ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Tirsdag d. 6. September August

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 60 minutter

... uhhhh - godt med handsker på :innocent: gav den fornødne varme fra starten af :4thumbup:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

RYG - MAVE

CHINS

1set x 19reps @ BW

1set x 17reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... overraskende god power i chins'ne i dag :devil:

T-BAR ROW

smalt overhåndsgreb

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 11reps @ 65kg

1set x 12reps @ 65kg

1set x 13reps @ 65kg

1set x 14reps @ 65kg

1set x 15reps @ 65kg

... styrken så ABSOLUT helt i top :cooldance:

PRONEREDE DB SHRUGS

1set x 15reps @ 2 x 30kg

1set x 14reps @ 2 x 35kg

1set x 10reps @ 2 x 40kg

1set x 10reps @ 2 x 40kg

1set x 10reps @ 2 x 40kg

BAGSKULDER, maskine

1set x 15reps @ 25kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 9reps @ 35kg

1set x 11reps @ 35kg

1set x 11reps @ 35kg

ROW - hammer strength maskine

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

... egentlig OK maskine :smile:

STIVARMET PULLDOWN

1set x 15reps @ 45kg

1set x 20reps @ 55kg

1set x 15reps @ 60kg

... hæhæ :lolabove: Kragen sagde intet om at jeg IKKE måtte - tror helt han har glemt det :innocent:

MAVE, LIGE

1set x 15reps @ 30kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

HYPEREXTENSION - maskine

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 110lb

POWERWALK på 6% stigning

¤ 20 minutter

En kanon god træning - overraskende power i overskud og styrken næsten lige så god som før diæten :4flex: men det skyldes sikkert også hele formiddagen på sofaen :sleeping: samt en del gode lange :blahblah: pauser med Stina (... og selvfølgelig faldt snakken konstant på :4mewantfood: :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er der lige kommet et brev fra ADD ind af døren :cooldance:

... og min sidste test for små 3 uger siden var selvfølgelig negativ :innocent:

Jeg blev testet med følgende kosttilskud i kroppen...

SYNTRAX

NECTAR protein

MATRIX 5.0

SAN NUTRITION

Cubed

R-ALA

OX

NAG

T3

STAR NUTRITION

CLA

HMB

Calcium puryvat

Fiskolie

+ diverse vitaminer og mineraler fra TWINLAB

SÅ .... VM ... here I come :w00t::w00t::w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Englen er dåååååååååååååm :nono::mad::newtongue::bottom: efter vi havde snakket sammen igår smuttede jeg i Aldi for at købe fiskeolie... Englen sagde noget om at deres hvide chokolade var ååhh så god... jamen så må jeg jo købe den selvom jeg er på skrump tænkte jeg... godt med lidt trøste chokolade nu hvor mine ærwelige albue-led ikke kunne klare træningen... men de havde jo kun den hvide chokolade i 200grams plader og ikke mindre... og jeg ved bare at smager det godt bliver jeg nødt til at æde hele pladen... så du Norah er skyld i 1200-1300 ekstra kcal til tossen der burde tabe sig... skamme sig skulle du :tongue: :4mewantfood: :icecream::4eat::crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Så er der lige kommet et brev fra ADD ind af døren  :cooldance:

... og min sidste test for små 3 uger siden var selvfølgelig negativ  :innocent:

Jeg blev testet med følgende kosttilskud i kroppen...

SYNTRAX

NECTAR protein

MATRIX 5.0

SAN NUTRITION

R-ALA

OX

NAG

T3

STAR NUTRITION

HMB

Calcium puryvat

Fiskolie

+ diverse vitaminer og mineraler fra TWINLAB

SÅ .... VM ... here I come  :w00t:  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey No!

Selv om det næsten ikke er nødvendigt at skrive noget her, for har ikke tvivlet på dig på noget tidspunkt :innocent::innocent: Så synes jeg alligevel du endnu engang fortjener et KÆMPE TILLYKKE.

