ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hey Angel!!!

Formen ser super ud :smile:  Og der er vist ingen tvivl om at du nok skal gøre et stort indtryk til de kommende konkurrencer :4thumbup:

Har et enkelt spørgsmål!

Her under din diæt kører du meget højrep(20 reps) og stor volumen, mange sæt.

Hvorfor det, for hvis du forsøgte at holde på så meget masse som muligt trænede du vel bare som du gør normalt under off season?

Tror der er noget jeg ikk lige har studset over :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Kim

Min træning har ikke ændret sig og kg'erne jeg flytter er stort set de samme!

Dog har jeg på det sidste haft noget lettere ved at køre flere reps med samme vægt som jeg bruger off-season hvorfor der nogle dage sniger sig nogle flere reps på :smile:

Ved ikke helt hvor du læser at jeg kører 20 reps på de fleste øvelser?

Volumen og set er ellers som de plejer!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Angel!!!

Formen ser super ud :smile:  Og der er vist ingen tvivl om at du nok skal gøre et stort indtryk til de kommende konkurrencer :4thumbup:

Har et enkelt spørgsmål!

Her under din diæt kører du meget højrep(20 reps) og stor volumen, mange sæt.

Hvorfor det, for hvis du forsøgte at holde på så meget masse som muligt trænede du vel bare som du gør normalt under off season?

Tror der er noget jeg ikk lige har studset over :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Kim

Min træning har ikke ændret sig og kg'erne jeg flytter er stort set de samme!

Dog har jeg på det sidste haft noget lettere ved at køre flere reps med samme vægt som jeg bruger off-season hvorfor der nogle dage sniger sig nogle flere reps på :smile:

Ved ikke helt hvor du læser at jeg kører 20 reps på de fleste øvelser?

Volumen og set er ellers som de plejer!

<{POST_SNAPBACK}>

Det var vidst bare mig der studsede forkert, har højrep-fobi :laugh:

Held og Lykke med konkurrencen

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 18. September

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 65 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:00

Under dagens træning blev der flexet den muskelruppe som lige var trænet eller i samme område under stort set hver pause.

SQUATmaskine

1 set x 25reps @ 0kg + FLEX

3 set x 25reps @ 50kg + FLEX

SQUAT

1 set x 45reps @ BW

1 set x 40reps @ BW

... kørte hvert set meget eksplosivt og klemte godt igennem balder og lår i båe bund og top

LEG EXTENSION

1 set x 40reps @ 50lb + FLEX

1 set x 35reps @ 55lb + FLEX

1 set x 30reps @ 55lb + FLEX

1 set x 25reps @ 55lb + FLEX

1 set x 20reps @ 55lb + FLEX

... FUCK det gjorde ondt at flexe!!

STANDING CALF RAISE / ROTAR CALF PRESS

3 set x 20reps @ 135kg / 3 set x 2 reps @ 110lb

STANDING CALF RAISE - eksplosiv

1 set x 16reps @ 165kg

1 set x 16reps @ 180kg

Lat pulldown kørt i superset med maveøvelse

LAT PULLDOWN

bredt lige greb

1 set x 25reps @ 56kg

1 set x 25reps @ 63kg

1 set x 25reps @ 70kg

MAVE, LIGE

hyperextensionbænk

3 set x 50 reps @ BW

MAVE, SKRÅ

hyperextensionbænk

1 set x 25 reps @ BW

... nåååå det pumpede maven

LAT PULLDOWN

Close grip

1 set x 25reps @ 70kg

1 set x 25reps @ 77kg + SQUEEEEZ i bunden

1 set x 20reps @ 84kg + SQUEEEEZ i bunden

ONE ARM DB ROW

1 set x 20reps @ 30kg --> ingen pause

1 set x 19reps @ 30kg --> ingen pause

1 set x 16reps @ 30kg

... på trods af low carb og kold gav denne øvelse faktisk en fantastisk pump og venerne kom ligefrem frem til overfladen :blink:

