ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Søndag d. 11. September

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK + 13 kg rygsæk

¤ 82 minutter

... og så hjem og lave masser af mad og gøre parat til fødselsdag med familien :cooldance: var bare så hyggeligt :w00t:

AFTENTRÆNING kl. 19:15

POSERING

¤ 33 minutter

... så fint nok ud - føltes heller ikke som et problem - bare lidt kedeligt :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor meget vejer hende der med krøllerne på den forgående side?

Det ser imponerende ud men på en lidt skræmmende måde.  :cry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke hvad hun vejer...

Måske du selv kan finde info på Google!

Billedet er fra de Canadiske nationale mesterskaber - Hun hedder Colette Guimond og er ny prof :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet deltagerliste til dette års DM... og vi kan se flere gamle kendinger  :bigsmile:

DELTAGERLISTE DM 2005

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor skægt, ham Stiven der deltager i -178 har jeg trænet med nogle gange. Han var engang bare en lille kvapset SL-orienteret gut, men han skulle være blevet rigtig led indenfor det sidste års tid :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov ikke disse min fætter :nono: (Han er i hvert fald blevet led nok til en 2. plads ved Performance-cup i April 2005...)

Angel>> Hvad sker der lige for hende på de øverste billeder??? Hun er da for hjernedød... Håber ikke hun har vundet noget som helst, for så holder det da ikke stik at man er mere obs på femininitet end tidligere... Hun er NASTY!!! :4pooh::thumb_down::sleepy::gal:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes heller ikke det holder en meter... der er også en lang tråd om hende på Mayhem!

Hun har lige fået et prof-kort???

p.s. èn i min omgangskreds udtrykte det meget godt ... hun er vist det kvindelige modstykker til Peter Lagermand :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ser ganske enkelt imponerende ud - hvor mange kg har du gainet siden sidste år - altså muskelmasse...fedt er der jo intet af  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Lawman :bigsmile:

Tror sammenlagt det bliver cirka 5 kg muskler i løbet af mine 5 måneder off fra december til april. Hertil er 2kg nok det jeg vil kalde "gamle" muskler, som blev tabt under sidste diæt :dry:

... så sådan cirka 3 kg NY muskelmasse :4flex: og væsentligt mindre fedt% end sidste år, hvilket også gør at jeg kommer til at stå cirka 5 kg tungere på scenen i år (cirka 67-68kg), såfremt kulhydratloadingen går som planlagt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet deltagerliste til dette års DM... og vi kan se flere gamle kendinger  :bigsmile:

DELTAGERLISTE DM 2005

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor skægt, ham Stiven der deltager i -178 har jeg trænet med nogle gange. Han var engang bare en lille kvapset SL-orienteret gut, men han skulle være blevet rigtig led indenfor det sidste års tid :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov ikke disse min fætter :nono: (Han er i hvert fald blevet led nok til en 2. plads ved Performance-cup i April 2005...)

Angel>> Hvad sker der lige for hende på de øverste billeder??? Hun er da for hjernedød... Håber ikke hun har vundet noget som helst, for så holder det da ikke stik at man er mere obs på femininitet end tidligere... Hun er NASTY!!! :4pooh::thumb_down::sleepy::gal:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes heller ikke det holder en meter... der er også en lang tråd om hende på Mayhem!

Hun har lige fået et prof-kort???

p.s. èn i min omgangskreds udtrykte det meget godt ... hun er vist det kvindelige modstykker til Peter Lagermand :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej den er altså under bæltestedet Nora :tongue:

Fatter ikke hvordan hun kan få pro-card. Det er da simpelthen for dobbeltmoralsk IMO!? :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ej den er altså under bæltestedet Nora  :tongue:

hmmmm.... :innocent:

... ikke dermed sagt at Lagermand har en dårlig fysik :4thumbup: men til en kvinde - ellers tak :dry::dry:

Fatter ikke hvordan hun kan få pro-card. Det er da simpelthen for dobbeltmoralsk IMO!? :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at ligge mærke til at hele hendes venstre fordelt samt noget af den midterste delt mangler :blink:

... så absolut ikke symmetrisk!!