You go girl :cheer::cheer::cheer:

KnuZ Anj@

Link to comment
Share on other sites

Englen er dåååååååååååååm  :nono:  :mad:  :newtongue:  :bottom: efter vi havde snakket sammen igår smuttede jeg i Aldi for at købe fiskeolie... Englen sagde noget om at deres hvide chokolade var ååhh så god... jamen så må jeg jo købe den selvom jeg er på skrump tænkte jeg... godt med lidt trøste chokolade nu hvor mine ærwelige albue-led ikke kunne klare træningen... men de havde jo kun den hvide chokolade i 200grams plader og ikke mindre... og jeg ved bare at smager det godt bliver jeg nødt til at æde hele pladen... så du Norah er skyld i 1200-1300 ekstra kcal til tossen der burde tabe sig... skamme sig skulle du  :tongue:  :4mewantfood:  :icecream:  :4eat:  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2: :rofl2:

AHHHHHH ... ALDI's HVIDE DRÆBER :devil:

.... hmmmmmmmmmmmmmmm :innocent: :4mewantfood: :w00t:

Den kan man altså ikke få nok af diæt eller ej :tongue::innocent:

p.s. Havde jeg vidst at du var på skrump så havde jeg holdt min mund :nonono: så fremover tier jeg stille indtil du giver grønt lys :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey No!

Selv om det næsten ikke er nødvendigt at skrive noget her, for har ikke tvivlet på dig på noget tidspunkt  :innocent:  :innocent:  Så synes jeg alligevel du endnu engang fortjener et KÆMPE TILLYKKE.

You go girl :cheer:  :cheer:  :cheer:

KnuZ Anj@

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anja

Bare så fedt at det hele snart er på plads :w00t:

sidste detalje er bikini og badedragt som gerne skulle have de sidste tilpasninger i dag og være færdig senest i slutningen af næste uge :4thumbup:

Har godt nok STORE sommerfugle i maven i disse dag ... MEGET spændt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anja

Bare så fedt at det hele snart er på plads  :w00t:

sidste detalje er bikini og badedragt som gerne skulle have de sidste tilpasninger i dag og være færdig senest i slutningen af næste uge  :4thumbup:

Har godt nok STORE sommerfugle i maven i disse dag ... MEGET spændt  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dejligt med sommerfugle i maven :cooldance: , det er først når det går hen og blir til elefanter, at det er skidt :blink::blink:

Glæder mig til at se dit dress i år, da jeg er sikker på at det er lige i vinkel i år også... Du er jo lige en TØZ :slut: efter min smag når det glæder farver og bling-bling smykker... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 7. September

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 72 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:15

POSERING

¤ 31 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:15

SKULDER - TRICEPS - LÆG - MAVE

SKULDERPRES DB

1set x 20reps @ 12.5kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 15reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 7reps @ 23kg

1set x 9reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 13reps @ 2 x 12.5kg

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1set x 13reps @ 2 x 12.5kg

Arnoldpress superset'et med frontraise

ARNOLDPRESS

1set x 20reps @ 2 x 12.5kg

1set x 20reps @ 2 x 12.5kg

1set x 20reps @ 2 x 12.5kg

1set x 20reps @ 2 x 12.5kg

1set x 20reps @ 2 x 12.5kg

FRONT DB RAISE

skråt ind foran, underhånd

1set x 15reps @ 5kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 15reps @ 9kg

1set x 15reps @ 10kg

LATERALS, maskine

1set x 25reps @ 50lb

DIPS

1set x 30reps @ BW

1set x 25reps @ BW

SMAL BÆNKPRES - smith stativ

1set x 12reps @ 27kg

1set x 12reps @ 37kg

1set x 12reps @ 47kg

1set x 10reps @ 57kg

1set x 5reps @ 67kg

1set x 5reps @ 67kg

1set x 5reps @ 67kg

PULLOVER

1set x 15reps @ 28kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 30reps @ 50kg

1set x 25reps @ 60kg

+ lidt underarm og bicepscurl

SUPERSET ØVELSERNE

LÆGPRES

1set x 30reps @ slæde + 100kg

1set x 30reps @ slæde + 100kg

1set x 30reps @ slæde + 100kg

MAVE - LIGE

1set x 30reps @ BW

1set x 30reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

En virkelig god træning med masser af POWER :firebounce: men det skyldes nok også at jeg fik lov at spise ekstra i går aftes :w00t: så fik både slik, chokorosiner, chokolade, lidt ekstra pasta m. kødsovs og RIGTIG ost :blush: meeeeeeen hold da op min mavesæk rummer ikke meget mere, så tror reelt ikke det blev til særligt mange ekstra kcal'er, men de satte trods alt gang i systemet :bigsmile:

