ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DIPS

1set x 39reps @ BW  PR :blink:  :blink:  :blink:

1set x 25reps @ BW

... ïgen den mærkelige følelse af at være følelsesløs i musklen og bare lade den gøre arbejdet til man ikke gider mere!! Var ikke engang forpustet og tror rent faktisk at jeg kunne have klemt 50 reps ud... skal måske prøves næste uge!

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw, 39 reps :dropjaw: .

Det er sgu flot. :4thumbup: Jeg går stadig rundt og glæder mig til at jeg kan lave én :blush::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak... det var også over al forventning og det irriterer mig egentligt lidt nu at jeg ikke bare gav los og prøvede maks :dry:

Link to comment
Share on other sites

Nasty nasty runde Dips, Norah :devil:

Min Pr i dips er 44 så vidt jeg husker. Jeg udfordre dig til at slå den :poking:  :w00t:

Men dine er sikkert i bedre stil end mine  :dry:  :sneaky2:

:bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Den skal jeg nok slå :innocent::devil:

... og uden tvivl i bedre stil :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 16. september

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 12 kg rygsæk

¤ 80 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:00

BRYST - BICEPS - MAVE

POWERWALK

¤ 30 minutter

SKRÅ DB PRES

1set x 20reps @ 2 x 15kg

1set x 18reps @ 2 x 17.5kg

1set x 18reps @ 2 x 20kg

1set x 15reps @ 2 x 22.5kg

1set x 11reps @ 2 x 25kg

1set x 12reps @ 2 x 25kg

1set x 11reps @ 2 x 25kg

1set x 13reps @ 2 x 25kg

FLYES, maskine

1set x 15reps @ 32.5kg

1set x 15reps @ 42.5kg

1set x 10reps @ 52.5kg

1set x 10reps @ 42.5kg

1set x 15reps @ 32.5kg

FRONT DB RAISE

underhånd, skråt ind foran

1set x 15reps @ 5kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 15reps @ 9kg

1set x 10reps @ 11kg

1set x 10reps @ 11kg

1set x 10reps @ 11kg

De sidste 3 set front raise superset'et med biceps curl hvilket syrede biceps temmeligt godt :blink:

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 11kg

1set x 10reps @ 11kg

1set x 10reps @ 11kg

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

BICEPS BB CURL

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

SUPERSET ØVELSERNE

MAVE, SKRÅ

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

MAVE, LIGE - maskine

1set x 30reps @ 40kg

1set x 30reps @ 40kg

1set x 40reps @ 40kg

MAVE, LIGE

1set x 30reps @ BW

1set x 30reps @ BW

1set x 30reps @ BW

ARCTRAINER

¤ 30 minutter

Link to comment
Share on other sites

Så er deltagerlisten for VM kommet... 24 tøzer i min kategori  :4thumbup:

LISTEN

I alt 40 lande repræsenteret og 160 deltagere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah, sejt at se lille DK represænteret på den liste :4thumbup:

Kan det passe at der måske er tidligere OL-gymnaster der stiller op? Ellers er der da ihvertfald en navnesøster til den flere dobbelte vinder af forskudt barre, Svetlana Kochkina, med :smile: Mener dog bare hun er højere end 164 :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 17. September

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 65 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:15

POSERING

¤ 40 minutter

... i alt mine nye fitnessudstyr :slut:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN

... kan kun sige én ting..... BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :newtongue:

HOLD KÆFT hvor har jeg dårlig samvittighed og føler mig som en total taber og absolut ikke VM-værdig :dry: Kunne IKKE gennemføre dagens træning!

Var i OBBC cirka 40 minutter - kan stort set ikke huske hvad jeg lavede andet end at det ikke engang kunne snige sig op på et halvhjertet forsøg på at træne ben!!

Hold kæft hvor kunne jeg godt have brugt en makker i dag, som kunne have samlet mig op fra gulvet og ikke mindst sørget for at jeg fik lavet det jeg skulle :bottom:

:violin:

Turen frem og tilbage på cykel var et rent mareridt og det tog rent faktisk længere tid end jeg var i OBBC! På vej derop var jeg ved at cykle galt hele 3 gange, hvor den ene gang rent faktisk næsten blev en tur ud over styrret fordi jeg kom til at cykle ind i sidespejlet på en bil og hang fat med tasken :dry:

Hvordan jeg skal overleve de næste 4 dages træning og komme igennem dem på egen hånd samt ikke mindst turen på cykel tur/retur bliver spændende... lige nu er jeg sgu bange for at ende op skadet, hvis mine evner til at balancere og ikke mindst fokusere i trafikken ikke bliver bedre :blink:

Derudover... så t,ænk man kan være så træt at man ikke engang kan overkomme at tænke på mad ej heller gider æde noget... det er jo ikke som om ens krop ikke trænger :blink:

.... og suk suk - mangler stadigvæk at tage mig sammen til at komme i bad og få vasket tøj... måske engang om nogle timer når jeg har fået drukket lidt Pepsi MAX er der bare lidt energi i omløb til at få ordnet tingene og ikke mindst få lavet bare lidt varm mad.

