanti sige. Det afhænger lidt af hvornår vi "lander", og om gutterne er friske. Gutterne er de samme 2 som sidste år :smile:

Jeg vil have et kram, hvad enten jeg har hvid t-shirt på eller ej :blush: Det spiller ingen rolle når krammet kommer fra englen selv :wink:

Håber da også på at få et kram af kragen og Klaus bæltetaske :wub:

Link to comment
Share on other sites

Et kæmpe TILLYKKE med fødselsdagen Norah :shades:  :wink:

Held og lykke(ved godt du ikke har brug for det, men alligevel) Du kommer til at sparke noget seriøs  :moon:  til VM og DM.

Jeg glæder mig meget til at se dig i Herning. Skal nok råbe alt hvad jeg kan.

Girl, du er i dit livs bedste form :4thumbup:

Nyd det alt det du kan :wink:

De varmeste fødselsdags-hilsener fra

J-man/density/Jørgen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey J-man

Glæder mig så meget til at se dig igen :4winkkiss:

... og jeg regner da med at kunne høre dig blandt publikum :innocent: det giver bare så meget ekstra :firebounce:

Kommer du egenligt på hotelbesøg igen i år om fredagen eller hvordan ser planen ud??

p.s Du kan godt regne med et lækker fedt kram på selve dagen så LAD VÆRE med at have hvid t-shirt på :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare rolig, du skal nok komme til at høre mig blandt publikum :4thumbup:

Om det bliver til noget hotel-besøg, kan jeg ikke med garanti sige. Det afhænger lidt af hvornår vi "lander", og om gutterne er friske. Gutterne er de samme 2 som sidste år :smile:

Jeg vil have et kram, hvad enten jeg har hvid t-shirt på eller ej :blush: Det spiller ingen rolle når krammet kommer fra englen selv :wink:

Håber da også på at få et kram af kragen og Klaus bæltetaske :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej J-man

Hotelbesøg eller ej... glæder mig bare til at se dig igen :cooldance:

Fortalte Kragen som det første da han vågnede, at han også var sikret et kram, hvilket gjorde ham oven ud glad :4thumbup: :w00t:

(mon ikke også Bæltetasken er game :innocent::wink: )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share