Ud over dette dejlige ekstra måltid så har coachKrage sagt stop for min cardio omgang 2, da formen så absolut begynder at være der, hvilket SELV JEG KUNNE SE :innocent: under træningen i dag :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 8. September

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 78 minutter

... bare tanken om at dette blev min eneste cardiotur i dag betød at turen gik forrygende stærkt og humøret var helt i top :cooldance:

AFTENTRÆNING kl. 18:15

POSERING

¤ 37 minutter

... NO PROBS!!!

Dagens totale optur var at alle mine dragter nu har fået deres sidste tilpasning og det ser SKIDE GODT UD :slut: Specielt min badedragt var jeg smask forelsket i og farven er bare lige mig :heartpump:

Henter dem i næste uge og så skulle de gerne være et par hundrede gram tungere eftersom de bliver oversået med en masse glimmersten :slut: :slut:

GLÆDER MIG HELT VILDT :w00t:

Ellers generelt skide meget overskud (er næsten hel flov over at være så meget oven på :blush: ) Fik endda bagt lækker, lækker chokoladekage i dag med tyk frosting til en snottet Kragen ... og så fik jeg da også selv lige et stykke :4mewantfood: min form er jo hvor den skal være så lige nu er det blot et spørgsmål om 0 på bundlinien hvilket efterlader en del luft i kalorieregnskabet :innocent: :4thumbup:

p.s. Dagens Krage-kommentar: "TJAAAAA... du får i hvert tilfælde ikke noget problem med deller under balderne!!"

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Derfor har jeg skåret i min cardio samt spiser mere... er jo ved at være BB-cut :4flex:

Billeder er taget med væske- samt aftenblødhed i kroppen, absolut ingen carbs i systemet (så flaaaaaade muskler) og uflexeriet var "lidt" en useriøs omgang :blink:

Rigtige flexe-billeder kommer først efter K-dag :innocent:

(den dårlige billedkvalitet skyldes at det er billeder taget fra en film på vores digicam :smile: )

chest_2ugerigen.JPG

chest_2ugerigen2.JPG

chest_2ugerigen3.JPG

delt_2ugerigen_2.JPG

triceps_2ugerigen.JPG

ryg_2ugerigen.JPG

ryg_2ugerigen2.JPG

ryg_2ugerigen3.JPG

ryg_2ugerigen5.JPG

abs.JPG

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det ser godt nok vildt ud angel. Er bange for, at du bliver for vild til dansk BF. Enten det eller så sætter du en ny standard...  :devil:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Pauli

Tror ikke jeg er for vild... for dommerne var ret begejstret til udtagelserne for nogle uger tilbage :innocent:

Nu er der også stor forskel på de her "flex" billeder og min reelle scenepræsentation i badedragt og bikini... lige før nat og nat!!!

Kan uden problemer "skjule" min muskulatur nå jeg poserer "the fitnessway" :slut:

Link to comment
Share on other sites

.... og så var der lidt mavevener også!!!

Noget jeg ABSOLUT ikke er vant til og efter jeg har fået dem ABSOLUT ikke finder tiltalende!!

Nu forstår jeg bedre Stina  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg, det ser pisse fedt ud!! :1356: :tongue4::kickass: Glæder mig til den dag, jeg selv får sådan nogle. :devil:

AHHHHHH ... ALDI's HVIDE DRÆBER  :devil:

.... hmmmmmmmmmmmmmmm  :innocent:  :4mewantfood:  :w00t:

Den kan man altså ikke få nok af diæt eller ej  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har nu også fået gjort mig forfalden til den. :nono::tongue: Kan bedst lide den med knas - men måtte selvfølgelig prøve både med og uden. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

.... og så var der lidt mavevener også!!!

Noget jeg ABSOLUT ikke er vant til og efter jeg har fået dem ABSOLUT ikke finder tiltalende!!