Link to comment
Share on other sites

Så er deltagerlisten for VM kommet... 24 tøzer i min kategori  :4thumbup:

LISTEN

I alt 40 lande repræsenteret og 160 deltagere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah, sejt at se lille DK represænteret på den liste :4thumbup:

Kan det passe at der måske er tidligere OL-gymnaster der stiller op? Ellers er der da ihvertfald en navnesøster til den flere dobbelte vinder af forskudt barre, Svetlana Kochkina, med :smile: Mener dog bare hun er højere end 164 :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tulle

Tror nu du har helt ret!

Det er den "rigtige" Svetlana Kochkina som stiller op :4thumbup:

... men tror nu den med højden er rigtig! Hun er vist ikke over de 164 cm

Der er en lille tråd med hende HER samt med nogle af de foto som har være vist her på MOL tidligere og nye :smile:

post-18-1126704250.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så er deltagerlisten for VM kommet... 24 tøzer i min kategori  :4thumbup:

LISTEN

I alt 40 lande repræsenteret og 160 deltagere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah, sejt at se lille DK represænteret på den liste :4thumbup:

Kan det passe at der måske er tidligere OL-gymnaster der stiller op? Ellers er der da ihvertfald en navnesøster til den flere dobbelte vinder af forskudt barre, Svetlana Kochkina, med :smile: Mener dog bare hun er højere end 164 :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun hedder nu Korkina til efternavn, så det er ikke den samme :wink:

Og den med at ahev det elendigt, hører bare med. Til alt held er det slut på onsdag, så mon ikke de sidste 4 dage kan lade sig gøre :wink: Hæng på :wub:

Link to comment
Share on other sites

Turen frem og tilbage på cykel var et rent mareridt og det tog rent faktisk længere tid end jeg var i OBBC! På vej derop var jeg ved at cykle galt hele 3 gange, hvor den ene gang rent faktisk næsten blev en tur ud over styrret fordi jeg kom til at cykle ind i sidespejlet på en bil og hang fat med tasken  :dry:

Hey smukke :smile:

Hva' fa... sker der :blink: Må jo indrømme at jeg ikke er helt tilfreds med at du er ved at vælte rundt på den cykel :freaked:

Regner med at være i OBBC i morgen ved 16:30 tiden hvis jeg kan være behjælpelig med at afværge en skade eller to :wink:

Go' lørdag fra Stina

Link to comment
Share on other sites

Så er deltagerlisten for VM kommet... 24 tøzer i min kategori  :4thumbup:

LISTEN

I alt 40 lande repræsenteret og 160 deltagere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah, sejt at se lille DK represænteret på den liste :4thumbup:

Kan det passe at der måske er tidligere OL-gymnaster der stiller op? Ellers er der da ihvertfald en navnesøster til den flere dobbelte vinder af forskudt barre, Svetlana Kochkina, med :smile: Mener dog bare hun er højere end 164 :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun hedder nu Korkina til efternavn, så det er ikke den samme :wink:

Ok

Og den med at ahev det elendigt, hører bare med. Til alt held er det slut på onsdag, så mon ikke de sidste 4 dage kan lade sig gøre :wink: Hæng på :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror den er fesen ind nu at det er hårdt :4slap: og man er fuldstædnig palle med projektet :dry:

... sådan er det jo!!! (som coachen siger)

Link to comment
Share on other sites

Turen frem og tilbage på cykel var et rent mareridt og det tog rent faktisk længere tid end jeg var i OBBC! På vej derop var jeg ved at cykle galt hele 3 gange, hvor den ene gang rent faktisk næsten blev en tur ud over styrret fordi jeg kom til at cykle ind i sidespejlet på en bil og hang fat med tasken  :dry:

Hey smukke :smile:

Hva' fa... sker der :blink: Må jo indrømme at jeg ikke er helt tilfreds med at du er ved at vælte rundt på den cykel :freaked:

Regner med at være i OBBC i morgen ved 16:30 tiden hvis jeg kan være behjælpelig med at afværge en skade eller to :wink:

Go' lørdag fra Stina

<{POST_SNAPBACK}>

Den med cyklen var altså heller ikke sjov ... tror også mit blodtryk er helt i bund og der skal ikke særligt meget til efterhånden før det prikker for øjnene, så ved nærmere eftertanke, så bliver det PW frem og tilbage til OBBC de sidste 4 dage, da jeg simpelthen ikke tør :chicken: cyklen!!