Bænkpres superset'et med bagskulder øvelse i maskine

BÆNKPRES

1 set x 20reps @ 20kg

1 set x 25reps @ 30kg

1 set x 25reps @ 40kg + FLEX

1 set x 25reps @ 40kg + FLEX

1 set x 25reps @ 40kg + FLEX

.. åååh ja - det gav den for hårdeste brystmuskel :4flex:

BAGSKULDER, maskine

1 set x 30reps @ 25kg + FLEX

1 set x 25reps @ 25kg + FLEX

INCLINE DB PRESS

1 set x 20reps @ 2 x 15kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 20reps @ 2 x 15kg + MEGET og HÅRD FLEX

FRONT DB RAISE

1 set x 20reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 20reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 20reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

LATERALS DB

1 set x 20reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 20reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 20reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 20reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

... SHIIIIT - de tre øvelser i træk trak tænder ud, men DAMN - for hver gang jeg flexede voksede mit bryst, delts og ikke mindst biceps og triceps bare for vildt!!

DB CURL

1 set x 30reps @ 12.5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 25reps @ 12.5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 22reps @ 12.5kg + MEGET og HÅRD FLEX

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 40reps @ 50kg

1 set x 30reps @ 50kg + SQUEEEEZ i bunden

1 set x 20reps @ 50kg + SQUEEEEZ i bunden

Træningen tog KUN cirka 1 time og 45 minuter :crazy:

AFTENTRÆNING kl. 19:00

POSERING

¤ 30 minutter

Dagens samlet indtag

Protein 208 gr.

Kulhydrat 50 gr.

Fedt 37 gr.

~1400 kcal

+ 3 gr. salt

+ 6-7 L væske

Var meget væsket her til aften og har ved nøje overvejelse måske fundet synderen!

Nu har jeg levet af primært kogt kylling det sidste lange stykke tid blandet op med grøntsager, men fik den geniale ide i sidste uge at gå tilbage til wokmad --> dvs. at jeg pludselig har spædet godt til med soja i min kost og deraf sikkert fået væsentligt mere salt end jeg har fået længe :raisebrow:

Dette lagt sammen med stress pga. forstående VM og min egen kritiske vurdering af formen samt mindre cardio er nok skyld i at jeg væsker en del mere end normalt (samt mine hormoner måske også kan være lidt fucked i disse dage pga. ægløsning hvis planen altså passer!!!)

... så nu håber jeg bare at disse faktorer er de reelle bagved liggende årsager til min ekstra væske for så burde de også kunne drænes ud fra onsdag hvor dehydreringen begynder :smile: skyldes det derimod andre oversete faktorer så må jeg bare se hvad jeg ender op med næste lørdag :blink:

Dog sagde Kragen :wub: at det slet ikke så tosset ud med formen på trods af den ekstra væske og jeg godt kunne være mig selv bekdnt samt at jeg jo stadigvæk har 7 dage før formen skal spille... og MANDEN har jo ret :innocent: der kan ske MEGET på 7 dage :4thumbup:

p.s. Er nu godt og grundigt kuldskær :cold:

... sov i nat med joggingbukser, t-shirt og sweatshirt og kunne stadigvæk ikke få varmen ordenligt! I dag på vej til træningen frøs jeg også som et ondt år ind i helved og kunne næsten ikke holde turen ud, og den første time under træning foregik i lange varme bukser, med 2 t-shirts og en sweatshirt på og jeg svedte ikke det mindste :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt nok som om det er EXTREMT hårdt, at køre sin krop så langt ud!! Imponerende, at du har viljestyrke nok til ikke at give op!

Nå nok om det, tænkte på..

1 set x 40reps @ 50lb + FLEX

Alle de reps + flex, hvad gør det godt for??