Nu forstår jeg bedre Stina  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Tag et styyke chokoladekage til!!!!! :tongue::laugh::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

... du har da løsningen på alt :wink:

Synes nu stadigvæk det er pissefedt med vener alle mulige andre steder (specielt sådan nogle som du har på armene :w00t: ) men lige præcis de fede vener der er nede i lyskeområdet synes jeg ikke om... men de er heldigvis også dækket af bikini :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

.... og så var der lidt mavevener også!!!

Noget jeg ABSOLUT ikke er vant til og efter jeg har fået dem ABSOLUT ikke finder tiltalende!!

Nu forstår jeg bedre Stina  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg, det ser pisse fedt ud!! :1356: :tongue4::kickass: Glæder mig til den dag, jeg selv får sådan nogle. :devil:

Det må vi jo se på så :wink:

... harmonere dog ikke særligt godt med dine styrkeløftplaner - kommer jo til at kræve hård diæt!

AHHHHHH ... ALDI's HVIDE DRÆBER  :devil:

.... hmmmmmmmmmmmmmmm  :innocent:  :4mewantfood:  :w00t:

Den kan man altså ikke få nok af diæt eller ej  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har nu også fået gjort mig forfalden til den. :nono::tongue: Kan bedst lide den med knas - men måtte selvfølgelig prøve både med og uden. :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

NEJ NEJ NEJ

...knas ødelægger det hele :dry:

REN HVID for MAX ydeevne :4flex:

Link to comment
Share on other sites

.... og så var der lidt mavevener også!!!

Noget jeg ABSOLUT ikke er vant til og efter jeg har fået dem ABSOLUT ikke finder tiltalende!!

Nu forstår jeg bedre Stina  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg, det ser pisse fedt ud!! :1356: :tongue4::kickass: Glæder mig til den dag, jeg selv får sådan nogle. :devil:

Det må vi jo se på så :wink:

... harmonere dog ikke særligt godt med dine styrkeløftplaner - kommer jo til at kræve hård diæt!

Det bliver heller ikke lige nu. For det første, som du siger, harmonerer det ikke særligt godt med sl, og for det andet er jeg jo stadig alt for puny. :blush:

Men har da lidt "spindelvæv" ved venstre lyske og et par af blodårerne på maven kan liiiige anes i den rette vinkel + godt lys first thing in the morning. :laugh:(Til gengæld har jeg max fede lår. :dry::tongue:)

AHHHHHH ... ALDI's HVIDE DRÆBER  :devil:

.... hmmmmmmmmmmmmmmm  :innocent:  :4mewantfood:  :w00t:

Den kan man altså ikke få nok af diæt eller ej  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har nu også fået gjort mig forfalden til den. :nono::tongue: Kan bedst lide den med knas - men måtte selvfølgelig prøve både med og uden. :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

NEJ NEJ NEJ

...knas ødelægger det hele :dry:

REN HVID for MAX ydeevne :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man nu spiser én af hver, mon så ikke, det går? :innocent: Og så et par Pepsi Max for at annullere kcal'erne. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

AHHHHHH ... ALDI's HVIDE DRÆBER  :devil:

.... hmmmmmmmmmmmmmmm  :innocent:  :4mewantfood:  :w00t:

Den kan man altså ikke få nok af diæt eller ej  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har nu også fået gjort mig forfalden til den. :nono::tongue: Kan bedst lide den med knas - men måtte selvfølgelig prøve både med og uden. :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

NEJ NEJ NEJ

...knas ødelægger det hele :dry:

REN HVID for MAX ydeevne :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man nu spiser én af hver, mon så ikke, det går? :innocent: Og så et par Pepsi Max for at annullere kcal'erne. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan ikke understreges nok!!

NEJ NEJ NEJ

.... REN HVID :4flex:

Og hvordan regner du lige det ud med annulerede kcal'er??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Forrgende billeder No, du har min fulde respekt.....    post-6625-1126258171.gifpost-6625-1126258171.gifpost-6625-1126258171.gif

Håber du får en rigtig go weekend.  :4mewantfood:  :wink:

Knus Anj@

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anja

TAK for det!!

... nu regner jeg heller ikke med at poste flere "afslørende" billeder før efter DM

GEMMER lidt godt til scenen :innocent:

Og god weekend LIGE OVER :wink: :

No

:slut:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share