Det kan da godt være at jeg skulle time min træning efter at du kan holde øje med mig :wink: Kunne godt trænge til én som våger lidt over mig og måske på samme tid kan lege lidt fitness-pling-pling med mig... så du bedes tage din "glimmer" top på i morgen hvis du skal være back-up-coach :tongue:

Ekstra træning Lørdag d. 17. September

AFTENCARDIO kl. 19:15

POSERING

¤ 30 minutter

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 81 minutter

Blev nødt til at lave et eller andet "straf" træning her til aften for min manglende indsats tilligere på dagen :mad: så tog en omgang posering + en ekstra gang powerwalk i ly af mørket, dog tittede fuldmånen frem i slutningen af turen :smile:

Begynder at fortryde her til aften, at jeg valgte at ændre min træningsrutine for små 2 uger siden og droppe min aftencardio da Kragen mente jeg ikke måtte smide flere kg!

Jeg synes at de sidste 10 dage har gjort mig tiltagende blød og ikke mindst så har jeg haft det dårligt rent mentalt med at have en mindre træningsmængde --> synes ikke jeg yder det jeg burde i forhold til hvilket jeg stævne jeg befinder mig til om en uge :blink:

Jeg har haft enormt svært ved at vænne mig til den manglende times træning om dagen (sagde nogen abstinenser :innocent: ) og det har skabt langt mere stress end jeg umiddelbart havde troet...

Det er hermed noteret i min sorte lille bog til næste omgang! ALDRIG ... ALDRIG ændre på mine træningsrutiner den sidste måned!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så er deltagerlisten for VM kommet... 24 tøzer i min kategori  :4thumbup:

LISTEN

I alt 40 lande repræsenteret og 160 deltagere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah, sejt at se lille DK represænteret på den liste :4thumbup:

Kan det passe at der måske er tidligere OL-gymnaster der stiller op? Ellers er der da ihvertfald en navnesøster til den flere dobbelte vinder af forskudt barre, Svetlana Kochkina, med :smile: Mener dog bare hun er højere end 164 :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun hedder nu Korkina til efternavn, så det er ikke den samme :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Khorkina bare for at være på tværs :tongue: (slog det op på Olympics.com :wink: ). Synes også da jeg så billedet Englen har postet at det så ret vildt ud når man tænker på at hun var tyndere end nogensinde i Athen sidste sommer... Men så er det vist slået på plads med syv tommer søm nu :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det kan da godt være at jeg skulle time min træning efter at du kan holde øje med mig  :wink: Kunne godt trænge til én som våger lidt over mig og måske på samme tid kan lege lidt fitness-pling-pling med mig... så du bedes tage din "glimmer" top på i morgen hvis du skal være back-up-coach  :tongue:

Uha ja jeg må have fundet den fantastiske top frem igen - den syntes folk jo er så fiks :laugh:

Mht trænings tidspunktet er det jo endnu usikkert om jeg kan nå det eller ej. Det hele kommer an på arbejdsmængden og den DSB's dejlige svendborgbane :dry:

Link to comment
Share on other sites

Så er deltagerlisten for VM kommet... 24 tøzer i min kategori  :4thumbup:

LISTEN

I alt 40 lande repræsenteret og 160 deltagere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah, sejt at se lille DK represænteret på den liste :4thumbup:

Kan det passe at der måske er tidligere OL-gymnaster der stiller op? Ellers er der da ihvertfald en navnesøster til den flere dobbelte vinder af forskudt barre, Svetlana Kochkina, med :smile: Mener dog bare hun er højere end 164 :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun hedder nu Korkina til efternavn, så det er ikke den samme :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Khorkina bare for at være på tværs :tongue: (slog det op på Olympics.com :wink: ). Synes også da jeg så billedet Englen har postet at det så ret vildt ud når man tænker på at hun var tyndere end nogensinde i Athen sidste sommer... Men så er det vist slået på plads med syv tommer søm nu :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

ja ok :smile: Og ja, hun var ekstremt tynd, ja nærmest anoretisk at se på til OL, så den helt store konkurrent ville hun nok ikke være, samt at der nok ikke ville være det store at vinde for hende i BF, som flerdobbelt guldvinder i OL :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er deltagerlisten for VM kommet... 24 tøzer i min kategori  :4thumbup:

LISTEN

I alt 40 lande repræsenteret og 160 deltagere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Norah, sejt at se lille DK represænteret på den liste :4thumbup:

Kan det passe at der måske er tidligere OL-gymnaster der stiller op? Ellers er der da ihvertfald en navnesøster til den flere dobbelte vinder af forskudt barre, Svetlana Kochkina, med :smile: Mener dog bare hun er højere end 164 :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Hun hedder nu Korkina til efternavn, så det er ikke den samme :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Khorkina bare for at være på tværs :tongue: (slog det op på Olympics.com :wink: ). Synes også da jeg så billedet Englen har postet at det så ret vildt ud når man tænker på at hun var tyndere end nogensinde i Athen sidste sommer... Men så er det vist slået på plads med syv tommer søm nu :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

ja ok :smile: Og ja, hun var ekstremt tynd, ja nærmest anoretisk at se på til OL, så den helt store konkurrent ville hun nok ikke være, samt at der nok ikke ville være det store at vinde for hende i BF, som flerdobbelt guldvinder i OL :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nu også fitness hun er tilmeldt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det sgu også svært med balancen når jeg er depleated... Det er røv-nederen, men man må sgu mare droppe den cykel i den uges tid det står på.

Tror du ikke det er din hjerne der spiller dig et puds når du synes du er blevet blødere den sidste tid? Man kan jo godt blive lidt kuldret oveni i slutningen af en diæt...

Og hvorfor vil du træne ben under udtømning??? Er du ikke bange for at tage vand ind? -troede faktisk du ville køre FB uden ben de 4 udtømnings-dage...?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det sgu også svært med balancen når jeg er depleated... Det er røv-nederen, men man må sgu mare droppe den cykel i den uges tid det står på.

Den er blevet parkeret nu.... benene må klare turen til og fra OBBC til og med onsdag :smile:

Tror du ikke det er din hjerne der spiller dig et puds når du synes du er blevet blødere den sidste tid? Man kan jo godt blive lidt kuldret oveni i slutningen af en diæt...
Jeg er 100% sikker... også Kragen giver mig ret i at jeg er blevet mere væsket!

Har også de sidste små 2 uger siden ekstra cardio stop kunne spore en lille nedgang i formen, dog ikke så meget, men nok til at det irriterer mig PISSE meget :mad:

Og hvorfor vil du træne ben under udtømning??? Er du ikke bange for at tage vand ind? -troede faktisk du ville køre FB uden ben de 4 udtømnings-dage...?

<{POST_SNAPBACK}>

Er ikke så bange for vand i benene med den træningsomgang jeg havde planlagt og har heller aldrig problemer med væske i benene :bigsmile: Det er sgu maven der tynger i mit tilfælde :dry:

Min sidste bendag skulle have været fredag.... var kommet en dag bagud i min faste træningsplan og skulle derfor forsøge at klemme en sidste omgang ud igår!

Min fullbody starter fra og med i dag sammen med den reelle udtømning hvor jeg går meget lowcarb med omkring 65 gram i dag og 40 gram mandag/tirsdag som jeg har gjort de andre år ... Onsdag skal vi så spise igen :4mewantfood:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nåh så er jeg mere rolig :4thumbup:

-troede sgu lige du var gået i hundene... -men selvf. har du styr på dit shit... Underligt at du har probs med væske i maven!? :blink: Det er der sgu ikke mange der har...?

Måske spørger jeg for anden gang, men har du tænkt dig at tømme ud til DM også? -på samme måde?

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah..

Lader til du er ved at være godt klar til le grand finale :4thumbup: :4thumbup:

Det bliver sku fedt at have en dansker til VM...

Læste lige denne uges dagbog, og må sige at den kage ser god ud :w00t::w00t: hehe..

Jeg tænkte bare på, hvordan din dehydrering foregår.. Altså ved hvordan jay cutlers gør, og den er da ikke specielt sund (KUN rå havregryn optil en konkurrence), og da du jo er medicin studerende, må du da have en sundere måde at gøre det på :tongue:

Mvh.