Hilsen en Thomas som følger med op til VM, hvor du iøvrigt skal have held og lykke!

ps. Viser de egentlig VM på nogen kanaler i fjernsynet??

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt nok som om det er EXTREMT hårdt, at køre sin krop så langt ud!! Imponerende, at du har viljestyrke nok til ikke at give op!

Nå nok om det, tænkte på..

1 set x 40reps @ 50lb + FLEX

Alle de reps + flex, hvad gør det godt for??

Hilsen en Thomas som følger med op til VM, hvor du iøvrigt skal have held og lykke!

ps. Viser de egentlig VM på nogen kanaler i fjernsynet??

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Thomas

De mange reps og flex'en er for at dræne alt glykogen ud af musklen, så den bagefter tager meget mere op, og du derved får en udvidelse af muskulaturen i forhold til havd du ville kunne ved normal træning og kostindtag :4flex:

Flex'eriet hjælper også til at presse noget af væsken ud fra underhuden, så du bliver mere tør at se på :smile:

Mht. til TV så sender eursport til 60 lande i løbet af ugerne efter VM samt jeg tror der også kommer små nyhedsflash i løbet af weekenden. Hvis man kan tage spansk TV så er der vist en rimelig stor dækning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Engel...!

Hold humøret højt -du er ved at være der og jeg VED at din form vil spille MAKS på dagen!! :devil:

Ta´væsken som en slags udfordring, da din krop jo i den tid, for dine øjne, er i dvale og nyd så udtømningen i fulde drag når din rigtige krop kommer BRAGENDE igennem!!!! :bowdown::4jumpy::firebounce::ilovemuscle:

Link to comment
Share on other sites

Hey Engel...!

Hold humøret højt -du er ved at være der og jeg VED at din form vil spille MAKS på dagen!! :devil:

... som min hjerne nu er på adet low carb døgn, så er "forvandlingen" ved at ske... og jeg er langt mere mild :innocent:

.... eller også er jeg bare træt :sleeping::tongue:

Ta´væsken som en slags udfordring, da din krop jo i den tid, for dine øjne, er i dvale og nyd så udtømningen i fulde drag når din rigtige krop kommer BRAGENDE igennem!!!! :bowdown:  :4jumpy:  :firebounce:  :ilovemuscle:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved du hvad... du har fuldstændig ret!!! :4smartass:

Det er bare en lille sten på vejen som jeg må se at komme forbi!

Og helt klart - det hele er en udfordring - og igen i år fordi tilgangsvinklen til denne diæt har været anderledes (igen igen) end tidligere år, så klart min krop reagere på en ny måde, som jeg så lige må greje?!??!

Men derudover så skal jeg tage mig lidt sammen :poking: for min holding er jo at BF er en "sund" sport hvor man hele vejen til scenen bør kune bevare et vist overskud fordi fedt% slet ikke skal ned på samme niveau som eks. din!

Man bør kunne stille med en god BF-form uden at have drevet diæten og ikke mindst træningen ud i torvene ... det var jo netop kendetagnet ved mit overskud til DM sidste år :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah,

Det er hårdt her på det sidste hva' :crybaby: Jeg lider med dig og ville lige ønske dig held og lykke til EM :4thumbup:

Formen ser super ud hvad jeg kan se :bigsmile: så jeg er sikker på at det nok skal gå rigtig godt :bigsmile: Husk at svinge led med håret ligesom sidste år - det giver maxbonus i fremtoning :blush: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Man kan ikke undgå at blive overtrænet op til konkurrence, så det er der ikke så meget at gøre ved. Det er bare med at kunne håndtere de nedture man kan få mod enden og erkende at det er svært selv at vurdere den form man er i tilsidst :wink: Meget små ting såsom væske/salt kan gøre en kæmpe forskel, men der må man også have overblikket til rationelt at indse hvad der sker og finde de variable, som spiller ind. At blive hys osv, hjælper hvertfald ikke på det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Engel...!