Men åbenbart noget som kan overses :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 12. September

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 61 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

RYG - MAVE

POWERWALK

¤ 20 minutter

CHINS

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

BENT OVER BB ROW

smalt underhåndsgreb

1set x 15reps @ 20kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 18reps @ 60kg

1set x 15reps @ 70kg

1set x 15reps @ 80kg

1set x 10reps @ 90kg

1set x 26reps @ 60kg

... formen på overkroppen så vild ud :blink: har nu blodåre hen over den øverste del af trap'en :blink:

ONE AMR DB ROW

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 35kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 44kg

1set x 20reps @ 44kg

... sygt at lave så mange reps med den vægt ... det var sgu en første!! Men kunne heller ikke mærke om musklens var død eller ej, så blev bare ved til vægten ikke bevægede sig længere :raisebrow::tongue:

Shrugs superset'et med bagskulder

PRONEREDE DB SHRUGS

1set x 14reps @ 2 x 34kg

1set x 11reps @ 2 x 34kg

1set x 14reps @ 2 x 34kg

BAGSKULDER, maskine

1set x 12reps @ 25kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 15reps @ 25kg

LOW ROW

1set x 15reps @ 70kg

1set x 20reps @ 70kg

1set x 30reps @ 70kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 20reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 30reps @ 45kg

MAVE, LIGE

1set x 50reps @ BW

1set x 50reps @ BW

MAVE, SKRÅ

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

POWERWALK

¤ 20 minutter

AFTENTRÆNING kl. 19:45

POSERING

¤ 20 minutter

Synd for Kragen :dry:

... men har slet ikke overskud til at være sød ej heller bare det mindste frisk!!Synes bare det virker som om det meste af dagen har modarbejdet mig :mad: Bare på turen hjem måtte jeg bukke mig ned 5 gange for at binde minde snørrebånd :4ranting:

Bare sådan en dag hvor kroppen føles følelsesløs og man slet ikke fatter hvordan man egentligt kom igennem den eftersom ens hjerne hele tiden forsøger at lokke en på afveje... er så træt at jeg slet ikke nogen appetit har og hvert måltid har været en uønsket pistilens som bare skulle overståes... godt det snart er sengetid :violin:

p.s. Alle "op-med-humøret" indlæg frabedes .... skulle bare have det ud af systemet... hvilket det er nu... GODT SÅ :sneaky2:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ahh op med humøret Angel  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:newtongue:

... du skulle alligevel :poking::wink:

Faktisk hjalp det med et lille pandekagetrip i tankerne ovre i Sune - ham den andens - log :4thumbup:

... og så et knuz fra Kragen :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Overtræt 4 årig checker måske ud imorgen :innocent::tongue: Det går nu nok, selvom det ikke er lutter Lawkage :wink: Og formen ser rigtig godud, så udhold pinslerne og prot det du skal :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 13. September

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 80 minutter

POSERING

¤ 20 minutter

... go energi efter endelig at have fået lov at sove ud :cooldance:

MIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

POSERING

¤ 23 minutter

AFTENTRÆNING kl. 17:00

BEN

LEGPRESS

1set x 20rep @ slæde + 100kg

1set x 20rep @ slæde + 100kg

1set x 20rep @ slæde + 150kg

1set x 20rep @ slæde + 150kg

1set x 20rep @ slæde + 200kg

1set x 20rep @ slæde + 200kg

1set x 20rep @ slæde + 220kg

1set x 20rep @ slæde + 220kg

1set x 20rep @ slæde + 240kg

1set x 20rep @ slæde + 250kg

1set x 20rep @ slæde + 260kg

1set x 20rep @ slæde + 270kg

1set x 20rep @ slæde + 280kg

1set x 20rep @ slæde + 290kg

1set x 20rep @ slæde + 300kg

.... AAAAAAAAAAAVVVVVVVV :4crutches:

SIDDENDE LEG CURL

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 80lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 100lb

ADDUCTOR

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 120lb

1set x 15reps @ 130lb

1set x 15reps @ 140lb

1set x 12reps @ 150lb

1set x 20reps @ 110lb

ABDUCTOR

1set x 15reps @ 80lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 12reps @ 110lb