Simon

Link to comment
Share on other sites

Nåh så er jeg mere rolig  :4thumbup:

:wink:

.... nææææh hvor sødt :blush: du var rent faktisk lidt urolig for mig :innocent::w00t:

-troede sgu lige du var gået i hundene... -men selvf. har du styr på dit shit...
Kun halvt i hundene... har altid utroligt svært at omstille mig fra dag til dag når jeg dropper mine carbs!

Har lige siddet og revideret sidste års notater og der var det sgu samme problem med en omgang mentalt FUCK-UP ugen før :newtongue:

... min hjerne kan sagtens fungere på ganske få carbs, men på første dagen hvor jeg halverer indtaget, som skete fra fredag til lørdag, der er det aldrig sjovt - det er den værste dag af alle også selvom halveringen betyder at jeg stadigvæk får omkring 180-200 gr carbs :blink:

Underligt at du har probs med væske i maven!?  :blink:  Det er der sgu ikke mange der har...?

Ja... det er lidt sjovt! NOT :dry:

Men sådan har det altid været. Mine ben har altid holdt utroligt lidt væske. Jeg har først aftryk fra sokkerne efter 10 timers arbejde, hvor jeg har ædt en masse carbs :tongue: ellers stort set aldrig :4thumbup:

Faktisk har mine opvarmer Klaus Kørting fuldstændig samme problem... han holder også rimeligt meget væske i huden på maven og har utroligt svært ved at komme af med det op til konkurrence mens hans ben næsten altid er stenhårde også off.

Måske spørger jeg for anden gang, men har du tænkt dig at tømme ud til DM også? -på samme måde?

<{POST_SNAPBACK}>

Såfremt det fungerer godt og ikke mindst kan lade sig gøre, så regner jeg med at fremgangsmåden bliver nogenlunde den samme!

Dog er det lidt svært idet vi først kommer hjem sent mandag aften fra Spanien, men så må jeg jo bare i OBBC efter lukketid mandag aften og svinge lidt med vægtene :4flex:

Regner med at starte med massser af væske og ikke mindst cardio så snart mit stævne i Spanien er overstået, hvilket med al sandsynlighed bliver lørdag ved middagstid, så kan nå en hel del træning både lørdag og søndag og evt. mandag inden afrejse :4thumbup: Det eneste der bare er noget bæ :4pooh: er at jeg har fotoshoot søndag eftermiddag, så håber ikke at de store mængder væske jeg begynder at skylle igennem sætter sig alt for meget :blink:

Alt i alt er der simpelthen så mange usikkerhedsfaktorer både i forbindelse med VM og DM pga. al den rejsen og 2 gange dehydrering indenfor 1½ uge at jeg ikke kan meget andet end at prøve mig frem og så håbe på det bedste og ikke mindst få noget erfaring til senere...

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Norah..

Lader til du er ved at være godt klar til le grand finale  :4thumbup:  :4thumbup:

Det bliver sku fedt at have en dansker til VM...

Læste lige denne uges dagbog, og må sige at den kage ser god ud  :w00t:  :w00t: hehe..

Jeg tænkte bare på, hvordan din dehydrering foregår.. Altså ved hvordan jay cutlers gør, og den er da ikke specielt sund (KUN rå havregryn optil en konkurrence), og da du jo er medicin studerende, må du da have en sundere måde at gøre det på  :tongue:

Mvh.

Simon

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Simon

Elsker den kage :4mewantfood: bliver godt at sætte tænderne i igen :innocent:

... er derudover ked af at sige det... men tror ikke at Jay Cutlers dehydrering kun består af rå havregryn :wink: han har sikkert lidt andet godt gemt i skuffen til den sidste uge som heller ikke falder ind under sunde produkter :poking:

Hvis du vil have en nogenlunde ide omkring hvordan jeg kører min dehydrering så burde du læse mine artikler på min hjemmeside under KOST - der er en om dehydrering og hvordan man kan takle det :smile:

No

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel!!!

Formen ser super ud :smile: Og der er vist ingen tvivl om at du nok skal gøre et stort indtryk til de kommende konkurrencer :4thumbup:

Har et enkelt spørgsmål!

Her under din diæt kører du meget højrep(20 reps) og stor volumen, mange sæt.

Hvorfor det, for hvis du forsøgte at holde på så meget masse som muligt trænede du vel bare som du gør normalt under off season?

Tror der er noget jeg ikk lige har studset over :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share