Hold humøret højt -du er ved at være der og jeg VED at din form vil spille MAKS på dagen!! :devil:

... som min hjerne nu er på adet low carb døgn, så er "forvandlingen" ved at ske... og jeg er langt mere mild :innocent:

.... eller også er jeg bare træt :sleeping::tongue:

Ta´væsken som en slags udfordring, da din krop jo i den tid, for dine øjne, er i dvale og nyd så udtømningen i fulde drag når din rigtige krop kommer BRAGENDE igennem!!!! :bowdown:  :4jumpy:  :firebounce:  :ilovemuscle:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved du hvad... du har fuldstændig ret!!! :4smartass:

Det er bare en lille sten på vejen som jeg må se at komme forbi!

Og helt klart - det hele er en udfordring - og igen i år fordi tilgangsvinklen til denne diæt har været anderledes (igen igen) end tidligere år, så klart min krop reagere på en ny måde, som jeg så lige må greje?!??!

Men derudover så skal jeg tage mig lidt sammen :poking: for min holding er jo at BF er en "sund" sport hvor man hele vejen til scenen bør kune bevare et vist overskud fordi fedt% slet ikke skal ned på samme niveau som eks. din!

Man bør kunne stille med en god BF-form uden at have drevet diæten og ikke mindst træningen ud i torvene ... det var jo netop kendetagnet ved mit overskud til DM sidste år :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt vi er så enige :laugh:

Du kan have ret i at man som BF-atlet bør have lidt overskud hele vejen meeeeeeeeeen tror du nu ikke også at Englen ligger lidt lavere end andre gode oste...? :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah,

Det er hårdt her på det sidste hva'  :crybaby: Jeg lider med dig og ville lige ønske dig held og lykke til EM  :4thumbup:

Et EM held og lykke må sgu vente lidt :wink:

Prøv med VM i stedet :cheer:

Formen ser super ud hvad jeg kan se  :bigsmile: så jeg er sikker på at det nok skal gå rigtig godt  :bigsmile: Husk at svinge led med håret ligesom sidste år - det giver maxbonus i fremtoning  :blush:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det sjove er... snakkede med Kragen igår efter min lille "sammenbrud" og han spurgte om jeg kunne huske hvad det var dommerne havde sagt til mig for 5 uger siden??! :poking:

Jo.... det kunne jeg da godt!! :innocent:

--> de havde jo sagt at min form var perfekt og jeg blot skulle smide lidt mere fedt under numsen som min eneste mangel :bottom:

Og det er altså 2.5 kg siden :blink:

... såååååååå - måske jeg bare skulle slappe lidt af og nyde den sidste del af processen som Kragen :wub: så klogt sagde!!!

Og ret har han jo som regel :wink::4smartass::blush:

Link to comment
Share on other sites

Ak ja, hvis man så også blev hørt på :nonono::laugh: Man skulle jo tro at man var totalt noob eller noget :laugh: Allerede idag ser det meget bedre ud end igår, så ingen grund til panik osv :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Panikken er der igen :freaked:

... kan mærke mine binyrer dunke i ryggen og sprøjte cortisol ud i omløb :tongue::tongue:

Prøv lige at lade være med at skræmme mig sådan :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ak ja, hvis man så også blev hørt på :nonono::laugh: Man skulle jo tro at man var totalt noob eller noget :laugh: Allerede idag ser det meget bedre ud end igår, så ingen grund til panik osv :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Panikken er der igen :freaked:

... kan mærke mine binyrer dunke i ryggen og sprøjte cortisol ud i omløb :tongue::tongue:

Prøv lige at lade være med at skræmme mig sådan :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ro på :wink::wub: Ingen grund til at carbe op som en marathonløber med den vilde udtømning osv. Marathonløberen har ikke været på hård diæt i månedsvis, så han vil være nødt til at tømme kraftigt ud for at carbloade optimalt. Efter flere måneders diæt er man halvflad hele tiden, så man har ikke godt af at køre en hård udtømning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sig mig sidder I 2 inde på hver jeres værelse med hver jeres computer og kører hinanden op??? :tongue: :4thumbup:

Og du skal nok klare den Norah... du må sige til hvis du mangler et gruppekram.. så samler jeg en 3-4 svedige styrkeløftere også overfalder vi dig... også har du altid Christian hvis den er hel gal :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 19. September

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 67 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

Under dagens træning blev der flexet den muskelruppe som lige var trænet eller i samme område under stort set hver pause.