ET BENS LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 30lb

1set x 15reps @ 30lb

1set x 15reps @ 30lb

1set x 15reps @ 30lb

1set x 15reps @ 30lb

ET BENS LEG PRESS

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

ROTATOR CUFF

external

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

internal

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

1set x 20reps @ 10lb

God energi til træning i dag og et godt tryk i musklen efter at have fordoblet mit carb indtag i går til 500 gram :4mewantfood:

... det bringer jo helt minderne fra off-season frem :tongue:

p.s. Nu er der så mange der går op i efter træningsvægt - så skulle også lige prøve i dag :tongue: og det var sgu overraskende 68 kg :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og så lige et pic af en del af min DEJLIGE familie :heartpump:

fra min familiefødselsdag- komsammen i søndags

Ude til venstre ses Kragens fatter og mutter, ved siden af mig min søster med hendes yngste dreng Karl og hendes mand Jens lige bag, yderst til højre min brormand og ved siden af ham min fatter og mutter :wub:

post-363-1126639380_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og så lige et pic af en del af min DEJLIGE familie :heartpump:

fra min familiefødselsdag- komsammen i søndags

Ude til venstre ses Kragens fatter og mutter, ved siden af mig min søster med hendes yngste dreng Karl og hendes mand Jens lige bag, yderst til højre min brormand og ved siden af ham min fatter og mutter :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

hyggeligt :p

Link to comment
Share on other sites

I går - som mange af de andre dage - fik jeg mig en snak med forskellige personer i OBBC ang. mine forventninger til VM!

Flere er åbanbart af den holding, at man er mere eller mindre ringe, hvis man ikke engang så meget som går videre under forbedømmelserne.

Det forholder sig sådan til konkurrence, at der maks må stå 15 atleter på scenen, hvorfor man allerede kan risikere at blive sorteret fra under den første runde og slet ikke komme til runde nummer 2, såfremt de andre piger i feltet vurderes mere egnet... Og vi er jo mange, så det kommer til at holde hårdt!

Dette er jo en del af gamet :bigsmile:

Selvfølgelig vil det være ærgeligt slet ikke at kunne få lov at deltage mere end den ene gang, men på den anden side, så er jeg der først og fremmest for at samle erfaring og IKKE fordi jeg har nogen som helst forventning om at komme hjem med medalje eller for den sags skyld at være blandt de 15 personer som går videre... Jeg gør det i denne omgang for at blive klogere på mig selv, få et indblik i hvilken standard der bliver krævet af atleternes fysik og statur, så jeg bedre kan forbedre mig næste gang, hvordan jeg reagere under disse nye forhold og hvad flyveturen/hele rejsen gør ved min fysik og ikke mindst at få en på opleveren

Hvordan det går, er jeg langt klogere på om 1½ uge, men for mig er det blot vigtigt at oplevelsen bliver positiv og jeg lære en masse om hvordan jeg skal opføre mig samt med hvilken fysik jeg skal stile efter til næste år, hvor jeg forhåbenligt skal afsted igen :smile:

At man ikke engang kommer med til de videre forbedømmelse er heller ikke ensbetydende med at man er af ringe standard - det er jo nogle af verdens bedste amatør piger man er oppe mod!

Sidste år gik en pige som Mary Lado eks. slet ikke videre fra første runde, hun vandt ellers efterfølgende overall titlen i det amerikanske NATIONAL FIGURE CHAMPIONSHIPS, hvorefter hun fik prof-kort. Et par måneder senere placerede hun nummer 3 FIGURE INTERNATIONAL for igen kort tid efter at vinde over-all i hhv. PITTSBURGH PRO og CALIFORNIA PRO FIGURE. :smile:

Ej heller gik Anna Larsson videre fra første runde og hun vandt kort tid efter sit prof-kort i en stor amerikansk konkurrence for kort tid efter at tage over-all i Emerald Cup :smile:

Her ud over er der en masse af de andre piger som siden VM 2004 har placeret både top 3 og top 5 ved større internationale konkurrencer :cooldance:

Så fik jeg vist sat på plads, at blot fordi man måske ikke for lov at gå videre ved et VM, at man så er i besiddelse af en ærwelig fysik. Hos IFBB er det lige så meget et spørgsmål om at blive set og blive et "kendt" ansigt, for uanset hvad, så er det umuligt at regne med rene objektive bedømmelser med den korte tid man har på scenen ...