SISSYSQUAT

5 set x 50reps @ BW + FLEX

LEGPRESS

1 set x 40reps @ slæde + 100kg

1 set x 30reps @ slæde + 100kg

3 set x 20reps @ slæde + 100kg

... kørt uden med meget kort pause!

Leg curl i superset med adductor

LEG CURL

1 set x 40reps @ 60lb + FLEX

1 set x 30reps @ 65lb + FLEX

1 set x 29reps @ 70lb + FLEX

ADDUCTOR

1 set x 40reps @ 100lb

1 set x 30reps @ 100lb

1 set x 20reps @ 100lb

ABDUCTOR

1 set x 40reps @ 70lb + FLEX af min lille butt :moon:

1 set x 35reps @ 75lb + FLEX

1 set x 30reps @ 80lb + FLEX

ROTAR CALF PRESS

1 set x 40reps @ 110lb

1 set x 30reps @ 110lb

... kørt med peakcontraction

BENT OVER ROW

underhåndsgreb

1 set x 20reps @ 40kg

1 set x 20reps @ 45kg

1 set x 20reps @ 50kg

2 set x 20reps @ 55kg - kørt eksplosivt

SUPPORTED BB ROWS

3 set x 20reps @ 30kg

SUPPORTED BB ROWS

3 set x 20reps @ 30kg

SKRÅPRES, smith

1 set x 30reps @ 27kg

1 set x 30reps @ 32kg + FLEX

1 set x 18reps @ 37kg + FLEX

1 set x 13reps @ 42kg + FLEX

SMAL BÆNKPRES, smith

3 set x 25reps @ 27kg

Stivarmet pulldown superset'et med front raise

STIVARMET PULLDOWN

1 set x 30reps @ 40kg

3 set x 30reps @ 50kg

FRONT DB RAISE

3 set x 30reps @ 5kg + MEGET og HÅRD FLEX

TRICEPS KABEL PUSHDOWN

1 set x 40reps @ 40kg + SQUEEEEZ i bunden

1 set x 50reps @ 40kg + FLEX x 4

LATERALS DB

1 set x 40reps @ 4kg + MEGET og HÅRD FLEX

3 set x 30reps @ 4kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 40reps @ 4kg + MEGET og HÅRD FLEX

DB curl superset'et med pronerede shrugs

PRONEREDE DB SHRUGS

1 set x 20reps @ 2 x 20kg

2 set x 30reps @ 2 x 20kg

DB CURL

1 set x 20reps @ 12.5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 15reps @ 12.5kg + MEGET og HÅRD FLEX

1 set x 13reps @ 12.5kg + MEGET og HÅRD FLEX

MAVE, LIGE

1 set x 50 reps @ 30kg + FLEX x 2

1 set x 40 reps @ 30kg + FLEX x 3

1 set x 35 reps @ 30kg + FLEX x 5

Træningen tog cirka 2 time og 15 minuter og ren og skær overkill :bottom: så er i morgen blevet sat på kun ren overkropstræningen af coachen så jeg ikke kører mig selv i sænk :4slap:

Man skulle fandme nogle gang tro at jeg ikke havde en IQ over de 140! Den er i hvert tilfælde ikke eksisterende når det kommer til ting der hidrører mig selv :blink:

AFTENTRÆNING kl. 22:00

POSERING

¤ 15 minutter

Dagens samlet indtag

Protein 209 gr.