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :1356: :4thumbup: :1356: Det er lige præcis den holdning du også ytrede til DM sidste år, og derfor jeg synes det var SÅ fedt at snakke med dig. Da du har sådan en dejlig afslappet måde at omgåes dine konkurrenter, og en go holdning til meningen med dine konkurrencer. Og jeg satte stor pris på at du inden vi gik på scenen, kom med nogle hurtige fif til mig. :smile::wink: For det er der ikke mange der ville gøre!

KnuZ Anja

Edited by MissPiggy
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  :1356:  :4thumbup:  :1356: Det er lige præcis den holdning du også ytrede til DM sidste år, og derfor jeg synes det var SÅ fedt at snakke med dig. Da du har sådan en dejlig afslappet måde at omgåes dine konkurrenter, og en go holdning til meningen med dine konkurrencer. Og jeg satte stor pris på at du inden vi gik på scenen, kom med nogle hurtige fif til mig.  :smile:  :wink:  For det er der ikke mange der ville gøre!

KnuZ Anja

<{POST_SNAPBACK}>

Nej ikke mange PIGER :wink::tongue:

Gutterne har intet imod at hjælpe hinanden... -men det er jo nok dér vi er forskellige :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  :1356:  :4thumbup:  :1356: Det er lige præcis den holdning du også ytrede til DM sidste år, og derfor jeg synes det var SÅ fedt at snakke med dig. Da du har sådan en dejlig afslappet måde at omgåes dine konkurrenter, og en go holdning til meningen med dine konkurrencer. Og jeg satte stor pris på at du inden vi gik på scenen, kom med nogle hurtige fif til mig.  :smile:  :wink:  For det er der ikke mange der ville gøre!

KnuZ Anja

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anja :w00t:

Du er nu også rimelig let at slappe af ved siden af :wink:

Du er selv meget naturlig og nede på jorden samt ikke mindst åben og imødekommende, hvilket gør det en hel del lettere for ikke at snakke sjovt :cooldance:

Klart at jeg ikke opsøger ej heller gider hjælpe de piger, som stiller op med den helt store attitude og ikke mindst spreder mærkelig rygter omkring min person --> som jeg desværrede oplevede sidste år :raisebrow:

At bitche eller være en bitch har nu aldrig hjulpet nogen og det er heldigvis kun et fåtal jeg har oplevet med denne tilgang... at man så kan være genert og overrumlet pga. hele showet er så noget helt andet :smile:

:4thumbup:  :1356:  :4thumbup:  :1356: Det er lige præcis den holdning du også ytrede til DM sidste år, og derfor jeg synes det var SÅ fedt at snakke med dig. Da du har sådan en dejlig afslappet måde at omgåes dine konkurrenter, og en go holdning til meningen med dine konkurrencer. Og jeg satte stor pris på at du inden vi gik på scenen, kom med nogle hurtige fif til mig.  :smile:  :wink:  For det er der ikke mange der ville gøre!

KnuZ Anja

<{POST_SNAPBACK}>

Nej ikke mange PIGER :wink::tongue:

Netop af den grund kan mine pigeveninder tælles på mindre end én hånd!

Rigtigt mange piger er nogle høns og kun sig selv nærmest, når det virkeligt gælder, hvor imod en god kammerat altid er til at regne med og man VED SGU ALTID hvor man har ham :cooldance:

Gutterne har intet imod at hjælpe hinanden... -men det er jo nok dér vi er forskellige :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan kun give dig ret :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Anja  :w00t:

Du er nu også rimelig let at slappe af ved siden af  :wink:

Du er selv meget naturlig og nede på jorden samt ikke mindst åben og imødekommende, hvilket gør det en hel del lettere for ikke at snakke sjovt  :cooldance:

Dejligt at høre hvordan man selv virker på andre mennesker :blush: , da det ikke selv er til at bedømme! Men er glad for beskrivelsen :innocent:

Klart at jeg ikke opsøger ej heller gider hjælpe de piger, som stiller op med den helt store attitude og ikke mindst spreder mærkelig rygter omkring min person -->  som jeg desværrede oplevede sidste år  :raisebrow:

Var der virkelig nogen som ville nedlade sig til det!!?? :mad::dry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 14. September

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 72 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:15

POSERING

¤ 15 minutter

... gad ikke mere herefter, men det er heller ikke spor besværligt for mig at posere længere! Selv 15 minutter perfekt lineup med flexede delt og quads giver ingen syregener :4thumbup:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

SKULDER - TRICEPS - MAVE

LATERALS DB

1set x 20reps @ 2 x 4kg

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 7kg

SKULDERPRES DB

1set x 18reps @ 12.5kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 6reps @ 22.5kg

1set x 6reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 7kg

1set x 15reps @ 2 x 9kg

1set x 12reps @ 2 x 11kg

1set x 12reps @ 2 x 11kg

1set x 12reps @ 2 x 11kg

UPRIGHT BB ROW

4set x 12reps @ 20kg

... superset'et med line-up posering i pauserne mellem de lette set --> syrede godt!

FRONT DB RAISE

skråt ind foran, underhånd

1set x 10reps @ 4kg

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 10kg

lige løft, underhånd

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

LATERALS, maskine

1set x 20reps @ 50lb

1set x 20reps @ 50lb

1set x 15reps @ 50lb

DIPS

1set x 39reps @ BW PR :blink::blink::blink:

1set x 25reps @ BW

... ïgen den mærkelige følelse af at være følelsesløs i musklen og bare lade den gøre arbejdet til man ikke gider mere!! Var ikke engang forpustet og tror rent faktisk at jeg kunne have klemt 50 reps ud... skal måske prøves næste uge!

PULLOVER

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

TRICEPS KABEL PUSHDOWN

1set x 30reps @ 50kg

1set x 30reps @ 60kg

1set x 19reps @ 70kg

+ lidt bicepscurl

MAVE - LIGE

siddende på bænk, knæ trækkes til maven

1set x 35reps @ BW

1set x 30reps @ BW

1set x 30reps @ BW

En god men "følelsesløs" træning! Kragen mente at det sikkert skyldes ens carb-depleted tilstand, at man har den manglende fornemmelse for musklen samt dette også bidrager til, at man kan tage langt flere reps, idet musklen slet ikke bliver pumpet på samme måde, som hvis man havde rigeligt med carbs i systemet ... CoachKragen :wub: har sikkert ret i dette :4smartass:

... og så fik jeg ellers hentet mine dragter i dag :cheer: OG DE ER SÅ FLOTTE!!!

Intet at sammenligne med det jeg har på sidste år men så absolut top-klasse!! Glæder mig så meget til at strutte rundt i dem inden længe :slut:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 15. September

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 65 minutter

... god power i stængerne - overraskende højt tempo :w00t:

AFTENTRÆNING kl. 18:00

POSERING

¤ 26 minutter

... så fint ud - og ikke mindst cool at posering i sin rigtige konkurrencebikini :cooldance:

Skøn dag i dag - ren fridag ...

Var ved frisøren i et par timer og få håret ordnet så det ligner ren glamour hår :slut: fik købt lidt flere små ting til konkurrencen her i blandt de helt rigtige øreringe til min badedragt samt handlet lidt hverdagsvarer ind... en rigtig drysse gennem byen dag virkeligt var totalt tiltrængt :bigsmile:

I aften står den på lidt hygge med Kragen :wub: til en eller anden film samt ikke mindst satay kylling med peanutsovs og frisk koriander :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

DIPS

1set x 39reps @ BW  PR :blink:  :blink:  :blink:

1set x 25reps @ BW

... ïgen den mærkelige følelse af at være følelsesløs i musklen og bare lade den gøre arbejdet til man ikke gider mere!! Var ikke engang forpustet og tror rent faktisk at jeg kunne have klemt 50 reps ud... skal måske prøves næste uge!

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw, 39 reps :dropjaw: .

Det er sgu flot. :4thumbup: Jeg går stadig rundt og glæder mig til at jeg kan lave én :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share