Kulhydrat 40 gr.

Fedt 47 gr.

~1415 kcal

+ 6-7 gr. natrium

+ 7-8 L væske

Væsken er lidt på retur siden igår - dog vejede jeg cirka ½-1 kg mere her til morgen end sædvanligt, men dette skyldes nok salt-loadingen og ikke så mange mystiske omstændigheder!

Er ved at være godt tør de fleste steder på kroppen mens maven stadigvæk er et vådområde :blink: meeeeen 6 dage igen - så går det jo nok :innocent:

Kragen har også sagt at jeg IKKE må køre så low-carb, så skal spise mere i morgen :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Sig mig sidder I 2 inde på hver jeres værelse med hver jeres computer og kører hinanden op???  :tongue:  :4thumbup:

Og du skal nok klare den Norah... du må sige til hvis du mangler et gruppekram.. så samler jeg en 3-4 svedige styrkeløftere også overfalder vi dig... også har du altid Christian hvis den er hel gal  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

hæ hæ :laugh:

Lyder godt med det gruppekram... men tror nu mest det er Kragen som kunne bruge det eftersom jeg er ret hård ved ham i disse dage :innocent:

.... men han er fandme GOD :wub: til at takle mig :tongue:

p.s. Ja - vi har langt om længe fået en router på netopkoblingen, så jeg kan sidde og arbejd epå tekster mens Kragen WoW'er den for vildest awww :jodler:

Link to comment
Share on other sites

Hej Engletøs!

Jeg følger spændt med i projektet op til VM/DM. :4thumbup:

Har selv tænkt mig at følge dine forslag til carbloading og væskedræn og derfor studsede jeg lige over en ting ved din diæt. Jeg troede egentlig, at du ville kompencere for det manglende kulhydrat indtag ved at erstatte noget af det med fedt og protein. Det ser det ikke ud til du gør. Dit kcal indtag ligger jo pt. 1000 kcal under det du i forvejen tabte dig på. :blink::blink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hej Engletøs!

Jeg følger spændt med i projektet op til VM/DM.  :4thumbup:

Har selv tænkt mig at følge dine forslag til carbloading og væskedræn og derfor studsede jeg lige over en ting ved din diæt. Jeg troede egentlig, at du ville kompencere for det manglende kulhydrat indtag ved at erstatte noget af det med fedt og protein. Det ser det ikke ud til du gør. Dit kcal indtag ligger jo pt. 1000 kcal under det du i forvejen tabte dig på.  :blink:  :blink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pauli

Jeg har holdt sindssyg meget væske i kroppen den sidste lille uges tid, hvorfor jeg har set mig nødsaget til at gå langt hårdere til den end ellers planlagt mht. kalorieindtaget, hvilket også har givet de ønskede resultater :smile: da jeg i dag langt om længe vågnede uden en total "våd" mave på trods af at jeg loader salt i disse dage samt langsomt er ved at tørre op på overkroppen og ikke mindst benene :4thumbup:

Mht. at du har tænkt dig at følge planen, så bliver jeg næsten nødt til at spørge om du har prøvet at køre den mindst én gang før??

Det er aldrig en god ide at prøve noget nyt og ukendt op til et stævne :poking:

Hvis jeg var dig ville jeg have min tvivl med at give mig i kast med planen eftersom du ikke har en ide om hvad den gør ved dig... vi er jo alle individuelle og at følge en plan som man ikke har en jordisk chance for at fintune er absolut ikke anbefalelsesværdigt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 20. September

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK + 12kg rygsæk

¤ 50 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 13:00

Under dagens træning blev der ikke flexet nær så intensivt som de sidste par dage.... jeg er så absolut ved at være TØMT nu!

LAT PULLDOWN

bredt lige greb

1 set x 30reps @ 56kg

1 set x 25reps @ 56kg

1 set x 25reps @ 63kg

1 set x 25reps @ 70kg

LAT PULLDOWN

Close grip

1 set x 20reps @ 70kg

1 set x 20reps @ 70kg

MAVE, LIGE

hyperextensionbænk

1 set x 50 reps @ BW

MAVE, SKRÅ - maskine

1 set x 20 reps @ 70lb

1 set x 20 reps @ 70lb

BAGSKULDER, maskine

1 set x 35reps @ 20kg

1 set x 30reps @ 20kg

BÆNKPRES

1 set x 20reps @ 20kg

3 set x 25reps @ 30kg

INCLINE DB PRESS

1 set x 25reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 22reps @ 2 x 12.5kg

... HUUU - mine arme rystede på begge set - TOTAL drænet :blink:

SKULDERPRES

1 set x 26reps @ 2 x 10kg

1 set x 30reps @ 2 x 10kg

1 set x 22reps @ 2 x 10kg

UPRIGHT BB ROW

4 set x 30reps @ 10kg

+ noget BB curl stående og bent over ... glemte at tælle!

TRICEPS DB KICKBACK

2 set x 30reps @ 7kg

Træningen tog KUN cirka 1 time :4thumbup:

AFTENTRÆNING kl. 19:00

POSERING

¤ 20 minutter

... orkede ikke mere end 20 minutter hverken fysisk eller mentalt - er simpelthen såååå træt af at se på mig selv stå og smile fjoget i disse dage :raisebrow::tongue:

Dagens samlet indtag

Protein 206 gr.

Kulhydrat 60 gr.

Fedt 50 gr.

~1500 kcal

+ 5-6 gr. natrium

+ 7-8 L væske

OK... NU ER JEG SGU TAPPET :crazy:

--> der kan ikke være meget glykogen i kroppen så svag som jeg føler mig lige nu her efter den sidste omgang posering!

Min krop er tung, gider næsten ikke flytte sig og bare tanken om at skulle bevæge mig er afskrækkende lige nu!

Derfor så bliver der heller ikke nogen træning i morgen tidligt - kun lidt posering i løbet af dagen mens jeg hælder cola light indenbords!

Hvis jeg orker det i aften :sleeping: så skal hele kroppen fritskrabes for diverse dun for 3. gang indenfor en uge (ville være rart at få overstået) men ellers må det blive i morgen tidligt hvis jeg er helt flad! Dog skal første lag selvbruner på i morgen, så mon ikke jeg tager mig sammen i aften :innocent:

Indsætter lige et bleghedsbilled til sammenligning med hvad der sker af farveudvikling frem til lørdag :slut:

post-363-1127239738_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel!! Fedt at se hvor meget du giver den gas! Jeg selv er også virkelig begyndt at tømme mig for kulhydrater, så føler med dig!  :w00t:  :w00t:

Jeg ønsker dig alt held og lykke i Spanien - Og selvfølgelig også i Herning bagefter!  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Gasssss'en er sevet ud af ballonen nu :crazy:

SHIIIIT - tror aldrig jeg har mærket min krop så meget som lige nu!!! :4crutches:

Men mon ikke det er slide værd... det plejer det jo at være :innocent:

Og bedst af alt så så formen på trods af ekstrem carbfladhed ganske glimrende ud til træning :4flex: Dog er der stadigvæk en del væske i underhuden på specielt maven, men dog væsentligt mindre i forhold til weekenden :4thumbup:

Jeg er så spændt på hvad der sker over de næste par dage og ikke mindst hvordan formen kommer til at se ud når farven begynder at give skygger til musklerne!

Jeg var ganske tilfreds med min form i Århus for flere uger tilbage, hvor jeg var på fotoshoot --> og den er da ikke blevet ringere siden da, da jeg er gået cirka 1.5-2 kg ned i mellemtiden, så er godt nok spændt på hvad der sker under denne omgang farvning :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share